صفحه اصلی > اخبار فناوری : نقد و بررسی گوشی Xiaomi Mi 11
ads

نقد و بررسی گوشی Xiaomi Mi 11

گوشی Xiaomi Mi 11

نقد و بررسی گوشی Xiaomi Mi 11 : 

بررسی دو دقیقه ای

هرگز رقابت شیائومی با سامسونگ به این شدت نبوده است: همان سال که این شرکت مشخصات گوشی های پرچمدار خود را نسبت به نسل های قبلی (و قیمت آن بر اساس آن) کاهش می دهد ، گوشی شیائومی همراه می شود و همه مشخصات مشابه را به (Mi) 11 تبدیل می کند.

در راه اندازی گوشی Xiaomi Mi 11 ، این شرکت با هوشیاری خود را اعلام کرد که اخیراً سومین فروشنده بزرگ گوشی های هوشمند در جهان شده است. سامسونگ هنوز رتبه یک کیلومتری کشور را دارد و بسیار جلوتر از اپل است ، اما شیائومی به سرعت در حال افزایش است. این مقام سوم چندان دوام نیاورد: چند ماه بعد ، شیائومی برای کسب مدال نقره نیز از اپل پیشی گرفت.

گوشی Xiaomi Mi 11 تلفن پرچمدار 2021 شیائومی است: این عضو اصلی خانواده ای است که توسط بودجه مقرون به صرفه Xiaomi Mi 11 5G ، میان رده Xiaomi 11T و 11T Pro (که هر دو شش ماه پس از Mi 11 عرضه شدند) تکمیل شده است و فوق العاده رده بالای Mi 11 Ultra.

Mi 11 هر چند در بالای جدول قرار دارد – این گوشی ارتقاء زیادی را نسبت به نسل قبلی خود ، Mi 10 به ارمغان می آورد ، گامی بزرگ که معکوس کاهش Samsung Galaxy S21 نسبت به S20 است.

گوشی Xiaomi Mi 11

گوشی Xiaomi Mi 11

این ارتقاء بیشتر در نظر گرفتن صفحه نمایش گوشی نمایان می شود. Mi 11 دارای رزولوشن 2.5K ، نسبت به 2K Mi 10 و Galaxy S21 است ، اما پیشرفت های فراوان دیگری مانند وضوح خودکار و افزایش نرخ فریم ، حالت HDR صفحه نمایش ، و روشنایی و حالت های مختلف خواندن وجود دارد.

راه های بسیار دیگری نیز وجود دارد که گوشی قبلی خود را پشت سر می گذارد ، و همچنین رقابت. این دستگاه دارای بلندگوهایی است که توسط Harman Kardon تنظیم شده است ، یک پردازنده سریعتر که در صدر نمودارهای معیار ما قرار دارد ، حالت های فیلمبرداری جدید که بازی با آنها سرگرم کننده است و سرعت شارژ فوق سریع.

یکی از ویژگی های برجسته جدید شیائومی می 11 باید عکسبرداری 5 مگاپیکسلی telemacro آن باشد تا بتوان از سوژه ها از نمای نزدیک عکس گرفت. استفاده از آن آسان است ، عکس های فوق العاده می گیرد و حالت های مشابه را در دستگاه های دیگر ضرب می کند.

تا کنون این بررسی دو دقیقه ای تا حد زیادی مثبت بوده است و گوشی Xiaomi Mi 11 را در نور بسیار مطلوب تری نسبت به آخرین پرچمدار سامسونگ ترسیم می کند. اما این کاملاً صادق نیست ، زیرا تلفن نیز دارای چند مشکل است.

اصلی ترین موردی که در آزمایش ما پیدا شد این بود که عمر باتری Xiaomi Mi 11 به هیچ وجه کافی نیست – اگر می خواستیم یک روز دوام بیاورد مجبور بودیم برخی از ویژگی های گوشی را خاموش کنیم. اگر می خواهید از تمام ویژگی های منحصر به فردی که برای آن هزینه پرداخته اید لذت ببرید ، توجه داشته باشید که باید این کالا را بیش از یک بار در روز شارژ کنید.

در بررسی Xiaomi Mi 10 Pro ما از اسکنر اثر انگشت کند آن شکایت کردیم و این مشکل در اینجا نیز وجود دارد – و علاوه بر این ، سنسور برای اولین بار چاپ ما را بر نمی گیرد ، و گاهی اوقات استفاده از آن را ناامید می کند.

بنابراین گوشی Xiaomi Mi 11 یک تلفن هوشمند عالی است ، اما مطمئناً یک گوشی بی عیب و نقص نیست. برای بسیاری از مردم ، به لطف دوربین ها ، صفحه نمایش و عملکرد آن ، می تواند بهترین انتخاب در حال حاضر باشد ، اما این دو مشکل ، که هر روز که از این تلفن استفاده می کنید خود را نشان می دهد ، مواردی هستند که باید رعایت کنید. ذهن نیز

قیمت و تاریخ انتشار گوشی Xiaomi Mi 11

شما می توانید Xiaomi Mi 11 را با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی یا 256 گیگابایت خریداری کنید – قیمت قبلی 749 پوند / 1099 دلار استرالیا (تقریبا 1040 دلار) ، و دومی 799 پوند / 1199 دلار استرالیا (حدود 1110 دلار). نسخه آمریکایی احتمالاً در دسترس نیست ، زیرا شیائومی گوشی های خود را در آنجا نمی فروشد.

از نظر قیمت Mi 11 Lite 5G 399 پوند (حدود 550 دلار / 755 دلار استرالیا) ، 11T 499 پوند (حدود 690 دلار ، 940 دلار استرالیا) ، 11T Pro 599 پوند (حدود 830 دلار ، 1130 دلار استرالیا) و Mi 11 Ultra توپ را با ضربات بیشتری بالا می برد ، هزینه آن – 1،199 پوند / 1799 دلار استرالیا (تقریباً 1600 دلار).

Mi 10 با قیمت 799 پوند / 1699 دلار استرالیا (تقریباً 1000 دلار) و سامسونگ گلکسی S21 ، نزدیکترین رقیب معاصر Mi 11 ، با قیمت 799 دلار / 769 پوند / 1249 دلار استرالیا شروع می شود ، بنابراین Mi 11 تفاوت چندانی با قیمت ما ندارد. انتظار می رود.

طراحی گوشی Xiaomi Mi 11

گوشی Xiaomi Mi 11 بزرگترین گوشی پرچمدار این شرکت نیست – Mi 10T برنده این تاج است – اما هنوز هم نسبتاً بزرگ است و ابعاد آن 164.3 74 74.6 8. 8.1 میلی متر است. در وزن 196 گرم ، وزن نسبتاً مناسبی برای یک گوشی در اندازه خود دارد.

بررسی ساعت Apple Watch 7
بیشتر بخوانید

Mi 11 باریک و بلند است ، اما از این نظر کاملاً یک گوشی Sony Xperia نیست ، اما یک میلیون مایل از آن فاصله ندارد. به همین دلیل ، با وجود اندازه ، نگه داشتن و استفاده از یک دست نسبتاً راحت است ، اگرچه افرادی که ارقام کوچکتری دارند ممکن است برای رسیدن به قسمت بالای صفحه باز هم کشش داشته باشند.

در پایین گوشی یک پورت USB-C وجود دارد-جک هدفون 3.5 میلی متری برای طرفداران صدای سیمی وجود ندارد-یک دکمه پاور و تنظیم کننده صدا در لبه سمت راست و یک بلستر IR در بالا. این ابزار اخیر برای ارسال سیگنالهای مادون قرمز استفاده می شود و بیشترین کاربرد را با برنامه Mi Remote دارد که تلفن هوشمند شما را به ریموت تلویزیون ersatz (یا AC یا جعبه هوشمند) تبدیل می کند.

Mi 11 دارای شیشه جلو و عقب و قاب آلومینیومی است-شیشه Gorilla Glass Victus نام دارد و شرکت سازنده آن (و بیشتر بدنه های شیشه ای گوشی) می گوید این محافظ فوق العاده است. از آنجا که اکثر گوشی های شیشه ای می توانند شکننده باشند ، این استحکام قابل قبول است و در آزمایش ما تلفن بدون خط و خش باقی ماند. هر چند یک قطره یا ضربه محکم می تواند آن را ترک کند.

دوربین عقب گوشی طرحی را ارائه می دهد که قبلاً ندیده بودیم: مرحله ای است و هر لنز به میزان متفاوتی بیرون می آید. مطمئناً جدید است و می تواند Mi 11 را از دیگران متمایز کند – مگر اینکه شیائومی تصمیم بگیرد از این طرح برای بقیه تلفن های هوشمند 2021 خود استفاده کند ، که ما را شگفت زده نخواهد کرد. حتی بیرون زده ترین لنزها از گوشی فاصله نمی گیرند ، حداقل در مقایسه با پرچمداران قبلی شیائومی.

نمایش دهنده گوشی Xiaomi Mi 11

گوشی Xiaomi Mi 11 با صفحه نمایش 6.81 اینچی ، بزرگترین پرچمدار این شرکت از نظر اندازه صفحه نمایش است و تقریباً همه رقبای خود را از بین می برد. صفحه نمایش در لبه های خود خمیده است ، هر چند نه چندان زیاد ، و توسط یک “سوراخ پانچ” کوچک برای دوربین سلفی در گوشه بالا سمت چپ شکسته شده است.

از نظر وضوح ، صفحه نمایش Mi 11 1440 x 3200 است که وضوح بیشتری نسبت به سایر پرچمداران با قیمت مشابه (از جمله Mi 10 و Galaxy S21) دارد. این یک پنل AMOLED است ، بنابراین رنگ ها بسیار پر جنب و جوش هستند و همچنین از HDR10+ پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز است که بسیاری از پرچمداران در حال حاضر از آن استفاده می کنند ، اگرچه شیائومی دارای یک تلفن 144 هرتز نیز در بازار است. این بدان معناست که تصویر 120 بار در ثانیه به روز می شود ، دو برابر “استاندارد” 60Hz ، و در واقع این باعث می شود تصاویر متحرک هموارتر به نظر برسند. هرچند همه به این ویژگی اهمیت نمی دهند و در صورت تمایل می توانید نرخ تازه سازی را به 60 هرتز کاهش دهید و این باعث کاهش عمر باتری می شود.

این تلفن همچنین دارای نرخ ورودی 480 هرتز است ، به این معنی که صفحه نمایش 480 بار در ثانیه انگشت شما را اسکن می کند که هشت برابر سریعتر از گوشی های معمولی است. این به ویژه برای بازی خوب است ، زیرا لمس شما به سرعت افزایش می یابد و گیم پلی پاسخگو تری را ایجاد می کند.

یکی از ویژگیهای بسیار مفید حداکثر 1500 نیت روشنایی است – این میزان به طور متوسط ​​حدود 500 نیوتن است که در تلفن های هوشمند مشاهده می کنیم. در نتیجه Mi 11 در صورت نیاز می تواند واقعاً درخشان شود ، اگر در نور آفتاب شدید هستید یا نمی توانید خیلی خوب ببینید. این همچنین کنتراست تصاویر روی صفحه را بهبود می بخشد.

این مشخصات باید تصویری زیبا از صفحه نمایش Mi 11 ارائه دهند ، و اینطور نیز باید باشد ، زیرا صفحه نمایش تیز و تیز است. این موتور موتور تصور AI است که کار واقعی را انجام می دهد. این مجموعه ای از ویژگی های هوش مصنوعی است که محتوای مشاهده شده در تلفن هوشمند خود را به صورت دیجیتالی افزایش می دهد – فریم ها برای افزایش نرخ فریم به فیلم ها اضافه می شوند ، HDR به عکس ها اضافه می شود ، وضوح تصویر افزایش می یابد.

ما متوجه شدیم که این همیشه کار نمی کند – گاهی اوقات ما در یک سرویس پخش ویدئو تماشا می کردیم و کیفیت قابل توجهی مشاهده نمی کردیم – اما در مواردی که شروع شد ، دیدن یک ویدیو با وضوح بالاتر از شما عالی بود ” d در غیر این صورت دریافت کنید

دوربین های گوشی Xiaomi Mi 11

در حالی که دوربینها نسبت به Mi 10 ارتقاء متوسطی را نشان می دهند ، حداقل در مقایسه با ارتقاء بزرگ سایر بخشها ، چند تغییر اساسی وجود دارد که تجربه عکاسی را در اینجا بهبود می بخشد.

انواع ساعت های هوشمند شیائومی
بیشتر بخوانید

سنسور اصلی 108 مگاپیکسل f/1.9 است-این پنجمین گوشی شیائومی است که از چنین سنسوری با وضوح بالا استفاده می کند و همه آنها از همان گوشی سامسونگ استفاده کرده اند. این بدان معنا نیست که عکسها دقیقاً مانند قبل به نظر می رسند ، زیرا نتایج آزمایش ما کمی بهتر با کنتراست بهتر و تن کلی روشن تر به نظر می رسید. این احتمالاً نتیجه بهبود بهینه سازی هوش مصنوعی است.

گوشی Xiaomi Mi 11

گوشی Xiaomi Mi 11

ما بهترین عکسهای Mi 11 خود را در محیطهای با نور خوب گرفتیم و عکسهای با نور کم کمی پر سر و صدا بودند ، اگرچه هنوز قابل استفاده هستند. این احتمالاً به لطف “پیکسل بنینگ” است ، که در آن چهار پیکسل به طور موثر در یک ترکیب شده اند ، تا یک دوربین 27 مگاپیکسلی ایجاد کند که نور بیشتری را “می بیند”. اگر می خواهید در مورد نحوه عملکرد این دستگاه بیشتر بدانید ، ما یک راهنمای عمیق برای پیکسل باینینگ تهیه کرده ایم.

دوربین ثانویه یک دوربین عکاسی فوق عریض 13 مگاپیکسلی f/2.4 است که ما از ابتدای زمان (از اوایل سال 2020) شاهد آن بودیم که شیائومی در تلفن های هوشمند خود از آن استفاده می کند. مانند گذشته ، برای گرفتن سوژه بیشتر مفید است و ما متوجه شدیم که عکس روشن تری نیز گرفته است. اگرچه عکس ها وضوح پایین تری دارند و اغلب کنتراست عکس های فوری از دوربین اصلی را ندارند.

دوربین نهایی یک دوربین 5 مگاپیکسلی f/2.4 “telemacro” است و مطمئناً ستاره نمایش است. از لنزهای ماکرو برای عکس های نزدیک از سوژه ها استفاده می شود ، اما این پیشوند “tele” نشان می دهد که لنز برای گرفتن اجسام دور طراحی شده است-در کنار هم ، و این یک دوربین است که برای گرفتن عکس از اجسام کوچک از (نسبتاً ) دور – هنگامی که حالت Super Macro را روشن می کنید فعال می شود.

این مشکل بزرگ لنزهای ماکرو را در تلفن های هوشمند حل می کند ، این است که وقتی به اندازه کافی برای دیدن جزئیات پیچیده در یک شیء نزدیک شده اید ، تمام نور طبیعی را با خود گوشی مسدود کرده اید.

ما از گرفتن عکسهای زیبا از جزئیات نزدیک در مورد چیزهایی مانند گیاهان ، مواد غذایی و پارچه ها بسیار لذت بردیم-در واقع ، ما یک ویژگی کامل روی آن نوشتیم. تصاویر بسیار روشن و با جزئیات نسبتاً خوب (حداقل ، در مقایسه با سایر عکسهای ماکرو در گوشی ها) هستند و استفاده از این حالت بسیار آسان است.

شیائومی معمولاً دوربین های تله فوتو یا زوم را برای مدل های “Pro” خود ذخیره می کند ، و این در اینجا صادق است ، زیرا هیچ لنزی برای زوم اپتیکال وجود ندارد. می توانید تا 30 برابر زوم دیجیتالی کنید ، اما هرچه بیشتر بزرگنمایی کنید ، کیفیت تصویر پایین می آید و فراتر از 5 برابر تصاویر کمی بیش از حد دانه دار می شوند.

در جلوی گوشی از یک دوربین 20 مگاپیکسلی f/2.2 برای عکس های سلفی استفاده شده است و این تصویر دیگری است که در گوشی های قبلی شیائومی دیده ایم. تصاویر خوب به نظر می رسند ، اما احتمالاً باید حالت عمودی را با این دوربین داشته باشید ، زیرا این کنتراست را تغییر می دهد ، برجسته ها را افزایش می دهد و سایه ها را تیره می کند تا عکس قابل توجه تری ایجاد کند. تاری پس زمینه بوکه در این حالت عموماً دقیق به نظر می رسید ، اگرچه بعضی مواقع قسمتهایی از موهای ما نیز تار می شد.

شعار گوشی Xiaomi Mi 11 “سحر و جادو فیلم” است و به زودی به فیلمبرداری می پردازیم ، اما روش جالبی وجود دارد که در عکاسی ثابت نمایان می شود: نسبت تصویر پیش فرض 20: 9 است ، نسبت قابل توجهی نازک که شبیه به نمایشگرهای فیلم است و جلوه ای دراماتیک و سینمایی به عکس های مناظر و موضوعات دیگر می دهد. در صورت تمایل می توانید این مورد را تغییر دهید ، اما تعداد کمی از تلفن ها به شما اجازه می دهند با این فرمت وسیع عکاسی کنید ، چه برسد به طور پیش فرض.

فیلمبرداری معمولی در گوشی Xiaomi Mi 11 سریع و آسان است ، زیرا پردازنده (به زودی توضیحات بیشتری در مورد آن می دهد) به شما امکان می دهد با خیال راحت فیلم 8K (یا 60 فریم بر ثانیه تا رزولوشن 4K) بگیرید. بررسی ویدیویی ما در بالای این مقاله شامل تصاویری است که در هر دو دوربین جلو و عقب گوشی گرفته شده است ، و توصیه می کنیم آن را به عنوان بهترین نمونه ویدئوی استاندارد مشاهده کنید.

طرفدار تلفن هنرمندانه از حالت های مختلف فیلم که تلفن همراه ارائه می دهد لذت خواهد برد. اینها به شما امکان می دهد به چند روش جدید فیلم برداری کنید – یکی ، “زوم جادویی” ، جلوه کلاسیک فیلم “بزرگنمایی دالی” را تکرار می کند ، در حالی که دیگری ، “جهان موازی” ، نیمه پایینی صفحه را در بالا آینه می کند. باز هم ، بررسی ویدئویی ما شامل نمونه هایی از چندین حالت است.

بررسی گوشی سونی اکسپریا وان مارک 3 | Sony Xperia 1 III
بیشتر بخوانید

علاوه بر حالت های فیلمبرداری ، چند “فیلتر فیلم” نیز وجود دارد که می توانید هنگام فیلمبرداری یا بعد از آن از آنها استفاده کنید-به نظر می رسد که این فیلم ها همان درجه رنگی را تکرار می کنند ، یعنی زمانی که محدوده رنگ ، کنتراست ، روشنایی یا تنظیمات مشابه برای ایجاد یک سبک هنری سازگار تغییر یافته است. هرچند گزینه های موجود بسیار سخت به نظر می رسند ، و ما دوست داریم فیلترهای ظریف تر یا امکانات ایجاد فیلتر خود را ببینیم.

در حالی که بازی با این حالت های فیلم سرگرم کننده است ، استفاده از برخی از آنها سخت است. “زوم جادویی” به یک سوژه انسانی و فضای زیاد نیاز دارد ، بنابراین نمی توانید این کار را با یک تصویر لگو در قفسه خود یا یک دوست در یک فضای باریک انجام دهید. ما هرگز نتوانستیم Time Freeze ، جایی که یک جسم متحرک منجمد شده است را به کار بگیریم ، زیرا یک سوژه انسانی می تواند وانمود کند که با آن تعامل دارد ، اصلاً کار کند ، زیرا تلفن هرگز نمی تواند موضوعات را در عکس ردیابی یا به خاطر آورد.

عملکرد و مشخصات گوشی Xiaomi Mi 11

گوشی گوشی Xiaomi Mi 11 دارای چیپست اسنپدراگون 888 است – این قدرتمندترین چیپست گوشی های اندرویدی است که حداقل در زمان عرضه گوشی در اختیار آنها قرار گرفته است و امتیازات پردازش قابل توجهی را نیز ارسال کرده است.

این تلفن در آزمون بنچمارک Geekbench 5 نمره چند هسته ای 3569 را به دست آورد ، که در واقع بالاترین بالاترین میزان در بین گوشی های رتبه بندی شده ما است و 3424 آیفون 11 پرو مکس و 3401 وان پلاس 8 را پشت سر گذاشت ، اگرچه باید به آن اشاره کنیم سری آیفون 12 هنوز در این آزمایش قرار نگرفته است.

این نمره از تجربه ما در استفاده روزمره پشتیبانی می کند – تلفن در همه بخش ها سریع است. هنگام دور زدن حالت های فیلم برنامه دوربین ، تلفن با صدای بلند از بین آنها عبور کرد. هنگام ویرایش عکس ها یا فیلم ها ، فیلترها یا حالت های مختلف را می توان با بارگذاری در ثانیه انتخاب کرد.

بازی به ویژه به لطف پردازنده سریع و نرخ نمونه برداری سریع تر لمسی فوق العاده بود. به نظر می رسید که ما به لطف این سرعت در بازی ها برتری داریم ، هرچند که در واقع تا چه حدی اینطور بوده است ، یا این که فقط سوگیری تأیید است ، فقط می توان حدس زد.

در بررسی Xiaomi Mi 10 ما “صدای بسیار خوب” بلندگوها را ستایش کردیم و آنها فقط با Mi 11 با تنظیم صدا از متخصصان صدا Harman Kardon بهتر شده اند. اگر عادت کرده اید بلندگوهای تلفن باعث ایجاد تماس ها ، فیلم ها یا موسیقی با صدای ضعیف شوند ، بلندگوهای Mi 11 بسیار لذت بخش خواهند بود ، زیرا صدا بسیار قوی تر است و می تواند بدون تحریف ، حداقل در مقایسه با گوشی هوشمند معمولی شما ، بلندتر شود.

نرم افزار گوشی Xiaomi Mi 11

گوشی Xiaomi Mi 11 نرم افزار اندروید 11 گوگل را با نرم افزار MIUI 12 شیائومی در بالای آن اجرا می کند. به طور معمول ، MIUI می تواند مانند یک کاکتوس ساگوارو باشد – نگاه کردن به آن بسیار زیبا است ، اما وقتی از نزدیک به آن خاردار می شوید دارای خاردارهای زیادی است. در حالی که هنوز این مورد برای Mi 11 صادق است ، خارها نسبتاً کم و زیاد هستند.

MIUI به دلیل نرم افزارهای ضد نفوذ یا برنامه های شخص ثالث از پیش نصب شده مشهور است (شهرت شاید از شکایات مداوم ما در مورد آن بدست آمده باشد). خوشبختانه در گوشی Xiaomi Mi 11 نرم افزارهای ضد نفخ بسیار کمتر از آنچه در Redmi Note 9T مشاهده کردیم ، که فقط یک ماه قبل راه اندازی شد ، وجود دارد ، اگرچه هنوز برخی از برنامه ها وجود دارد که به سرعت آنها را در حال جن گیری هستیم.

گوشی Xiaomi Mi 11

گوشی Xiaomi Mi 11

فراتر از نرم افزار نفخ ، MIUI در واقع یک پوشش اندرویدی عالی است که گزینه های سفارشی سازی زیادی را به همراه دارد ، که برخی دیگر از آن ها را ندارند. چند تصویر زمینه زنده (پس زمینه متحرک) ، ویجت ها ، جلوه های انتقال منو ، طرح بندی برنامه های مختلف صفحه اصلی ، طرح های مختلف صفحه نمایش همیشه روشن ، تغییر در منوی تنظیمات سریع و موارد دیگر وجود دارد.

هنگام راه اندازی شیائومی Mi 11 ، ما زمان زیادی را صرف این گزینه ها کردیم تا تجربه تلفن خود را کاملاً سفارشی کنیم و اگر دوست دارید تلفن هوشمند شما واقعاً “خود” باشد ، به احتمال زیاد از همه انتخابهایی که در اینجا دارید لذت خواهید برد.

علیرغم تغییراتی که می توانید ایجاد کنید ، MIUI هنوز ظاهر متمایزی دارد (همانطور که اکثر چنگال های اندرویدی سازندگان تلفن انجام می دهند). ما تعدادی تصویر از منوی صفحه اصلی را در زیر قرار داده ایم تا به شما در مورد نحوه ظاهر رابط کاربری کمک کنیم.

ارز دیجیتال چیست و چگونه کار میکند؟
بیشتر بخوانید

به نظر می رسد که یک اشکال نرم افزاری تحریک کننده وجود دارد که به طور تصادفی سفارشی سازی ها را به شکل پیش فرض خود برمی گرداند. چندین بار تصویر زمینه زنده انتخابی ما در صفحه اصلی متوقف شد و با کاغذ دیواری استاتیک پیش فرض جایگزین شد. به طور مشابه ، ما یک نمایشگر نجومی را که همیشه در معرض نمایش بود انتخاب کردیم ، اما در عوض به یک کاکتوس بازگشت.

مشخص نیست که چرا این اتفاق می افتد ، اما مکرراً بعد از اینکه تنظیمات را به تنظیمات برگزیده خود برگرداندیم ، اتفاق می افتد و با به روز رسانی مشکل برطرف نمی شود.

عمر باتری گوشی Xiaomi Mi 11

گوشی Xiaomi Mi 11 مملو از ویژگی ها است و این ویژگی ها بر عمر باتری تأثیر می گذارد و در نتیجه آب گوشی به سرعت از دست می رود.

ما با یک پاور 4600 میلی آمپر ساعتی امیدوار بودیم که گوشی Xiaomi Mi 11 یک روز دوام بیاورد ، اما این تنها در مورد استفاده سبک بود. اگر ما عکس های زیادی می گرفتیم و بازی می کردیم ، مجبور بودیم تلفن را گاه و بیگاه روشن کنیم تا در طول روز تیکت کند.

به احتمال زیاد صفحه نمایش بزرگ تلفن ، نرخ تازه سازی بالا ، صفحه نمایش همیشه روشن و سایر ویژگی های این چنینی در این عمر باتری کمتر از ستاره مقصر است ، و در صورت تمایل می توانید یک یا چند مورد از این ویژگی ها را غیرفعال کنید. بنابراین شما واقعاً از گوشی هوشمند پرچمدار ممتاز خود حداکثر استفاده را نمی کنید.

حداقل شارژ سریع است. شما در اینجا 55 وات سیم کشی و 50 وات برق بی سیم دریافت می کنید ، بنابراین چه دوشاخه و چه پد را ترجیح دهید ، در عرض نیم ساعت یا کمتر از حالت خالی به حالت کامل می رسید.

همچنین می توانید از شارژ بی سیم معکوس استفاده کنید که تلفن را به یک پد شارژ بی سیم معکوس تبدیل می کند که می توانید سایر دستگاه ها را روی آن شارژ کنید. شارژ در اینجا 10 وات است ، بنابراین سریع نیست و تلفن را نیز تا حد قابل توجهی گرم می کند. با این وجود ، اگر فقط از یک ساعت هوشمند یا هدفون استفاده می کنید ، نیازی به استفاده طولانی مدت از این ویژگی نخواهید داشت.

آیا باید گوشی Xiaomi Mi 11 بخرم؟

بخرید اگر …

شما گیمر موبایل هستید
به لطف پردازنده قدرتمند ، نرخ ورودی لمسی بالا و صفحه نمایش فوق العاده ، گوشی Xiaomi Mi 11 یکی از بهترین گوشی های بازی است که ما آزمایش کرده ایم ، به استثنای گوشی هایی که به طور خاص برای این منظور طراحی شده اند.

شما عکاسی ماکرو را دوست دارید.
ما قبلاً ستایش های دوربین تله مکرو Mi 11 را خوانده ایم ، بنابراین اگر از گرفتن عکس های نزدیک از جزئیات کوچک زندگی روزمره لذت می برید ، احتمالاً در حال خرید وب برای خرید این گوشی هستید.

شما فیلم ها را در تلفن خود پخش می کنید.
گوشی Xiaomi Mi 11 دارای صفحه نمایش فوق العاده ای برای گوشی های هوشمند است ، بنابراین اگر از کاربران معمولی سرویس های پخش کننده جریان هستید یا فقط YouTube را برای سرگرمی تماشا می کنید ، این یکی از بهترین گوشی هایی است که می توانید انتخاب کنید.

نخرید اگر …

دوست دارید عکس های بزرگنمایی کنید.
در حالی که گوشی Xiaomi Mi 11 دارای برخی از ویژگی های دوربین عالی است ، لنز زوم در بین آنها نیست. اگر همه کاره بودن دوربین تلفن را که بزرگنمایی اپتیکال را ارائه می دهد و نه فقط دیجیتال را دوست دارید ، بهتر است در جای دیگری جستجو کنید.

شما به یک دستگاه با دوام طولانی نیاز دارید.
اگر تمام ویژگی های برتر گوشی Xiaomi Mi 11 را روشن کنید ، برای یک روز کامل تلاش می کنید. اگر فرصت کافی برای شارژ کردن تلفن خود دارید ، خوب است ، اما اگر می خواهید یک تلفن همراه با یک بار شارژ معمولی یک روز کامل را برای شما دوام بیاورد ، این تلفن مناسب شما نیست.

شما به جک هدفون احتیاج دارید.
مانند بسیاری از تلفن های هوشمند اخیر ، گوشی Xiaomi Mi 11 فاقد جک هدفون است ، بنابراین طرفداران صدا با سیم باید برای اتصال از آداپتور استفاده کنند.

گوشی Xiaomi Mi 11

گوشی Xiaomi Mi 11

پایان مقاله نقد و بررسی گوشی Xiaomi Mi 11

مجله با دوربین 

بیشتر بخوانید:

داستان کوتاه یک پیام شاهنشاهی | بررسی تلویزیون X900H سونی | سبک موسیقی لاتین | بررسی لپ تاب Dell XPS 13 (2020) | نقد فیلم Snake Eyes | نقد فیلم رفیق اجاره ای | تعریف هم افزایی: نحوه ایجاد هم افزایی در محل کار | آکورد چیست ؟ تفاوت بین آکوردهای مهم در مقابل آکوردهای کوچک را بیاموزید | نقد فیلم آخرین دوئل | معرفی فیلم رستگاری در شاوشنک |

دیدگاهتان را بنویسید

3 + 1 =