صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Fortnite
ads

نقد و بررسی بازی Fortnite

بازی Fortnite

نقد و بررسی بازی Fortnite  : 

ترکیبی فوق العاده از عکاسی و ساختمان سازی که در بازی های رقابتی به هیچ وجه متفاوت نیست.

بازی Fortnite که از طریق ژانر شلوغ نبرد رویال راه خود را باز می کند ، خود را با تجارت سنتی و شبیه ساز شبیه سازی نظامی با رنگ های زنده و یک سیستم ساختمان سازی برجسته و آزاد ، که در بازی های چند نفره رقابتی متفاوت است ، متمایز می کند. همانطور که از نامش پیداست ،

بازی Fortnite آنقدر دقیق در ژانر Battle Royale که سال گذشته منفجر شد متناسب است و توضیحات اولیه به همان اندازه استاندارد به نظر می رسد: تا 100 بازیکن روی یک نقشه بزرگ اما دائما در حال کوچک شدن با هدف جمع آوری اسلحه و تجهیزات قرار می گیرند. تبدیل شدن به آخرین نفر یا تیم ایستاده اما اگر کمی دقیق تر نگاه کنید ،

نمی توانید آن را با هیچ بازی دیگری اشتباه بگیرید زیرا وسیله نقلیه ای که از آن بیرون می روید به طور غیرقابل توصیف یک اتوبوس مهمانی در حال پرواز است – یک تغییر خوب از یک هواپیمای نظامی خسته کننده – و محل فرود شما یک جزیره غول پیکر و زیبا و رنگارنگ است ، به جای یک چشم انداز واقع بینانه ، محاصره شده توسط یک طوفان شدید.

خوشبختانه ، برخلاف دیگر بازی های Battle Royale ، مانند PlayerUnknown’s Battlegrounds ، جایی که یک حلقه بدشانس می تواند از حلقه تجاوزگر خارج شود ، نقشه بازی Fortnite حداقل به اندازه کافی کوچک است (نسبت به PUBG) که حتی اگر مجبور باشید در سراسر جزیره اجرا کنید برای رسیدن به ایمنی چشم تصادفی متمرکز طوفان ، خطر بسیار کمی برای کشته شدن در حال فروپاشی مرز دارید.

در این جزیره چندین شهر بزرگ و کاملاً منحصر به فرد وجود دارد که هریک دارای ساختار خود هستند – حومه ای زیبا از خانه ها ، یک منطقه اداری غول پیکر پر از آسمان خراش ها ، یا یک منطقه خرده فروشی با یک مرکز خرید در فضای باز. هر شهر پر از رنگ های زنده است و نقشه به طور کلی صدها ساختمان دارد که دارای غنایم تصادفی به شکل اسلحه ، مواد منفجره و اقلام درمانی هستند.

بازی Fortnite

بازی Fortnite

خوشبختانه مدیریت موجودی بازی Fortnite از نظر طراحی ساده است. شما فقط پنج اسلات دریافت می کنید ، بنابراین مجبور می شوید زرادخانه اسلحه خود را با نیاز به شفا یا مواد منفجره برای مقابله با سازه های دشمن متعادل کنید. این یک عامل محدود کننده دقیق است که من را مجبور کرد تا یک لیست خرید ذهنی از آنچه دقیقا در جستجوی آن بودم در سراسر جزیره تهیه کنم و در برابر هوس انتخاب هر چیز دیگری مقاومت کنم.

با توجه به چنین نیازهای خاصی ، هر صندوقچه ای با این هیجان امیدوار بود که سلاح هایی را که بیشتر می خواستم نشان دهد. بازی Fortnite راه های زیادی برای ترکیب و مطابقت اسلحه ها در اختیار شما قرار می دهد ، بنابراین حتی اگر آن صندوق مورد دقیق مورد نظر شما را پیدا نکند ، هرگز در مبارزه احساس ناتوانی نخواهید کرد.

هنگامی که سلاح های موردنظر خود را پیدا کردید ، اکثر مبارزات در بازی Fortnite به همان شیوه پیش می روند: شما با یک شلیک از یک سلاح سنگین آهسته مانند اسلحه تک تیرانداز یا تفنگ پمپاژ شروع می کنید به امید پایان مبارزه قبل از آن.

شروع کرد ، سپس (در صورت لزوم) برای انجام بقیه نبرد به یک تفنگ تهاجمی سریعتر یا تفنگ شکاری تاکتیکی بروید. در حالی که این روش تنها راه بازی نیست ، اما به نظر می رسد که این ترکیب تقریباً برای هر بازیکنی ترجیح داده می شود و پایه و اساس تقریبا هر مبارزه ای را در بازی Fortnite فراهم می کند.

این یک سیستم آشفته و سرگرم کننده است که دعوا را کمی پیچیده تر می کند

این یک سیستم رعد و برق سریع است که در آن دعوا می تواند در یک چشم بر هم زدن تنها با یک اشتباه کوچک خاتمه یابد. این باعث تضاد آشکار با سایر بازی های نبرد رویال مانند PlayerUnknown’s Battlegrounds می شود که پر از کشمکش های طولانی و پرتنش است که در آن دقت پایدار اغلب بیش از یک ضربه خوب اهمیت دارد. این یک سیستم آشفته و سرگرم کننده است که دعوا را کمی پیچیده تر از هدف قرار دادن حریف و شلیک می کند ، اما بعد از چند ساعت با بازی Fortnite شروع به ضرب و شتم کردم و نبردها تقریباً خودکار می شوند.

نقد و بررسی بازی Battlefield 3
بیشتر بخوانید

این موارد مربوط به تیراندازی است که به بازی Fortnite کمک می کند تا خود را از سایر بازی های بتل رویال متمایز کند و ویژگی های واقعی آن را نشان می دهد: ساختمان.

حمل سیستم ساختمان از Save the World یک انتخاب درخشان است که Battle Royale را نه تنها از دیگر بازی های Battle Royale بلکه به طور کلی رقابتی ترین بازی های چند نفره متمایز می کند. تقریباً هر چیزی که زمین نیست می تواند برای چوب ، سنگ یا فولاد استخراج شود ، که می تواند برای ایجاد دیوارها ،

پله ها و کفها در هر نقطه از نقشه (تا زمانی که قسمتی از سازه به زمین برخورد کند) استفاده شود. این یک سیستم عظیم با امکانات بسیار زیاد است که در ابتدا سرخ می شود ، تلاش برای کشف نحوه ساخت سازه های عظیم که دیگران در اطراف شما ایجاد کرده اند ، می تواند دلهره آور باشد. اما این یکی از بهترین چیزها در مورد بازی Fortnite است: همیشه همه چیز را ساده نگه می دارد.

این یکی از بهترین چیزها در مورد بازی Fortniteاست : همیشه همه چیز را ساده نگه می دارد

تنها با سه کاشی اصلی – کف ، دیوارها و پله ها – ممکن است مجموعه ابزار ساختمان محدود به نظر برسد ، اما همه چیز مورد نیاز شما را دارد. چه در حال ساختن راه پله ای تا آن صندوقچه غارت ناپذیر باشد و چه به منظور قرار دادن سریع یک جلد بداهه برای محافظت در برابر دشمن مهاجم ، متوجه شدم که همیشه ابزارهای مورد نیاز برای کار را در دست دارم و می توانم قطعه مورد نیاز خود را بدون از دست دادن ضربه بزنید. در واقع ،

این مبادله به قدری آسان است که یکی از حرکات مورد علاقه من قرار دادن یک سکو و پرش از آن ، سپس تغییر نوع دیگر در هوا و قرار دادن آن قبل از فرود است. این ترفند به شما امکان می دهد دیوارهای عمودی را مقیاس بندی کنید یا مستقیماً از کوه بالا بروید. در حالی که این ممکن است به نظر برسد مهارت ماهرانه ای است ، بازی Fortnite آنقدر ساده است که تقریباً هر کسی می تواند آن را کنار بگذارد – و این کار را می کند ، و آن را به یکی از رایج ترین ترفندهای دور زدن جزیره تبدیل می کند.

اولین باری که واقعاً فهمیدم چگونه بازی Fortnite و تیراندازی در یکدیگر نقش می بندد ، در میانه دعوایی در Retail Row ، یکی از شهرهای متعدد نقشه روی داد. من و یکی دیگر از بازیکنان از پشت دیواری که ساخته بودیم با شرمندگی به هم شلیک می کردیم. پس از تمام شدن مهمات در تفنگ تهاجمی ،

بازی Fortnite

بازی Fortnite

مجبور شدم به اسلحه شکاری خود متوسل شوم – سلاحی که تا آن زمان تا حد زیادی از آن غافل شده بودم. با اندک منابعی که برایم باقی مانده بود ، پله هایی را بر روی دیوار حریف ساختم ، از جا پریدم ، دور خودم چرخیدم و او را شلیک کردم. وقتی به گذشته نگاه می کنم ، یک نمایش معمولی بود ، اما آن زمان برای من یک مکاشفه مطلق بود. ناگهان همه چیز معنا پیدا کرد و من متوجه شدم که بازی Fortnite بیشتر به دنبال ساختن است تا به تیراندازی.

در حالی که موارد کوچکی که می توانید از آن استفاده کنید ممکن است بدیهی به نظر برسند – مانند ساختن پله برای رسیدن به پشت بام ساختمان ، یا ساختن دیوار برای جلوگیری از ضربات دشمن – این سیستم همچنین به شما این امکان را می دهد که خارج از چارچوب فکر کنید. شما می توانید در اطراف یک هم تیمی سرنگون شده که هنوز نمی توانید به آن کمک کنید ،

نقد و بررسی بازی Metro 2033
بیشتر بخوانید

ایجاد کنید ، یا یک قلعه تریبون ایجاد کنید تا دشمنان را در کمین قرار دهید در حالی که پشت درخت منتظر می مانید. این سیستم حتی راه حل های شگفت انگیزی برای گرفتار شدن در خارج از حلقه های تصادفی علامت تجاری ژانر نبرد رویال ارائه می دهد: اگر خود را در سمت اشتباه دریاچه یا شکاف می بینید ، مشکلی نیست – فقط پل خود را به طرف دیگر بسازید.

یکی از بازیکنان مرا به قلعه پیچیده خود در راهرو کشاند به این امید که مرا مجبور کند به سمت تفنگ شکاری منتظر خود در انتهای پیچ و خم حرکت کند

با تشکر از طراحی ساده اما قوی سیستم ساختمان ، می توانید سازه ها را به شیوه ای متناسب با سبک خود کنار هم قرار دهید. در حالی که برخی از مردم عاشق برج های بلند هستند که به آسمان کشیده شده اند ،

من دوست دارم که چیزها را در ارتفاع پایین نگه دارم و به من فضای بیشتری می دهد تا بین سکوها و زمین خود را پرتاب کنم. یکی از بازیکنانی که با او روبرو شدم من را به قلعه پیچیده راهروهایش کشاند ، درهایی که به هیچ چیز منتهی نمی شد ، همه به این امید که مرا مجبور به اسلحه کمری منتظر خود در انتهای پیچ و خم کند.

کاربردهای خلاقانه ساختمان در گرمای نبرد بیشتر آشکار می شود. با هر تصمیم ساختمان در یک ثانیه ، هر بازیکن تکنیک های منحصر به فرد خود را توسعه می دهد. جایی که ممکن است شخصی دیوار بسازد ، دیگری پله هایی می سازد که می تواند از آنها برای شتابزدن به جلو استفاده کند.

هنگامی که من می توانم پنجره ای را در وسط دیوارم برای گرفتن عکس بیشتر ایجاد کنم ، شخص دیگری ممکن است سعی کند با افزودن یک قسمت جدید به طور کامل در کنار ساختمان قرار بگیرد. چیزی که ممکن است به عنوان یک راه پله ساده در آغاز یک نبرد کوچک بین من و شخص دیگری آغاز شود ، می تواند با پیوستن افراد بیشتری به قطعات خود ،

به یک هنر پیچیده هنر مدرن تبدیل شود. مکانیک ساختمان بازی Fortnite یک سیستم باورنکردنی است که اجازه می دهد تا بیان شخصی را به شکلی انجام دهید که واقعاً در بسیاری از بازی های رقابتی دیگر وجود ندارد.

در حالی که ساختمان یک سیستم آزاد است ، یک شبکه نامرئی در سراسر جزیره وجود دارد که به هر قطعه ای که می سازید کمک می کند تا در جای خود قرار گیرد و تقریباً بی عیب و نقص کار می کند. از میان صدها سازه ای که من قرار داده ام ، به ندرت پیش آمده است که حتی یک قطعه در جایی که انتظارش را نداشتم فرود آمده باشد ، و در نتیجه هرگز خود را گیر نکرده و یا کشته نشده باشم. با توجه به میزان زیاد ساختمان در هنگام آتش سوزی های آشفته ، این یک شگفتی دلپذیر است.

بازی Fortnite

بازی Fortnite

همه اینها به سیستمی می افزاید که استفاده از آن فقط لذت بخش است. هربار که دعوا شروع می شد ، جرقه ای از هیجان در من ایجاد می شد ، زیرا شروع به فکر کردن در مورد اینکه چگونه می جنگم و همزمان راه خود را برای خروج از موقعیت می کنم ، می کردم.

انجام سریع محاسبات برای تعیین اینکه آیا من منابع کافی برای ساختن راه پله برای عجله جسورانه به سمت دشمن را دارم ، یک هیجان ذهنی اضافی به مبارزه می افزاید. به نظر می رسید که من در مورد بازی Fortnite Battle Royale و نحوه بازی آن بیشتر می آموزم – حتی اگر بیشتر آنها با تفنگ ساچمه ای در صورت به پایان برسند ، این مهم است که چگونه این تفنگ به آن صورت رسید.

حماسه تمایل به ایجاد تغییرات بزرگ در سلسله مراتب سلاح ها را یک شبه نشان داده است

حتی اگر چیزی پیدا کنید که کار می کند ، نمی توانید از خود راضی باشید زیرا بخشی از زیبایی بازی Fortnite حالت دائمی اوضاع آشفتگی آن است. حماسه تمایل به ایجاد تغییرات بزرگ در سلسله مراتب سلاح ها را یک شبه نشان داده است. شاید در وصله بعدی ،

نقد و بررسی بازی THE STANLEY PARABLE
بیشتر بخوانید

تک تیراندازها جایگزین اسلحه شکاری شوند تا کلاس سلاح بروید و راه پله ها و پلهای ساده امروزی جای خود را به قلعه های عظیمی از تیراندازی فردا می دهند ، زیرا تاکتیک های ساختمانی متناسب با توازن جدید سلاح ها تغییر می کند. اینگونه است که بازی Fortnite یکی از بزرگترین چالش های هر بازی بتل رویال را پشت سر گذاشته است: پیگیری تقاضای جامعه خود برای گیم پلی جدید و هیجان انگیز و لوازم آرایشی.

سرعت محتوای جدید نیز چشمگیر بوده است. از زمان انتشار اولین بازی بازی Fortnite در جولای 2017 ، Epic افزودنیهای بی شماری از شهرها و شهرهای جدید روی نقشه به حالتهای بازی جدید ایجاد کرده است ، مانند حالت تیمی عظیم 50 در مقابل 50 از اوایل سال جاری یا یک پچ اخیر Blitz حالت ، که به لطف جمع آوری سریعتر منابع و فراوانی بیشتر تخمگذار غارت ، مورد علاقه طرفداران قرار گرفته است.

بزرگترین معامله خرد موجود 10 $ Battle Pass است.

حتی ساختار رایگان بازی بازی Fortnite یک قدم جلوتر از رقابت است. هر موردی که در فروشگاه درون بازی ارائه می شود کاملاً آرایشی است ، مانند پوست شخصیت ها و طرح های جدید کلنگ. یک مغازه روزانه وجود دارد ، جایی که انتخاب کالاها هر 24 ساعت یکبار تازه می شود ، و یک مغازه افسانه ای که هر هفته یا بیشتر با مواردی که احتمالاً هرگز بر نمی گردند ،

مانند لباس خرس صورتی مخصوص روز ولنتاین یا پوست بسیار دقیق ووکونگ به روز می شود. که به عنوان بخشی از جشن سال نوی چینی بازی Fortnite منتشر شد. اما بزرگترین معامله خرد موجود در Fortnite Battle Royale Battle Pass است ، یک خرید 10 دلاری که به شما امکان دسترسی به 100 ردیف پاداش را می دهد که هنگام بازی باز می شود و چالش های منحصر به فرد را تکمیل می کند. این یک ساختار منظم است که باعث می شود شما به طور مداوم به سمت نقطه عطف بعدی بعدی کار کنید.

هجوم تغییرات عظیم و مداوم در گیم پلی ممکن است اتفاقی یا خطرناک به نظر برسد در حالی که بسیاری از مردم آن را دوست دارند و این خطر را دارند که آنچه خراب نشده را برطرف کنند. اما تا کنون ، Epic به اندازه کافی هوشمند بوده است تا مردم را مجبور کند تا تاکتیک های خود را تنظیم کنند و در عین حال از از دست دادن چیزهایی که بازی Fortnite را سرگرم کننده می کند جلوگیری کنند.

بازی Fortnite

بازی Fortnite

تنها نقطه ضعف همه این مکانیک های به هم پیوسته منحنی یادگیری اولیه است. اگرچه هر مکانیک به تنهایی ساده است ، اما درک همه آنها با یکدیگر کمی چالش برانگیز است – به ویژه هنگامی که آموزش زیادی برای صحبت وجود ندارد.

در واقع ، خارج از چند قطعه متن ، بازی Fortnite بیشتر شما را با آزمایش و خطای ساده و تماشای فیلم های YouTube روبرو می کند تا زمانی که بتوانید بفهمید چه چیزی باعث تیک آن می شود. برای بسیاری از ما ، این بدان معناست که ده ها سفر اول خارج از اتوبوس نبرد احتمالاً تجربه های بسیار دردناک (و اغلب بسیار کوتاه) خواهند بود. اما اگر به آن پایبند باشید ، همه سیستم ها شروع به کلیک می کنند.

این پاداش نهایی بازی Fortnite برای فرایند یادگیری است: آزادی بی حد و حصر که به صد راه حل برای مقابله با هر مشکلی اجازه می دهد ، و هیچ یک از آنها فقط درست یا غلط نیست. این بازی کمیابی است که در آن هر باخت من را بیشتر از پیشرفت ناامید می کند تا پیشرفت کنم ، و هر مرگ با درک سریع آنچه اشتباه بوده و در کجا اتفاق می افتد. من دائماً مشتاق می شوم که برای مسابقه ای دیگر صف ببندم و سعی کنم اشتباهات قبلی را تصحیح کنم – این به هیچ وجه ضرری ندارد که به لطف بازی سریع بازی Fortnite و مجموعه عظیمی از بازیکنان

بیوگرافی اسکار پیستوریوس
بیشتر بخوانید

بازی Fortnite به طرز خارق العاده ای روی هر پلتفرمی که من آن را بازی کردم اجرا می شود

دو مسابقه اول همه در مورد تلاش برای چشیدن طعم اولین پیروزی یا Victory Royale ، به قول بازی Fortnite است. دستیابی به آن و دیدن غوغای سرد همراه با آن ، با این حال ،

در نهایت کمی دلسرد کننده به نظر می رسد. اما موفقیت در شکست 99 بازیکن دیگر پیروزی واقعی است و رضایت شخصی بیش از حد کافی برای جبران صفحه نمایش برنده نامحسوس است. ناگهان ، هر بازی ای که در آن قرار می گرفتم احساس می کردم که می توانم برنده شوم ، و انگیزه من برای پیشرفت بیشتر شدیدتر شد. این اولین پیروزی من بود ، پنجمین ،

یا بیست و پنجم ، احساس هیجان ناشی از یک بازی خوب هرگز از بین نمی رود. این امر در بازی های دو نفره یا تیمی دو برابر بیشتر صادق بود ، زمانی که صفحه پیروزی نامرغوب صرفاً پس زمینه ای برای فریادهای دوستان من می شود ، زیرا آنها در مورد عکس های باورنکردنی خود افتخار می کنند و نزدیکترین تماس های خود را بازگو می کنند.

ذکر این نکته نیز ضروری است که بازی Fortnite در هر پلتفرمی که روی آن بازی کردم (iOS ، PS4 ، Xbox One و رایانه شخصی) به طرز شگفت انگیزی اجرا می شود و هرگز حتی در اواسط مبارزات پرتنش لکنت یا افت فریم نمی کند. این برای سرعت ساخت مورد نیاز و برتری متمایز نسبت به رقیب اصلی خود در سبک نبرد رویال ، PUBG ، که بیش از سهم عادلانه خود از مشکلات عملکردی برخوردار است ، بسیار مهم است.

این لیست از سیستم عامل ها شامل تلفن همراه است ، که بسیار قابل توجه است زیرا دقیقاً همان بازی کنسول های آن است-تا جایی که امکان بازی متقابل بین رایانه شخصی ، ایکس باکس وان و تلفن همراه وجود دارد. حتی در دستگاهی که در جیب شما قرار دارد ، بازی Fortnite همچنان فوق العاده به نظر می رسد ، حتی اگر از وضوح کمی پایین تر از اکثر سیستم عامل ها استفاده کند. تنها تفاوت واقعی در کنترل است ،

که برای یک بازی موبایل وحشتناک نیست. در واقع ، من می توانم تقریباً تمام حرکاتی را که می توانم در رایانه و تلفن انجام دهم – در حدود یک چهارم سرعت انجام دهم. بازی با سایر کاربران تلفن همراه و در نتیجه عملکرد دقیقاً با همان نقطه ضعف ، واقعاً مانند بازی نسخه کمی کندتر بازی Fortnite است.

بنابراین ، در حالی که هدف گیری و ایجاد مهارت ها دقیقاً در دستگاه های تلفن همراه ترجمه نمی شود ، نسخه iOS یک جایگزین عالی برای کسانی است که به نسخه های کنسول یا رایانه دسترسی ندارند – یا اگر فقط می خواهید در حال حرکت بازی کنید.

بازی Fortnite

بازی Fortnite

حکم

تسلط بر بسیاری از سیستم های بازی Fortnite ارزش هر ثانیه سرمایه گذاری را دارد. این که آیا شما به تنهایی می روید یا در صف یک تیم قرار می گیرید ، حتی اگر اولین نفری باشید که در حال مرگ هستید یا در واقع موفق به کسب پیروزی رویال شده اید ،

سبک فانتزی بازی Fortnite و ترکیب منحصر به فرد تیراندازی و ساخت تقریباً هرگز چیزی کمتر از یک زمان فوق العاده ارائه نمی دهد به شاید این اولین بازی بتل رویال نباشد و مطمئناً آخرین بازی نیز نخواهد بود ، اما بازی Fortnite با آزادی و ابزار لازم برای بیان سبک بازی شخصی خود ، خود را از جمعیت متمایز می کند.

پایان مقاله نقد و بررسی بازی Fortnite 

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اسپایک لی | نقد و بررسی بازی GTA V | فیلم خواب بزرگ | ۶ روش برای نوشتن شخصیت | سریال The Great | فیلم شب شکارچی | فیلم سینمایی گرمای بدن | ۱۰ نکته مفید برای سرمایه گذاری در بورس | سریال halston | نقاشی های امپرسیونیسم |

دیدگاهتان را بنویسید

یک × سه =