صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Party Animals
ads

نقد و بررسی بازی Party Animals

بازی Party Animals

بازی سرگرم کننده چند نفره Party Animals پس از چندین بار تاخیر برای ایکس باکس و رایانه های شخصی منتشر شد و اکنون با نقد و بررسیش بازگشته ایم.

بازی Party Animals یکی از آن عناوینی است که هدف اصلی آن سرگرم کردن شما و دوستانتان است. از تریلر اول می توان فهمید و به طور کلی چنین بازی هایی که یک تجربه چند نفره سرگرم کننده و سرگرم کننده را ارائه می دهند کمیاب هستند و از این رو طرفداران زیادی دارند. انتشار روز عرضه این عنوان در Game Pass و انحصاری بودن کنسول این بازی برای ایکس باکس انتظارات را تا حد زیادی بالا برد.

تاریخ انتشار بازی Party Animals پس از چند بار تاخیر، مدت کوتاهی اعلام شد و حالا می خواهیم با بررسی اجزای مختلف آن به یک نتیجه کیفی برسیم. چنین بازی هایی با رعایت موارد خاص و ایجاد تنوع به عنوان بسیار خوبی تبدیل می شوند. آیا بازی Party Animals موفق می شود با رعایت پارامترهای مورد نیاز به یک عنوان چند نفره با کیفیت تبدیل شود یا در رسیدن به آن هدف ناکام است؟

بازی Party Animals داستانی ندارد و Fall Guys و Gang Beast نزدیک‌ترین نمونه‌ها هستند. این بازی با الهام از نقاط قوت این 2 بازی سعی در ارائه اثری کامل و بی عیب در سبک خود داشت و تمرکز آن بر روی گیم پلی و تا حدی کیفیت بصری بود.

بازی Party Animals

بازی Party Animals

این عنوان در ابتدا شما را با قسمت آموزش آشنا می کند و به زودی متوجه خواهید شد که کنترل شخصیت شما کمتر از Gang Beast سخت نیست و باید با شخصیت های نسبتا نامتعادل دست و پنجه نرم کنید. البته قسمت آموزشی آن بسیار کامل است و تقریبا از کنترل های سخت بازی خسته خواهید شد.

بخش چند نفره بازی در حال حاضر تنها قسمت است و حتی نمی توان آن را به صورت آفلاین بازی کرد. در بخش چند نفره شاهد 2 گزینه Quick Match و Custom Match هستیم که در هر دو بخش می توانید با دوستان خود یک تیم تشکیل دهید یا به صورت جداگانه به تیم های دیگر بپیوندید.

خوشبختانه ما سرورهای بسیار خوبی داریم و برای ساخت بازی فقط باید چند ثانیه صبر کنید. بخش Quick Play خیلی سریع به پایان می رسد و فقط یک نقشه و یک مسابقه خاص را برای شما به ارمغان می آورد و پس از اتمام، آخرین تیم یا فرد بازمانده مدال را اهدا می کند و بازی را به پایان می رساند. کاملا برعکس آنچه در Fall Guys وجود دارد و بازی ها کم کم جلو می روند و همه چیز با یک دست انجام نمی شود.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بازی STARFIELD

بازی Party Animals تنوع دارد و تعداد نقشه ها زیاد است به همین دلیل هرگز در محیط بازی خسته نخواهید شد. بازی ها در 3 حالت تک، دو نفره و چهارگانه طراحی شده اند و هر حالت دارای بازی های خاصی می باشد. در بازی های تیمی هدف شما کسب بیشترین امتیاز و در بازی های انفرادی و دونفره این است که تیم آخر باشید.

نقد و بررسی بازی Battlefield V
بیشتر بخوانید

بازی ها عموما خلاقیت طراحی خوبی دارند و احتمالا نمونه های کمی از آن ها را دیده اید. ژانر گیم پلی دوگانه از بازی Crash Bash الهام گرفته شده است که قوی ترین نقطه این بخش به حساب می آید و آن را بالاتر از سایر بخش ها نگه می دارد.

بازی های فوتبال، سرقت معدن و غیره. در میان حالت های تیم چند نفره، در حالی که بازی هایی مانند تلاش برای گرم ماندن در سرما، برنده شدن در بازی های آرکید و ایستادن در آخرین رودخانه متعلق به بازی های تیم خلاق برای 2 بازیکن است.

بازی Party Animals

بازی Party Animals

تو بلند شو و خوش بگذرونی و آنها این کار را با لذت انجام می دهند. نکته جالب این است که اعضای تیم در هر نقطه از بازی می توانند تغییر کنند و تا زمانی که 2 نفر در بازی حضور دارند، افرادی که بازی را ترک می کنند، تداخلی با بقیه بازی ایجاد نمی کند.

گروه همسان سازی رایج که توسط خود افراد انجام می شود نسبت به گروه اول محبوبیت بیشتری دارد. در این قسمت مانند بازی های Battlefield می توانید بین لوازم و بازی های ساخته شده توسط دیگران جستجو کنید و هر آنچه را که می خواهید وارد کنید.

همچنین گزینه ای برای فیلتر کردن منابع وجود دارد و نویسندگان زمان زیادی را صرف طراحی این بخش کرده اند. قسمت دیگر و مزیت این قسمت امکان ادامه بازی هاست. برای ایجاد یک مسابقه سفارشی، می توانید چندین بازی و نقشه را به لیست بازی خود اضافه کنید و به بازی با افراد نامحدود دیگر ادامه دهید. کاهش محدودیت این منطقه تقریباً به بخش اصلی بازی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بازی Exoprimal

متاسفانه هیچ سرور خاورمیانه ای برای بازی وجود ندارد و البته کیفیت پینگ کشور از عناوینی مانند فیفا پایین تر خواهد بود. این در حالی است که به دلیل بی دقتی شرایط فعلی در این بازی 100 مشکل بیشتر وجود ندارد.

مشکل اصلی بازی عدم وجود Co-op محلی است. متأسفانه، با وجود پتانسیل بسیار زیاد برای انجام بازی به صورت آفلاین با سایر اعضا در خانه، در حال حاضر نمی توانید این کار را انجام دهید و تنها راه برای بازی محلی، اتصال به اینترنت و اجرای بازی به صورت یک مسابقه سریع یا سفارشی است.

نقد و بررسی بازی Rift Apart
بیشتر بخوانید

برخلاف بازی های چند نفره دیگر مانند Fortnite یا Fall Guys، مدت زیادی با یک پوست و فرم یکسان نمی مانید و از همان ابتدا می توانید به هر تعداد حیوانی مانند گرگ، خرس و سگ وارد بازی شوید. تعدادی از حیوانات و پوست ها باز شده است که می توانید آنها را با پول فروشگاه یا پول درون بازی خریداری کنید. با این حال، یک مسئله اصلی در اینجا وجود دارد و آن جعبه های غارت است.

متأسفانه اغلب نمی توانید پوست مورد نظر خود را مستقیماً از فروشگاه خریداری کنید و در جعبه های غارت پنهان می شود. شما در واقع برای چیزی که نمی دانید و خوب به نظر نمی رسد پول می پردازید. این واقعیت که تعدادی از پوسته های ممتاز فقط از این طریق در دسترس هستند، برای بازی Party Animals نوید خوبی ندارد و امیدواریم این روند در آینده اصلاح شود.

بازی Party Animals

بازی Party Animals

در طول بازی Party Animals کنترل های جالب آن به شما امکان انجام اعمالی مانند پریدن، مشت زدن، گرفتن، مشت زدن، ضربه سر، شتاب گیری و ترکیب این موارد را می دهد که باعث جذابیت و تکرار آن می شود. هر شخصیت دارای یک نوار استقامت (Stamina) است که وقتی تمام شد دیگر نمی توانند سریع و تهاجمی عمل کنند.

همچنین مقدار این شراب ارتباط مستقیمی با قدرت تفنگ شما دارد و باید برای یافتن آن تلاش کنید. برای پرش و رفتن به یک قسمت از نقشه، باید پس از پرش، آن را با کلید LT نگه دارید و با نگه داشتن دو دکمه سعی کنید خود را به سمت بالا بکشید. در همین حال، دیگران می توانند شما را زمین بزنند، شما را از هوش بیاندازند و شما را از بازی خارج کنند. بازی منحصر به فرد و جالب است.

خوشبختانه بازی Party Animals از Cross Platform پشتیبانی می کند و می توانید دوستان خود را از پلتفرم های دیگر (Xbox یا PC) به لیست دوستان اضافه کنید و با آنها بازی کنید. متأسفانه به دلیل این وضعیت، بازی به طور کامل لیست دوستان شما در بازی را از لیست دوستان موجود در پلتفرم جدا می کند و باید افراد خاصی را اضافه کنید تا دوباره کار کند.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بازی Daymare: 1998

گروه همچنین یک باگ کوچک برای افراد در سطوح دیگر وجود دارد که باعث ایجاد مشکل برای بازیکنان می شود. با این حال، کراس پلتفرم بودن بازی به مشکل آن کمک زیادی می کند، اما چنین مشکلاتی نیز باید در یک آپدیت بهبود یابند.

نقد و بررسی بازی Deathloop
بیشتر بخوانید

کیفیت بصری بازی راضی کننده است و کمی بالاتر از حد انتظار به نظر می رسد. بافت ها بسیار با کیفیت هستند و مناظر دوردست اطراف نقشه ها نیز با دقت زیادی طراحی شده اند. اثراتی مانند آتش، برف، باران و جزئیاتی مانند واکنش و تخریب پذیری اجزای محیطی چشم نواز است و می تواند شما را شگفت زده کند.

کیفیت فنی بازی به خصوص ضعیف نیست و رنگ آمیزی محیط ها با تنوع خوبی انجام شده و نرخ فریم بازی کاملاً ثابت است. نکته مهم این بازی ها انیمیشن های شخصیت ها است که شما را از بازی با انعطاف و تنوع مناسب منصرف نمی کند. از این نظر بازی Party Animals سر و گردن بالاتر از عناوین رده خود است و انیمیشن های بسیار خوبی برای شخصیت ها محقق شده است.

بازی Party Animals

بازی Party Animals

صدا و موسیقی د ربازی Party Animals می تواند بالاتر باشد. تعداد موزیک های بازی کم است و بعد از مدتی می تواند شما را خسته کند. اگر برای هر نقشه یا حالت موسیقی خاصی ایجاد شود، نوع بازی بیشتر مشخص می شود. صداهای حیوانات عالی هستند و محیط ها و افکت ها طبیعی به نظر می رسند و بازی را زنده می کنند.

بازی Party Animals

بازی Party Animals یک بازی سرگرم کننده است که مطمئنا اوقات خوبی را برای شما و دوستانتان به ارمغان می آورد. علیرغم اینکه بازی درک خوبی از هدف اصلی خود دارد و به سمت آن حرکت می کند. ضعف های بزرگ و کوچک مانند نبود بخش آفلاین و لوت باکس مانع از ظهور پتانسیل واقعی آن می شود. با پشتیبانی بیشتر، این بازی می‌تواند به یکی از بهترین بازی‌های چندنفره تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

8 + 14 =