بیوگرافی استفان کولبرت

استفان کولبرت

استفان کولبر، کمدین و مجری برنامه گفتگو، قبل از میزبانی اسپین آف خود، The Colbert Report، خبرنگار The Daily Show بود. در سال 2015، کولبر جایگزین دیوید لترمن به عنوان مجری برنامه The Late Show در CBS شد.

آخرین خبر: استفان کولبرت در حال بهبودی از پارگی آپاندیس

استفان کولبرت، مجری برنامه Late Show، دوشنبه اعلام کرد که در حال حاضر است
بهبودی پس از عمل جراحی به دلیل پارگی آپاندیس خوشبختانه، کمدین 59 ساله هنوز هم در مورد ترس از سلامتی حس شوخ طبعی داشته باشد. من از پزشکانم به خاطر مراقبت‌هایشان و از [همسرم] ایوی و بچه‌ها که مرا تحمل کردند، سپاسگزارم. در ادامه، تمام ایمیل‌های آپاندیس من توسط پانکراس من مدیریت می‌شود.

در نتیجه، Colbert و CBS ضبط فیلم The Late Show را برای بقیه هفته لغو کردند. مجری برنامه قرار بود از تعدادی مهمان سرشناس، از جمله بازیگران جنیفر گارنر و پاتریک استوارت، و همچنین جان باتیست، نوازنده، رهبر سابق گروه هاوس سریال که اخیراً چندین نامزدی جایزه گرمی 2024 را دریافت کرده، استقبال کند.

استفان کولبرت

استفان کولبرت

استفان کولبرت کیست؟

کمدین استفان کولبرت از سال 2015 مجری برنامه The Late Show بوده است، کنسرتی که از دیوید لترمن به عهده گرفته است. کولبر از طریق گروه کمدی شهر دوم شیکاگو شروع به کار در شو بیز کرد. پس از ملاقات او با کمدین های دیگر، امی سداریس و پل دینلو، آنها برنامه های تلویزیونی Exit 57 و Strangers with Candy را ساختند و در آن بازی کردند.

استفان کولبرت در سال 1997 به عنوان یک خبرنگار در برنامه The Daily Show ظاهر شد که منجر به ایجاد برنامه خود به نام The Colbert Report در سال 2005 در Comedy Central شد. او تا به امروز برنده 10 جایزه Primetime Emmy شده است.

سال های اولیه

استفان کولبرت در 13 مه 1964 در واشنگتن دی سی به دنیا آمد و در چارلستون، کارولینای جنوبی به عنوان کوچکترین فرزند از 11 فرزند بزرگ شد. در سال 1974، زمانی که 10 ساله بود، کولبر با کشته شدن پدر و دو برادرش در یک سانحه هوایی، اتفاق مهم دوران کودکی‌اش را تجربه کرد. او درونگرا رشد کرد و آرامش را در خواندن، به ویژه رمان های علمی تخیلی و فانتزی نویسندگانی مانند J.R.R. تالکین

بیوگرافی اولین مردی که بر ماه پا گذاشت نیل آرمسترانگ
بیشتر بخوانید

استفان کولبرت راهی برای ابراز وجود از طریق بازیگری پیدا کرد که در چندین نمایشنامه مدرسه ای در مدرسه اسقفی پورتر-گاود چارلستون انجام داد. او بعداً در کالج همپدن-سیدنی ویرجینیا به قصد تبدیل شدن به یک رشته فلسفه ثبت نام کرد، اما طولی نکشید که تجدید نظر کرد و به دانشگاه نورث وسترن منتقل شد و در رشته تئاتر ثبت نام کرد.

دومین شهر برای نمایش روزانه

پس از فارغ التحصیلی از نورث وسترن در سال 1986، کولبر به شیکاگو نقل مکان کرد و در دفاتر گروه کمدی شهر دوم مشغول به کار شد. دو سال بعد، پس از گذراندن کلاس‌های بهبود در آنجا، از او خواسته شد که به گروه مسافر بپیوندد. او این پیشنهاد را پذیرفت و دو سال بعد را در جاده گذراند.

در شهر دوم، او کمدین‌های امی سداریس و پل دینلو را ملاقات کرد و با هم دو کمدی تلویزیونی ساختند و در آن بازی کردند: برنامه اسکچ Exit 57 (1995-1996) و ساختگی فیلم‌های ویژه بعد از مدرسه Strangers with Candy (1999-2000). ). فیلمی بر اساس Strangers with Candy در سال 2005 اکران شد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی اولین رئیس جمهور سیاه پوست آمریکا باراک اوباما

در سال 1997، درست قبل از اینکه Strangers توسط Comedy Central انتخاب شود، کولبر در اپیزودهای The Daily Show با جان استوارت به عنوان یک خبرنگار محافظه کار ظاهر شد، در ظاهر شخصیتی بی طنز اما خنده دار که او را کامل کرده بود. با اجرای هر دو سریال Strangers و Daily Show – و دومی که در اوایل دهه 2000 به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد – حرفه کولبر در حال افزایش بود.

گزارش کولبر

در پاییز 2005، گزارش استفان کولبرت شروع به پخش در کمدی سنترال کرد. کولبر به عنوان یک مجری راست‌گرای نشاسته‌آمیز و متعصب، کارشناسانی را که بر امواج رادیویی برنامه‌های تاک شو تسلط داشتند، تقلید می‌کرد. این سریال بلافاصله یکی از پرمخاطب ترین نمایش های کمدی سنترال بود که در هفته اول نمایش بیش از یک میلیون بیننده در هر قسمت به همراه داشت.

شش ماه پس از انتشار گزارش کولبر، کولبر به عنوان سخنران برجسته در شام انجمن خبرنگاران کاخ سفید در سال 2006 ظاهر شد. در حالی که رئیس جمهور جورج دبلیو بوش و بانوی اول لورا بوش تنها چند قدم دورتر بودند، کولبر اقدام به اجرای نمایشی بی رنگ کرد که تماشاگران را ساکت کرد و منتقدان را دچار اختلاف کرد – برخی او را تحسین کردند و برخی دیگر گفتند که او از مرز بی احترامی عبور کرده است.

جی کی رولینگ
بیشتر بخوانید

با این حال، این جنجال تنها به محبوبیت او دامن زد. کولبر ریپورت به یک مرکز کمدی مرکزی تبدیل شد و چندین جایزه امی از جمله جوایز سال‌های 2013 و 2014 را برای سریال‌های متنوع برجسته دریافت کرد.

استفان کولبرت

استفان کولبرت

استفان کولبرت در خارج از صفحه نمایش، من آمریکا هستم (و تو هم می توانی!) را در سال 2007 منتشر کرد و در سال 2004 در آمریکا (کتاب): راهنمای شهروندی برای بی عملی دموکراسی مشارکت داشت.

او و جان استوارت همچنین راهپیمایی برای بازگرداندن سلامت و/یا ترس را ترتیب دادند، گردهمایی در واشنگتن دی سی، که هم برای تقلید از رویدادهایی بود که توسط مفسر محافظه‌کار گلن بک و فعال لیبرال ال شارپتون برگزار می‌شد و هم جرقه گفتگوی جدی درباره مسائل مربوط به روز

در 18 دسامبر 2014، کولبر در آخرین قسمت خود از گزارش کولبر ظاهر شد. مهمان برجسته او در این برنامه دوستش “گریمی” بود که به نام دروگر عبوس نیز شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بردلی کوپر

میزبانی The Late Show

در آوریل 2014، پس از اینکه دیوید لترمن برنامه های خود را برای بازنشستگی در سال 2015 اعلام کرد، کولبر به جای او به عنوان مجری برنامه The Late Show انتخاب شد. کولبر گفت: صرف مهمان بودن در برنامه دیوید لترمن از نکات برجسته حرفه من بوده است.

«هیچ وقت فکر نمی کردم که راه او را دنبال کنم، اگرچه همه در اواخر شب از دیو پیروی می کنند. من هیجان زده و سپاسگزارم که CBS من را انتخاب کرد. حالا، اگر ببخشید، باید بروم یک شکاف در دندان های جلوی خود بتراشم.»

Late Show بعد از نمایش اول با کولبر در 8 سپتامبر 2015 مدتی طول کشید تا صدای جدید خود را پیدا کند، اما در نهایت به لطف مدیریت ماهرانه مجری برنامه با طنز سیاسی، به ویژه پس از شروع تسلط دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، به صدر رتبه بندی ها صعود کرد.

چرخه اخبار کولبرت همچنین به خاطر بخش‌های تکراری مانند Big Questions with Even Begger Stars که باعث می‌شد او به همراه مهمانش به آسمان خیره شود و درگیر فرضیات فلسفی پوچ بود، شناخته شد.

استفان کولبرت

استفان کولبرت

از طریق The Late Show، کولبر همچنین دیده شدن Jon Batiste، رهبر گروه خانه نمایش Stay Human را افزایش داد. باتیست – برنده پنج جایزه گرمی، از جمله در سال 2022 برای آلبوم سال با We Are – حدود هفت سال در این نقش حضور داشت تا اینکه در سال 2022 نمایش را ترک کرد تا روی پروژه های فردی کار کند.

بیوگرافی ساموئل بکت
بیشتر بخوانید

او به گاردین گفت: «من و استیفن تا آخر عمر با هم دوست هستیم. “شما از چنین چیزی عبور نمی کنید و با فردی که هفت سال با او روی صحنه بوده اید، ارتباط برقرار نمی کنید.”

پس از اینکه شیوع کووید-19 تولید سریال The Late Show را در مارس 2020 متوقف کرد، کولبر با ضبط مونولوگ‌هایی از ایوان، وان حمام و سایر مناطق خانه‌اش، تیتر خبرها شد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کیتی هلمز

در ژوئن 2023، زمانی که قراردادش در پایان سال منقضی می‌شد، کولبر قراردادی را با CBS امضا کرد تا حداقل تا سال 2026 در این شبکه باقی بماند. جزئیات مالی این توافق علنی نشد، اما حقوق سالانه کولبر تصور می‌شد. طبق قرارداد قبلی او حدود 15 میلیون دلار بود.

همسر و فرزندان

استفان کولبرت از سال 1993 با همسرش اولین ازدواج کرده است. آنها دارای سه فرزند هستند: یک دختر به نام مادلین، متولد 1995، و همچنین پسران پیتر، متولد 1998، و جان، متولد 2002.

در سال 2018، این کمیک به رولینگ استون در مورد نبردهای او با اضطراب باز شد. او گفت که قبلاً دارو مصرف می کرد، تا اینکه در طول مدت حضورش در شهر دوم متوجه شد که علائم در حین اجرای برنامه از بین رفته است.

او به این نشریه گفت: «ایجاد چیزی چیزی است که به من کمک کرد تا مثل یک چرخ طیار بدون وزن از هم بچرخم. “و من از آن زمان متوقف نشده ام. حتی زمانی که نویسنده بودم، همیشه مجبور بودم کمی جلوی دوربین باشم. من باید اجرا کنم.»

دارای مالی

طبق گفته Celebrity Net Worth، دارایی خالص استفان کولبرت حدود 75 میلیون دلار برآورد شده است.

استفان کولبرت

استفان کولبرت

حقایق فوری

نام کامل: استیون تایرون کولبرت
متولد: 13 مه 1964
محل تولد: واشنگتن دی سی
همسر: Evelyn McGee-Colbert (1993-تاکنون)
بچه ها: مادلین، پیتر و جان
علامت نجومی: ثور

دیدگاهتان را بنویسید

شش − سه =