صفحه اصلی > سینما : سریال ارباب حلقه ها
ads

سریال ارباب حلقه ها

سریال ارباب حلقه ها

سریال ارباب حلقه ها

فصل اول سریال ارباب حلقه ها حدود ۵۰۰ میلیون دلار هزینه به همراه داشته است.

این‌گونه به نظر می‌رسد که تولید فصل اول سریال شدیدا مورد انتظار سریال ارباب حلقه ها برای سرویس استریم آمازون پرایم حدود ۵۰۰ میلیون دلار هزینه به همراه داشته است.

براساس اعلام استوارت نش (Stuart Nash)، وزیر توسعه اقتصادی و جهانگردی کشور نیوزلند، شرکت آمازون نزدیک به ۴۶۵ میلیون دلار آمریکا را صرف تولید فصل اول این سریال کرده و این درحالی است که شرکت مذکور، پیش از این نیز ۲۵۰ میلیون دلار را برای به دست آوردن امتیاز این فرنچایز پرداخت کرده است.

مشخصا رقم اعلام شده، سریال Lord of the Rings را به پرهزینه‌ترین سریال تاریخ تلویزیون تبدیل می‌کند. تا به امروز سریال محبوب ‘’Game of Thrones’’ محصول شبکه HBO، به عنوان پرهزینه‌ترین سریال تاریخ شناخته می‌شد که شبکه سازنده برای تولید هرفصل از آن نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار هزینه می‌کرده است.

فیلمبرداری این سریال هم‌اکنون در کشور نیوزلند در حال انجام است و اخیرا اعلام شد که وین چی یپ (Wayne Che Yip) کارگردانی چهار قسمت از سریال Lord of the Rings را برعهده خواهد داشت.

ماجرای سریال ارباب حلقه‌ ها

قبل از این بحث، گویا اعلام شده است که استریم آمازون قرار میباشد مجموعه ای پیش‌ از داستان پادشاه انسان‌ها در فیلم ارباب حلقه‌ها تهیه بکند. ولی پس از چندین ماه معلوم میشود که قصه این سریال ارباب حلقه ها خیلی پیش تر از حادثه های  یری فیلم‌ ارباب حلقه‌ها اتفاق افتاده است.

سری پیش رو آمازون استودیو برای اولین بار افسانه های قهرمانانه داستان دوم افسانه ای تاریخ سرزمین میانه را به نمایش می گذارد. ارباب حلقه ها درام حماسی هزاران سال قبل از وقایع J.R.R. تالکین ، هابیت و ارباب حلقه ها ، و تماشاگران را به دورانی برمی گرداند که در آن قدرت های بزرگی جعل می شد ، پادشاهی ها به شکوه می رسیدند و ویران می شوند ، قهرمانان تازه محک می خوردند ، امیدها توسط بهترین رشته ها خاموش میشود و بزرگترین شروری که از قلم تالکین سرازیر شده بود تهدید میکنند و همه جهان را در تاریکی فرا خواهد گرفت. ارباب حلقه ها با آغاز یک زمان صلح نسبی ، مجموعه ای از شخصیت ها را اعم از آشنا و جدید دنبال می کند ، زیرا آنها با ظهور دوباره ترس از شر در سرزمین میانه روبرو می شوند. این پادشاهی ها و شخصیت ها از تاریکترین اعماق کوه های مه آلود ، تا جنگل های باشکوه پایتخت جن در لیندون ، تا پادشاهی نفس گیر جزیره نومنور ، تا دورترین نقاط نقشه ، میراث هایی را که مدتها پس از آن زنده مانده اند ، تراش می دهند. آنها رفته اند

فیلم دراکولای برام استوکر
بیشتر بخوانید

از زمانی که آمازون و تالکین همکاری بصری جدید را اعلام کردند شایعات به گوش می رسید. گزارش های اولیه حاکی از آن بود که داستان آراگورن جوان مورد کاوش قرار خواهد گرفت – استراتژی ای که پس از گردهمایی مجریان برنامه و نویسندگان تغییر پیدا کرد. در یک چرخش غافلگیر کننده ، آمازون یک نقشه تیزرنگ و فیلم خدمه را منتشر کرد که خبر از عصر دوم سرزمین میانه ، هزاران سال قبل از وقایع هابیت و سریال ارباب حلقه ها می دهد. نومنور ، که قبلاً در اقتباس های سینمایی از آن نام برده نمی شد ، به وضوح مکان اصلی سریال میباشد.

سریال ارباب حلقه ها استریم آمازون در حال حاضر به عنوان یک سریال حداقل 5 فصلی با 8 تا 10 قسمت در هر فصل برنامه ریزی شده است. فیلمبرداری این سریال ارباب حلقه ها در فصل های 1 و 2 پشت سر هم در نیوزیلند آغاز می شود. در حالی که مجریان برنامه در هالیوود تازه وارد هستند و هیچ چیزی در رزومه تولید خود ندارند ، جی. بایونا برای کارگردانی 2 قسمتی استخدام شد و صدابرداری را برای سریال ارباب حلقه ها تنظیم کرد. او فیلمبرداری را به پایان رسانده و در حال حاضر در مرحله تولید پس از تولید است.

همچنین میتوانید جدیدترین مطالب بخش سینما و تلویزیون را بخش سینما و تلویزیون دنبال بکنید.

جدید ترین سریال جهان مارول سریال لوکی را از لینک زیر دانلود بکنید.

۱۰ سریال برتر تاریخی و پربازدید

بهترین فیلم های تاریخی

سریال چرنوبیل

 

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

14 − 7 =