صفحه اصلی > اخبار فناوری : نقد و بررسی لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro
ads

نقد و بررسی لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro

لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro

بررسی دو دقیقه ای

لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro جدیدترین پرچمدار غول لوازم الکترونیکی تقریباً فاتح است. ما می گوییم “تقریبا” ، در حالی که سامسونگ در بسیاری از زمینه ها ، از جمله تلفن های هوشمند ، تلویزیون و فضای ذخیره سازی ، فقط چند مورد را تسلط دارد ، در مورد لپ تاپ ها موفقیت یکسانی به دست نیامده است.

با این حال ، با لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro  ، واضح است که این شرکت می خواهد این امر را تغییر دهد و یک لپ تاپ شیک باکیفیت بالا ساخته است که آخرین پردازنده های نسل 11 اینتل را در خود جای داده است. در واقع ، مانند HP Spectre x360 (2021) و Dell XPS 13 (اواخر 2020) ، لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro  یک لپ تاپ دارای گواهینامه Intel Evo است.

پلتفرم های Intel Evo برای ارائه سطح خاصی از عملکرد طراحی شده اند ، بنابراین باید دارای پردازنده های نسل یازدهم باشند ، در کمتر از یک ثانیه از خواب بیدار شوند ، پورت های تاندربولت 4 را برای سرعت بالای انتقال داده ارائه دهند و بیش از 9 ساعت عمر باتری را ارائه دهند. به ایده این است که اگر لپ تاپی با نشان Intel Evo روی جعبه خریداری می کنید ، باید بدانید که مجری بسیار چشمگیری خواهید داشت. پس بدون فشار

با پردازنده های گران قیمت جدید اینتل و مارک گلکسی سامسونگ ، که این شرکت آن را برای محصولات شاخص خود ذخیره می کند ، شاید تعجب آور نباشد که بدانید لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro یک لپ تاپ گران قیمت است. برای مدل 15.6 اینچی که ما در اینجا بررسی می کنیم ، حداقل 1.199.99 دلار / 1.099 پوند (حدود 2000 دلار استرالیا) به دنبال آن هستید. این بخش بزرگی از تغییرات است که با استانداردهای هر کسی انجام می شود.

لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro

لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro

خبر خوب این است که به طور کلی ، لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro  این برچسب قیمت را توجیه می کند. این طراحی هیجان انگیز نیست ، اما بسیار نازک و سبک است – وزن آن فقط 1.05 کیلوگرم است. این باعث می شود آن را به یک لپ تاپ عالی برای بیرون و بیرون ببرید ، زیرا می توانید آن را در کیف یا کوله پشتی خود قرار دهید و به سختی متوجه آن می شوید.

مجموعه قابل توجهی از پورت ها ، از جمله شکاف کارت microSD ، وجود دارد که آن را در مقایسه با سایر لپ تاپ های حرفه ای که به نظر می رسد پورت ها را فدای طراحی های باریک و سبک می کند ، قرار می دهد. لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro  ثابت می کند که نیازی به چنین مصالحه ای ندارید.

عملکرد کلی بسیار خوب است ، با پردازنده های نسل 11 و RAM کافی که به شما امکان می دهد ویندوز 10 و تقریباً هر برنامه ای را که دوست دارید به راحتی اجرا کنید. بدون گرافیک اختصاصی ، این بازی نمی تواند بسیاری از بازی های AAA را انجام دهد ، یا بارهای گرافیکی فشرده ای را مدیریت کند ، اما به هر حال شما آن را نخرید.

اما جایی که واقعا برتری دارد با عمر باتری است. در آزمایشات ما بسته به اینکه برای چه چیزی از آن استفاده می کنید بین 14 تا 16 ساعت به طول انجامید. این مدت زمان قابل توجهی است و این بدان معناست که شما می توانید با خوشحالی یک روز کاری کامل را بدون نگرانی در مورد اتصال به آن کار کنید.

آنقدر خوب است که لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro  را از یک لپ تاپ مناسب به یک لپ تاپ عالی ارتقا می دهد. اگر از یک لپ تاپ قوی برای کار کردن در خارج از منزل استفاده می کنید ، طراحی سبک وزن و عمر باتری حمایتی آن می تواند قیمت زیادی را توجیه کند.

قیمت و در دسترس بودن

سامسونگ گلکسی بوک پرو ، مانند سایر محصولات گلکسی سامسونگ ، یک دستگاه پرچمدار است و این بدان معناست که دارای برچسب قیمت زیاد است. مدل اصلی با صفحه نمایش 13.3 اینچی 1080p AMOLED ، پردازنده Intel Core i5-1135G7 ، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، 999.99 دلار هزینه دارد.

در بریتانیا ، می توانید مشخصات مشابه را دریافت کنید ، اما با SSD بزرگتر 512 گیگابایتی با قیمت 1099 پوند. به نظر نمی رسد Galaxy Book Pro در حال حاضر در استرالیا موجود باشد ، اما این قیمت ها معادل حدود 2000 دلار استرالیا است.

بهترین لپ تاپ های ایسوس در سال 2021
بیشتر بخوانید

در ایالات متحده ، مدل با 512 گیگابایت SSD هزینه 1،199.99 دلار دارد.

همچنین یک مدل 15.6 اینچی با پردازنده Intel Core i5-1135G7 ، 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 1،099.99 دلار / 1،199 پوند (حدود 2200 دلار استرالیا) وجود دارد.

بنابراین ، این یک لپ تاپ درجه یک است که دارای برچسب قیمت است. قیمت درخواست شده به این معنی است که با لپ تاپ های گران قیمت مانند Dell XPS 13 و MacBook Pro 13 اینچی (M1 ، 2020) بالا می رود. اینها مخالفان قدرتمند سازندگان لپ تاپ هستند ، بنابراین Galaxy Book Pro مطمئناً کار خود را برای آن محدود کرده است.

لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro

لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro

طراحی

گوشی های گلکسی سامسونگ به عنوان یکی از بهترین گوشی های اطراف شناخته شده اند ولپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro یکی دیگر از دستگاه های جذاب این شرکت است. این براق و نازک است ، با ابعاد 304.4 199 199.8 11 11.2 میلی متر برای مدل 13.3 اینچی و 355.4 22 225.8 11. 11.7 میلی متر برای مدل 15 اینچی ، که ما در اینجا مرور می کنیم.

وزن آن نیز بسیار سبک است و مدل 15.6 اینچی آن تنها 1.05 کیلوگرم وزن دارد که برای یک لپ تاپ 15 اینچی بسیار شگفت انگیز است و به این معنی است که می توانید آن را به راحتی با یک دست بردارید. همچنین باید به راحتی در کیف یا کوله پشتی شما قرار بگیرد و شما به سختی می دانید که آنجا وجود دارد.

این روزها ، بسیاری از ما در حال کار و یادگیری از راه دور هستیم ، و نیاز به انعطاف پذیری در محل کار (و گاهی اوقات هنگام کار) به این معنی است که یک لپ تاپ نازک و سبک فوق العاده مفید است ، و لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro این جعبه ها را به خوبی انتخاب می کند.

رنگ بندی “نقره ای عارف” با درب فلزی رنگ است ، در حالی که بقیه بدنه سفید است. بسیار خوب است ، اما ما تا آنجا پیش نمی رویم که بگوییم لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro  بهترین لپ تاپی است که می توان در حال حاضر خریداری کرد. این بدان معنا نیست که زشت است – دور از آن – اما رقابت بسیار زیادی از جمله مدل های خیره کننده HP Elite Dragonfly G2 وجود دارد که این روزها به سختی می توان به عنوان یک لپ تاپ زیبا ظاهر شد.

با این حال ، اگر قسمت “Pro” نام را به عنوان نشانگر این بدانیم که لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro  به عنوان یک لپ تاپ تجاری طراحی شده است ، آنگاه طراحی کلی مطمئناً برای افرادی که به دنبال دستگاهی هستند که می توانید در دفتر یا دفتر استفاده کنید جذاب خواهد بود. در یک جلسه بردارید

حاشیه های باریک در اطراف صفحه نمایش 15.6 اینچی ظاهر خاصی به لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro  می بخشد ، به ویژه در مقایسه با مک بوک پرو ، و این بدان معناست که سامسونگ توانسته یک صفحه بزرگ اضافه کند بدون اینکه اندازه کلی لپ تاپ را بیش از حد بزرگ کند.

ابعاد فضای کافی برای صفحه کلید با اندازه کامل و کلیدهای بزرگ و آسان برای ضربه زدن را فراهم می کند. سفر قابل قبولی در آنها وجود دارد ، بنابراین تایپ و کار بر روی لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro راحت است. همچنین شامل یک عدد شماره ، یک ابزار مفید است که اغلب به دلیل محدودیت فضا در لپ تاپ ها وجود ندارد.

در گوشه بالا سمت راست بالای صفحه شماره یک دکمه قرار دارد که لپ تاپ را روشن می کند و همچنین برای اسکن اثر انگشت شما برای ورود ایمن به ویندوز 10 استفاده می شود. هیچ نمادی بر روی دکمه وجود ندارد ، اما با یک قاب نقره ای برجسته شده است ، که یک راه خوب و مینیمالیستی برای متمایز کردن این کلید از بقیه است.

در زیر صفحه کلید یک صفحه نمایش بزرگ وجود دارد که پاسخگو است و استفاده از آن آسان است. خوب است که سامسونگ از مزیت بزرگتر لپ تاپ 15.6 اینچی استفاده کرده و صفحه کلید و صفحه لمسی را تا حد امکان بزرگتر و راحت تر کند.

حتی با طراحی باریک ، لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro دارای مجموعه ای مناسب از پورت ها است که همیشه برای یک لپ تاپ تجاری مهم است. در سمت چپ یک پورت HDMI و دو پورت USB-C قرار دارد.

بررسی گوشی Sony Xperia 5 III
بیشتر بخوانید

در سمت راست جک صدا ، پورت USB-A (مفید برای دستگاه های USB قدیمی) و شکاف کارت microSD وجود دارد. ما همیشه از دیدن شکاف کارت در لپ تاپ ، به ویژه در مورد حرفه ای ها خوشحال می شویم.

این یک چیز واقعاً مفید است ، به ویژه برای عکاسان ، به عنوان مثال ، که نیازی به اتصال دانگل یا آداپتور اضافی ندارند. همراه با صفحه کلید روی صفحه کلید ، این ویژگی اغلب لپ تاپ ها را کنار می گذارد ، بنابراین خوب است که سامسونگ از آن استفاده کند. انتخاب پورت مطمئنا مک بوک پرو را شرمنده می کند ، که فقط با دو یا چهار پورت USB-C (بسته به پیکربندی) ارائه می شود.

به طور کلی ، طراحی لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro کم رنگ است ، اما تقریباً همه آنچه را که در این روزها در لپ تاپ می خواهید ، ارائه می دهد. این صفحه نمایش بسیار نازک و سبک است ، صفحه نمایش آن بزرگ است و از حاشیه های حجیم کم نمی شود ، تعداد زیادی پورت وجود دارد و صفحه کلید و صفحه آهنگ بزرگ و راحت هستند. ممکن است این طراحی هیجان انگیز نباشد ، اما این یک لپ تاپ است که برای تحویل طراحی شده است ، نه برای ایجاد هیجان.

کارایی

به عنوان یک لپ تاپ Intel Evo ، سامسونگ گلکسی بوک پرو باید سطح خاصی از عملکرد را ارائه دهد و شامل بیش از نه ساعت عمر باتری ، در حالی که در کمتر از یک ثانیه از خواب بیدار می شود و 40 درصد عملکرد بهتری نسبت به دو محصول دارد. لپ تاپ یک ساله

لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro  مطمئناً عملکرد بسیار خوبی را از لپ تاپ با این قیمت ارائه می دهد. ویندوز 10 نه تنها نازک و سبک است ، بلکه به راحتی کار می کند و سریع راه اندازی می شود. در زمان ما با لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro  ، چندین برنامه و وب سایت را به راحتی اجرا می کرد.

کلیدهای بزرگ صفحه کلید و صفحه بزرگ و پر جنب و جوش کار بر روی لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro  را نیز راحت کرده است.

مدلی که ما در اینجا مرور می کنیم دارای Intel Core i7-1165G7 است ، یک پردازنده چهار هسته ای قدرتمند با حداکثر فرکانس 4.7 گیگاهرتز. همراه با 16 گیگابایت رم ، این باعث می شود لپ تاپی سریع برای کارهای روزانه ایده آل باشد. ممکن است برای افرادی که فقط یک لپ تاپ برای مرور اینترنت یا پخش ویدئو می خواهند بسیار مفرط باشد ، اما اگر چیزی می خواهید می توانید دسته ای از برنامه ها را بارگذاری کنید ، و آنها به سرعت راه اندازی و اجرا شوند ، این دستگاه بسیار خوبی برای انجام کارهای ساده است. که

هیچ گرافیک اختصاصی وجود ندارد ، اما گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد. در حالی که نمی توانید جدیدترین بازی های AAA را روی آن انجام دهید (هر چند عناوین قدیمی یا جدید یکپارچهسازی با سیستمعامل یا مستقل امکان پذیر است) ، اما برای ویرایش عکس و ویدیو به اندازه کافی خوب است و به عملکرد کلی سامسونگ گلکسی کمک می کند کتاب حرفه ای

صفحه نمایش روشن و پر جنب و جوش است و با نسخه 15.6 اینچی ، فضای زیادی برای بازی در اختیار خواهید داشت. با این حال ، بلندگوها چندان چشمگیر نیستند ، در صدای معمولی کمی نازک به نظر می رسند و وقتی زیاد بلند می شوند ، مخدوش می شوند. این احتمالاً نشانه طراحی نازک و سبک لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro  است ، زیرا به این معنی است که فضای کافی برای قرار دادن بلندگوهای با کیفیت بهتر وجود ندارد. آنها این کار را انجام می دهند ، اما اگر می خواهید به موسیقی گوش دهید (یا یک لپ تاپ برای ویرایش ویدئو و موسیقی می خواهید) ، باید برخی از بلندگوهای خارجی را وصل کنید.

اسکنر اثر انگشت ، که برای ورود به سیستم ویندوز 10 استفاده می شود ، در دوران ما با لپ تاپ بسیار خوب کار کرد و هر بار سریع و بدون سر و صدا وارد سیستم می شد. متأسفانه ، همیشه در مورد سایر لپ تاپ های ویندوز 10 چنین نیست.

سرگذشت ماشین های الکتریکی
بیشتر بخوانید

یکی از بزرگترین نقاط فروش سامسونگ گلکسی بوک پرو ، قابلیت ادغام آن با سایر محصولات سامسونگ ، به ویژه گوشی های هوشمند و هدفون های بی سیم واقعی Galaxy Buds است. ما لپ تاپ را با انواع دستگاه های سامسونگ ، از جمله Galaxy Buds ، Samsung Galaxy Note 9 و Samsung Galaxy S21+آزمایش کردیم و ادغام خوب بود ، اما با چند نکته.

برای شروع ، در حالی که سامسونگ سعی می کند ادغام بین دستگاه های خود را مانند دستگاه اپل (با iPhone ، Mac و Airpods) یکپارچه کند ، واقعاً آن را مدیریت نمی کند ، اما این کاملاً تقصیر سامسونگ نیست.

در حالی که اپل کنترل کاملی بر سخت افزار و نرم افزار خود دارد ، سامسونگ کنترل نمی کند. بنابراین ، برای مثال ، اتصال تلفن سامسونگ شامل استفاده از Android (توسط Google) و Windows (توسط Microsoft) و ورود به طیف وسیعی از حساب ها ، از جمله حساب Samsung شما است. در همین حال ، گزینه همگام سازی عکس ، که به شما امکان می دهد عکس های تلفن خود را در Windows در لپ تاپ مشاهده کنید ، از سرویس OneDrive مایکروسافت استفاده می کند.

این یک معامله شکن نیست ، اما باعث می شود همه چیز کمتر از نحوه انجام کار اپل ، که در آن شما فقط به یک حساب Apple ID احتیاج دارید ، منسجم شود و این فرایند بسیار ساده است.

سامسونگ همچنین بسیاری از برنامه های خود را از قبل روی لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro  از پیش نصب کرده است. این برنامه ها ، مانند Samsung Gallery و Samsung Notes برای همه کسانی که تلفن یا رایانه لوحی سامسونگ دارند آشنا خواهند بود ، زیرا همان برنامه هایی هستند

که از قبل روی آن دستگاه ها نصب شده اند. این یکنواختی بیشتری بین لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro  و قطعات شمارنده گوشی های هوشمند و رایانه لوحی آن ایجاد می کند و همچنین به این معنی است که می توانید موارد را بین آنها همگام سازی کنید.

با این حال ، نسخه های ویندوز 10 این برنامه ها از مشکلات مشابه موبایل رنج می برند ، زیرا ویندوز 10 دارای برنامه های کاملاً خوبی مانند Note Pad و Photos است که کارهای مشابهی را انجام می دهند. مطمئناً آنها به طور خودکار با دستگاه های سامسونگ همگام نمی شوند ، اما این باعث می شود که لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro  با ابزارهای اضافی از قبل بارگیری شود.

در تلفن های هوشمند سامسونگ ، وضعیت مشابهی وجود دارد و بسیاری از مردم ممکن است تعجب کنند که منظور از گالری سامسونگ چیست ، به عنوان مثال ، وقتی Google Photos اساساً همان کار را انجام می دهد. واضح است که چرا سامسونگ این کار را کرده است – می خواهد مردم از برنامه های آن استفاده کنند ، نه از برنامه های گوگل یا مایکروسافت ، اما بسیاری از کاربران ممکن است تحت تأثیر قرار نگیرند – به خصوص اگر آنها تلفن هوشمند یا رایانه لوحی سامسونگ را نیز ندارند.

تصمیم ناامید کننده سامسونگ برای پیش نصب آزمایشی آنتی ویروس McAfee در Galaxy Book Pro کمتر قابل درک است. پس از اتمام دوره آزمایشی رایگان ، با پنجره های بزرگ و هشدار دهنده قرمز رنگ قرمز مواجه می شوید که دقیقه ها را تا زمانی که در معرض خطر قرار بگیرید شمارش می کنند – مگر اینکه روی “Stay protected” کلیک کرده و مشترک McAfee شوید.

این یک عمل بسیار ناخوشایند است و در حالی که این موضوع بیشتر در مورد مک آفی و تاکتیک های ترسناک آن برای جلب رضایت مردم است ، سامسونگ بی عیب نیست زیرا تصمیم گرفت آن را وارد کند. این آزمایشات از پیش نصب شده معمولاً توسط سازنده نرم افزار پرداخت می شود ، بنابراین می تواند به فروش لپ تاپ های ارزان قیمت از مارک های کوچکتر با هزینه کمتر کمک کند و سازنده لپ تاپ نیز مبلغی از این معاملات را پس بگیرد. با این حال ، با مارکی به بزرگی سامسونگ و با یک لپ تاپ گران قیمت Galaxy Book Pro ، توجیه آن سخت تر است. شرم آور است.

خوشبختانه ، لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro  به اندازه کافی قدرتمند است که حتی با وجود این برنامه های از پیش نصب شده ، عملکرد تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro

لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro

وب کم و میکروفون

در عصر حاضر ، داشتن یک وب کم و میکروفون با کیفیت خوب در لپ تاپ ضروری است ، زیرا بسیاری از ما از راه دور کار می کنیم یا به طور فزاینده ای از تماس های ویدئویی برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده استفاده می کنیم.

معرفی کنترلر Rig Nacon Pro Compact ایکس باکس
بیشتر بخوانید

لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro دارای یک وب کم 720p است که کمی ناامید کننده است ، زیرا شاهد افزایش تعداد وب کم های 1080p در لپ تاپ های درجه یک هستیم. به عنوان مثال ،

Dell XPS 13 ، یکی از بزرگترین رقبای لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro  ، دارای وب کم 1080p است و تفاوت کیفیت آن بسیار محسوس است.

وب کم لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro این کار را انجام می دهد ، اما وضوح پایین به این معنی است که تصویر جزئیات را از دست می دهد. پایان جهان نیست ، اما تصویری تمیزتر و واضح تر در جلسات کاری حرفه ای تر به نظر می رسد و می تواند شما را در تماس های ویدئویی شخصی طبیعی تر نشان دهد ، که واقعاً می تواند هنگام تماشای ویدئویی با عزیزان نیمی از جهان تفاوت ایجاد کند. دور.

میکروفون داخلی لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro  نیز این کار را انجام می دهد ، اما برتری ندارد. هنگام خرید لپ تاپ با این قیمت ، می خواهید با هر دو فاکتور “وای” بیشتری داشته باشید.

عمر باتری

با این حال ، وقتی نوبت به عمر باتری می رسد ، سامسونگ گلکسی بوک پرو بسیار شگفت انگیز است. به عنوان یک لپ تاپ Intel Evo ، باید حداقل نه ساعت کار کند ، اما ما دریافتیم که فراتر از این است.

در معیار عمر باتری خودمان ، که شامل پخش یک فیلم 1080p حلقه ای با 50 درصد روشنایی صفحه است ، Samsung Galaxy Book Pro 16 ساعت و 49 دقیقه بسیار چشمگیر دوام آورد.

این یک نتیجه فوق العاده برای لپ تاپ با این قدرت است و بسیاری از رقبای خود را شرمنده می کند. ما همچنین دریافتیم که در طول مدت کار با سامسونگ گلکسی بوک پرو ، می توانیم به راحتی یک روز کاری کامل را بدون نیاز به شارژ لپ تاپ کار کنیم.

بنچمارک PC Mark 10 ، که بارهای شدیدتری مانند تماس ویدیویی و مرور وب را تکرار می کند ، همچنین نشان می دهد که عمر باتری چقدر خوب است و Galaxy Book Pro 13 ساعت و 38 دقیقه عالی طول می کشد. باز هم ، این بدان معناست که شما می توانید به راحتی یک روز کامل را بدون نگرانی در مورد وصل کردن آن کار کنید.

عمر باتری یکی از مهمترین ملاحظاتی است که افراد هنگام خرید لپ تاپ جدید به آن توجه می کنند ، بنابراین این واقعیت که لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro  دارای چنین لپ تاپ قابل توجهی است می تواند به طور جدی مردم را تحت تأثیر قرار دهد.

بخرید اگر …

شما یک گوشی هوشمند سامسونگ دارید
ادغام بین لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro و سایر دستگاه های سامسونگ بسیار خوب است ، بنابراین اگر در اکوسیستم سرمایه گذاری کرده اید ، این لپ تاپ به خوبی مناسب خواهد بود.

شما عمر باتری عالی می خواهید
عمر باتری لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro  واقعاً چشمگیر است و یکی از بهترین مواردی است که در چنین لپ تاپ قدرتمندی دیده ایم.

شما یک لپ تاپ سبک می خواهید
لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro بسیار چشمگیر است ، به ویژه وقتی اندازه صفحه نمایش آن را در نظر بگیرید. این وسیله ای است که می توانید به راحتی در طول روز با خود حمل کنید.

لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro

 

لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro

نخرید اگر …

شما یک لپ تاپ مقرون به صرفه می خواهید
لپ تاپ Samsung Galaxy Book Pro  یک لپ تاپ عالی است ، اما یک لپ تاپ گران قیمت است. اگر می خواهید یک لپ تاپ بدون هزینه زیادی هزینه کنید ، گزینه های بهتری وجود دارد.

شما برنامه های سامسونگ را دوست ندارید
اگر تلفن هوشمند سامسونگ ندارید یا برنامه های غیر ضروری از پیش نصب شده را دوست ندارید ، ممکن است از Galaxy Book Pro که شامل بسیاری از برنامه های خود سامسونگ است ، اذیت شوید.

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های تام کروز | سریال خانه اژدها | سبک موسیقی اپیک | نقد فیلم تهیه‌کنندگان | فیلم شیرینی شانس | نقد فیلم پدر بودن | نقد فیلم تا مرگ | فیلم روح هیچکاک | مکتب اومانیسم | آموزش عکاسی در سفر |

دیدگاهتان را بنویسید

13 + 12 =