صفحه اصلی > کسب و کار : نحوه افتتاح رستوران
ads

نحوه افتتاح رستوران

افتتاح رستوران
برای افتتاح رستوران به چه چیزی نیاز دارید؟

برای اینکه افتتاح رستوران  ، به سرمایه ، مجوزهای مناسب و یک طرح تجاری قوی نیاز دارید.

دسترسی به سرمایه: هزینه های اولیه شما بسته به نوع مفهوم رستوران شما در حال تغییر است ، اما به طور کلی ، تجارت رستوران به دلیل حاشیه سود کم و هزینه های قابل توجه راه اندازی مشهور است. صاحبان رستوران ها لزوماً نیازی به صرفه جویی در پس انداز شخصی خود برای راه اندازی رستوران جدید خود ندارند ، اما آنها به منبع قابل اعتماد سرمایه نیاز دارند.

این می تواند مانند وام مشاغل کوچک ، وام سرمایه در گردش ، خط اعتباری از بانک ، بدهی کارت اعتباری یا شرکای سرمایه گذاری باشد. صاحبان مشاغل کوچک که اولین رستوران خود را افتتاح می کنند ، دسترسی به سرمایه نسبت به رستوران داران تأسیس شده دشوارتر است. مدیریت مشاغل کوچک (SBA) ممکن است منبعی برای کمک به مشاغل جدید شما در برآورد هزینه های راه اندازی باشد.

نحوه افتتاح رستوران

افتتاح رستوران

گواهینامه ها و مدارک مناسب: مشاغل تجاری جدید خود را در IRS و نهادهای حکومتی قابل اجرا در ایالت خود – از جمله دفتر اشتغال آن – ثبت کنید. به عنوان یک تجارت غذایی ، باید در بخش بهداشت ثبت نام کنید ، که قبل از روز باز کردن و در طول عمر رستوران شما آشپزخانه شما را بررسی می کند.

همچنین به بیمه مسئولیت نیاز دارید که شامل جبران خسارت کارگران برای محافظت از شما در برابر دعاوی حقوقی باشد. شما نیاز به یک گواهی سکونت دارید ، خواه شما از یک اتاق ناهار خوری با خدمات کامل یا یک رستوران با خدمات سریع استفاده می کنید. در نهایت ، اگر قصد سرو الکل دارید ، باید برای مجوز مشروب اقدام کنید. انجمن ملی رستوران ها یک انجمن تجاری است که می تواند به شما در حرکت در برخی از این گواهینامه ها کمک کند.

طرح کسب و کار رستوران: همه نوع رستوران ها به طرح تجاری نیاز دارند. یک طرح تجاری مناسب ، بازار هدف شما را مشخص می کند ، نیازهای تجاری شما را مشخص می کند و نوع تجربه ناهار خوری را که به دنبال ارائه مخاطبان مورد نظر خود هستید ، توصیف می کند. طرح کسب و کار اسناد برنامه ریزی بیشتر مانند برنامه بازاریابی و نمودار جریان کارکنان را آگاه می کند.

کسب درآمد از طریق سایت دانلود
بیشتر بخوانید
نحوه افتتاح رستوران

بیشتر سال اول شما به عنوان صاحب رستوران شامل برنامه ریزی ، خرید ، اجاره ، کارکنان و صدور گواهینامه می شود – همه اینها قبل از روز افتتاح رخ می دهد.

مفهوم رستوران را انتخاب کنید. نوع رستورانی را انتخاب کنید که به شما انگیزه می دهد هر روز کار سختی انجام دهید. چه در خواب باشید که یک پیتزا فروشی ، یک استیک خانه ، یک غذای فست فود ، یک رستوران ناهارخوری خوب ، یک غذاخوری معمولی یا یک کامیون غذا را اداره کنید ، باید یک آشپزی و یک تجربه غذاخوری را انتخاب کنید که برای شما الهام بخش است.

طرح کسب و کار رستوران خود را توسعه دهید. طرح تجاری شما راهنمای شما برای راه اندازی رستوران جدید شما خواهد بود. این نیز زمان مناسبی برای توسعه استراتژی بازاریابی است. هنگامی که مدل کسب و کار خود را ایجاد کردید ، به آن متعهد شوید.

نحوه افتتاح رستوران

نحوه افتتاح رستوران

به دنبال بودجه باشید. مگر اینکه پول کافی برای راه اندازی رستوران در دست داشته باشید ، باید به دنبال بودجه باشید. هنگامی که برای توضیح مفهوم رستوران خود به بانک ها ، وام دهندگان تجاری و شرکای تجاری احتمالی مراجعه می کنید ، از طرح تجاری خود برای پشتیبان گیری از طرح خود استفاده کنید.

اجاره املاک. مگر اینکه در حال حاضر مجموعه ای از املاک داشته باشید ، احتمالاً مجبور خواهید بود فضای رستوران خود را اجاره دهید. مکان رستورانی را انتخاب کنید که برای خدمات غذا منطقه بندی شده است ، دارای پارکینگ مناسب یا دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی است ، فضای کافی برای تجهیزات رستوران دارد و در حالت ایده آل می تواند ترافیک پیاده را به خود جلب کند.

روی تجهیزات سرمایه گذاری کنید. اکثر شهرداری ها فروشگاه تجهیزات رستوران دارند که می توانید مهمترین قطعات تجهیزات آشپزی خود را در آنها خریداری یا اجاره دهید. برخی از فضاهای رستوران شامل تجهیزات اجاره است. شما همچنین به لوازم اتاق ناهار خوری نیاز خواهید داشت. این شامل میزها ، صندلی ها ، ظروف ، ظروف نقره ، صندوق های فروش ، خوانندگان کارت اعتباری محل فروش و تزئینات برای ایجاد محیط مناسب است.

کسب درآمد از فروش دوره آموزشی آنلاین
بیشتر بخوانید

تأمین کنندگان را مشخص کنید. یک رستوران برای همه اقلامی که می فروشد به تامین کنندگان قابل اعتماد نیاز دارد. بسته به مدل کسب و کار شما ، شما یا سرآشپز شما باید با فروشندگان محصولات ، قصاب ها ، ماهی فروشان و توزیع کنندگان نوشابه و الکل ارتباط برقرار کنید.

استخدام کارکنان. مدیریت موفق رستوران با استخدام افراد مناسب شروع می شود. اکثر رستوران ها فرآیند استخدام خود را با یک سرآشپز اجرایی شروع می کنند که اقلام منو را تنظیم می کند و بر استخدام سایر کارکنان آشپزخانه نظارت می کند. تقریباً کارکنان اصلی خانه که نماینده چهره عمومی مشتریان شما هستند ، بسیار مهم هستند. بسته به نوع خدمات رستوران شما ، ممکن است سرور ، متصدی ، بارفروش یا صندوقدار استخدام کنید. استخدام کارکنان پشتیبان مناسب خانه-مانند ماشین های ظرفشویی و متخصصان بهداشت-به همان اندازه مهم است.

نحوه افتتاح رستوران

افتتاح رستوران

کلمه را بیرون بیاورید استراتژی بازاریابی خود را برای دستیابی به مشتریان احتمالی و حفظ آنها حفظ کنید. اگر بودجه خود را برای یک روزنامه نگار دارید ، یکی را استخدام کنید تا آگاهی خود را افزایش دهید و منتقدان حرفه ای را وادار کنید تا رستوران شما را مرور کنند. در موتورهای جستجو و سایت های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید ، که اغلب ابزارهایی برای اطلاع از تحقیقات بازار شما ارائه می دهند. با شروع بازدید مردم از رستوران شما ، دهان به دهان پخش می شود. از بسیاری جهات ، این موثرترین روش برای جلب مشتریان جدید برای امتحان رستوران شما باقی می ماند.

هر روز سخت کار کنید. تلاش زیادی برای رسیدن به رستوران شما لازم است ، اما از جهات مختلف ، سفر شما تازه شروع می شود. رستوران ها دارای قسمت های متحرک زیادی هستند و هر روز جدید می تواند یک چالش جدید را ایجاد کند – از کارکنان و هزینه های غذا گرفته تا ایمنی غذا و بررسی های بد.

موفق ترین صاحبان رستوران ها مدبر هستند و روی پای خود فکر می کنند به طوری که هیچ حادثه ای هرگز نمی تواند موفقیت رستوران آنها را از خط خارج کند. اگر عاشق کاری هستید که انجام می دهید ، این کار سخت پاداش خود را خواهد داشت ، بنابراین یک رستوران ایده ای انتخاب کنید که واقعاً اشتیاق شما را برانگیزد.

کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی وب سایت
بیشتر بخوانید

منبع مجله نگاه

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم گایا gaia 2021 | بهترین فیلم های اورسن ولز | بهترین فیلم های ویلیام وایلر | نقد فیلم سرگیجه | ۳۰ نکته برای تقویت بازی پوکر | نکات استراتژی | نوشتن خلاق | همه چیز برای شروع نیاز دارید | آموزش دیالوگ نویسی در رمان | سبک موسیقی نیو ایج

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

پنج + 11 =