صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Far Cry 3
ads

نقد و بررسی بازی Far Cry 3

بازی Far Cry 3

تیراندازان دنیای باز می توانند ژانر آزمایش ناپذیری برای برخی از توسعه دهندگان باشند. بازی Far Cry 3 و پیگیری های آن هر دو نمونه ای تحسین برانگیز از آنچه با کمی تأمل و کار زیاد امکان پذیر بود ، ساخته شده است: چشم به راحتی و به رخ کشیدن یک موتور بازی عالی و برخی ساختارهای جامع گیم پلی.

وارد بازی Far Cry 3 شوید ، دومین ضربه چاقوی Ubisoft Montreal در این سری از زمان تصدی کریتک در سال 2008 ، که به نوعی توانسته است ژانر را به ارتفاعات جدید استراتوسفر برساند. در حقیقت ، این نویسنده چنان جسورانه خواهد بود که به شما پیشنهاد می دهد نمونه ای دقیق از ژانر این نسل پیدا نمی کنید.

نقد بازی Far Cry 3

نقد | برسی بازی Far Cry 3

این بازی در جزیره ساختگی Rook واقع شده است و شما را با سر و کله ای به دنیایی تاریک و پر پیچ و خم پر از شاخ و برگ شاخ و برگ گیاهان ، حیوانات وحشی خصمانه ، خشونت های تصادفی و یکی از باور نکردنی ترین متقاعد کننده ترین شرورهای دیجیتالی Generation Xbox ، Vaas Montenegro می رساند.

Ubisoft Montreal’s über-villain یک حرامزاده واقعاً وحشتناک است ، یک شخصیت شیدایی شگفت انگیز ساخته شده با تمایل به ارائه مونولوگ های خزنده پوست در مورد جنون جنون قبل از ارتکاب جنایات دلهره آور بر علیه سایر جزایر. در حال جستجو برای جزیره در حالی که دانشجوی آمریکایی به جیسون برودی تبدیل به یک بقا شد ، شما باید سربازان Vaas را ریشه کن کنید ، این جزیره را آزاد کنید و انتقام مرگ برادر آموزش دیده ارتش خود را بگیرید که در آغاز این داستان باهوش بافته شده است. .

همانند هر عنوان جهان باز ، یوبی سافت مونترال برای بدست آوردن XP اضافی و باز کردن بی شمار داستان های جانبی بازی Far Cry 3 که ارائه می دهد ، برای دور زدن از مسیر شکست خورده و کاوش در دنیای فوق العاده تحقق یافته جزیره روک ، تشویق می کند. تعاونی چهار نفره و چند حالت لذت بخش چند نفره را بیاندازید ، و شما خود را به عنوان یک رقیب واقعی برای بهترین بازی سال 2012 معرفی کرده اید.

بیوگرافی جیمز هاردن
بیشتر بخوانید

منبع سایت مداد

بیشتر بخوانید:

جدیدترین فیلم های اکشن ۲۰۲۱ | فیلم خاطرات قتل | واقعیت مجازی | فیلم دفترچه امید بخش | سریال حرکت به بهشت | میکا والتاری | نقد فیلم آواز در باران |

 

دیدگاهتان را بنویسید

3 + هفت =