صفحه اصلی > دکوراسیون : راهنمای تزئینات Hygge : چگونه سبک Hygge را به خانه خود اضافه کنیم
ads

راهنمای تزئینات Hygge : چگونه سبک Hygge را به خانه خود اضافه کنیم

تزئینات Hygge

تزئینات Hygge چیست؟

Hygge (هوو گاه تلفظ می شود) مفهومی است که از یک کلمه نروژی قدیمی به معنای “رفاه” گرفته شده و به بخشی مهم از فرهنگ دانمارک تبدیل شده است. دانمارکی ها پس از ظهور این کلمه در متن های دانمارکی در قرن هجدهم ، تزئینات Hygge را در سبک زندگی خود شروع کردند. این اصطلاح را می توان به عنوان صفت ، اسم یا فعل استفاده کرد.

آموزش تزئینات Hygge

تزئینات Hygge

اگر از راحت حلقه زدن در شلوارهای عرق و نوشیدن یک فنجان چای یا شکلات داغ ، در خانه های خود با عزیزان در خانه های خنک آغشته شوید یا از یک پیک نیک در پارک لذت ببرید ، در یک شب گرم تابستان که در آن احاطه شده است ، لذت می برید. دوستان.

دکوراسیون هایگ جذاب و دنج است و در اطراف ایجاد فضایی در خانه شما ایجاد می شود که به هم پیوستگی و قدردانی از چیزهای خوب زندگی دامن می زند. روندهای تزئینات Hygge که با رنگهای خنثی و مواد طبیعی تسکین دهنده مشخص شده اند ، نشانه ای از سبک زندگی دانمارکی است.

Hygge Decor’s Rise in Popularity کتاب

انتشار کتاب The Little Book of Hygge: Secrets to Happy Living Danmark توسط مایک ویکینگ ، بنیانگذار م Instituteسسه تحقیقاتی شادی کپنهاگ ، درمورد سایر کشورها راز دانمارک را معرفی کرد. این کتاب به عنوان یک کتاب پرفروش در نیویورک تایمز شناخته شد و از آن زمان مردم در سراسر جهان سعی کرده اند با افزودن راحتی بیشتر به زندگی ، خانه ها و برنامه های سلامتی خود ، از دانمارکی ها تقلید کنند.

تجربه وسایل نقلیه در سراسر جهان از طریق این ایده های تزئینی نوردیک تکامل یافته است. ایده های ساده تزئین قابل تفسیر هستند ، زیرا هدف آنها ایجاد احساس رضایت در خانه است – که برای فرهنگ ها و شخصیت های مختلف متفاوت خواهد بود.

آموزش تزئینات Hygge

تزئینات Hygge

5 روش برای تزئین وسایل تزئینی در خانه

یکی از بهترین راه ها برای گنجاندن تزئینات Hygge در زندگی شما در طول سال ، داشتن دکوراسیون منزل مینیمال است. در اینجا نکات طراحی خانه برای کمک به شما در پذیرش وسایل نقلیه در فضای زندگی خود آورده شده است:

7 نوع کفپوش چوبی: راهنمای کفپوش چوبی
بیشتر بخوانید

منسوجات نرم: با لوازمی مانند پتو انداختن ، پرتاب بالش ، فرشهای منطقه خز مصنوعی یا پتوهایی با پوست گوسفند تزئین کنید تا در یک شب سرد پیله گرم ایجاد کنید.

طرح های رنگی خنثی: دیوارهای سفید یا خنثی های گرم یک بوم آرام بخش ایجاد می کنند. دکور هیگ با عناصر طبیعی مانند چوب ، بامبو و گیاهان مشخص می شود.

روشنایی حالت: صدا را با چراغهای رشته ای تنظیم کنید تا منبع روشنایی پخش شود. آنها را در اتاق نشیمن ، اتاق غذاخوری یا اتاق خواب آویزان کنید. از چراغ های پری استفاده کنید تا مانتو شومینه را روشن کنید ، پنجره ها را زینت دهید یا به جای آتش در داخل شومینه درخشش ایجاد کنید.

رایحه های دلپذیر: دلایلی که دلالان پیشنهاد می دهند قبل از یک خانه باز کوکی بپزند – رایحه آشنا یک خانه کودکانه یک محیط دنج و دلپذیر را ایجاد می کند. به جای مخلوط کردن یک دسته از کلوچه ها ، شمع های معطر را امتحان کنید. رایحه های گرم مانند زنجبیل ، وانیل ، دارچین یا پرتقال در ایجاد فضای آرامش بخشی نقش دارند.

گوشه خواندن: تزئینات Hygge را با عشق خود به ادبیات سازگار کنید. فضایی راحت ترتیب دهید که در آن بتوانید از یک کتاب خوب و یک فنجان قهوه لذت ببرید.

آموزش تزئینات Hygge

تزئینات Hygge

منبع سایت مستر کلاس

بیشتر بخوانید:

حصار حریم خصوصی افقی: 4 مرحله برای ساخت حصار افقی|فیلم شنیده‌ها و دیده‌ها|بهترین فیلم های جک نیکلسون|نقد فیلم زنی تحت تأثیر|تعریف کلی موسیقی|مکتب سورئالیسم|بهترین فیلمهای جان فورد|فیلم روشنایی شهر|بهترین فیلم های جک نیکلسون|فیلم سعادت|

دیدگاهتان را بنویسید

17 + 20 =