صفحه اصلی > شخصیت های کمیک : معرفی شخصیت درکس نابودگر ، دشمن ابدی تانوس
ads

معرفی شخصیت درکس نابودگر ، دشمن ابدی تانوس

شخصیت درکس نابودگر

شخصیت درکس نابودگر یکی از جنایتکاران سابق کهکشانی کیلوسیان و از اعضای محافظان کهکشان است. او به جرم قتل همسر و دخترش ، از رونان متهم انتقام گرفت و با عصبانیت از آن کهکشان عبور کرد و در پایان با زندانی شدن وی توسط سپاه نوا در کیلن به زندان افتاد.

در آنجا ، دراکس با Star-Lord ، Gamora ، Rocket Raccoon و Groot متحدان ناخوشایندی شد. آنها با هم از Kyln بیرون آمدند و درگیر Quest for the Orb شدند. پس از نبرد Xandar ، که در آن او انتقام خود را از Ronan بالا گرفت ، Drax Xandar را با سایر نگهبانان ترک کرد اما نه قبل از اینکه Thanos را به عنوان هدف بعدی خود معرفی کند.

 

به دنبال نگهبانان ، شخصیت درکس نابودگر در كشتن ابیلیسك برای مردم حاكم ، فقط برای راكت راكون به آنها خیانت كرد. دراکس وقتی با Ego ، پدر گمشده Star-Lord ، روبرو شد ، به دنبال Guardians رفت. در این راه ، او ارتباط نزدیکی با مانتیس ایجاد کرد ، که به زودی فهمید که برنامه واقعی اگو تخریب و بازسازی کل جهان است. دراکس و نگهبانان دیگر او Ego را شکست دادند ، کهکشان را یک بار دیگر نجات دادند اما به هزینه ایثار یوندو اودونتا.

چهار سال بعد ، نگهبانان کهکشان با ثور و انتقام جویان در تلاش برای جلوگیری از به دست آوردن سنگهای بی نهایت از ثانوس بودند. وقتی ثانوس تمام سنگ ها را جمع کرد ، از آنها برای ریشه کن کردن نیمی از جمعیت جهان ، از جمله Drax و Guardians ، به جز Rocket Raccoon و Nebula استفاده کرد.

پنج سال پس از Snap ، Avengers باقیمانده با موفقیت Infinity Stones را از نقاط مختلف گذشته جمع کرد و هالک قربانیان Snap را زنده کرد و Drax را دوباره زنده کرد. وی سپس در نبرد زمین شرکت کرده و از آن جان سالم به در برد ، در مراسم تشییع جنازه تونی استارک شرکت کرد و دوباره به نگهبانان کهکشان پیوست.

شخصیت درکس نابودگر

زندگینامه شخصیت درکس نابودگر

شخصیت درکس نابودگر از مردم کیلوسیان ، نژادی از بدویان است که توسط گروه های کهکشانی پیشرفته تر ، ساده لوح و کم رشد شناخته می شوند. در نتیجه ، دراکس از مفاهیم اساسی مانند استعاره و آداب و رسوم بی اطلاع است. با این حال ، آنها یک نژاد جنگجوی خشن و توانمند هستند که از یک فرهنگ قبیله مانند پیروی می کنند.

در طول جوانی ، پدر شخصیت درکس نابودگر داستان شبی را که مادر دراکس را با او آغشته کرده بود ، تعریف می کرد ، چیزی که Drax آن را زیبا می دید. دراکس در حالی که با مردمش در یک راهپیمایی جنگی شرکت می کرد ، با زنی به نام اوت آشنا شد و به دلیل نداشتن خوشحالی در جشن عاشق او شد و با هم دختری به نام کماریا داشتند.

10 نسخه ای شیطانی بتمن
بیشتر بخوانید

به دستور جنگ سالار ثانوس ، رونان متهم ، کیلوس را تحت همان رفتار ذن ووبری قرار داد: جمعیت به طور تصادفی به دو قسمت تقسیم شد و یکی از آنها ذبح شد. دراکس را در کنار جانبازی قرار دادند که زنده ماند ، اما اوت و کاماریا با بقیه قاتل شدند. [6] دراکس به راه انتقام سوق داده شد و در جستجوی کری قاتل با شور و شوق خونین آن سوی کهکشان رفت و به عنوان یکی از خطرناک ترین موجودات کهکشان شهرت یافت و لقب Destroyer را بدست آورد. وی پس از بیش از بیست و دو مورد قتل و پنج مورد جراحت سنگین جسمی ، توسط سپاه نوا دستگیر و به كیلن آورده شد.

در حالی که شخصیت درکس نابودگر دوران محکومیت خود را در Kyln می گذراند ، شاهد ورود گامورا ، دختر خوانده ثانوس و که برای رونان متهم کار می کرد ، بود. در حالی که گامورا توسط سایر زندانیان که بسیاری از آنها خانواده های خود را به دلیل جنگ های رونان از دست داده بودند تهدید شد ، دراکس آرام نشست و منتظر لحظه مناسب شد تا انتقام خود را بگیرد و گامورا را بکشد تا به رونان آسیب برساند.

در آن شب ، شخصیت درکس نابودگر مشاهده كرد كه مولوكا دارو گامورا را با چند زندانی دیگر به قصد بریدن گلو به داخل اتاقهای دوش می كشاند. با این حال ، دراكس ظاهر شد و به همه آنها هشدار داد كه دست از كارهایشان بردارند ، و به آنها فهماند كه چگونه رونان هر دو اوت و كاماریا را كشته و بنابراین احساس كرد كه او كسی است كه باید گامورا را بكشد. دار به وضوح از دراك وحشت كرد و با کمال میل چاقوی شخصی خود را به ناوشکن تحویل داد تا سپس گامورا را بکشد.

شخصیت درکس نابودگر توضیح داد كه چون رونان خانواده اش را كشته بود قصد داشت یكی از دختران رونان را بكشد. با این حال ، گامورا دراکس و دار را خلع سلاح کرد ، زندانی دیگر را کشت و هر دو را تهدید کرد در حالی که خاطر نشان کرد که او دختر ثانوس یا رونان نیست و در حقیقت تنها امید متوقف کردن آنها بود. دراکس ادعاهای گامورا را نادیده گرفت و گلو او را گرفت و اصرار داشت که این چیزی را تغییر نمی دهد زیرا او برای به دست آوردن رضایت خاطر آماده می شود تا با خشونت او را بکشد.

10 تا از ترسناک ترین ابرقهرمانان دی سی
بیشتر بخوانید

قبل از این که شخصیت درکس نابودگر انتقام خود را بگیرد ، توسط Star-Lord و Rocket Raccoon قطع شد ، و او اصرار داشت که Drax گامورا را زنده نگه دارد تا رونان را به Kyln بکشاند تا بتواند مردی را که خانواده اش را کشته است نابود کند. علیرغم برخی ارتباطات نادرست ، سرانجام دراکس پذیرفت که این بهترین برنامه است و با اکراه گامورا را از چنگ او رها کرد. قبل از عزیمت وی ​​برای بازگشت به سلول خود ، دراكس به دار خبر داد كه او هم اكنون چاقو را برای خود نگه داشته است.

روز بعد ، شخصیت درکس نابودگر شاهد سرقت یک باتری Quardrix توسط Groot از وسط Kyln بود ، که تقریباً بلافاصله باعث شد کل زندان مستقیماً به حالت اضطراری برود و نگهبانان برای آرام کردن زندانیان به آنجا هجوم آورند. همانطور که دراکس ایستاده بود و تماشا می کرد ، Groot به اندازه ای باورنکردنی رشد کرد و در حالی که Rocket Raccoon به پشت بود ، در حالی که او را به خاطر اقدامات احمقانه خود محکوم می کرد ، علیه هاوربات های امنیتی جنگید. هنگامی که دراکس نگهبانانی را دید که در حال آماده شدن برای شلیک به Rocket Raccoon و Groot بودند ، دراکس تصمیم گرفت که به آنها کمک کند تا بتواند از Kyln نیز فرار کند.

دراکس با تعدادی از نگهبانان جنگید و به راحتی همه آنها را ناک اوت کرد ، همانطور که از حس نبرد لذت برده بود ، هیستریک خندید. هنگامی که نگهبانان شکست خوردند ، شخصیت درکس نابودگر یک مسلسل به سمت راکت پرتاب کرد که از آن برای شلیک به هاوربوت ها استفاده کرد. بعداً Drax با پاره کردن یک هواپیمای بدون سرنشین امنیتی با دستان برهنه به پیتر کوئیل کمک کرد ، قبل از اینکه او Quill را بخاطر داستان خوابیدن با Aaskavariian صدا کند در حالی که از کنار Groot بالا می رفت تا سرانجام از زندان فرار کند.

شخصیت درکس نابودگر

این پنج زندانی خود را در برج مراقبت امنیتی حبس کردند و به درگیری بین دراکس و گامورا منجر شد ، که از اینکه دراکس با آنها بود وحشت زده شد در حالی که راکت به دلیل عدم درک کافی از استعاره ها ، هم تیمی جدید خود را مسخره کرد. سپس راکت طرح خود را آغاز كرد. او جاذبه مصنوعی زندان را خاموش کرد ، کنترل هاوربوت ها را در دست گرفت و با استفاده از آنها اتاق برج مراقبت را از سلول خارج کرد تا فرار کند.

رتبه بندی 20 شخصیت قدرتمند مارول
بیشتر بخوانید

هنگامی که آنها وسایل خود را پس گرفتند ، به گروه دستور داده شد تا در سفینه Star-Lord منتظر بمانند در حالی که وی یک کار نهایی را انجام داد. همانطور که در میلانا منتظر کویل بودند ، گامورا فهمید که او گوی را با خود برده است و بنابراین نمی توانند بدون او بروند. در حالی که راکت وحشت داشت که بزودی سپاه نوا خواهد آمد و آنها را از آسمان شلیک می کند ، شخصیت درکس نابودگر از پنجره بیرون را نگاه کرد و اولین کسی بود که کوئیل را به سمت آنها می دید ، با استفاده از کلاه ایمنی خود را زنده نگه می داشت زیرا با چکمه های خود از فضا پرت می شد و به دیگران پیوست.

شخصیت درکس نابودگر تحت تأثیر شجاعت کوئیل در مبارزه موفقیت آمیز با محافظان سپاه نوا و بازگشت به کشتی با چنین سبک دیدنی بسیار تحت تأثیر قرار گرفت و ضمن کشاندن متحد جدید خود به کشتی ، از او تعریف کرد. دراکس س whatال کرد که چه چیزی باعث شده Quill در مأموریت کوتاه خود ترک شود ، اما وقتی متوجه شد که Quill هدست Walkman خود را به راحتی بازیابی می کند ، به Quill نگاه می کند و او را به عنوان یک خطر برای جان خود در معرض خطر قرار دادن چیزی بسیار کوچک ، وحشت زده می کند.

هنگام سفر در میلانو ، تیم در مورد حرکت بعدی خود و اینکه قصد فروش گوی را دارند به بحث و گفتگو پرداختند. شخصیت درکس نابودگر پیشنهاد كرد كه اگر این سلاح است ، باید از آن برای كشتن رونان متهم استفاده كنند كه منجر به مشاجره بین او و گامورا شد. قبل از شروع جنگ ، پیتر کوئیل آنها را از هم جدا کرد و به آنها پیشنهاد کرد که در پرداخت پول تمرکز کنند ، و دراکس ادعا کرد که هیچ علاقه ای به پول ندارد زیرا این کار به او در هدف خود برای کشتن رونان کمک نمی کند.

شخصیت درکس نابودگر و بقیه گروه به Knowhere سفر كردند تا Orb را به Taneleer Tivan كه گامورا با فروش Orb به او توافق كرده بود تحویل دهند. هنگامی که آنها به شهر نزدیک می شدند ، دراکس از ساختار باورنکردنی ، که گامورا توضیح داد از سر بریده شده یک موجود آسمانی باستانی ساخته شده و هشدار داد که نباید به مردم آنجا اعتماد شود ، شگفت زده شد. در حالی که در حال قدم زدن بودند ، شخصیت درکس نابودگر و کوئیل درباره زمین صحبت کردند ، دراکس اشاره کرد که مایل است از آن دیدار کند.

معرفی شخصیت جیمز گوردن ، متحد قدیمی بتمن
بیشتر بخوانید

در حالی که آنها منتظر تیوان بودند. Drax ، Rocket Raccoon و Groot به Boot نزدیک جمیا رفتند ، جایی که Drax و Rocket مست شدند و در برخی از مبارزات Orloni شرط بندی کردند. برای مدتی ، Drax و Rocket به نظر می رسید که با هم کنار می آیند و حتی خنده های مشترکی را با هم دارند. با استراحت از نوشیدن و خندیدن ، دراکس داستانهای زیادی را که روی پوست خود نشان داده بود توضیح داد ، اما سرانجام این مسئله منجر به شروع مشاجره درباره عزاداری شد.

بحث آنها به زودی منجر به درگیری شخصیت درکس نابودگر و راکت پس از توهین درکس به ظاهر جوندگان مانند راکت شد. Groot سعی کرد به Rocket کمک کند ، اما Drax به او حمله کرد و او را در جایی محکم زد که مرتباً به او ضربه زد ، و باعث شد Rocket یک Canon Laser بکشد و آماده شود تا با آن Drax را شلیک کند. خوشبختانه ، کویل آمد و موشک مست را متوقف کرد ، و او را متقاعد کرد که اجازه دهد آن را لغزاند تا زمانی که آنها پول خود را بدست آورند. با عصبانیت Drax از میله خارج شد. پس از رفتن وی ، سرانجام بقیه اعضای گروه توسط تیوان احضار شدند.

شخصیت درکس نابودگر

در حالی که با ناامیدی از ناتوانی تیمش در کار برای هدف خود برای از بین بردن رونان متهم ، از طریق Knowhere می گشت ، Drax به خیابان نگاه کرد و با ناوشکن Knowhere در مرکز اعزام Tivan روبرو شد. در حالی که او در حال سفارش دادن لوازم بود دزدکی از ناو فرستاده شد ، دراکس تهدید کرد که با تیغه های دوقلو سر او را قطع می کند و او را مجبور می کند که با رونان تماس گرفته و او را به نوهره بیاورد تا بتواند او را بکشد و سرانجام انتقام خانواده اش را بگیرد.

منبع سایت مارول

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال Blown Away|نقد سریال see|معرفی سبک موسیقی هیپ هاپ|نقد فیلم دیو و دلبر|انیمیشن شهر اشباح|تعریف ارکِستر در موسیقی|طراحی وب سایت چیست|نقد فیلم تاکسی جعفر پناهی|مبانی کسب درآمد طراحی اپلیکیشن|ادبیات پست مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

هفده − 10 =