صفحه اصلی > موسیقی : بهترین خواننده های راک
ads

بهترین خواننده های راک

بهترین خواننده های راک

بهترین خواننده های راک : مانند هر هنر ، موسیقی ذهنی است. چیزی که برای همسایه شما به نظر کامل می رسد می تواند برای شما مانند میخ روی تخته سیاه باشد یا برعکس.

با این حال ، برخی از هنرمندان به وضوح بهتر از دیگران هستند. این که آیا آنها جهان را با صدای جدیدی آشنا می کنند ، دامنه آوازی دارند که توضیح نمی دهد و یا بیش از آنچه که می توانید حساب کنید ، در بالای جدول قرار می گیرند ، آنها فوق ستاره های صنعت خود هستند.

برخی از شگفت انگیزترین خواننده هایی را که تا به حال از یک آهنگ راک استفاده کرده اند ، بر اساس تعداد بازدیدهایی که در نمودارهای Billboard Hot 100 داشته اند ، بازدید کنید.

با مقاله بهترین خواننده های راک با بامدادی ها همراه باشید.

بهترین خواننده های راک

بهترین خواننده های راک

1. الویس پریسلی
چه چیزهایی باید در مورد پادشاه گفته شود؟ از آغاز فروتنانه او در یک خانه دو اتاقه گرفته تا گریس لند و همه چیز در این میان ، هرگز الویس دیگری وجود نخواهد داشت. سبک صاف و متلک او قطعاً مقام برتر لیست بهترین خوانندگان راک را به خود اختصاص داده است.

2. میک جاگر
جگر ، سرآمد گروه “رولینگ استونز” ، خوانندگی با گروه را در سال 1962 هنگامی که فقط 19 سال داشت آغاز کرد. با گذشت بیش از نیم قرن ، او هنوز هم می تواند جمعیت را به خود جلب کند. صدای منحصر به فرد و نمایشی بی بدیل او را به یک نماد سنگ تبدیل کرده است.

3. رابرت پلانت
رابرت پلانت فقط 19 سال داشت که به گروهی پیوست که Led Zeppelin نامیده می شد. اولین اجرای وی به عنوان خواننده اصلی در سال 1968 بود و تا سال 1969 ، گروه موفقیت چشمگیری داشت. آهنگ هایی مانند “Stairway to Heaven” و “All My Love” صدای قدرتمند Plant و دامنه صوتی چشمگیر آن را نشان می دهد.

4. گریس اسلیک
گریس اسلیک ، خواننده اصلی هواپیمای جفرسون (و بعداً ، جفرسون استارشیپ) ، فکر نمی کرد صدای خودش خیلی خوب باشد. با این حال ، با ترانه هایی به اعتبار راکر مانند “White Rabbit” و “Somebody to Love” ، بسیاری خواهان اختلاف هستند. او همچنین در طول زندگی حرفه ای خود نامزد دریافت سه گرمی شد.( بهترین خواننده های راک )

تاریخچه پیانو به زبان ساده بخش دوم
بیشتر بخوانید

5. اوزی آزبورن
جان مایکل اوسبورن در سال 1948 در بیرمنگام انگلیس متولد شد. اوزی برای اولین بار به عنوان عضو موسس و خواننده اصلی Black Sabbath به شهرت رسید و پس از اخراج گروه از او به فعالیت انفرادی موفق ادامه داد. صدای تنور بلند او باعث شده است که آهنگ هایی مانند “قطار دیوانه” ، “پارس در ماه” و “مامان من می آیم خانه” مورد علاقه طرفداران بیش از چند دهه قرار گرفته است.

( بهترین خواننده های راک )

بهترین خواننده های راک

6. استیوی نیکس
استفانی لین نیکس 27 ساله بود که به فلیتوود مک پیوست. صدای دلپذیر و نرم او غیرقابل توصیف است و باعث شده آهنگ هایی مانند “کولی” ، “ریانون” و “لبه هفده” به ماندگاری برسد. وی اولین زنی بود که دو بار به تالار مشاهیر راک اند رول وارد شد.( بهترین خواننده های راک )

7. استیون تایلر
استیون تایلر به عنوان فرزند یک معلم موسیقی ، یک عشق مادام العمر به موسیقی داشت. او یکی از اعضای بنیانگذار Aerosmith است ، که اولین کنسرت خود را در سال 1970 اجرا کرد. محدوده آوازی چند اکتاوی او همراه با آهنگ های به یاد ماندنی مانند “Dream On” ، “Walk This Way” و “I Don’t Wanna Miss a Thing” منجر به این شد که تایلر یکی از بهترین خوانندگان راک شناخته شود.( بهترین خواننده های راک )

8. بروس اسپرینگستین
این تالار مشهور راک اند رول از جوانی شروع به بازی در بارها در نیوجرسی کرد. بروس اسپرینگستین اولین آلبوم خود را در سال 1972 منتشر کرد اما تا “Born to Run” در سال 1975 موفقیتی کسب نکرد. به نظر می رسید صدای ناخوشایند و ظریف او در بین مردم زیاد می شود و خواننده خیلی زود به عنوان رئیس شناخته می شود.( بهترین خواننده های راک )

9. دیوید بووی

اگرچه او دیوید جونز متولد شد ، اما این نماد راک نام خود را تغییر داد تا از هرگونه سردرگمی با خواننده محبوب وقت مونکی ها جلوگیری کند. دیوید بووی یک مبتکر موسیقی بود. بووی از شخصیت Ziggy Stardust او گرفته تا موفقیت هایی مانند “Changes” و “Oddity Space” افسانه ای تکرار نشدنی بود.( بهترین خواننده های راک )

11. نیش زدن
معلم مدرسه و بازیکن باس ، گوردون سامنر ، لقب استینگ را پس از پیراهن راه راه سیاه و زرد که دوست داشت بپوشد ، به دست آورد. او و برخی دوستانش در اواخر دهه 1970 برای ساختن پلیس با هم همکاری کردند. صدای نفس گیر و نفس گیر او و سبک آواز غنایی او به گروه کمک کرد تا در تالار مشاهیر راک اند رول شرکت کنند. او در ادامه به کار انفرادی موفقیت آمیز نیز ادامه داد.( بهترین خواننده های راک )

بهترین خواننده های تاریخ جهان
بیشتر بخوانید

12. فردی مرکوری
فرخ بولسارا در سال 1946 در زنگبار متولد شد. همکلاسی ها او را فردی لقب دادند ، اما فقط گمانه زنی در مورد نحوه انتخاب نام خانوادگی عطارد وجود دارد. در دهه 1960 به گروهی به نام Smile پیوست که سرانجام به کوئین معروف شد. دامنه فوق العاده عطارد و ویبراتو او را به یک خواننده شگفت انگیز راک تبدیل کرد. در حقیقت ، یک مطالعه علمی نشان می دهد او بهترین بوده است.

بهترین خواننده های راک

بهترین خواننده های راک

13. جونی میچل
روبرتا جوان اندرسون بومی کانادا پس از ازدواج با خواننده محبوب چاک میچل به ایالات متحده مهاجرت کرد. اگرچه این ازدواج به پایان رسید ، جونی میچل نام متاهل خود را حفظ کرد و هنگامی که با Reprise Records در سال 1967 امضا کرد ، از آن استفاده کرد. صدای سبک ، مبهم و سوپرانوی او باعث شد تا او به محبوبیت زیادی در صحنه موسیقی راک تبدیل شود. وی در سال 1997 به تالار مشاهیر راک اند رول وارد شد.( بهترین خواننده های راک )

14. چاک بری
چاک بری که ملقب به پدر راک اند رول است ، به دلیل نقشی که در تعریف ژانر دارد ، مشهور است. اگر تا به حال “بازگشت به آینده” را تماشا کرده اید ، نگاهی اجمالی به چگونگی تغییر جهت “موسیقی” برای موسیقی برای نسل های بعدی بری گرفته اید. در حقیقت ، این تنها آهنگ راک در مجموعه کتاب ها ، هنرها و موسیقی بود که در سال 1977 با هواپیمای فضانورد Voyager آغاز شد و به منظور ارائه بینشی از فرهنگ زمین برای هر زندگی هوشمندی است که ممکن است پیدا کند.( بهترین خواننده های راک )

15. پت بناتار
پاتریشیا آندروژوسکی در بروکلین ، نیویورک ، از خواننده سابق اپرا متولد شد و بعداً خودش آواز کلاسیک خواند. وی پس از ازدواج با یک مرد نظامی دنیس بناتار ، شروع به آواز خواندن با یک گروه کاباره کرد. این ازدواج دوام نیاورد ، اما عشق او به موسیقی دوام آورد. هنگامی که او با نیل ژیرالدو نوازنده گیتاریست آینده و ملاقات کرد ، جرقه ها به روش های دیگری پرواز کردند. بناتار و ژیرالدو ، که از سال 1982 ازدواج کرده اند ، در موفقیت های به یاد ماندنی راک مانند “Love Is a Battlefield” و “Hit Me With Your Best Shot” همکاری کردند.( بهترین خواننده های راک )

تمپو چیست ؟ از تمپو در موسیقی چگونه استفاده می شود؟
بیشتر بخوانید

17. جیم موریسون
جیم موریسون به عنوان دانشجوی فیلم در دانشگاه کالیفرنیا – لس آنجلس ، با دوست دانشجو ری مانزارک ، ارگ نواز دوست شد. به زودی ، آنها به گیتاریست رابی کریگر و درامر جان دنسمور پیوستند و گروه The Doors را تشکیل دادند. صدای عمیق و دلهره آور او طرفداران را مسحور خود کرد. وی در سال 1971 در سن 27 سالگی درگذشت.

پایان مقاله بهترین خواننده های راک

منبع سایت مداد

بیشتر بخوانید:

فیلم جاده مالهالند|سریال هانیبال|نقد فیلم مک‌کیب و خانم میلر|بیوگرافی استنلی کوبریک|سبک موسیقی رمانتیک|نقد فیلم کلمنتاین عزیزم|بهترین فیلم های سیدنی لومت|سریال خلافت|سریال Sweet Tooth|معرفی سبک موسیقی جاز

«پست قبلی

پست بعدی»

دیدگاهتان را بنویسید

17 + 4 =