صفحه اصلی > سینما : نقد فیلم محافظ همسر هیتمن
ads

نقد فیلم محافظ همسر هیتمن

فیلم محافظ همسر هیتمن

نقد فیلم محافظ همسر هیتمن : پس از بیش از یک سال سفارشات اقامتی در خانه ناشی از همه گیری ، مخاطبان مشتاق تماشای سینماهای سینما هستند و در یک اتاق تاریک با صفحه نمایش بزرگتر و بزرگتر از صدای بزرگتر از هم زندگی می کنند. همانطور که سینماها به آرامی افتتاح می شوند ، استودیوها با خوشحالی عناوینی را آماده می کنند تا برای یک راه اندازی بزرگ تابستانی سودآور و مهیج آماده شوند. آیا ” فیلم محافظ همسر هیتمن ” شروع به عمل خواهد کرد؟

نقد فیلم محافظ همسر هیتمن

فیلم محافظ همسر هیتمن

در سال 2017 ” فیلم محافظ همسر هیتمن ” با شهرت وی پس از تحویل دردناک ناموفق یک مشتری برجسته ژاپنی ، عامل محافظت از سه گانه مایکل برایس (رایان رینولدز) با قبول پیشنهاد از اینترپل به یک محافظ درجه دو تبدیل شد. برای همراهی یک قاتل بین المللی ، داریوش کینکاید (ساموئل ال. جکسون) ، از منچستر به لاهه.

دوتایی ناسازگار مجبور شدند کینه های خود را با نتایج کمدی و اکشن محور کنار بگذارند. با این حال ، در حالی که سونیا (سلما هایک) محبوبش اکنون در پشت میله های زندان است ، كینكاید مایل بود برای آزادی او هر كاری انجام دهد ، حتی اگر این به معنای به خطر انداختن جان خودش باشد.

با باز شدن این فیلم ، برایس هنوز در حال از دست دادن وضعیت سه گانه A خود است ، و توسط درمانگر خود (با شادابی توسط کارولین گودال به تصویر کشیده شده) بسیار تشویق می کند که اسلحه های خود را کنار بگذارد و به تعطیلات آرام و آرام ایتالیا در کاپری برود.

از آنجا که موسیقی متن فیلم محافظ همسر هیتمن bluegrass در پس زمینه قرار می گیرد ، مشخص می شود که تعطیلات او کوتاه مدت خواهد بود وقتی سونیا در حال شعله ور شدن اسلحه است ، این بار مایکل را برای کمک به نجات داریوش دعوت می کند. سرانجام ، این سه نفر توسط مأمور اینترپل بابی (فرانک گریلو) مجبور به ردیابی دستگاهی می شوند که توسط یک جنایتکار به نام ارسطو (آنتونیو باندراس) در اختیار دارد ، که می خواهد تمام اروپا را به عنوان انتقام تحریم های اقتصاد یونان در یک خاموشی فرو برد.

نقد فیلم لورنس عربستان
بیشتر بخوانید

نه به اندازه حق رای دادن حقوقی مانند ایتان هانت یا جیمز باند ، ” فیلم محافظ همسر هیتمن ” در حالی که از جذابیت سه محبوب ترین ستاره هالیوود استفاده می کند ، از مسخره کردن این فرضیه جاسوسی / ضارب بین المللی رونق می گیرد: هایک ، جکسون ، و رینولدز.

همه فوق العاده استعداد دارند که یک مضحکه را به سطح کاملاً جدیدی برسانند ، یکی مملو از کلمات چهار حرفی که باعث می شود “دهانی نیاز به جن گیری” داشته باشد ، آمیخته با فیزیکی بسیار زیاد که هایک را مانند انتقام جویان MCU و شوخ طبع جلوه دهد. گفتگویی که بیش از فیلمنامه بداهه به نظر می رسد.

نقد فیلم محافظ همسر هیتمن

فیلم محافظ همسر هیتمن

رینولدز بار دیگر ثابت می کند که چرا او در تلنگرهای اکشن-هیجانی هجوآمیز با همان فرمان و جسارت کمدی که حرفه طولانی مدت را به افرادی مانند ویل فرل ، آدام سندلر و بن استیلر داده است ، پیشرفت می کند. جکسون یک افسانه سینمایی ناشناخته است که مالکیت آن برای نفرین کردن تا حدی که باعث شود این زبان کاملاً متفاوت باشد ، با کمی قند و ادویه بدون توجه به اینکه در چه فیلم و ژانری قرار دارد ، همیشه سرگرم کننده است.

با این حال ، تماشای دیدار مجدد صفحه بین Banderas و Hayek. بعد از بیش از 20 سال ، شیمی آنها هنوز به همان اندازه قابل فهم و مهیج است که در دستیابی به موفقیت “دسپرادو” رابرت رودریگز. من می توانستم به تازگی کل فیلم را به حول داستان داغ آنها چرخانده باشم.

نگرش بیهوده هایک در زندگی واقعی در سونیا ذوب می شود ، و او را به زنی روی صفحه تبدیل می کند که دختر آزرده هیچ کس نیست. توانایی او در نگه داشتن خودش در کنار پسران ، لگد زدن به پشت و نام بردن در صحنه های جنگ ، هر وقت شما را بیشتر می خواهد. پیچیدگی اضافی داشتن مورگان فریمن به عنوان پدر برایس (یک محافظ برنده جایزه در نوع خود) به طور همزمان منزجر کننده با روح پدرانه نیز هیجان انگیز است.

نقد فیلم محافظ همسر هیتمن

فیلم محافظ همسر هیتمن

همچنین چند تکان دادن هوشمندانه به اصل وجود دارد که جفت آنها توسط راهبه ها احاطه شده است ، استفاده سونیا از کلمه “cucaracha” به داریوش ، گلوله های پرواز در هر دو ثانیه ، و لیونل ریچی “سلام” را به عنوان آهنگ اصلی برای ضارب و همسرش این ماجراجویی جاسوسی کمیک بوکی-انرژی به کارگردانی پاتریک هیوز ، به طرز شگفت انگیزی توسط تری استیسی ، فیلمبردار ، اسیر شده و با دیالوگ های خاردارانه تام اوکانر ، براندون مورفی و فیلیپ مورفی به نگارش درآمده است ، خون ، روده ، اکشن و قدرت ستاره ای سنگین است . واقعاً وقت آن رسیده که دوباره یک فصل فیلم تابستانی فرا برسد.

فیلم Moby Doc
بیشتر بخوانید

پایان مقاله نقد فیلم محافظ همسر هیتمن

منبع سایت مداد

بیشتر بخوانید:

فیلم خوشه ‌های خشم|بیوگرافی کارل مارکس|کسب درآمد از یوتیوب|اشکال هندسی در طراحی لوگو|بهترین فیلم های ایزابلا روسلینی|فیلم زن در ریگ روان|بهترین فیلم های سیدنی لومت|سریال ارباب حلقه ها|بهترین فیلم های آنا د آرماس|

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

پنج + پنج =