صفحه اصلی > معرفی سریال : سریال من در تاریکی میروم
ads

سریال من در تاریکی میروم

سریال من در تاریکی میروم

سریال من در تاریکی میروم یک مجموعه تلویزیونی مستند شش قسمتی جنایی واقعی آمریکایی به کارگردانی لیز گاربوس ، الیزابت ولف ، مایلز کین و جاش کوری است که هنگام نوشتن کتاب و تحقیق درباره قاتل دولت طلایی ، در اطراف میشل مک نامارا می چرخد. این سریال برای اولین بار در تاریخ 28 ژوئن سال 2020 از شبکه HBO پخش شد و در 2 آگوست سال 2020 به پایان رسید.

خلاصه ای از سریال من در تاریکی میروم

میشل مک نامارا زندگی آرامی داشت ، اما هنگامی که خانواده اش می خوابیدند ، او شب را صرف تحقیق و نوشتن کتابی در مورد قاتل Golden State کرد و به دنیای چت روم های آنلاین و وبلاگ های جنایی فرو رفت…

بیشتر بخوانید ‌:معرفی سریال آینه سیاه

قسمت اول سریال من در تاریکی میروم

میشل مک نامارا زندگی آرامی داشت ، اما هنگامی که خانواده اش می خوابیدند ، او شب را صرف تحقیق و نوشتن کتابی در مورد قاتل Golden State کرد و به دنیای چت روم های آنلاین و وبلاگ های جنایی فرو رفت.

قسمت دوم سریال من در تاریکی میروم

کارآگاهان محلی که در EAR (“متجاوز به منطقه شرقی”) کار می کردند و بازماندگان ، با توجه به نقشی که رسانه ها در رسانه ها و لکه های اجتماعی در تحقیقات بازی کردند ، چطور توسط جنایات در دهه 1970 آسیب دیده اند ، توصیف می کنند.

معرفی سریال من در تاریکی میروم

بیشتر بخوانید : فصل چهار سریال Stranger Things

قسمت سوم سریال من در تاریکی میروم

با متوقف شدن حملات در شمال کالیفرنیا ، “ترور وحشی اصلی” در سانتا باربارا آغاز می شود. عدم ارتباط بین حوزه های قضایی مختلف مانع ارتباط بین جرایم می شود. مقاله میشل درباره این پرونده ، “در ردپای یک قاتل” هنگام انتشار سال 2013 باعث سر و صدا می شود و وی قرارداد کتاب را امضا می کند.

قسمت چهارم سریال من در تاریکی میروم

آخرین مهلت کتاب برای میشل سنگین است. در همین حال ، وی و محقق پال هاینز “ویسالیا رنسکر” ، عامل یک رشته سرقت در اوایل دهه 1970 با شباهت های بسیار زیاد به EAR ، تحقیق کردند

قسمت پنجم سریال من در تاریکی میروم

مرگ ناگهانی میشل در اثر مصرف بیش از حد تصادفی باعث ناراحتی دوستان و خانواده می شود اما همچنین مصمم است که جنگ صلیبی خود را ادامه دهد. همسر میشل ، پاتون اوسوالت ، محقق پل هینز ، و نویسنده واقعی جنایت ، بیلی جنسن ، کتابی را که پرفروش می شود ، تمام می کنند. پاول هولز ، رئیس پزشکی قانونی در منطقه کانترا کوستا ، به دنبال توصیه میشل ، با کمک متخصص شجره نامه ژنتیک ، باربارا-رائه ونتر ، شجره نامه قاتل را بازسازی کرد.

بیشتر بخوانید : سریال هانیبال

قسمت ششم سریال من در تاریکی میروم

جوزف جیمز د آنجلو افسر سابق پلیس 72 ساله دستگیر و محاکمه می شود. گرچه میشل نتوانست سرانجام “قاتل Golden State” دستگیر شده را ببیند ، اما پافشاری و تحقیق وی به عدالت در مورد قربانیان کمک کرد. بازماندگان این حملات و نزدیکان DeAngelo اطلاعات خود را در مورد پرونده ها ارائه می دهند.

سریال پسران
بیشتر بخوانید

تولید سریال من در تاریکی میروم

در آوریل 2018 ، HBO Documentary Films با برنامه ای برای تطبیق این کتاب در مدارک ، با شوهرش پاتن اسوالت به عنوان تهیه کننده اجرایی ، حقوقی را که من در تاریکی می رود توسط من میشل مک نامارا به دست آورد.تولید این مجموعه از 24 آوریل 2018 آغاز شد.در ماه مه 2018 ، اعلام شد که لیز گاربوس این سریال را کارگردانی خواهد کرد.

محقق مک نامارا ، پل هینز ، و روزنامه نگار جنایی ، بیلی جنسن ، که هر دو به اسوالت کمک کردند تا کتاب را تمام کند ، به عنوان تهیه کنندگان مشترک اجرایی امضا شدند.مصاحبه های این مجموعه با کارآگاهان ، بازماندگان ، اعضای خانواده و امی رایان است که گزیده هایی از کتاب مک نامارا را روایت می کند.

بیشتر بخوانید : نقد فیلم میزبان

امتیازات سریال من در تاریکی میروم

جمع كننده امتیازات Rotten Tomatoes بر اساس 40 بررسی ، با میانگین امتیاز 8.45 / 10 ، رتبه تأیید 95٪ را گزارش كرد. در اجماع انتقادی این وب سایت آمده است: “مدیر لیز گاربوس من در تاریکی تلاشهای پرشور مرحوم میشل مک نامارا را انجام می دهم ، و یک ملیله سنگین ، اما مهم از آسیب ، وسواس و بقا را بافته است.Metacritic به مجموعه دارای میانگین وزنی 82 از 100 بر اساس 20 بررسی ، نشانگر “تحسین جهانی” دارد.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.