صفحه اصلی > سینما : نقد فیلم میزبان
ads

نقد فیلم میزبان

نقد فیلم میزبان

نقد فیلم میزبان | فیلم HOST

نقد فیلم میزبان : ” فیلم میزبان ” ، یک فیلم ترسناک جدید درباره یک جلسه بزرگنمایی بزرگ نشده ، تا جایی که تمرینات ژانر با مفهوم بالا باشد ، مناسب است. فیلم میزبان 56 دقیقه طول دارد ، به لطف تیم حاضر در Lucky 13 Action ، از برخی کارهای بدیع جالب بهره می برد و به طرز شگفت انگیزی در توصیف شیوه ای که اکنون زندگی می کنیم در طی همه گیر COVID-19 ، سرسختانه عمل نمی کند.

بیشتر بخوانید:فیلم جریان اصلی

با مقاله نقد فیلم میزبان همراه بامدادی ها بمانید.

فیلم فوق العاده Rob Savage ، نویسنده / کارگردان ، راهی کافی برای کشتن یک ساعت است ، که تقریباً به اندازه یک قسمت از تلویزیون معتبر است. ” فیلم میزبان ” واقعاً نیازی به بهتر از آن ندارد ، اگرچه جاه طلبی های متوسط سازندگان آن نیز شما را از بین نخواهد برد.

پروژه فیلم میزبان به سادگی شروع می شود ، ادامه می یابد و به پایان می رسد: شش دوست برای هدایت چت ویدیویی ، به رهبری سیلان (سیلان باکستر) روحانیت جدی اسکاتلندی ، به Zoom وارد می شوند.

هیچ کس به جز سیلان این آیین را جدی نمی گیرد ، اگرچه هیلی (هیلی اسقف) ، سرزنش اجباری گروه ، سعی در جلب احترام به دوستانش دارد. به طور طبیعی ، فقط چند دقیقه طول می کشد که نیکی های هیلی خندیده شوند ، هرچند رفتارهای متعفن آنها خیلی ملایم است که به یاد ماندنی نیست ، چه رسد به اینکه شایسته وقایع وحشتناک بعدی باشد. منظورم این است که شاید وقتی هیلین و باند هر وقت سیلان می گوید.

بیشتر بخوانید:فیلم زیستن

“هواپیمای نجومی” نوشیدنی می نوشید ، خنده می گیرید. اما حتی اگر بخندید ، با بقیه ما منتظر خواهید بود تا چیزی از در ، کمد یا راه پله ای که زیر نور آن قرار دارد خطرناک باشد.

حال و هوای سواری کارناوال خالی از سکنه فیلم به ناچار توسط پیش فرض ایده پردازی فیلم آزمایش می شود. چند بار می توانید به همان گوشه های تاریک نگاه کنید و انتظار داشته باشید وقتی اشیا objects مختلف خانگی یا به سمت دوربین پرواز می کنند یا از آن دور می شوند ، وحشت کنید؟

مورد انتظارترین فیلم و سریال های ۲۰۲۳
بیشتر بخوانید

چه مقدار هوای مرده می توانید قبل از رفتن فیلم از “خزنده” به “صاف” بدست آورید؟ و قبل از اینکه بفهمید قصد دارید برای برخی از ترسهای خوب پرش از چشمان شما آماده شود ، چند مورد غیر مرتبط و / یا غیر طبیعی توضیح داده می شود؟

بیشتر بخوانید:فیلم خاطرات یک کشیش

Gemma Hurley و Jed Shepherd نویسندگان وحشی به اندازه کافی خوب کار می کنند تا قطعه های بهتر فیلم خود را تنظیم کنند ، اما دشوار است که از برخی از پیش گفته های آشکار در اینجا و برخی از نمادگرایی های مشت زده ژامبون در آن غافل شویم. به انصاف ، متقاعد کردن طرفداران وحشتناک خسته کننده برای دیدن گذشته ای جالب مانند “چت گروهی آنلاین” برای پاک کردن یک سد سخت است.

اما این غیرممکن نیست ، همانطور که در سایر فیلم های ترسناک اخیر “Screenlife” با محوریت چت ویدیویی مشاهده می کنید ، بیشتر آنها احساس می کنند که نوادگان وب 2.0 “پروژه جادوگر بلر” هستند (“غیر دوست” هنوز بهترین مثال برای این است در حال حاضر روند بازی)

هنگام تماشای ” فیلم میزبان ” اغلب باید سعی کنید در روحیه خود بمانید. هر نقطه طرح جدید بهانه ای برای ترساندن پرش برنامه ای به نظر می رسد. کارولین (کارولین وارد) وقتی نگاه می کند چوب سلفی خود را می شکند و سپس از پله های اتاق زیر شیروانی خود بالا می رود.

بیشتر بخوانید:فیلم جیب‌ بر

اما (اما لوئیز وب) آرد را روی زمین می پاشید ، که بعداً چند ردپای شبح وار را نشان می دهد. و هیلی با استفاده از دوربین پولاروید خود چیزی را که در آستانه اتاق خوابش آویزان است ، تشخیص می دهد. چهره های مبهم و خونریزی از سایه بیرون می زند. و فناوری همیشه تعیین می کند که چه چیزی می توانید ببینید و چه چیزی را نمی توانید ببینید. گاهی اوقات ، این خنده دار است به عمد ، حتی مانند وقتی که “اتمام وقت؟” با شروع خاموش شدن فیلم ، هشدار روی صفحه چشمک می زند.

خوب است که ببینیم اولین فیلم ترسناک که به طور خاص به شرایط جهنمی کنونی ما می پردازد به همان اندازه بی ادب و مرتب است. و ” فیلم میزبان ” یکی از سرگرم کننده ترین فیلم های ترسناک جدید است که از زمان قرنطینه در اواسط ماه مارس منتشر شده است (“دنبال شده” ، یکی دیگر از فیلم های اخیر Screenlife نیز لحظات خود را دارد). “میزبان” اگر قبلاً اشتراك اشتراك دارید ، ارزش دیدن دارد ، اما برای گرفتن آن شتابزدگی را به كسی نكشید.

بیشتر بخوانید:مستند معلم اختاپوس من

پایان نقد فیلم میزبان 

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.