صفحه اصلی > اخبار فناوری : بررسی گوشی Google Pixel 6 Pro
ads

بررسی گوشی Google Pixel 6 Pro

گوشی Google Pixel 6 Pro

بررسی گوشی Google Pixel 6 Pro : 

بررسی دو دقیقه ای

Google Pixel 6 Pro اولین تلاش جدی این شرکت برای یک دستگاه پیشرفته است که می تواند بهترین گوشی های هوشمند کنونی موجود در بازار مانند Samsung Galaxy S21 Ultra، OnePlus 9 Pro و iPhone 13 Pro Max را در اختیار بگیرد.

این نسخه پرو جدید که در کنار پیکسل 6 استاندارد – و بسیار ارزان‌تر – راه اندازی شد، به گونه‌ای طراحی شده است که بهترین محصول این شرکت باشد، چیپست جدید Tensor و سایر قطعات داخلی سطح بالا، تنظیمات دوربین عالی و انواع دیگر. بهبودها

همچنین به گونه‌ای طراحی شده است که برای نمایش اندروید 12 و انواع آینده آن ایده‌آل باشد و به جرات می‌توان گفت که گوگل آن را با این تکرار از تلفن هوشمند خود ثابت کرده است.

طراحی Google Pixel 6 Pro به طرز چشمگیری متفاوت است – اگرچه منحصر به فرد نیست، زیرا آن را با Google Pixel 6 به اشتراک می گذارد – با یک نوار دوربین که تمام عرض گوشی را در بر می گیرد و مجموعه دوربین قدرتمند جدید آن را در خود جای می دهد.

این ظاهری است که یا آن را دوست خواهید داشت یا از آن متنفر خواهید شد، و گوگل این طرح را با برخی از انتخاب های رنگی جسورانه برای کسانی که از گوشی های هوشمندی که شبیه مستطیل های خاکستری کوچک به نظر می رسند خسته شده اند، جفت کرده است.

فناوری صفحه نمایش گوگل در اینجا به ویژه چشمگیر است و ما تضمین می کنیم که این یکی از بهترین نمایشگرهای تلفن هوشمندی است که تا به حال استفاده کرده اید. کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد، سطوح روشنایی به‌طور مداوم چشمگیر است و 6.7 اینچ بزرگ است.

گوشی Google Pixel 6 Pro

گوشی Google Pixel 6 Pro

چیپست جدید Tensor در پیکسل 6 پرو یکی دیگر از ویژگی های برجسته است. ما هنوز شاهد بهبود قابل توجهی نسبت به تلفن‌هایی که از چیپ‌ست‌های سنتی بیشتری استفاده می‌کنند، ندیده‌ایم، اما هنوز آنقدر قدرتمند است که برنامه‌ها و بازی‌های مورد علاقه‌تان را راه‌اندازی کند، و این چیزی است که واقعا مهم است.

تنظیمات دوربین Pixel 6 Pro یکی دیگر از نکات برجسته است. این یک آرایه همه کاره است که به شما امکان می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از سوژه‌ها را به روش‌های مختلف ثبت کنید. سنسور دوربین اصلی یک پله بالاتر از آنچه قبلاً از Google دیده‌ایم است، و ارتقای نرم‌افزاری جدید فقط تجربه را افزایش می‌دهد.

عمر باتری Pixel 6 Pro قابل قبول است – شما را در یک روز کامل از استفاده معمولی می بیند، اما نه بیشتر. این دستگاه با فناوری شارژ سریع و شارژ بی سیم عرضه می شود، اما هیچ کدام از این دو چندان چشمگیر نیستند.

در حالی که Pixel 6 Pro بهترین گوشی هوشمندی نیست که در حال حاضر می توان خرید کرد، اما بسیار نزدیک است. گوگل در سال گذشته بازی گوشی‌های هوشمند خود را تقویت کرده است و این عنوان نسل بعدی اندروید، دستاورد برتر آن است.

یک دوربین به خصوص قوی، یک صفحه نمایش فوق العاده و یک تجربه نرم افزاری عالی، همگی یک بسته واقعاً سطح بالا را تشکیل می دهند. این گوشی بهترین عمر باتری یا قدرت را ندارد، اما با کنار گذاشتن این کاستی‌های جزئی، Pixel 6 Pro در نهایت می‌بیند که گوگل جایگاه خود را در جدول بالای صنعت گوشی‌های هوشمند بگیرد.

تاریخ عرضه و قیمت Google Pixel 6 Pro
گوگل پیکسل 6 پرو پس از بیش از یک ماه انتشار تیزرها و افشاگری های این شرکت، در 19 اکتبر رسما معرفی شد. تاریخ انتشار Pixel 6 Pro برای 28 اکتبر در ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا تعیین شده است.

اکنون می‌توانید گوشی را در آن بازارها پیش‌سفارش کنید، اما دیده‌ایم که برخی از مشتریان در تهیه موجودی با مشکل مواجه هستند، بنابراین ممکن است متوجه شوید که پیدا کردن یکی از آنها مدتی طول می‌کشد.

قیمت Pixel 6 Pro از 899 دلار / 849 پوند / 1299 دلار استرالیا برای مدل با 128 گیگابایت حافظه شروع می شود. همچنین در یک نسخه 256 گیگابایتی با قیمت 1449 دلار استرالیا در استرالیا عرضه خواهد شد، اما ما هنوز متوجه نشده ایم که این گوشی در جاهای دیگر چقدر قیمت دارد. همچنین یک مدل 512 گیگابایتی با قیمت 1599 دلار استرالیا در پایین وجود دارد.

این مقدار کمی گران‌تر از Google Pixel 6 است که در کنار Pro معرفی شده است که از 599 دلار / 599 پوند / 999 دلار شروع می‌شود. اما به طور قابل توجهی ارزان تر از سایر گوشی های رده بالا، مانند سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا یا آیفون 13 پرو مکس است که بیش از 1100 دلار / 1500 پوند یا 1800 دلار استرالیا قیمت دارند.

Pixel 6 Pro یک گوشی نسبتاً مقرون به صرفه در مقایسه با سایر گوشی‌های رده بالا است، اما همچنان یکی از گران‌ترین گوشی‌های هوشمندی است که می‌توانید بخرید. اگر بودجه شما محدودتر است، ممکن است بخواهید به جای دیگری نگاه کنید.

نقد و بررسی گوشی Xiaomi Mi 11
بیشتر بخوانید

گوشی‌های Google Pixel 6 به‌طور قابل توجهی با اکثر گوشی‌های کنونی متفاوت به نظر می‌رسند و نوار افقی دوربین بخش بزرگی از پشت آن‌ها را اشغال می‌کند. این قابل توجه ترین عنصر طراحی است، و یک سلیقه اکتسابی است، و چیزی که مطمئناً باعث اختلاف نظر می شود.

این نوار به طریقی از پشت گوشی بیرون می‌آید، که احتمالاً برخی افراد را ناامید می‌کند – اگرچه غیرقابل انکار ظاهری منحصربه‌فرد به گوشی می‌دهد. این بدان معناست که تلفن شما صاف روی میز نمی‌نشیند، زیرا در شیب کمی قرار می‌گیرد، اگرچه شما آن حرکت تکان‌دهنده‌ای را که با تلفن‌هایی که دارای برجستگی‌های دوربین در یک طرف دستگاه هستند، دریافت نمی‌کنید.

این گوشی بزرگ است، بنابراین اگر به دنبال دستگاه کوچک‌تری هستید، ممکن است بخواهید از Google Pixel 6 استاندارد استفاده کنید. این گوشی دارای یک پشت شیشه‌ای است که توسط فناوری Corning Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود، که باید اطمینان حاصل کند که به راحتی خراشیده نمی‌شود.

همچنین دارای IP68 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است، بنابراین باید بتواند به راحتی از فرو رفتن عجیب و غریب در آب جان سالم به در ببرد، اما ما توصیه نمی‌کنیم که گوشی خود را برای مدت طولانی به طور کامل زیر آب ببرید.

لبه های منحنی آن تضمین می کند که گوشی به راحتی در دست شما قرار می گیرد، اگرچه برخی ممکن است در دست گرفتن آن را لغزنده بدانند – ما متوجه شدیم که یک قاب این مشکل را کاهش داده است.

در لبه پایینی گوشی درگاه USB-C قرار دارد که از دو طرف توسط بلندگوها احاطه شده است. در لبه سمت راست گوشی دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا قرار دارد.

گزینه های رنگی برای پیکسل 6 پرو عبارتند از Sorta Sunny (زرد و طلایی)، سفید ابری (سفید و خاکستری) و مشکی طوفانی (مشکی و خاکستری)، اگرچه در حالی که می توانید نسخه 128 گیگابایتی را در هر سه رنگ خریداری کنید. نسخه 256 گیگابایتی فقط در رنگ مشکی طوفانی موجود است.

مدل بررسی ما مشکی طوفانی بود که بدون شک کم جذاب ترین پایان است. ما به خصوص طراحی Sorta Sunny را دوست داریم، که یکی از چشم نوازترین گوشی های هوشمندی است که می توانید در سال 2021 بخرید.

ما طراحی Google Pixel 6 Pro را دوست داریم و شما به تنهایی از روی عکس‌هایی که در بالا می‌بینید، متوجه می‌شوید که آیا آن را دوست خواهید داشت یا خیر.

گوشی Google Pixel 6 Pro

گوشی Google Pixel 6 Pro

نمایش دهنده

Pixel 6 Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی QHD+ است که به اندازه کافی بزرگ است و کیفیت تصویر واضحی را ارائه می دهد – وضوح 1440 x 3120 در مقایسه با Pixel 5 2020 و صفحه نمایش 1080 x 2340 آن یک گام قابل توجه بالاتر است.

ما متوجه شدیم که این صفحه‌نمایش یکی از واضح‌ترین نمایشگرهایی است که در سال 2021 روی گوشی‌های هوشمند دیده‌ایم. 512 پیکسل در هر اینچ آن در گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش QHD بسیار نادر است و ما تنها شاهد شکست آن در گوشی‌هایی مانند Sony Xperia بوده‌ایم. 1 III با صفحه نمایش 4K خود.

صفحه نمایش قادر به سطوح روشنایی قابل توجهی است و ما برای دیدن صفحه نمایش گوشی در نور شدید خورشید تلاشی نکردیم. احتمالاً در برخی موارد می خواهید روشنایی را به صورت دستی تنظیم کنید، اما ما دریافتیم که روشنایی خودکار اغلب به خوبی کار می کند.

این نمایشگر دارای نرخ رفرش 120 هرتزی است، به این معنی که تصویر روی صفحه نمایش دو برابر سریع‌تر از گوشی‌های دارای صفحه نمایش 60 هرتزی «استاندارد» تازه‌سازی می‌شود تا تجربه‌ای روان‌تر در هنگام بازی یا پیمایش فیدهای رسانه‌های اجتماعی داشته باشید.

این یک ویژگی ضروری برای بسیاری نیست، اما ما از آن لذت بردیم، و کیفیت نمایشگر چشمگیر را تکمیل می کند، و اگر با گوشی با نرخ تازه سازی 60 هرتز تعویض کنید، متوجه تفاوت خواهید شد.

این صفحه همچنین دارای اولین اسکنر اثر انگشت گوگل است، اگرچه در آزمایش ما استفاده از آن کمی دشوار بود. موقعیت یابی خوب است، اما در برخی مواقع قبل از اینکه بتوانیم قفل تلفن را باز کنیم، مجبور می شویم چندین ضربه را با رقم خود انجام دهیم.

پس از مدتی به محل قرارگیری و اینکه دقیقاً باید انگشت خود را کجا بگذاریم عادت کردیم، اما توصیه می‌کنیم چندین رقم را تنظیم کنید یا برای اطمینان از اینکه می‌توانید به سرعت به تلفن خود دسترسی پیدا کنید، قفل با چهره را فعال کنید.

تلفن‌های هوشمند گوگل بر اساس فناوری دوربین این شرکت ساخته شده‌اند و روی کاغذ، تنظیمات دوربین پیکسل 6 پرو با یک دوربین عریض 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی بهترین راه‌اندازی این شرکت به نظر می‌رسد.

بررسی گوشی Samsung Galaxy S21 FE
بیشتر بخوانید

خبر خوب این است که این شرکت تنظیمات دوربین قدرتمند دیگری را در اینجا ایجاد کرده است، و ما متوجه شده‌ایم که این دوربین بسیار متنوع‌تر از تلفن‌های قبلی پیکسل است و گزینه‌های بیشتری برای بازی کردن دارد.

ما با صحبت در مورد فناوری دوربین شروع می‌کنیم، اما نرم‌افزار اینجا یکی دیگر از نکات برجسته است، و چیزی که در هیچ‌یک از تلفن‌های فعلی تجربه نخواهید کرد – اگرچه ممکن است شاهد باشیم که Google برخی از این ویژگی‌ها را در تلفن‌های قدیمی‌تر پیکسل عرضه می‌کند، در حالی که ما ممکن است شاهد تقلید مارک های دیگر در دستگاه های آینده باشیم.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی که دارای دیافراگم f/1.9 و پیکسل‌های 1.2 میکرومتر است، دوربینی است که احتمالاً بیشتر از آن استفاده می‌کنید. متوجه شدیم که می‌تواند عکس‌هایی با وضوح بالا با جزئیات خوب و رنگ‌های واقعی بگیرد.

این یک دوربین قابل توجه است و ما متوجه شدیم که نتایج عالی را در سناریوهای مختلف ارائه می دهد.

Night Sight که به شما امکان می‌دهد در تنظیمات تاریک‌تر عکس‌های خوبی بگیرید، اینجا برمی‌گردد. این شبیه به توانایی گوگل پیکسل 5 برای روشن کردن صحنه های تاریک است، اما برای اینکه کاملاً کار کند باید دوربین را ثابت نگه دارید.

دوربین تله فوتو قادر به زوم اپتیکال تا 4 برابر است و در آزمایش متوجه شدیم که تصاویر دقیقی از سوژه های دور تولید می کند. باز هم باید گوشی را ثابت نگه دارید تا بهترین نتایج را بدست آورید، اما این در مورد همه حالت های تله فوتو صدق می کند.

اگر به محدوده زوم بیشتری نیاز دارید، زوم دیجیتال 20 برابری نیز وجود دارد، اما کیفیت تصویر در هنگام استفاده از آن بسیار سریع کاهش می یابد، و به طور قابل توجهی همینطور است. ویژگی‌های زوم گوشی به اندازه برخی دیگر از گوشی‌های هوشمند سطح بالا نیست، اما متوجه شدیم که ویژگی‌های زوم Pixel 6 Pro برای اکثر کارهایی که دوربین عقب را می‌خواهید مناسب است.

دوربین فوق عریض به شما میدان دید 114 درجه ای می دهد، برای زمانی که می خواهید افراد بیشتری یا منظره وسیع تری را وارد کادر کنید. ما متوجه شدیم که این دوربین نیز نتایج خوبی دارد، اما همانطور که انتظار می‌رفت کیفیت تصویر به خوبی دوربین اصلی نیست.

بهتر است از دوربین اصلی در اینجا استفاده کنید، مگر اینکه بخواهید یک عکس عریض خاص داشته باشید.

در جلوی گوشی یک دوربین سلفی 11.1 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 خواهید دید. در آزمایش ما متوجه شدیم که این عکس‌های پرتره زیبا، کیفیت تصویر خوب برای تماس‌های ویدیویی و رنگ پوست طبیعی در سلفی‌های ما به ما می‌دهد.

ضبط ویدیوی 4K در دوربین سلفی وجود دارد، و ما فکر می‌کنیم که این قابلیت را برای عکس‌هایی که می‌خواهید در رسانه‌های اجتماعی آپلود کنید و موارد دیگر مناسب می‌بینید.

نرم افزار دوربین یکی از عناصر اصلی گوگل پیکسل 6 پرو است. در برنامه دوربین استاندارد، حالت‌های Night Sigh، Portrait، Panorama، Camera (حالت استاندارد) و ویدیو، به‌علاوه برخی از گزینه‌های اضافی جالب مانند Motion، Photo Sphere و Lens را خواهید یافت.

حالت Motion عنصر جدید اینجاست و برای گرفتن عکس‌های نوردهی طولانی مانند تصاویر تار خلاقانه از سوژه‌های متحرک طراحی شده است. ما هنوز این مقدار را آزمایش نکرده‌ایم، اما این یک افزودنی جالب است که در برخی سناریوهای خاص مفید خواهد بود.

یکی از توسعه‌های نرم‌افزاری قابل توجه در اینجا Real Tone نام دارد که یک عنصر پیش‌فرض دوربین است و گوگل می‌گوید که دوربین‌ها را قادر می‌سازد تا رنگ‌های پوست طبیعی‌تری را در عکس‌های افراد رنگین پوست ثبت کنند. گوگل با تعدادی از عکاسان کار کرده است تا راه هایی برای رندر کردن رنگ پوست تیره تر با دقت بیشتری پیدا کند.

Magic Eraser یکی دیگر از ارتقاء نرم افزار جدید بزرگ است که از طریق عنصر گالری برنامه به آن دسترسی دارید. این طراحی شده است که به شما امکان می دهد سوژه هایی را که نمی خواهید در عکس های شما گنجانده شوند حذف کنید – به عنوان مثال، بمب افکن های عکس.

این همه به صورت دستی انجام می شود (یا می توانید خودتان روی سوژه های جداگانه ضربه بزنید). در اینجا نمونه ای از کارهایی است که ما توانستیم انجام دهیم:

گوشی Google Pixel 6 Pro

گوشی Google Pixel 6 Pro

این کامل نیست، بنابراین انتظار نداشته باشید که بتواند همه موضوعاتی را که نمی‌خواهید شامل شوند حذف کند. اما برای زمانی که می خواهید عکسی را کمی تمیز کنید مفید است. گاهی اوقات برخی از مصنوعات دیجیتالی به جا می گذارد، بنابراین برای هر نوع عکسی که می خواهید بگیرید مفید نخواهد بود.

ارز دیجیتال چیست و چگونه کار میکند؟
بیشتر بخوانید

این بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری افزوده‌های جدید جالبی برای Pixel 6 Pro هستند و در کنار برنامه و سخت‌افزار دوربین چشمگیر سازنده، بهترین تجربه عکاسی را تا به حال در تلفن پیکسل ایجاد می‌کنند.

عملکرد و مشخصات

Pixel 6 Pro اولین گوشی این شرکت است که به جای چیپست های اسنپدراگون کوالکام، از سیلیکون خود گوگل استفاده می کند. چیپست در اینجا Google Tensor نام دارد.

تفکر پشت Tensor این است که یک پردازنده طراحی و ساخته شده توسط خود گوگل می تواند برای کار با سخت افزار و نرم افزار تلفن این شرکت برای یک تجربه همه جانبه بهتر بهینه شود – و خبر خوب این است که تراشه بسیار قدرتمند است، اگر نه قوی ترین موجود در بازار

در بنچمارک، Pixel 6 Pro میانگین امتیاز چند هسته‌ای را در Geekbench 5 از 2760 به دست آورد. این مقدار تا حدودی کمتر از Samsung Galaxy S21 Ultra 3440، OnePlus 9 Pro 3685 و iPhone 13 Pro Max 4549 است.

با این حال، بنچمارک لزوماً منعکس کننده استفاده در دنیای واقعی نیست، و ما متوجه شدیم که تلفن قادر به اجرای همه برنامه‌ها و بازی‌هایی است که می‌خواهیم. کل تجربه روان بود و همیشه احساس می‌کردیم که گوشی به اندازه کافی غرغر می‌کند.

اجازه ندهید این امتیازات معیار شما را از بین ببرد. Google Pixel 6 Pro هنوز هم یک گوشی قدرتمند است و چیپست Tensor انتخاب ضعیفی نیست.

Pixel 6 Pro به طرز ناامیدکننده ای فقط در نسخه های 128 یا 256 گیگابایتی در ایالات متحده و بریتانیا در دسترس است (یک مدل 512 گیگابایتی در جاهای دیگر مانند استرالیا موجود است). با توجه به اینکه این اولین تلاش واقعی این برند برای تولید یک گوشی سطح بالا است، با مشخصات بسیار بالا در جاهای دیگر، ما دوست داشتیم گزینه 512 گیگابایتی به طور گسترده در دسترس یا حتی 1 ترابایتی فضای ذخیره سازی برای کاربران واقعی را ببینیم.

همچنین در اینجا هیچ پشتیبانی از microSD وجود ندارد، که جای تعجب نیست، اما مشکل ذخیره سازی را کاهش می دهد.

Pixel 6 Pro برای 5G آماده است، بنابراین می‌توانید با این تلفن هوشمند به شبکه‌های نسل بعدی متصل شوید، پوشش و برنامه شما اجازه می‌دهد. اگر در ایالات متحده زندگی می کنید، اوضاع کمی پیچیده است، اما در سراسر جهان، هر نسخه ای از Pixel 6 Pro بلافاصله آماده عرضه خواهد بود.

اگر در ایالات متحده زندگی می کنید، پوشش 5G در دسترس شما بستگی به جایی دارد که گوشی خود را خریداری می کنید. به عنوان مثال، در فروشگاه خود گوگل فقط می‌توانید گوشی‌هایی بخرید که دارای فناوری Sub-6 5G باشد.

در زمان نگارش این مقاله، خرید از AT&T یا Verizon نسخه ای با فناوری mmWave داخلی را در اختیار شما قرار می دهد. این چیزی است که قبل از خرید گوشی خود ارزش بررسی دارد، فناوری mmWave اکنون در ایالات متحده رایج تر است.

نرم افزار

اندروید 12 در این گوشی آماده و منتظر شماست و فوق العاده به نظر می رسد. اگر می خواهید آخرین و بهترین نسخه نرم افزار گوگل را تجربه کنید، این نرم افزار در خالص ترین شکل آن است.

برخلاف دستگاه‌های پیکسل قبلی، این به‌روزرسانی در اینجا به‌ویژه قابل توجه است. Pixel 6 Pro با صفحه نمایش فوق العاده خود، ویترین عالی برای ویژگی جدید Material You در اندروید 12 است و یکی از برجسته های واقعی این گوشی هوشمند است.

مواد شما به شما این امکان را می دهد که کاغذ دیواری خود را برای دستگاه انتخاب کنید و سپس رنگ آن کاغذ دیواری منوهای اطراف تلفن شما را برجسته می کند. به عنوان مثال، تنظیمات سریع شما در بالای تلفن یک سایه زرد رنگ در تصویر زمینه شما به خود می گیرد.

این یک ترفند لمسی است، اما نوعی ارتقا است که به شما امکان می‌دهد گوشی هوشمند خود را به روشی متمایز برای تجربه شخصی‌تر سفارشی کنید.

همانطور که انتظار دارید اندروید 12 روی پیکسل 6 پرو به خوبی اجرا می شود. گوگل همچنین تایید کرده است که این گوشی سه به‌روزرسانی نرم‌افزاری کامل دریافت خواهد کرد، بنابراین باید انتظار داشته باشید که این گوشی از طریق به‌روزرسانی‌های اندروید 13، اندروید 14 و اندروید 15 به پشتیبانی خود ادامه دهد.

همچنین حداقل پنج سال به روز رسانی امنیتی دریافت خواهد کرد، بنابراین انتظار داشته باشید که حداقل تا پایان سال 2026 این یک تجربه ایمن از گوشی هوشمند باشد.

گوشی Google Pixel 6 Pro

گوشی Google Pixel 6 Pro

عمر باتری

عمر باتری یکی از عناصر ضعیف‌تر پیکسل 6 پرو است، هرچند نه در حدی که شما را از خرید این گوشی هوشمند منصرف کند. ما متوجه شدیم که باتری برای یک روز کامل استفاده معمولی دوام می آورد، اما اگر بیشتر به تلفن خود فشار می آورید ممکن است برای رسیدن به پایان روز با مشکل مواجه شوید.

هر آنچه از آیفون 13 اپل انتظار داریم | تاریخ عرضه ، قیمت و مشخصات
بیشتر بخوانید

به عنوان مثال، در پایان روز که برای شارژ آن رفتیم، متوجه شدیم که گوشی حدود 10 درصد باقی مانده است. این گوشی از آن دسته تلفن هایی نیست که چندین روز برای شما دوام بیاورد، مگر اینکه کاربر سبکی باشید.

اگر بیشتر به تلفن خود فشار می آورید، مثلاً از ویژگی های GPS استفاده می کنید، یا فیلم های زیادی فیلمبرداری می کنید، ممکن است متوجه شوید که باید قبل از پایان روز آن را شارژ کنید.

ظرفیت باتری 4905 میلی آمپر ساعت است که برای گوشی هوشمندی با این اندازه مناسب به نظر می رسد. گوگل همچنین می‌گوید با استفاده از حالت Extreme Battery Saver می‌توانید 48 ساعت استفاده کنید. ما هنوز آن را آزمایش نکرده‌ایم و فکر نمی‌کنیم که بتوانید در آن حالت کار زیادی با تلفن هوشمند انجام دهید، اما احتمالاً در مواقع اضطراری مفید خواهد بود.

در اینجا شارژ سریع وجود دارد، اگرچه به آن سرعتی نیست که در برخی از گوشی های اندرویدی دیگر دریافت می کنید. حداکثر توان آن 30 وات است و این گوشی قادر است در حدود 30 دقیقه از صفر تا 50 درصد شارژ شود. در آزمایش ما متوجه شدیم که یک شارژر 30 واتی قادر است گوشی را در 15 دقیقه از صفر به 20 درصد و در 30 دقیقه به 40 درصد برساند.

این از شارژر 30 واتی استفاده می کند، بنابراین اگر این سرعت ها را می خواهید، می خواهید روی آن سرمایه گذاری کنید. هیچ توضیحی از شارژر در جعبه وجود ندارد، بنابراین باید از یک شارژر USB-C موجود استفاده کنید، یک شارژر جداگانه بخرید یا به شارژ بی سیم پایبند باشید.

شارژ بی سیم تا 23 وات پشتیبانی می شود، و در حالی که ما نتوانستیم در طول آزمایش خود به این سرعت برسیم، اگر یک پد شارژ سازگار دارید، باید انتظار داشته باشید که بتوانید گوشی خود را در حدود یک ساعت و نیم به طور کامل شارژ کنید. .

آیا باید گوگل پیکسل 6 پرو را بخرید؟

بخرید اگر…

شما یک دوربین فوق العاده می خواهید

Pixel 6 Pro دارای یک دوربین پشتی عالی است که به نظر ما در سناریوهای مختلف مفید است. سنسور اصلی آن فوق العاده است، تله فوتو قوی است و ویژگی های نرم افزاری جدید هیجان انگیزی نیز وجود دارد.

شما به یک صفحه نمایش بزرگ و زیبا نیاز دارید

Google Pixel 6 Pro یکی از بهترین صفحه‌نمایش‌هایی را دارد که در گوشی‌های هوشمند پیدا می‌کنید، و هر کاری که انجام می‌دهید، تصویر روشن و پررنگی خواهید داشت. این برای خیلی ها مسئله بزرگی است و برای برخی ممکن است دلیل کافی برای خرید این گوشی باشد.

شما خالص ترین تجربه اندروید را می خواهید

اندروید 12 در Google Pixel 6 Pro خودش را نشان می‌دهد و ما این گوشی را به هر کسی که می‌خواهد خالص‌ترین تجربه اندروید موجود در بازار را داشته باشد، صمیمانه توصیه می‌کنیم. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آینده احتمالاً به همان اندازه خوب به نظر می‌رسند و به همان اندازه خوب عمل می‌کنند.

نخرید اگر…

شما یک گوشی کوچک می خواهید

Google Pixel 6 Pro یک گوشی فوق العاده بزرگ است و اگرچه به بزرگی گوشی های سامسونگ یا اپل نیست، اگر دست های کوچکتری داشته باشید، در دست گرفتن آن برای شما سخت خواهد بود. اگر دستگاه کوچک‌تری می‌خواهید، به Google Pixel 6 یا یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی دیگر نگاه کنید.

شما به فضای ذخیره سازی زیادی نیاز دارید

Google Pixel 6 Pro فقط در انواع حافظه‌های 128 یا 256 گیگابایتی عرضه می‌شود و از microSD پشتیبانی نمی‌کند. اکثرا از نسخه بزرگتر در اینجا راضی خواهند بود، اما اگر انتظار دارید که به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز داشته باشید، باید جای دیگری را جستجو کنید.

شما بهترین اسکنر اثر انگشت روی صفحه را می خواهید

حسگر اثرانگشت روی صفحه نمایش در گوگل پیکسل 6 پرو بدترین حسگر مورد استفاده ما نیست، اما به هیچ وجه بهترین هم نیست. اگر می خواهید بتوانید به سرعت و با اطمینان قفل گوشی خود را با ارقام خود باز کنید، این گوشی برای شما مناسب نیست.

گوشی Google Pixel 6 Pro

گوشی Google Pixel 6 Pro

پایان مقاله بررسی گوشی Google Pixel 6 Pro

مجله بادوربین 

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی بازی Lone Echo | بیوگرافی فردی مرکوری | طراحی تخت (Flat design) چیست؟ | اموزش ایجاد سایه برای وکتور در ایلاستریتور | نقد کتاب باغ آلبالو چخوف | ۵سایت کاربردی که نباید از دست دهید | سریال غیرمعمول فصل چهارم | نقد و بررسی بازی Apex Legends | فرم سمفونی در موسیقی | تاریخچه سمفونی | نقد و بررسی بازی Horizon Zero Dawn |

دیدگاهتان را بنویسید

پانزده + 13 =