صفحه اصلی > اخبار فناوری : بررسی ساعت Apple Watch 7
ads

بررسی ساعت Apple Watch 7

ساعت Apple Watch 7

بررسی ساعت Apple Watch 7 : 

ساعت Apple Watch 7 در 14 سپتامبر در رویداد اپل در کنار آیفون 13 عرضه شد و اولین طراحی مجدد را در خط ساعت های هوشمند اپل به ارمغان آورد. در حالی که پوشیدنی تا اواخر سال جاری (Q3 2021) عرضه نمی شود ، ما بالاخره می دانیم چه چیزی در راه است – و به نظر می رسد یک سری پیشرفت های افزایشی است.

ساعت Apple Watch 7 دارای ظاهری شفاف است که لبه های گرد را حفظ می کند اما حاشیه های نازک تری دارد و 20 درصد بیشتر از اپل واچ 6 صفحه نمایش دارد – و اندازه های جدید 41 و 45 میلی متر. از نظر فنی ، این اولین بازطراحی بزرگ پس از توسعه اپل واچ 2 به اندازه های 40 و 44 میلی متر است ، اما بازطراحی آنچنان که انتظار داشتیم شدید نیست.

در حالی که شایعات ما را وادار به طراحی مجدد ریشه ای تر برای ظاهر لبه ای شبیه به آیفون 13 می کردند ، ما هنوز در قلمرو دور افتاده هستیم.

همچنین هیچ ویژگی جدید ردیابی سلامت وجود ندارد – به نظر می رسد باید منتظر اپل واچ 8 سال آینده برای شنیدن حسگرهای فشار خون و گلوکومتر باشیم. و در حالی که گفته می شود اپل واچ 7 دارای چیپست جدیدی است ، به نظر می رسد که این واقعا یک نسخه ارتقا یافته در Apple Watch 6 نیست.

ساعت Apple Watch 7

ساعت Apple Watch 7

ساعت Apple Watch 7 در محیط داخلی 70٪ روشن تر ، صفحه نمایش مقاوم در برابر گرد و غبار ، مقاومت WR50 در برابر آب مانند مدل های قبلی و دوام بیشتر است. باتری یکسان است (18 ساعت انتظار می رود) ، اما 33 درصد سریعتر شارژ می شود.

ساعت Apple Watch 7 ساعت هوشمند بزرگ بعدی اپل است که جانشین Apple Watch 6 از سال گذشته است. ما هنوز منتظر اپل واچ SE 2 هستیم ، بنابراین در عین حال ، Apple Watch SE به عنوان یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه در خط تولید باقی می ماند – اگرچه Apple Watch 3 هنوز ارزان ترین پوشیدنی است که اپل می فروشد.

این ساعت هوشمند بعدی watchOS 8 جدید را اجرا می کند ، چیزی که اپل قبلاً از آن رونمایی کرده است و به اپل واچ 3 و پوشیدنی های جدیدتر می آید – اما Apple Watch 7 بیشترین استفاده را از آن خواهد برد.

بررسی هدست SteelSeries Arctis 7X Wireless
بیشتر بخوانید

در نهایت ، ساعت Apple Watch 7 به جای تغییرات انقلابی ، پیشرفت های فزاینده ای دارد ، اما هنوز هم بهترین اپل واچ است که می توانید خریداری کنید (یا در هفته های آینده به فروش می رسد).

ساعت Apple Watch 7: به تعقیب خود ادامه دهید

آن چیست؟ پوشیدنی بعدی اپل
کی بیرون است؟ بعداً در سال (Q3 2021)
چقدر هزینه دارد؟ 399 دلار (حدود 379 پوند / 599 دلار استرالیا)

تاریخ عرضه و قیمت ساعت Apple Watch 7

ساعت Apple Watch 7در 14 سپتامبر در کنار چندین محصول برتر دیگر اپل رونمایی شد. قیمت آن از 399 دلار (حدود 379 پوند / 599 دلار استرالیا) شروع می شود ، اگرچه هنوز قیمت رسمی دیگری نداریم و تاریخ انتشار رسمی اپل واچ 7 نیز نداریم – فقط اواخر پاییز امسال (Q3 2021).

Apple Watch 7 در اندازه های کوچک و بزرگ مورد انتظار عرضه می شود ، هرچند این نسخه در نسخه های GPS و 4G LTE کمی افزایش یافته و به 41 میلی متر و 45 میلی متر رسیده است ، هرچند قیمت خاصی به غیر از 399 دلار برای 41 میلی متر نداریم. مدل فقط GPS

ما می دانیم ساعت Apple Watch 7 با چه رنگ هایی عرضه می شود. در پنج رنگ آلومینیومی جدید عرضه می شود: نیمه شب (مشکی) ، نور ستاره ای (خاکستری) ، سبز ، آبی و (PRODUCT) قرمز. همچنین سه رنگ جدید Nike Sport Loop و همچنین نوارهای جدید Apple Watch Hermès وجود دارد.

در حالی که شایعات نشان می دادند ساعت Apple Watch 7 دارای طراحی لبه تخت بسیار شبیه به آیفون 13 است ، اپل از ظاهر لبه گرد استفاده نکرده است. با این حال ، با حاشیه های 1.7 میلی متری نازک تر از اپل واچ 6 ، ساعت هوشمند جدید 20 درصد مساحت صفحه نمایش بیشتری دارد.

ساعت Apple Watch 7

ساعت Apple Watch 7

اندازه صفحه نمایش بزرگتر با افزایش اندکی در ساعت های اپل امسال همراه است – تا 41 میلی متر و 45 میلی متر ، اگرچه حاشیه های کوچکتر به این معنی است که اندازه واقعی آن خیلی بزرگتر نیست. در صفحه نمایش نیز پیشرفت های جزئی مشاهده شده است که در حالت همیشه روشن تا 70٪ روشن تر از صفحه قبلی است.

بررسی ساعت Apple Watch 6
بیشتر بخوانید

صفحه نمایش نیز به اندازه کافی بزرگ است که دارای یک صفحه کلید QWERTY کامل است ، که می توان آن را تایپ یا ضربه زد و کشید تا کلمات را با QuickPath ایجاد کند. در حالی که برنامه های شخص ثالث قبلاً تایپ صفحه کلید را انجام داده اند ، این اولین بار است که توسط خود اپل گنجانده شده است.

اپل همچنین ادعا می کند که ساعت هوشمند جدید آن از دوام بیشتری برخوردار است و دارای صفحه ای با هندسه قوی و شیشه جلویی “بیش از 50 درصد ضخیم تر” نسبت به ساعت Apple Watch 6 است. همچنین دارای مقاومت IP6X در برابر گرد و غبار برای افزودن به مقاومت در برابر آب WR50 است. رتبه بندی شده در ساعت های قبلی Apple – به این معنی که می توان آن را تا عمق 50 متری زیر آب غوطه ور کرد.

داشتن صفحه نمایش بزرگتر به این معنی است که احتمالاً ساعت سنگین تر است. اپل در زمان نگارش این خبر تأیید نکرده است ، اما یک سند پشتیبانی فاش شده می گوید که هر مدل کمی سنگین تر از نزدیک ترین معادل مشابه Apple Watch 6 است.

ساعت Apple Watch 7

ساعت Apple Watch 7

مشخصات و باتری

اپل در مورد مشخصات اپل واچ 7 چیزی برای اعلام نداشت ، که باعث شد فکر کنیم همان چیپست Apple S6 و 1 گیگابایت رم با 32 گیگابایت حافظه داخلی در Apple Watch 6 عرضه شده است.

با این اوصاف ، ما اکنون شاهد یک سند پشتیبانی فاش شده هستیم که به چیپست S7 جدید اشاره می کند و نشت دیگری نیز در این جهت است. به نظر می رسد این دستگاه قدرتمندتر از S6 نیست ، در عوض احتمالاً فقط کمی کارآمدتر است. هر دو نشت همچنین 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی را نشان می دهد.

اپل تمام تلاش خود را برای گفتن این که ساعت جدید دارای عمر باتری 18 ساعت قبلی است ، نشان می دهد که احتمالاً همان باتری 304 میلی آمپر ساعتی را در Apple Watch 6 دارد.

اما این ساعت دارای شارژر پیشرفته تری است که 33 درصد سریعتر شارژ می شود و از 0 تا 80 درصد در 45 دقیقه افزایش می یابد. در عین حال ، 8 دقیقه شارژ می تواند 8 ساعت ردیابی خواب را فراهم کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده ، این ساعت مجهز به کابل شارژ سریع مغناطیسی USB-C 1 متری در جعبه است.

بررسی گوشی Samsung Galaxy S21 FE
بیشتر بخوانید

سلامتی و تندرستی

ساعت Apple Watch 7 دارای مجموعه سنسورهای مشابه قبلی است ، به این معنی که شایعات مربوط به گلوکومترها و سنسورهای فشار خون صحت ندارد.

اما این ساعت هوشمند هنوز مجموعه قابل توجهی از ویژگی های نظارت بر سلامتی را برای ردیابی نوار قلب ، میزان اکسیژن خون ، ضربان قلب و بسیاری از معیارهای دیگر دارد.

ساعت Apple Watch 7 با watchOS 8 نیز عرضه می شود که همراه با برنامه جدید Mindfulness ، نرم افزاری مستقل است که شامل جلسات مدیتیشن از Fitness Plus به صورت صوتی است.

ساعت Apple Watch 7 با watchOS 8 روانه بازار می شود که باید در هفته آینده به سایر ساعت های هوشمند اپل عرضه شود.

نکات برجسته شامل یک برنامه جدید Mindfulness (که برنامه Breathe را شامل می شود) ، افزودن تای چی و پیلاتس به برنامه Workout ، قابلیت ردیابی میزان تنفس هنگام خواب و برنامه بازطراحی شده Photos.

ساعت Apple Watch 7

ساعت Apple Watch 7

پایان مقاله بررسی ساعت Apple Watch 7

مجله  با دوربین

بیشتر بخوانید:

مکتب سورئالیسم | بهترین فیلم های اسپایک لی | بهترین فیلم های برد پیت | بهترین فیلم های آنا هاتاوی | سریال High Fidelity | بهترین کتاب های ادبیات ایتالیا | راهنمای عکاسی مادون قرمز : نحوه ایجاد تصاویر مادون قرمز | نکات کلیدی در خلق شخصیت شرور داستان | وکتور آرت چیست | وکتور چیست و چه کاربردی دارد؟ | فیلم لیلی با من است |

دیدگاهتان را بنویسید

3 + 1 =