نقد و بررسی بازی Anthem :
من بازیهای بسیار زیادی مانند بازی Anthem ، یک RPG آنلاین انجام داده ام که تنها پس از تلاش طولانی مدت و مکرر در جستجوهای داستانی خود ، به قول خود برای گیم پلی و پیشرفت معنادار چند نفره عمل می کند. این مشکلات لازم نیست مترادف تیراندازان جهان مشترک ، MMO ها یا ARPG های آنلاین باشند ، اما ما دوباره اینجا هستیم.
پایان بازی بازی Anthem به طرز شگفت انگیزی سرگرم کننده است زیرا در حال حاضر مبارزات عالی آن توسط گیم پلی جالب و غارت انگیز بعداً تقویت می شود. متأسفانه ، به سادگی این نوع محتوا به اندازه ای وجود ندارد که بتواند منتظر بماند ، و آنچه در اینجا وجود دارد از نظر صیقل ، وضوح و تعادل ناسازگار است. سرود ، به عنوان فعلی ، ماجراجویی است که بهتر است برای تاریخ بعدی ذخیره شود.
سرود در مرز وحشی Bastion اتفاق می افتد ، گستره وسیع و رنگارنگ علمی تخیلی مملو از حیات وحش تهاجمی ، تجاوز به جناح های دشمن و آثار شکل دهنده مرموز که در نهایت چیزی بیشتر از پرورش دهندگان دشمن نیست. شما به عنوان یک فریلنسر بازی می کنید ، یک مزدور نوع دوست که مکانیکی به نام Javelin را هدایت می کند و با قراردادهای خطرناکی که توسط ساکنان Fort Tarsis منعقد شده است ،
زندگی می کند. این گروه از افراد بوهمی آینده به طور کلی جذاب و خوب بازی می کنند ، گاهی اوقات نمایش را می ربایند تا یک مونولوگ جذاب را ارائه دهند. من احساس کردم روی چند شخصیت مانند هالوک سرمایه گذاری کرده ام ، جنگجوی پیر مغرور که علی رغم اینکه به نفع خود و اطرافیانش است ، از آویختن زره خود امتناع می ورزد.
بازی Anthem
با این اوصاف ، میل من برای همکاری با بازیگران پس از آنکه مشخص شد مکالمات اختیاری با رویدادهای خطوط اصلی داستان هماهنگ نیستند ، کاهش یافت. برخی از شخصیت ها فراموش کردند که قرار بود بعد از وقایع مهم از من عصبانی شوند ، در حالی که برخی دیگر هنوز تلخ بودند اگرچه من در سفر قبلی همه چیز را هموار کرده بودم.
عجیب به نظر می رسد که BioWare این مکالمات را در موارد مختلف در خط اصلی داستان غیرفعال نکرده باشد ، زیرا باعث می شود تعامل با آنها مانند نگاهی به پشت پرده باشد که توهم را شکسته و این شخصیت های واقعی را برای خودکارهای غیرقابل تصور خود نمایان کرده است.
با این حال ، به نظر می رسد اکثر دیالوگ های بازی Anthem برای توجیه استفاده مجدد دیوانه کننده از فعالیت های کسل کننده در جستجوهای مانند ایستادن روی نقطه ضبط یا آوردن وسایل برای باز کردن قفل در وجود داشته باشد. این ساختار تکراری اکثریت قریب به اتفاق گیم پلی داستان اصلی را که “مسیر بحرانی” نامیده می شود ،
تشکیل می دهد. هر دو نوع ماموریت ماموریت و ماموریت قراردادی به طرز خنده داری فرمول بندی می شوند ، تا جایی که من و دوستانم حتی با حدس زدن هدف بعدی که در مسیر حرکت به سوی آن پیش می رود ، و یک بازی غافلگیرکننده ، یک بازی را انجام دادیم.
بازی Anthem فرصت های زیادی را برای چاشنی گیم پلی خود از دست می دهد
بازی Anthem فرصت های زیادی را از دست می دهد تا گیم پلی ماموریت های مسیر حساس خود را با عناصری که قبلاً وجود داشته اند اما برای پایان بازی عقب افتاده اند ، چاشنی کند. تحت فشار قرار گرفتن در سنگرهای شبیه سیاه چال یا دریافت سلاح های سرگرم کننده در سطح پایین تر از سقف 30 ، ممکن است تغییر سرعت مورد نیاز را ایجاد کرده باشد. به همین ترتیب ، این کمپین فقط دو بار من را به حالت Freeplay جهان آزاد فرستاد ،
بازی Anthem
و یکی از این موارد این بود که یک بخش طنزآمیز از کارهای شلوغ مجموعه ای از مقبره ها را باز کند که دقیقاً من را تشویق به بازگشت نکرد. به غیر از این ، هیچ انگیزه ای برای کشف Freeplay یا Strongholds تا حداکثر سطح وجود ندارد ، زیرا آنها در مقایسه با ماموریت ها و قراردادهای نمایندگی ، تجربه بسیار کمتری را در هر زمان سرمایه گذاری ارائه می دهند.
بخش عمده ای از طرح در هر قطعه طولانی و تقریباً تعاملی تحویل داده می شود هر بار که در بین اعزام ها به Fort Tarsis برمی گردید. شما از Javelin زیرک خود خارج می شوید ، گپ صوتی را خاموش کرده و با سرعت زیاد حلزون در اطراف شهر محصور با دیوارهای کوچک و به طرز وحشتناکی پرسه می زنید.
فقط در طول دو طرح اصلی اصلی در طول داستان 15 ساعته ، مواردی که در اینجا مورد بحث قرار می گیرد به نظر می رسد دارای پیامدهای واقعی فراتر از دروازه Fort Tarsis است و گیم پلی ماموریت منحصر به فرد را با عناصر داستان به طور معنی دار جفت می کند-حتی اگر هیچ تصمیم معنی داری وجود نداشته باشد. ساخته شود که بر روی گیم پلی خارج تأثیر بگذارد. اما این نگاه اجمالی از BioWare of the Old به همان سرعتی که به وجود می آید به خستگی معمول برنامه ریزی شده شما باز می گردد.
به طور کلی ، داستان اصلی تک نفره بازی Anthem با دنیای مداوم چندنفره آن ترکیب می شود مانند آب با روغن مخلوط می شود. به عنوان یک نکته ، من به عنوان کسی که بازی های ویدئویی آنلاین را عمدتا به عنوان بستری برای تعامل با دوستان انجام می دهد ، متوجه شدم که گفتگوی توضیحی تقریباً ثابت توسط NPC ها در طول سفرها به این معناست که من نمی توانم یک کلمه به صورت تند برای گفتگو با تیمم بیاورم.
و از آنجا که پیشبرد ماموریت بعدی به معنای سفر اجباری به فورت تارسیس بود ، من اغلب خودم منتظر بودم تا دوستان قبل از اینکه بتوانیم به تجارت بازگردیم ، مکالمات اختیاری را به پایان برسانند یا موجودی آنها را مدیریت کنند. یک منطقه چند نفره وجود دارد که می توانید وسایل خود را به نام Launch Bay مدیریت کنید که برای ورود به آن نیاز به یک مرحله اضافی دارد ، اما اگر سعی می کنید ماموریت داستان بعدی را انتخاب کنید خوب نیست. در اینجا فقط قراردادها موجود است.
ما مردان آهنین هستیم
مبارزه بازی Anthem در ابتدا قوی ، جذاب و منحصر به فرد است ، تا حدی به لطف کنترل پروازهای پاسخگو که هم در کنترلر و هم در موس و صفحه کلید احساس خوبی دارد. اگر بخواهید از آبشارها استفاده کنید ، از رودخانه ها رد شوید یا برای خنک کردن جت های خود از دماغ استفاده کنید ،
بازی Anthem
می توانید بلند شوید و پرواز کنید. مانور آریل ماهر به طور یکپارچه به تیراندازی شخص ثالث قوی روی زمین تبدیل می شود ، که بر اساس مجموعه ای از قابلیتهای بسیار سرگرم کننده در چهار کلاس خود گسترش یافته است که می تواند به ترکیب های تأثیرگذار که باعث ایجاد کار گروهی هماهنگ می شود ،
تبدیل شود. و فانتزی پشت هر یک از چهار کهن الگو Javelin با کمک کار انیمیشن خارق العاده به خوبی منتقل می شود. برای مثال ، خلبان کردن یک کلوسوس با سپر در یک پیشاهنگ کم دشمن ، مانند ساندویچ کردن بادکنک بین موستانگ V8 شارژ و دیوار آجری بود. لحظات دیدنی زیادی وجود دارد ، به ویژه هنگام مبارزه با دشمنان بزرگتر ، و من غالباً از توانایی خود در انجام بی زحمت دقیقاً آنچه در ذهن داشتم می ترسیدم.
البته ، این احساس ماهرانه در صورت وجود مکرر اشکالات و عدم تعادل مانند منابع نامرئی آسیب ، تلگراف های مبهم ، اثرات طولانی حیرت انگیز و محرک های ترکیبی ناشناخته یا پاداش های افسانه ای ناپدید می شود. این نبرد همچنین در تمام چند ساعت اول تمام دست خود را بازی می کند و سپس به طور موقت جذابیت خود را از دست می دهد ،
زیرا شما بخش عمده ای از مبارزات انتخاباتی را صرف سرکوب و افزایش تعداد دنده ها و سلاح های خریداری شده خود می کنید. تا زمانی که به بازی نهایی نزدیک نشوید ، چیزهای زیادی از غارت یا دشمنان جدید و جالب نخواهید دید. این خشکسالی بسیار طولانی است. اگرچه آنقدرها هم بد نبود ، اما من را به یاد دیابلو 3 در زمان عرضه انداخت ، زیرا فیلم Legendaries در طول مبارزات انتخاباتی حذف نشد.
در طول این حرکت خسته کننده ، مکانیک RPG Anthem کمی فاجعه آمیز است
با این وجود ، در طول این حرکت خسته کننده ، مکانیک RPG Anthem کمی فاجعه بار است. نادر بودن در اوایل معنا ندارد زیرا آمارهای اضافی بسیار تصادفی و ناچیز هستند تا مفید باشند و از اصطلاحات مبهم آزاردهنده ای استفاده می کنند. مثال مورد علاقه من در این زمینه یک جزء کلاس Ranger بود که با “Overheat +-13٪ Delay” کاهش یافت.
تعادل سلاح و توانایی نیز یک کلاهبرداری کامل است. به عنوان مثال ، معدن خوشه ای Interceptor’s به طور غیرقابل توصیفی بی اثر است و در آسیب رساندن به دشمنانی که در فاصله چند اینچی از آنها قرار دارد ، شکست می خورد. کشف چنین مشکلی لحظه ای را ایجاد می کند که در آن با یک تصمیم بدون پیروزی روبرو می شوید: یا سعی کنید سفر را با یک توانایی ظاهراً بی فایده به پایان برسانید ، که می تواند یک نقص جدی باشد ، یا تلاش را رها کرده و یکی دیگر از مصیبت های بسیار زیاد بازی Anthem را تحمل کنید.
صفحه های بار طولانی (که فقط توسط وصله 20 فوریه کمی بهبود یافته است) برای بازگشت به Fort Tarsis یا خلیج راه اندازی چند نفره (که نیاز به انتظار صف اضافی برای مسابقه دارد) و تغییر تجهیزات. ناتوانی در تغییر بارها به طور کامل در اینجا احساس می شود و آزمایش را بیشتر به عنوان یک فرآیند سرگرم کننده آزمایش و خطا به یک عامل بازدارنده خطرناک تبدیل می کند.
به همین ترتیب ، ناامید کننده است که باید به سفر خود پایان دهید تا ببینید غنیمت به طور خاص چه چیزی را پیدا کرده اید ، زیرا هنگامی که آن را در جهان باز انتخاب می کنید ، فقط یک جعبه درخشان است که فقط موارد کمیاب در آن نمایش داده می شود.
بعداً ، اقلام افسانه ای و Masterwork همه چیز را به طور قابل توجهی زنده می کند. به عنوان مثال ، تفنگ تک تیرانداز Wyvern Sting دارای یک پاداش دست ساز است که هنگام معلق ماندن ، آسیب نقاط ضعف را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. چنین وسایلی گیج کننده است ، که باعث می شود سبک بازی خود را تغییر دهید تا از مزایای جالب استفاده کنید و در نتیجه تنوع معناداری را به بازی ای که به شدت به آن نیاز دارد می افزاید ، فقط مختص کسانی است که صبر و شکیبایی زیادی را تحمل می کنند.
شما اکثریت قریب به اتفاق دشمنان منحصر به فرد را تنها چند ساعت در داخل خواهید دید
بیشتر تنوع در مبارزات اولیه به این دلیل است که کیفیت مکانیکی دشمنان بازی Anthem در واقع بسیار خوب است. تایتان خاکستری شبیه یک حمله کوتاه است و پشت سپرهای Enforcer برای پاره شدن مخازن سوخت آنها همیشه سرگرم کننده است. اما ،
مانند بیشتر چیزهای موجود در این جهان کم خونی ، تنوع آنها از نظر مقدار خالص چیزهای زیادی را برای دلخواه باقی می گذارد. شما اکثریت قریب به اتفاق دشمنان منحصر به فرد را تنها چند ساعت در خانه خواهید دید ، تنها رئیس کارخانه Stronghold و یک یا دو بدخواهی Dominion برای بعدا ذخیره شده اند.
چرخ دنده های سنگ زنی
با رسیدن به پایان بازی ، سه Strongholds قابل تکرار به دلیل دشواری کار گروهی و مبارزه با رئیس با احترام مکانیکی ، محتوای مورد علاقه من در بازی Anthem هستند ، اما آنها همچنین مسائل مربوط به خود را دارند. رئیس معدن Tyrant می تواند در کمتر از یک دقیقه در سختی های سخت به کار گرفته شود ، در حالی که آخرین دیدار در یک قلعه خرابکار دیگر ، مهمانی من (که شامل توسعه دهنده BioWare بود) را به مدت 30 دقیقه به حالت عادی رساند.
بازی Anthem
من همه طرفدار دیدارهای رئیس ماراتن هستم ، اما در اینجا پاداش ها با وظیفه مطابقت ندارد: بازده هر سه قلعه تقریباً یکسان است. و در حالی که من عاشق تلگراف های حمله بزرگ و بزرگ مانند موج شعله Ash Titan هستم ، تشخیص ضربه در چنین توانایی هایی بسیار ناامید کننده است.
خواه این نتیجه تأخیر غیرمعمول بد یا عامل دیگری باشد ، “این چگونه به من ضربه زد ؟!” هنگامی که با مشکلات استاد بزرگ مواجه می شوید ، اثر فقط مجازات بیشتری می یابد. با توجه به جایی که پاداش های جالب توجه در راه است ، این امر به ویژه تشدید کننده است.
به اعتبار خود ، بازی Anthem انگیزه کافی برای افزایش مشکل هنگام رسیدن به پایان بازی را فراهم می کند. با نزدیک شدن به سطح 30 ، یک مجموعه کوچک از سلاح های شاهکار به سختی یا حتی معمولی کاهش می یابد ، اما برای مشاهده بخش عمده ای از آنها ، باید وارد استاد بزرگ شوید ، که به غیر از اینکه دشمنان گاهی اسفنجی هستند. با یک تیم ارتباطی بسیار سرگرم کننده است
سرانجام ، عظیمی از اشکالات عمده وجود دارد که هنوز باید از بین بروند ، از جمله خرابی ها و قطع های متعدد که من در 40 ساعت حضورم در بازی Anthem تجربه کردم ، بسیاری از آنها در اولین وصله برطرف نشده اند. قابل ذکر است ، یک اشکال که در آن صدای بازی تا زمان راه اندازی مجدد کاملاً قطع می شود و ناتوانی در پیوستن مجدد به یک سنگر در حال پیشرفت پس از قطع ارتباط ، زیرا نقطه شما بلافاصله پر می شود به ویژه آزاردهنده است.
حکم
بازی Anthem به عنوان یک بازی RPG اکشن Co-op به موفقیت نزدیک می شود تا به عنوان یک بازی متمرکز بر داستان ، اما این کار را تنها پس از تلاش مضاعف در جستجوهای اصلی تکراری انجام می دهد. و حتی در آن زمان ، عناصر برجسته آن مانند مبارزات پر زرق و برق و کارفرمایان غنی از نظر مکانیکی هنوز از نظر جلوه ،
تنوع و تعادل راه طولانی در پیش دارند. من امیدوارم که با گذشت زمان BioWare بتواند از نقاط قوت خود استفاده کند و بازی Anthem را به چیزی تبدیل کند که ارزش سرمایه گذاری در تمام این ساعات را دارد ، اما همه نشانه ها نشان می دهد که برای رسیدن به آن نقطه کارهای زیادی باید انجام شود.
بازی Anthem
پایان مقاله نقد و بررسی بازی Anthem
مجله با دوربین
بیشتر بخوانید:
بررسی ساعت Samsung Galaxy Watch 4 | بررسی دوربین Fujifilm GFX 100 | نقد و بررسی بازی Marvel’s Avengers | بررسی قدرتمند ترین مرورگر اینترنت | نقد انیمیشن The Croods: A New Age | انیمیشن خانواده کرودها : عصر جدید | نقد فیلم Dune | تعادل در عکاسی : ۵ نوع تعادل در عکاسی | سریال من در تاریکی میروم | بررسی PlayStation VR | فیلم تصنیف نارایاما |