صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Recompile
ads

نقد و بررسی بازی Recompile

بازی Recompile

نقد و بررسی بازی Recompile : 

من هیچ وقت در زمینه فناوری اطلاعات کار نکرده ام ، بنابراین چشم انداز دویدن در داخل کامپیوتر برای تعمیر موارد در بازی Recompile به من فرصتی کاملاً واقع بینانه داد تا آن را اصلاح کنم.

این مترویدوانیای سه بعدی شما را در برنامه دیجیتالی یک برنامه کامپیوتری انسان نما قرار می دهد و یک داستان علمی تخیلی کوتاه اما سرگرم کننده را پر می کند که پر از هک ، تیراندازی و پرش است-درست مثل تعمیر کامپیوتر واقعی. اما در حالی که فرضیه جذاب و منحصر به فرد است ، نبرد ، معماها و بستر سازی در آن تا آنجا که می توانند بی مزه هستند.

کامپایل مجدد در یک دنیای مجازی مینیمالیستی و هندسی اتفاق می افتد که در آن شما یک برنامه کامپیوتری آنتروپورمورفیک را کنترل می کنید که به ربات ها شلیک می کند ،

معماها را حل می کند و با دویدن و پرش روی دکمه ها کامپیوترها را هک می کند. طراحی مترویدوانیای واقعی شما را قادر می سازد به طور پیوسته توانایی های جدیدی را باز کنید که شما را کشنده تر می کند یا به شما اجازه می دهد تا به مناطق جدیدی دسترسی پیدا کنید زیرا رمز و راز یک ایستگاه فضایی که از درون سیستم کامپیوتری آن به هم ریخته است را کشف می کنید.

بازی Recompile

 بازی Recompile

مانند سبک هنری ساده و موسیقی محیطی ، داستان علمی تخیلی بازی Recompile تا آنجا که می تواند مینیمالیستی است و تقریباً کاملاً از طریق متن های قابل جمع آوری ارائه می شود. این بخش های فریبنده از پشت صحنه جزئیات کاهش دائمی خدمه مسافران فضایی و ساختار فزاینده ناپایدار آنها در هوش مصنوعی را توضیح می دهد.

و با وجود اینکه هرگز در واقع شخصیت دیگری را نمی بینید یا با آن صحبت نمی کنید ، هر ذره از آنچه پیدا می کنید هنوز بسیار خوب نوشته شده است.

برخی از بازی ها با تعداد زیادی مجله ، کتاب و قطعه داستان پنهان در شرح مواردی مانند این باعث می شود وسوسه شوید که از همه چیز بگذرید و در اسرع وقت به بازی بازگردید ، اما بازی Recompile مطلقا در بین آنها نیست. در عوض ، جستجوی هر قسمتی از اطلاعات ممکن است به عنوان یک وسواس تبدیل شود ،

نقد و بررسی بازی Atlas Fallen
بیشتر بخوانید

زیرا من هرچه بیشتر به درک تصویر کامل حوادث غم انگیز رخ می دادم. دیالوگ فوق العاده است و هر یک از شخصیت ها با وجود اینکه تا به حال به طور غیر مستقیم در مورد آنها بازیابی کرده ام ، بر من تأثیر گذاشته اند.

بازی Recompile

 بازی Recompile

داستان مرا مجذوب خود کرد ، اما گیم پلی بین گزارش های متنی اینطور نبود

حتی بهتر از آن ، در واقع برای جمع آوری بیشتر فایل های متنی پاداش می گیرید ، زیرا آنها به دلایلی که من در اینجا خراب نمی کنم ، ملزم به تکمیل آخرین دیدار رئیس هستند. متأسفانه وقتی به آن می رسید ، متأسفانه بسیار ملایم است ، اما بازی Recompile حداقل می تواند زمان صرف شده برای کشف تاریخ مخفی تنظیمات را به کلیدی برای رسیدن به نتیجه در طول مسیر تبدیل کند ، چیزی که من هرگز ندیده بودم پیش از این انجام شده.

اگرچه داستان بسیار خوب است و تمام مدت مرا مجذوب خود کرد ، اما کارهایی که در واقع بین این گزارش های متنی انجام می دهید چندان الهام بخش نیست. بیشتر اوقات در پلتفرم فوق العاده ای که در ده ها بازی دیگر بهتر انجام شده است ، در سطوح خالی بزرگ حرکت می کنید. شما با یک پرش استاندارد شروع می کنید ،

اما چند پرش ، خطوط هوایی و حتی سر خوردن را در طول مسیر باز می کنید-همه چیزهای آشنا که انتظار دارید بدون هیچ شگفتی در یک platformer metroidvania پیدا کنید. سیستم عامل و کنترل های آن به هیچ وجه بد نیستند ، اما همچنین نمی توانند شما را به چالش کشیده یا هیجان زده کنند ، در نتیجه احساس می کنید قابل قبول اما در نتیجه فراموش نشدنی است.

وقتی روی پلتفرم ها نمی پرید ، در عوض در حالی که نودل را از طریق معماهای بسیار ساده با مضمون مدار نودل می کنید ، روی دکمه ها می پرید. اگر از طرفداران مدارهای سنگ قرمز در Minecraft هستید ، به دنبال سیم هایی در این حواس پرتی های منطقی احساس می کنید که در خانه هستید ، اگرچه هرگز آنقدر پیچیده نمی شوند که بتوان آنها را موانع نامید. در واقع ، اگر ترجیح می دهید زمان خود را برای فهمیدن هر پازل اختصاص ندهید ،

نقد و بررسی بازی Last Stop
بیشتر بخوانید

کاملاً خوب است. فقط کافی است چند دکمه را به ترتیب تصادفی فشار دهید تا آنها را از طریق حذف حذف حل کنید. همه اینها در مورد پیچیدگی برخی از پیچ و خم های مدار در ابتدا بسیار شگفت آور است و کاملاً ناامید کننده است که آنها هرگز هیچ گونه چالشی را ارائه نمی دهند.

بازی Recompile

 بازی Recompile

اما از بین همه ناامیدی های گیم پلی بازی بازی Recompile ، مبارزه تا حد زیادی بدترین متخلف است. به زبان ساده ، واقعاً شلخته است. هر یک از پنج سلاح آهسته و سخت است ، هدف قرار دادن مناظر شما را به یک خزیدن ناامیدکننده می رساند ، و شما به هیچ وجه نمی توانید سلاح های خود را خیلی بالا به هوا نشان دهید. این نکته آخر باعث می شود که مبارزه با بسیاری از روبات های پرنده در گردن به یک درد مطلق تبدیل شود ،

زیرا باید از ADS خارج شوید ، به نقطه بهتر بروید و سپس دوباره هدف بگیرید. خوشبختانه مبارزه زیادی برای شروع وجود ندارد زیرا دشمنان فقط به صورت پراکنده ظاهر می شوند و به ندرت تهدیدی محسوب می شوند. اما وقتی آنها این کار را انجام می دهند ، با چلفتی هایی روبرو می شوید که نادیده گرفتن آنها سخت است و گذر از آنها گاهی دردناک است.

این به این معنی نیست که دشمنان در کشندگی خود ناسازگار هستند. گاهی اوقات آنها به سختی درگیر می شوند ، در حالی که دیگران قبل از اینکه بتوانید سلاح خود را بکشید ، شما را با حملات بمباران می کنند. هنگامی که آسیب می بینید ، نوار سلامتی شما آنقدر سریع و با آنقدر هشدار پایین می آید که بیشتر اوقات من بدون این که بدانم در خطر واقعی هستم جان خود را از دست می دهم.

بازی Recompile

 بازی Recompile

قول ها حتی بدتر هستند زیرا معمولاً حملات تک نفره را در همه جا انجام می دهند و برای از بین بردن آنها نیاز به حملات بسیار دقیق دارد. اما پس از چند مرگ ناامیدکننده ، ناگهان چند تیر شلیک می کنید و رئیس ناگهان بدون هیاهو می میرد ، و شما را متعجب می کند که وقتی استراتژی خود را به هیچ وجه تغییر ندادید چه تغییری می کند. این باعث می شود که فینال ها در انتهای هر ناحیه کاملاً ضد تب باشند.

نقد و بررسی بازی Nier: Automata
بیشتر بخوانید

خبر خوب این است که اکثر کوتاهی های بازی Recompile با مختصر بودن آن کاهش می یابد. این ماجراجویی را می توان در چند ساعت کوتاه به پایان رساند و (با کنار گذاشتن رئیس نهایی) پایان رضایت بخشی دارد که واقعاً پاداش زمانی را که من برای جمع آوری و خواندن تمام مطالب جذاب افسانه ای صرف کردم ، به ارمغان آورد. می توانم از یک داستان کوتاه و سرگرم کننده که به زمان من احترام می گذارد قدردانی کنم.

حکم

بازی Recompile یک metroidvania شایسته با داستان قوی و نوشته های عالی است که با گیم پلی بیش از حد بی رمق آن را ناامید می کند. پلتفرم و معماهای آن بسیار ساده اند ، و نبردهای نادر آن می تواند مأیوس کننده باشد ، اما جستجوی بخشی از افسانه ها بین آن بخش ها هنوز هم جالب توجه است. این یک metroidvania کوتاه مدت و گاهی فراموش نشدنی است ، اما با داستانی که هنوز هم باعث می شود چند ساعت به خوبی سپری شود.

بازی Recompile

بازی Recompile

پایان مقاله نقد و بررسی بازی Recompile

مجله با دوربین 

بیشتر بخوانید:

حجم معاملات در تابلو خوانی | بهترین فیلمهای وس اندرسون | نقد فیلم شام من با آندره | نقد فیلم جی اف کی | بهترین فیلم های لارس فون تریه | نقد فیلم پرده | انرژی هسته ای چیست : انرژی هسته ای چگونه کار می کند؟ | مستند معلم اختاپوس من | نقد و بررسی بازی Assassin’s Creed Unity | نقد و بررسی وبسایت آموزشی اسکیل شر ( Skillshare ) |

دیدگاهتان را بنویسید

5 × سه =