صفحه اصلی > هنر و سرگرمی : اصول عکاسی محصول: 3 ویژگی ضروری تجارت الکترونیک تصاویر محصول
ads

اصول عکاسی محصول: 3 ویژگی ضروری تجارت الکترونیک تصاویر محصول

عکاسی محصول

اصول عکاسی محصول: 3 ویژگی ضروری تجارت الکترونیک تصاویر محصول : 

ویترین دیجیتالی بدون عکس های محصول با کیفیت بالا یکی از مواردی است که اکثر خریداران ریسک خرید آن را ندارند. اگر می خواهید بهترین تاثیر ممکن را بر مشتریان آینده بگذارید ، باید به آنها تصور دقیقی از آنچه که ممکن است می فروشید بدهید. در اینجا چگونه است.

من مطمئن هستم که قبلاً این ضرب المثل را شنیده اید – یک عکس هزار کلمه ارزش دارد. این امر ده برابر در فضای تجارت الکترونیک صدق می کند. احتمالاً تا حدودی از این موضوع آگاه هستید.

عکاسی محصول

عکاسی محصول

اما آیا می دانید تصویر محصول چقدر مهم است؟

ظاهر بصری عامل اصلی تصمیم گیری برای 93 درصد از مصرف کنندگان است. (Kissmetrics/نیل پاتل)

67 درصد از کاربران می گویند تصاویر در تصمیم گیری های خرید آنها بسیار مهم است. (CrowdRiff).

85 درصد از کاربران وب احساس می کنند که اطلاعات بصری نسبت به متن قابل اعتمادتر است (The Intent Labs/BusinessWire)

به طور خلاصه ، بدون عکس های محصول با کیفیت بالا ، ممکن است فروشگاه را ببندید. با این وجود ، گرفتن چند عکس فوری از آنچه می فروشید لزوماً کافی نیست. تصاویر ویترین فروشگاه شما باید عمدا ایجاد شوند.

آنها باید زمینه خریدار را ارائه دهند. آنها باید آموزنده باشند. و آنها نیاز به جلب و فتنه دارند.

در اینجا مواردی را که هنگام ایجاد عکس های محصول باید در نظر داشته باشید برای اطمینان از دستیابی به آن و موارد دیگر ، در نظر بگیرید.

آغازگر انواع عکس های مورد نیاز محصول

قبل از اینکه واقعاً به موضوعات بپردازیم ، می خواهم یک لحظه وقت بگذارم و سه “نوع” مختلف عکس محصول را که احتمالاً باید در فروشگاه تجارت الکترونیکی خود استفاده کنید ، توصیف کنم.

عکاسی محصول

عکاسی محصول

عکس های استاندارد محصولات دقیقاً همان چیزی هستند که می گویند. آنها عکس هایی از یک محصول هستند که به خریداران ایده ای محکم درباره ظاهر آن می دهد. آنها محصول را در جلو و مرکز با زمینه خنثی ، معمولاً سفید یا گاهی خاکستری قرار می دهند.

عکس های سبک زندگی (عکس های زمینه ای) محصول را در عمل نشان می دهد. آنها با توجه به مخاطبان مورد نظر شما ایجاد می شوند و پس زمینه و محیط اطراف معمولاً شامل تصاویری است که برای مشتریان شما طنین انداز است. به عنوان مثال ، اگر برای دوچرخه سواران بسته های آب رسانی می فروشید ، عکس های مربوط به شیوه زندگی محصول می تواند دوچرخه سواری را نشان دهد که هنگام دوچرخه سواری در کوهستان دوچرخه سواری می پوشد.

راهنمای عکاسی مادون قرمز : نحوه ایجاد تصاویر مادون قرمز
بیشتر بخوانید

با توجه به این موضوع ، بیایید به ویژگی هایی بپردازیم که باعث می شود عکس های توضیح داده شده در بالا واقعا بدرخشند.

نور مناسب ، لنزهای مناسب

عکسهای محصول همه در مورد پیشبرد بهترین مارک شما در عین اصالت ممکن است. با این حساب ، دو اشتباه بزرگ وجود دارد که می توانید در اینجا انجام دهید. اولین مورد استفاده از نور نامناسب است.

عکاسی محصول

عکاسی محصول

نور بیش از حد ، و با تابش خیره کننده زیادی روبرو خواهید شد. بسیار کم ، و هیچ کس نمی تواند جزئیات دقیق محصولات شما را مشخص کند. بهترین گزینه شما در اینجا این است که به استودیویی با منطقه تخصصی برای گرفتن این نوع عکس ها بروید.

با این حال ، اگر این یک گزینه نیست ، می توانید یک منطقه عکاسی را طوری تنظیم کنید که رو به پنجره باشد و به شما امکان می دهد از نور خورشید استفاده کنید.

اگر می خواهید از نور مصنوعی استفاده کنید ، از منابع زیرین یا حداقل پنج زاویه برای به حداقل رساندن سایه ها ، یک اتاق زیرزمین یا بدون پنجره در نظر بگیرید.

توجه داشته باشید که در مورد موارد فوق ، من بیشتر در مورد عکس های استاندارد محصول صحبت می کنم. عکس های سبک زندگی به ظرافت بیشتری نیاز دارد. شما می خواهید در مورد همه چیز از نحوه و مکان استفاده از محصول و همچنین زمان روز فکر کنید.

اگر کمی ابر وجود داشته باشد ، صبح زود یا بعد از ظهر معمولاً بهترین حالت است – نور بسیار ملایم تر است و با خیره کننده بسیار کمتری برخورد خواهید کرد. Pixc راهنمای مناسبی در مورد اصول راه اندازی استودیوی خانگی دارد ، در حالی که این وبلاگ از Light Stalking می تواند به شما در استفاده کامل از نور مصنوعی در عکس های محصول شما کمک کند.

دومین اشتباه بزرگ شامل استفاده از نوع اشتباه از لنز دوربین است.

اگر به دوربین سطح حرفه ای دسترسی ندارید ، تلفن هوشمند می تواند کار کند. به خصوص اگر دستگاهی با کیفیت بالاتر دارید ، می توانید عکس هایی با DSLR های حرفه ای رقیب بگیرید. در عین حال ، یک دوربین واقعی همیشه شرط بهتری است-بیشتر به دلیل طیف گسترده ای از لنزهای با کیفیت بالا که به آنها دسترسی خواهید داشت.

راهنمای خرید گیمبال
بیشتر بخوانید

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، وبلاگ عکاسی Photo Workout پیشنهادات خوبی برای لنزها دارد ، در حالی که Pixc راهنمای جامعی برای خرید دوربین (که شامل جزئیات مربوط به لنزها است) منتشر کرده است.

کیفیت و سازگاری

یکی دیگر از اشتباهات رایج که خرده فروشان تازه کار مرتکب می شوند ، به ویژه در بازارهایی مانند Etsy ، گرفتن عکس های بسیار شلوغ است. عکس های آنها دارای صد اتفاق مختلف در یک زمان است ، به طوری که نمی توان تشخیص داد که محصول واقعاً در کجا وارد تصویر شده است. این کار را نکن

چه عکاسی از شیوه زندگی می گیرید و چه عکس های معمولی محصول ، محصول شما همیشه باید در کانون توجه باشد. مردم اینجا نیستند تا از مهارت های عکاسی شما شگفت زده شوند ، حتی اگر چشمگیر باشند. آنها می خواهند آنچه را که می فروشید ، حتی در عکس های سبک زندگی شما ببینند.

عکس های محصول را ساده و واضح نگه دارید و هر مورد را از زوایای مختلف در پس زمینه خنثی ثبت کنید. قبل از گرفتن عکس ، هر محصول را با یک شانه دندانه ریز بررسی کنید تا مطمئن شوید هیچ عیب و نقصی مانند خراشیدگی ، لکه یا فرورفتگی وجود ندارد. ایده اینجا این است که یک تصویر کامل از محصول خود بکشید و آن را از هر زاویه و در هر زمینه ای ثبت کنید.

عکاسی محصول

عکاسی محصول

وقتی عکاسی می کنید ، به یاد داشته باشید که بیشتر بهتر است. شاید انگشت شست شما لنز را در یکی از عکس های شما می پوشاند ، یا مدل را در وسط عطسه گرفته اید. هرچه عکسهای بیشتری بگیرید ، دور انداختن کلاهبرداریها در مراحل بعدی ویرایش پست آسانتر خواهد بود.

در نهایت ، ثبات کلید است. هر محصول در ویترین فروشگاه شما باید تقریباً دارای تعداد یکسانی از تصاویر باشد و این تصاویر باید همه از کیفیت مشابهی برخوردار باشند. این احتمالاً شامل پرش به فتوشاپ و لمس کردن چیزها ، از بین بردن عیوب کوچک مانند سایه ها و پس زمینه کم نور است ، یا البته می توانید آن را به Pixc ارسال کنید.

چگونه یک فیلمنامه را شروع کنیم: 5 راه برای شروع یک فیلمنامه
بیشتر بخوانید

فقط مطمئن شوید که از لمس زیاد آنها خودداری می کنید. جادوی فتوشاپ بیش از حد است و شما در معرض خطر عدم اعتبار واقعی هستید. این چیزی است که می خواهید از آن اجتناب کنید

عکس های خود را بهینه کنید

آخرین و مهمترین نکته ، من می خواهم با صحبت در مورد بهینه سازی همه چیز را به پایان برسانم. حتی عکسهای محصول با کیفیت بالا اگر به درستی بهینه نشده باشند می توانند مضر باشند. مهم نیست که یک مجموعه عکس چقدر خوب یا توصیفی است اگر صفحه ای که در آن میزبانی می شود بارگیری زیادی طول بکشد.

زمان بار بیشتر به این معنی است که افراد بیشتری ناامید می شوند و فروشگاه شما را رها می کنند. این بدان معناست که یک تن فروش از دست رفته است. علاوه بر این ، گوگل صراحتا می پذیرد که سرعت صفحه یک عامل رتبه بندی در جستجو است ، بنابراین می تواند به طور بالقوه به موقعیت شما در SERP آسیب برساند.

اما چقدر سریع به اندازه کافی سریع است؟ برای تجارت الکترونیک ، میانگین در بین 100 سایت برتر حدود 3 ثانیه است. هر چیزی کمتر از آن ، و احتمالاً شما خوب هستید.

برای جلوگیری از این امر ، اولین قدم شما این است که وضوح تصاویر خود را کاهش دهید. بسیاری از دوربین های DSLR تمایل به گرفتن عکس با وضوح کاملاً مضحک (حداقل در مورد وب) دارند. من توصیه می کنم عکس های مربع شکل با ارتفاع و عرض حدود 1000 پیکسل ارائه شود ، اگرچه شرایط مورد نیاز در بازار متفاوت است.

فراتر از آن ، چند ترفند کوچک دیگر وجود دارد که می توانید با کیفیت انجام دهید. به عنوان مثال ، Adobe Photoshop دارای گزینه “ذخیره برای وب” است ، در حالی که GIMP به شما امکان می دهد هنگام ذخیره ، کیفیت عکس را تغییر دهید. شما همچنین باید JPEG ها را در صورت امکان ذخیره کنید ، زیرا تصاویر PNG کمی بزرگتر هستند.

اندازه را کنار بگذاریم ، هر عکس باید تا حد امکان به صورت توصیفی نامگذاری شود. فقط از قراردادهای نامگذاری عمومی که توسط دوربین خود اعمال می شود استفاده نکنید. در عوض به این فکر کنید که افراد برای یافتن محصول شما به دنبال چه چیزی هستند و در آن کار کنید.

بهترین دوربین های ارزان قیمت برای عکاسی
بیشتر بخوانید

این امر در مورد متن متنی شما نیز صدق می کند. برای نام فایل خود همان قراردادهایی را رعایت کنید و تا آنجا که ممکن است محصول را بدون استفاده از کلمات کلیدی به طور خلاصه توصیف کنید. بیایید این بخش را با یک مثال خلاصه کنیم.

فرض کنید لیست محصولات شما یک کتری بلال قرمز ده پوندی است. عکسهای محصول شما را می توان به شرح زیر نامگذاری کرد.

نتیجه

آنها می گویند که یک عکس ارزش هزار واژه را دارد. در مورد تجارت الکترونیک ، ارزش آن بسیار بیشتر از این است. این می تواند تفاوت بین فروش موفق و جهش باشد.

با پر کردن ویترین فروشگاه خود با عکس های باکیفیت ، جذاب و آموزنده ، به مشتریان بالقوه خود کمک می کنید تا ایده کاملتر و جامع تری از نام تجاری شما ، آنچه شما ارائه می دهید و چرا آنها باید از شما خرید کنند را ارائه دهید. و با بهینه سازی مناسب آن تصاویر ، مطمئن می شوید که آنها قبل از بی حوصلگی و خرید در مکان های دیگر می توانند آنها را واقعاً ببینند.

عکاسی محصول

عکاسی محصول

پایان مقاله اصول عکاسی محصول: 3 ویژگی ضروری تجارت الکترونیک تصاویر محصول

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم کارخانه آمریکایی | نقد فیلم آفساید | فیلم Mank | فیلم علف‌های شناور | فیلم هاراکیری | بهترین فیلم های وودی آلن | معبد انگکور وات: ۴ ویژگی معبد آنگکور وات | فیلم ونوم ۲ | سایت و منابع گرافیکی | سریال لوکی Loki |

دیدگاهتان را بنویسید

سه × یک =