صفحه اصلی > شیوه زندگی : بررسی کفش Asics Magic Speed
ads

بررسی کفش Asics Magic Speed

کفش Asics Magic Speed

بررسی کفش Asics Magic Speed : 

کفشی سفت و محکم روزانه که برای دویدن سریع و جلسات سرعتی ساخته شده است

بررسی دو دقیقه ای

کفش Asics Magic Speed یک کفش دویدن خنثی است که Asics می گوید برای مسابقه و برای تمرینات ورزشی مناسب است. برخلاف Asics Metaspeed Sky and Edge ، Speed گزینه مقرون به صرفه تری است که برخی از ویژگی های آن کفش های گران قیمت را به دست می آورد و همچنان این احساس سریع و سریع را به شما می دهد.

کفش Asics Magic Speed

کفش Asics Magic Speed

Asics از فوم میان کف FF Blast خود برای ارائه یک بالشتک پاسخگو و سبک استفاده می کند ، دارای صفحه ای از فیبر کربن به طول نیم و طراحی راک منحنی راهنما برای ارائه این احساس پیشرانه به جلو بدون احساس خستگی بر روی پاها.

رویه مشبک طراحی شده دارای تهویه برای حفظ تنفس است و بندهای صاف ، زبان نازک و یقه پاشنه کم وزن کلی کفش را پایین نگه می دارد. زیر پا از دو نوع لاستیک ساخته شده است تا از دوام آن اطمینان حاصل شود و در جاده های مرطوب و خشک برای برتری ساخته شده است.

این کفشی است که در قدم های سریعتر احساس خوبی می کند و در حالی که بالشتک کمی در سفت و محکم است ، اما به خوبی پاسخگو است و همچنان احساس می کند که یک کفش کنترل شده و پایدار نیز می دوید.

آن را با بالایی سبک و نازک که تناسب قفل شده را ترکیب می کند ، و کفشی با قیمت مناسب است که در برابر سایر مربیان سریع روزانه مانند Saucony Endorphin Speed 2 و Puma Velocity Nitro به خوبی مقاومت می کند.

کفش Asics Magic Speed

کفش Asics Magic Speed

قیمت و تاریخ انتشار

Asics MagicSpeed در مارس 2021m راه اندازی شد و هزینه 145 پوند / 150 دلار / 250 دلار استرالیا از سوی Asics دارد.

طرح

در Magic Speed ، Asics عشق خود را با رنگ قرمز و سفید طلوع آفتاب که در Metaracer شروع شده است ، ادامه می دهد و ما هیچ شکایتی در مورد این که به سرعت متصل می شود نداریم. این یکی دیگر از چهره های عالی است که احساس می کند برای مسابقه ساخته شده است.

راهنمای تمرین اسکوات روی دیوار : نحوه تسلط بر اسکوات روی دیوار
بیشتر بخوانید

علاوه بر ظاهر جذاب و شبح منحنی ، این کفش نیز بسیار سبک است و وزن آن 187 گرم برای کفش زنانه و 230 گرم برای گزینه مردان است. این کفش به اندازه سبک Metaspeed Sky نیست ، اما وزن آن شبیه کفش هایی با قیمت مشابه مانند Saucony’s Endorphin Speed 2 است.

بسیاری از آن به قسمت بالای مش ، که نازک و سوراخ شده است برای تهویه و تنفس چیزها کمک می کند. بندهای مسطح برای تناسب خوب قفل شده وجود دارد ، و زبان بسیار کمی دارد ، که بعد از چند بازی کوچک به خوبی روی قسمت بالای پا می نشیند. Asics روی یقه پاشنه نیز به حداقل رسیده است ، اما داخل کفش را نگاه کنید و ببینید فقط کمی پد برای جلوگیری از مالش آن یقه نازک به پشت پاشنه وجود دارد.

کفش Asics Magic Speed

کفش Asics Magic Speed

این تناسب قطعاً بیشتر در قسمت باریک تغییر می کند ، بنابراین برخی از پاهای پهن تر آن را محکم می بینند. سایز 8 انگلستان با پای باریک و فضای کافی در جعبه انگشتان پا خوب بود ، اما بدون شک این یک کفش است که ممکن است بخواهید گزینه های اندازه خود را با آن بررسی کنید.

از نظر مشخصات ، مانند Metaspeed Sky 5 میلی متر افت دارد ، ارتفاع پشته کمی بالاتر از 29 میلی متر در قسمت جلویی و 34 میلی متر ارتفاع پشته در پاشنه پا وجود دارد. بالشتک Flytefoam Blast مبتنی بر EVA در زیر کفی قرار گرفته و وزن کفش را پایین نگه می دارد ، اما دوام آن را نیز تضمین می کند. این کفش ساخته شده است تا در برابر ضربه های معمولی مقاومت کند.

یک صفحه کربنی نیز در اینجا وجود دارد ، اما یک صفحه کامل نیست. در عوض ، جلوی پای خمیده را می پوشاند تا به شما احساس کند که کربن می تواند به تحویل آن کمک کند.

در قسمت زیرین ، Asics از ترکیبی از لاستیک ها برای مقاومت در برابر سایش استفاده می کند تا اطمینان حاصل شود که به سرعت فرسوده نمی شود و مقدار زیادی در کشش ارائه می دهد. روی کف پا را کاملاً نمی پوشاند و مقداری فوم در پاشنه آن نمایان می شود ، اما طرح شیار دار در قسمت جلویی آن از طراحی منحنی زیرین استفاده می کند تا در هنگام پیچ خوردن و پیچاندن مسیرها و مسیرهای پیچیده آن را به یک کفش زیرک تبدیل کند.

شکل صورت شما شبیه کدام یک از اشکال هندسی است؟ نحوه آرایش 6 مدل صورت
بیشتر بخوانید

کارایی

کفش Asics Magic Speed نسبت به Metaspeed Sky بسیار متفاوت است ، اما این تعجب بزرگی نیست وقتی که آن کفش واقعا پاسخ Asics به کفش های Nike’s Vaporfly و Alphafly است. همچنین تفاوت های قابل توجهی در قسمت بالایی ، کوسن و فاصله هایی که به نظر می رسد در آنها عالی است وجود دارد.

در یک مسابقه 10k ، احساس کلی این بود که وقتی می خواهید سریع با این کفش بدوید ، پاداش می گیرید. فوم میانی کف Flytefoam Blast Asics از فوم Flytefoam Blast Turbo که در Metaspeed Sky استفاده می شود و کفهایی که در کفش های رقیب مانند Saucony’s Endorphin Speed ​​2. استفاده می شود ، محکم تر است و هر چند در سرعت پاسخگو است و این صفحه کربنی نیمه بلند و گالینگور Guidesole به این معنی است که ارائه می دهد یک فشار قابل توجه رو به جلو بدون تهاجمی بودن.

این یک داستان مشابه برای دویدن سرعت و جلسات آهنگهای تناوبی بود. وقتی سرعت را بالا می برید ، دویدن این کفش احساس شادی و لذت می کند ، اما هرگز این احساس ناپایدار را به شما نمی دهد که می توانید از برخی کفش های تخته ای کربنی بلند استفاده کنید.

در تمرینات طولانی تر ، این کفش به طور کلی راحت است و می تواند خود را به آن نقاط بزرگتر برساند. اگر سرعت را کاهش دهید یا حتی راه بروید ، به نظر نمی رسد که برای آن قدم های آهسته و آسان مناسب باشد.

در حالی که قسمت فوقانی آن بسیار سبک است ، راحت است و با یقه پاشنه به حداقل می رسد ، روکش استراتژیک در داخل به این معنی است که برای دویدن نیز پایدار است. زیره لاستیکی در جاده های خشک و مرطوب چسبندگی رضایت بخشی را ارائه می دهد و از دوام بیشتری نسبت به Metaspeed Sky برخوردار است.

وقتی از جاده خارج می شدیم احساس می کردیم زیر پا زیاد نبوده ، بنابراین اگر می خواهید مسیری در دوام را طی کنید ، مطمئناً به جاده پایبند باشید و دویدن را دنبال کنید.

اگر Magic Speed ​​را با چیزهای دیگری که می توانید با این قیمت دریافت کنید مقایسه کنید ، به مواردی مانند Saucony Endorphin Speed ​​2 ، Hoka One One Carbon X2 یا حتی پوما Velocity Nitro ارزان تر نگاه می کنید.

آموزش ساخت تاب برای خانه خود
بیشتر بخوانید

Speed ​​2 و Velocity Nitro قطعاً از نظر کار در طیف وسیعی از تنوع بیشتر به نظر می رسند ، در حالی که X2 دارای بالشتک وسیع تر و بالشتک تر است.کفش Asics Magic Speed  ​​در اینجا شرکت خوبی دارد و در کل کفشی است که لذت بردن سریع از آن لذت بخش است.

کفش Asics Magic Speed

کفش Asics Magic Speed

بخرید اگر…

شما یک کفش سریع روزانه می خواهید
اگر به دنبال چیزی برای جلسات تمپو و فاصله هستید ، آنجا کفش Asics Magic Speed ​​واقعاً برتری دارد.

شما یک قسمت بالایی سبک و حمایتی می خواهید
Asics وزن خود را کاهش داده است ، اما در مکانهای مناسب پشتیبانی می کند تا سواری پایدار و کنترل شده را ارائه دهد.

نخرید اگر…

شما سواری نرم تری می خواهید
بالشتک در کفش Asics Magic Speed ​​کمی محکم است ، که برای همه مناسب نخواهد بود.

شما چیزی را برای کیلومترهای آسان می خواهید
سرنخ در اسم است. این کفشی است که برای سرعت ساخته شده است و در واقع یک کفش همه کاره نیست.

کفش Asics Magic Speed

کفش Asics Magic Speed

پایان مقاله بررسی کفش Asics Magic Speed

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

مکتب نیهیلیسم | درباره عکاسی بیاموزید: ISO چیست ؟ | بررسی دوربین Nikon D780 | چگونه سگ خود را از جویدن ناخواسته متوقف کنیم | داستان کوتاه یک پیام شاهنشاهی | نقد فیلم پسران پوستر | نقد فیلم پروژه قدرت (Project Power)، پر از کلیشه اما ارزشمند | نقد نمایشنامه خانه برناردا آلبا | نقد فیلم دراکولا Dracula 1931 | ادبیات کلاسیک | مکتب نیهیلیسم |

دیدگاهتان را بنویسید

2 × 3 =