صفحه اصلی > سینما : نقد فیلم Snake Eyes
ads

نقد فیلم Snake Eyes

فیلم Snake Eyes

نقد فیلم Snake Eyes : 

پس از نجات جان تامی (اندرو کوجی) ، وارث مشهور قبیله قدرتمند Arashikage ، جنگنده قفس Snake Eyes (هنری گلدینگ) در حلقه داخلی استقبال می شود و شیوه های جنگجوی نینجا را آموزش می دهد. اما یک راز تاریک و گرسنگی برای انتقام از قاتل پدرش ، خانواده جدید او را نابود می کند.

در دورانی که حق رای دادن همه طرفداران زیادی دارد ، پارامونت روی دو گروه غول پیکر پتانسیل استفاده نشده نشسته است. علی رغم تعداد بالای گیشه ، حق امتیاز Transformers بیش از آنکه به دست آمده از دست رفته است ، در حالی که G.I. جوها به سختی توانسته اند هرگونه شتاب را بر روی صفحه نمایش بزرگ حفظ کنند.

فیلم Snake Eyes

فیلم Snake Eyes

شبیه به Bumblebee 2018 ، Snake Eyes: G.I. جو اورجینز محبوب ترین شخصیت فرنچایز خود را – که به طور سنتی در سریال بی صدا است – می گیرد و به همراه یک داستان اصلی به او صدا می دهد. متأسفانه ، نتایج تقریباً موفق نیستند.

بیشتر زمان پخش 121 دقیقه ای روی صحنه های اکشن متمرکز است که بصورت ترکیبی ساخته می شوند. بخشی از مشکل این است که فیلمسازان با امتیاز PG-13/12A که هیچ لطفی به فیلم نمی کند ، فیلمبرداری کرده اند و بسیاری از مبارزات را از بین برده است. اما هیچ چیز در سینمای اکشن غم انگیزتر از این نیست که نتوانید به دلیل لرزش دوربین و تدوین آشفته ،

فیلم Snake Eyes

فیلم Snake Eyes

به طور کامل از یک سکانس رقصیده لذت ببرید. Snake Eyes هر دو را دارد ، با صحنه های بسیار عجیب و غریب که برش های زیادی را نشان می دهد. وقتی شخصی مانند Iko Uwais از The Raid’s Iko Uwais را در استخدام خود دارید ، گناه نابخشودنی تر می شود. هیچ نوع حالت دراماتیک جنگی – که بسیاری از آنها وجود دارد – نمی تواند آن را جبران کند.

عذاب وجدان بعدی به طرز خنده آوری ای غیرارگانیک به نظر می رسد.

فیلم Snake Eyes

فیلم Snake Eyes

شرم آور است ، زیرا اجراها محکم هستند. هنری گلدینگ به عنوان چشمان مار جلوه های جذابی را نشان می دهد ، به ویژه در لحظاتی که عطش انتقام شخصیت او از او بیشتر می شود. Andrew Koji به عنوان وارث قبیله Arashikage ، قوی ترین عملکرد فیلم را ارائه می دهد. تامی او خشم آرام دارد که با پیشرفت فیلم به آرامی به سطح می آید و در حالی که نقطه پایانی قوس او برای طرفداران حق رای دادن تعجب آور نیست ، کوجی این سفر را جذاب می کند.

نقد فیلم بچه‌ی تخس | نقد فیلم Enfant Terrible
بیشتر بخوانید

صحبت از آن کلمه F ، G.I. Joe Origins به دلایلی بخشی از عنوان کامل است. چه اجباری باشد چه نباشد ، ما دائماً جهان وسیع تری را در بازی یادآوری می کنیم. به عنوان بارونس ،

فیلم Snake Eyes

فیلم Snake Eyes

اسکارلت و کبرا ، هر دو سامارا ویوینگ و ارسولا کوربرو به اندازه کافی با مدت زمان صفحه نمایش محدود کار می کنند (اگرچه یک لحظه آنها در سومین اقدام سهیم می شوند به ویژه مسطح است). اما در یک فیلم بهتر ، مزاحمت دنباله دار به جای آنکه گاهی خنده دار غیرآلی باشد ، هیجان انگیز خواهد بود. در صورت بعید به نظر می رسد پیگیری انجام شود ، باید بر پایه ای سنگی بنا شود.

Snake Eyes سرانجام صحبت می کند ، اما با صحنه های اکشن ناامیدکننده ، یک داستان متوسط و طعمه های دنبال نشده ، در اینجا چیزهای زیادی وجود ندارد که ارزش گوش دادن یا تماشای آن را داشته باشد.

فیلم Snake Eyes

فیلم Snake Eyes

پایان مقاله نقد فیلم Snake Eyes

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم کپی برابر اصل | سایت و منابع گرافیکی | کسب درآمد از وبلاگ | بهترین فیلم های مارتین اسکورسیزی | فیلم آخرین سامورایی | دوره رنسانس در موسیقی | بهترین فیلم های کوروساوا | معرفی و توضیح کامل ژانرهای انیمه | بهترین فیلم های مارتین مک دونا | ۵سایت کاربردی که نباید از دست دهید |

دیدگاهتان را بنویسید

2 × 1 =