صفحه اصلی > اخبار فناوری : نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ S95B OLED
ads

نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ S95B OLED

نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ S95B OLED

ما اومدیم تا شما را با نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ S95B OLED آشنا کنیم. کمپانی سامسونگ از زمان قدیم یکی از قدیمی ترین یا اصلی ترین تولید کننده و عرضه کننده وسایل صوتی و تصویری بوده که سابقه اش در این حوزه زیاده مخصوصا تلویزیون. تلویزیون اولد سامسونگ یکی از خفن ترین تلویزیون های این برند بزرگ است. کیفیت که اصلا حرف نداره…

S95B  میتونم بگم یکی از قشنگ ترین و خفن ترین اما گران ترین محصولات سامسونگ است. طراحی بی نظیر و قوی و ضخامت کم، پنل اولد 4K با نرخ نوسازی 120Hz، امکانات نرم‌افزاری متنوع و سیستم صوتی حرفه‌ای در دو مدل ۵۵ و ۶۵ اینچی عرضه می‌شود.

وقتی که قصد خرید تلویزیون را دارید یا در مورد تلویزیون حرف میزنید شاید برند سامسونگ به ذهنتان اومده.تلویزیون اولد سامسونگ S95B یکی از جذاب ترین محصولات کره ای است که ار عرضع ی این محصول در بازار زیاد نگذشته است.

نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ S95B OLED

نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ S95B OLED

همونطوری که انتظار دارم، تلویزیون اولد سامسونگ S95B اونقدر امکانات جالبی داره که بعد از آنباکس کردن این تلویزیون متوجه میشید. بدنه خوش ساخت با ضخامت بسیار کم پنل نمایشگر در کنار طراحی زیبا از اصلی‌ترین ویژگی‌های این تلویزیون اولد سامسونگ هستند. بعد از روشن کردن اولا چیزی که میبینید یه نمایشگر فوق جذاب است. روی نمایی با حاشیه‌های بسیار نازک نقش بسته و چشمان تماشاگران را برق می‌اندازد.

گوشه هایی تقریبا 1 سانتی متری زیاد قابل دیدن نیست و این موضوع باعث شده که موقع نگاه کردن فیلم به صورت تمام صفحه ای مشاهده میکنید و لذت میبرید. زیر تلویزیون ریموت کنترل قرار گرفته و همچنین رو لوگو.

از لحاظ محکم بودن تلویزیون اولد سامسونگ S95B خیال خودتان را راحت کنید چون دردسر کمی دارید. تلویزیون با پایه هاش به صورت سرهمی هستش و کیفیت خوبی داره و از لحاظ نگهدارنده تلویزیون میتونه خیال کاربران رو راحت کنه.

کافی است برای استفاده کردن پایه ها آن را باز کنید. پایه های تلویزیون اصلا فضای زیادی را اشغال نمیکنه؛ به خاطر این موضوع  دیگه دغدغه و نگرانی این را ندارید که آیا تلویزیون روی میز قرار میگیره یا نه. تلویزیون اولد سامسونگ S95B از استاندارد VESA برای اتصال به دیوار و سایر پایه‌ها با ابعاد ۳۰ در ۲۰ سانتی‌متری پشتیبانی می‌کند.

بررسی دوربین Polaroid Go
بیشتر بخوانید

بدنه این تلویزیون اولد سامسونگ با ترکیبی از آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و لمس کردن این تلویزیون حس جالبی بهتون میده.

S95 تلویزیون سامسونگ

یکی از باحال ترین امکانات یا ویژگی‌های تلویزیون اولد سامسونگ S95B ضخامت بسیار کم آن است که از مهندسی حرفه‌ای سامسونگ در محصولاتش حکایت دارد. حداقل ضخامت قاب تلویزیون حدود 4 سانتی متر است که زیبایی محصول را بسیار افزایش می دهد.
درگاه های اتصال تلویزیون نیز در پنل پشتی و زیر کنترل پنل اصلی تلویزیون قرار دارند که مشخصا دسترسی به آن کار آسانی نیست.
وزن این تلویزیون سامسونگ با پایه تعبیه شده 20.9 کیلوگرم است بنابراین نباید به تنهایی جابجا شود. به طور کلی طراحی و کیفیت تلویزیون قدیمی سامسونگ S95B در سطح بالایی قرار دارد. می توان آن را یکی از بهترین تلویزیون های موجود در بازار در این بخش دانست.

درگاه و قابلیت های ارتباطی

در کره، مجموعه کاملی از درگاه‌ها و درگاه‌های ارتباطی استفاده می‌شود تا تجربه‌ای کامل و یکپارچه در حین تماشای فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌تان در تلویزیون قدیمی S95B به شما بدهد. گستره وسیع پورت ها و ارتباط آن ها تجربه کاربر را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

درگاه های ارتباطی این تلویزیون پریمیوم در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، اما دسترسی به آن ها به خصوص زمانی که به دیوار نصب می شود کمی سخت و دشوار است. بنابراین، گاهی اوقات می تواند یک مزاحم باشد.

سامسونگ برای این تلویزیون 4 پورت HDMI پیشرفته در نظر گرفته است که همگی از انتقال تصویر 4K با نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کنند. این تلویزیون همچنین از 2 USB-A و یک پورت شبکه استفاده می کند تا پکیج کاملی را در اختیار کاربران قرار دهد. گزینه های اتصال بی سیم Samsung Old TV S95B شامل Wi-Fi 5 و Bluetooth 5.2 است.

یکی از ویژگی های جذاب این تلویزیون شارژر آن است که به دو صورت شارژ می شود. روش اول با استفاده از پورت USB-C و روش دوم با تابش نور خورشید یا لامپ روی نور خورشید زیر ریموت کنترل انجام می شود. بنابراین، لازم نیست نگران شارژ ریموت این تلویزیون سامسونگ باشید.

ریموت تلویزیون سامسونگ S95B در جعبه موجود است. این ریموت دارای چیدمان ساده و استانداردی است و دکمه های مهم برای دسترسی به جستجوی صوتی، تنظیمات، سرویس های مختلف ویدئویی و سایر دکمه های سفارشی طراحی شده است.

بررسی گوشی Xiaomi Poco M3 Pro 5G
بیشتر بخوانید

کنترل تلویزیون S95B

جمع بندی

معمولا کاربران انتظارات زیادی از محصولات سامسونگ دارند و کره ای ها تا حد امکان سعی می کنند این انتظارات را برآورده کنند. تلویزیون قدیمی سامسونگ S95B یکی دیگر از محصولات جذاب و پریمیوم این شرکت است که ویژگی های وسوسه انگیزی برای راضی نگه داشتن کاربران دارد.

این تلویزیون قدیمی دارای صفحه نمایشی بی عیب، شفاف، روشن و رنگارنگ است که قلب هر کسی را که آن را ببیند خواهد ربود. از طرفی طراحی و مهندسی خوب و کیفیت صدای قابل قبول از دیگر ویژگی های مهم این تلویزیون پریمیوم است. شاید ضعف این تلویزیون، رابط کاربری کمتر غنی و عدم دسترسی به برنامه های شخص ثالث باشد.

از این مقاله لذت بردی ؟ پیشنهاد میکنم بامدادی ها رو دنبال کنید و به دوستان خود معرفی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

3 + هجده =