صفحه اصلی > اخبار فناوری : نقد و بررسی s24ultra
ads

نقد و بررسی s24ultra

نقد و بررسی s24 ultra

آنباکس گوشی s24ultra

قبل از نقد و بررسی s24ultra ، بریم یه نگاهی به داخل جعبه این گوشی جذاب و شیک بندازیم، این جعبه یک مقدار از دفعه های قبل باریک تر شده و در عکس زیر مشاهده میکنید، سیم Type-C به Type-C را شامل می‌شود. غیر از سیم شارژر و گوشی ، داخل جعبه یک دفترچه راهنما و یک سوزن سیم‌کارت میبینید و همونطور که انتظار داشتیم باید آداپتور را جدا بخرید.

بعد از آنباکس کردن این گوشی و مشاهده کردن محتویات جعبه بریم به نقد و بررسی s24ultra برسیم . پیشنهاد میشه که اصلا این مطلب قشنگ و شیرین را از دست ندید.

نقد و بررسی s24ultra

نقد و بررسی s24ultra و کیفیت ساخت

کمپانی اپل در شهریور ۱۴۰۲ گوشی‌های پرچمدار یعنی آیفون 15پرو و 15پرومکس را با فریم تیتانیوم تولید و بازار عرضه کرد. اولین مدل هایی هستند که از فریم تیتانیوم استفاده شده…

بعد از یه مدت کمپانی شیائومی یعنی برای گوشی شیائومی 14پرو از فریم تیتانیوم استفاده کرد و این مواد اولیه هم به پرچمدار کره ای یا همون غول سری S سامسونگ رسید.

گوشی s24 ultra ، از لحاظ پوششی با نسل قبلی یکم فرق داره یعنی با پوششی مات استفاده کرده و فریمی کاملا تیتانیوم.  جذب اثر انگشت کمتر..

وقتی این گوشی و میگیریم دستمون تغییر 100 رو احساس میکنیم. نسل قبلی از فریم آلمینیوم و این سری از فریم تیتانیوم . این گوشی از داشتن مواد اولیه حرف یک رو میزنه. ولی این فریم هنوزم صافی قبل رو داره و سامسونگ ولی خب برعکس گوشی S24 و S24+ از فریم یا هممون طراحی کاملا صاف استفاده نکرده است.

لنز دوربین s24ultra

طراحی و رنگ s24ultra

ما واقعاً نمی‌توانیم صفحه نمایش را آزمایش کنیم و باید منتظر باشیم تا یوتیوبرهای معروف آن را آزمایش کنند، اما می‌توانیم تأیید کنیم که صفحه نمایش S24 Ultra واقعاً مقدار مناسبی از نور را منعکس می‌کند و در بخش صفحه نمایش بیشتر درباره آن توضیح خواهیم داد. صفحه نمایش گلکسی جدید 88.5 درصد از فضای داخلی را اشغال می کند و حاشیه های باریک و باریک تری دارد

معرفی هوش مصنوعی VanceAI ؛ راهکاری برتر برای افزایش کیفیت تصاویر
بیشتر بخوانید

پنل جلویی s24ultra  برعکس نسل قبلی کاملا تخت شده و دیگر در لبه‌ها هیچ انحنایی ندارد. شاید بسیاری از طرفداران شرکت سامسونگ از این تغییر ناراحت شده باشند، اما ما قبول داریم و لمس صفحه نمایش باعث شده تا علاوه بر حل مشکل یافتن گلس مناسب، نوشتن یا کشیدن روی صفحه با خودکار نیز راحت تر شود. .

دقیقا مثل نسل قبلی، غول جدید کره‌ای از گواهی IP68 برخوردار است و می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱٫۵ متری آب دوام بیاورد. به‌عنوان جمع بندی می‌توانیم اعتراف کنیم که کهکشانی جدید سامسونگ بهترین و کامل‌ترین طراحی را در بین گوشی‌های اندرویدی دارد و قشنگ میتونه حریفی مثل آیفون ۱۵ پرو مکس را نیز به‌چالش بکشد.

اگر علاقه به زمینه ی اخبار و تکنولوژی داری بامدادی ها بهترین گزینه است!

دیدگاهتان را بنویسید

18 − 14 =