صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : زودکپی | بهترین مرکز چاپ آنلاین !
ads

زودکپی | بهترین مرکز چاپ آنلاین !

images 1707146881 65c0fe814cd64

زودکپی | بهترین مرکز چاپ آنلاین !

زودکپی به عنوان بهترین مرکز چاپ آنلاین شناخته می شود و خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می کند. اگر نیاز به کپی پرینت، بروشورهای تبلیغاتی، بنر، تراکت، پلات و … دارید می توانید از خدمات این مجموعه خوشنام و معتبر استفاده کنید. تکنیک ها و روش هایی که توسط مرکز زودکپی اجرا می شوند باعث بهبود کیفیت و دقت در انجام سفارشات شما خواهند شد. تنها کافیست فایل الکترونیکی مورد نظر را در وب سایت زودکپی بارگذاری کنید و جزئیات موردنظر خود را درج کنید.

images 1707146881 65c0fe8138af6

با خدمات متنوع مرکز زودکپی آشنا شوید !

هنگامی که از خدمات چاپ صحبت می کنیم منظورمان چاپ تراکت، بروشور، کپی پرینت، فاکتور و … می باشد. هر کدام از این موارد در شرایط خاصی کاربرد دارند. به طور مثال اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید و می خواهید که خدمات یا محصولات خود را به مشتریان بالقوه معرفی کنید باید از تراکت، بروشور، کاتالوگ، پلات یا بنرهای تبلیغاتی استفاده کنید. چاپ ابزارهای تبلیغاتی کاغذی و بصری اصولی دارند که اغلب افراد از آن بی اطلاع اند و بهتر است که در این حالت، صفر تا صد کار را به مراکزی همچون زودکپی بسپارید. در این مجموعه تیم تخصصی و مجرب مشغول به کار هستند که قادرند تمام بخش ها از جمله گرافیک، طراحی، چاپ و … را به بهترین حالت ممکن انجام دهند.

از دیگر خدمات این مجموعه می توان به کپی پرینت ارزان برای دانش آموزان و دانشجویان اشاره کرد. این دو قشر در طول سال با فایل ها و اسناد مختلفی مواجه می شوند که آموزشی هستند و باید برای بهره مندی بیشتر از محتوا، آن ها را چاپ کنند. اگر این افراد بخواهند به مراکز حضوری برای چاپ مراجعه کنند زمان زیادی را هدر می دهند. اما مجموعه زودکپی با راه اندازی شعبه دیجیتال و آنلاین خود، کمک زیادی به این افراد کرده تا آن ها بتوانند سفارش کپی پرینت را به طور آنلاین ثبت کنند و نسخه فیزیکی سفارشات خود را درب منزل تحویل بگیرند.

images 1707146881 65c0fe8143a87

انواع چاپ در مرکز زودکپی

به طور کلی تکنولوژی های مورد استفاده بر روی محصولات چاپی شامل دو نوع افست و دیجیتال می باشد. هر کدام از این موارد در شرایط خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. به طور مثال چاپ افست زمانی مقرون به صرفه است که سفارش شما، تیراژ بالایی داشته باشد. زیرا هزینه آن در تیراژ پایین افزایش پیدا می کند. در ادامه شما را با هر کدام از این فناوری ها آشنا خواهیم کرد.

  • چاپ افست چیست؟

در چاپ افست از یک سطح پلاستیکی استوانه ای استفاده می شود. فشار استوانه بر روی سطوحی مانند کاغذ، منجر به چاپ می شود. دستگاهی که به منظور چاپ افست مورد استفاده قرار می گیرد از سه استوانه برخوردار است که هر کدام از آن ها در مرحله ای از چاپ، به کمک می آیند و فرآیند را تکمیل می کنند.

راهنمای جامع انتخاب هدایای شیک و خاص برای مهمانی‌ها: گزینه‌های جذاب و محبوب 2024
بیشتر بخوانید

برای چاپ افست باید طرح یا نوشته موردنظر بر روی یک صفحه فلزی به نام زینک منتقل می شود و این صفحه توسط مواد شیمیایی حساس می شود. این حساسیت باعث می شود که تصاویر و نوشته ها جوهر را به خود بگیرند. زینگ به دور استوانه اول می پیچد و طرح آن به علت فشاری که بر روی پوشش لاستیکی استوانه دوم اعمال می شود باقی خواهد ماند.

بعد از سپری شدن مراحل فوق در فرآیند چاپ افست، استوانه سوم وارد عمل می شود و کاغذ سفید دور آن می پیچد و طرح یا متن را از استوانه دوم به خود می گیرد. در حال حاضر سرعتی که در دستگاه های چاپ افست وجود دارد قابل قبول است و می توان از آن برای تیراژ 1 میلیون چاپ نیز استفاده کرد.

  • چاپ دیجیتال چیست؟

از دیگر خدمات مرکز زودکپی، چاپ دیجیتال می باشد. این اصطلاح زمانی به کار می رود که بخواهیم از چاپ مستقیم جوهر بر روی متریالی همچون کاغذ استفاده کنیم. یکی از مهم ترین ویژگی های این شیوه از چاپ، امکان چاپ سریع را فراهم می کند و می توان در هر برگه، محتویات و طرح را تغییر داد. در حال حاضر چاپ دیجیتال به عنوان جایگزینی برای روش های سنتی از جمله گراورف لیتوگرافی و … می باشد.

اگر فایل های PDF را برای کپی پرینت در اختیار دارید می توانید از تکنولوژی چاپ دیجیتال برای آن ها استفاده کنید. این فایل ها به دستگاه چاپ منتقل می شوند و بر روی کاغذ، بوم، پارچه و سایر متریال چاپ می شوند. چاپ دیجیتال انواع مختلفی دارد که می توان به فرمت متوسط، فرمت بزرگ و فرمت عریض اشاره کرد.

چاپ دیجیتال و چاپ افست هر دو در مرکز زودکپی انجام می شوند. توصیه می کنیم اگر هزینه برای شما مهم است به سراغ چاپ دیجیتال بروید. هزینه چاپ برای هر صفحه ثابت است و معمولا با افزایش تعداد تیراژ تغییری در آن ایجاد نمی شود.

images 1707146881 65c0fe814cd64

انواع خدمات چاپ و هزینه آن

همان طور که اشاره کردیم خدمات چاپ بسیار متنوع هستند. قیمتی که برای هر کدام از آن ها اعلام می شود به پارامترهای مختلفی از جمله تیراژ، جنس کاغذ، ابعاد، نوع چاپ و … دارد. هر چقدر کیفیت متریال بالاتر باشد قطعا نتیجه بهتری از چاپ شاهد خواهیم بود. مرکز زودکپی یکی از مراکزی است که علاوه بر سرعت، دقت و کیفیت، تلاش می کند تا از بهترین متریال برای تامین نیازهای مشتریان خود استفاده کند.

فروشگاه معتبر لوازم و قطعات انواع اتو و چرخ خیاطی
بیشتر بخوانید

رعایت نکات مهم برای چاپ

فرقی نمی کند که سفارش شما کپی پرینت است یا چاپ بنر، پلات و … ! بلکه مهم این است که از فونت مناسب برای طراحی و چاپ استفاده شود. این موضوع در طراحی بنر و کارت ویزیت اهمیت زیادی دارد. کارت ویزیت ابزاری برای معرفی اشخاص و مشاغل به مشتریان است و طراحی آن باید به شیوه ای باشد که در نگاه اول، باعث جلب نظر مخاطب شود.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

14 − 11 =