صفحه اصلی > رپورتاژ آگهی : آیا یادگیری زبان در کلاس خصوصی سریع تر است؟
ads

آیا یادگیری زبان در کلاس خصوصی سریع تر است؟

images 1706855376 65bc8bd000fae

آیا یادگیری زبان در کلاس خصوصی سریع تر است؟

images 1706855376 65bc8bd000fae

یادگیری زبان به صورت خصوصی یکی از بهترین گزینه ها برای بسیاری از زبان آموزان می باشد تا بتوانند زبان دلخواه خود را به راحتی آموزش ببینند.

از جمله مهم ترین مزایای آن یادگیری در مدت زمان کوتاه تری نسبت به کلاس های گروهی است که به دلیل ویژگی این کلاس ها ممکن می باشد.

کلاس خصوصی زبان مناسب چه افرادی است؟

افراد با شرایط و نیازهای گوناگون باید در کلاس های مختلف زبان شرکت نمایند. کلاس خصوصی بیشتر مناسب افرادی است که زمان محدودی در یادگیری زبان داشته و باید در مدت زمان کوتاه تری زبان مورد نظرشان را آموزش ببینند.

این افراد برای یادگیری زبان چاره ای جز شرکت در کلاس خصوصی زبان ندارند و تنها با کلاس خصوصی می توانند زبان را یاد بگیرند.

چرا باید با کلاس خصوصی زبان یاد بگیریم؟

همانطور که قبلا گفته شد یادگیری زبان به صورت خصوصی بیشتر مناسب افرادی است که زمان محدودی برای یادگیری زبان دارند اما کلاس خصوصی زبان به دلایل دیگر نیز برگزار می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

زمانی که زبان آموزی نمی تواند زمان شرکت در کلاس خود را با کلاس های گروهی تنظیم نماید و قادر به شرکت در کلاس گروهی نیست گزینه دوم یادگیری زبان کلاس خصوصی است تا زمانی که می تواند در کلاس شرکت کند را برای یادگیری قرار دهد.

زمان برگزاری کلاس خصوصی براساس شرایط زبان آموز مشخص می شود در نتیجه شما براحتی هر زمانی که می خواهید می توانید در کلاس شرکت کنید.

سرعت آموزش و یادگیری در کلاس خصوصی بالاتر است. اول به این دلیل که تعداد جلسات این کلاس ها کمتر از کلاس های گروهی است. دوم اینکه می توانید با تعداد جلسات بیشتری در هفته در کلاس شرکت کنید. سوم اینکه استاد تنها با یک زبان آموز روبرو است پس تمرکز استاد تنها برای پیشرفت یک زبان آموز صرف می شود در نتیجه سرعت یادگیری بیشتر خواهد بود.

البته این موضوع می تواند براساس میزان تمرین زبان آموز تغییر کرده و کمتر یا بیشتر نیز شود. اما در کل شما در زمان کوتاه تری نسبت به کلاس گروهی زبان را یاد خواهید گرفت.

پارامترهای مهم برای خرید بهترین موتور برق با قیمت مناسب
بیشتر بخوانید

کلاس خصوصی برای بالا بردن اعتماد به نفس زبان آموزان نیز مفید می باشد چرا که براحتی می توانند بدون حضور دیگر افراد با بالا بردن تسلط و سطح زبان شان اعتماد به نفس شان را نیز بهبود بخشند.

اگر دارای شرایط فوق هستید پس از مزیت یادگیری زبان در کلاس خصوصی استفاده کنید.

کلاس خصوصی زبان آنلاین یا حضوری

حال شاید برای تان این سوال پیش بیاید که در کلاس خصوصی زبان آنلاین شرکت کنید یا حضوری؟ این موضوع نیز اول به شرایط شما بستگی دارد. اما امروزه کلاس های آنلاین خصوصی زبان بسیار مورد توجه زبان آموزان بوده چرا که براحتی در هر زمان و هر مکانی می توانند در کلاس زبان شرکت کنند و یادگیری شان را با وقفه مواجه نخواهند کرد.

از دیگر مزایای کلاس آنلاین این است که هزینه کمتری را باید برای یادگیری صرف کنید و در هر کلاسی که بخواهید می توانید شرکت کنید و هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

موسسه زبان دهخدا با برگزاری کلاس های خصوصی زبان به صورت آنلاین و حضوری به نیاز زبان آموزان برای یادگیری هر زبانی پاسخ می دهد و شما می توانید با انجام تعیین سطح و دریافت مشاوره و مشخص شدن مسیر یادگیری براحتی به یادگیری زبان دلخواه خود بپردازید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

ده − هفت =