صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Diablo IV
ads

نقد و بررسی بازی Diablo IV

بازی Diablo IV

در این پست به بررسی بازی Diablo IV آینده بلیزارد می پردازیم. با بامدادی ها همراه باشید تا یکی از بهترین بازی های سال را بررسی کنیم.

اکنون که ساعت های زیادی در Diablo IV غرق شده ام، می توانم با اطمینان بگویم که این عنوان یکی از بهترین بازی های سال و یکی از پربازیگرترین بازی های سال است. بهترین نمایش تا به حال! این بازی به قدری زیبا و اعتیاد آور است و به قدری داستان زیبا و جذاب را روایت می کند که با وجود تمام مشکلاتی که در حین بازی با آن مواجه شدم، نتوانستم دست از کار بکشم. برای بررسی این عنوان جالب و منحصر به فرد با ما همراه باشید.

یک شروع خوب

داستان بازی Diablo IV پنجاه سال بعد از وقایع نسخه سوم رخ می دهد و لیلیت، دختر مفیستو، در مرکز آن قرار دارد. وقتی بازی را شروع می‌کنید، قبل از انتخاب کلاس و سفارشی‌سازی، ابتدا یک ویدیوی سینمایی به شما نشان داده می‌شود. برخلاف سایر فیلم های بازی، به صورت Real Time توسط موتور بازی رندر نمی شود و کاملاً CGI است.

 در بخش مقدماتی، ویدئویی 10 دقیقه ای را تماشا کنید که شما را با تمام جذابیت ها و جذابیت های شوم لیلیت آشنا می کند. در این ویدیو او پسر سیاه پوستی است که فرقه او را صدا می زند و در مغزش دانش و خرد دارد. برخلاف دیگر شخصیت‌هایی که لیلیت را برای پول یا اهداف سطحی جستجو می‌کنند، این شخصیت به دنبال دانش است.

و البته لیلیت هم از این پسر و هدفش خوشش می آید که وقتی پسر کلمات را به زبان می آورد به آن استناد می شود. این یک شروع بسیار خوب و هیجان انگیز برای بازی Diablo IV است که به خوبی در دنیای بازی فرو می رود و برخی از ویژگی های آن را به نمایش می گذارد.

نقد و بررسی بازی Amnesia: The Bunker
بازی Diablo IV

بازی Diablo IV

پناهندگی کاذب

پس از انتخاب کلاس ها – که بعداً به تفصیل در مورد آنها صحبت خواهیم کرد – شخصیت ما به دنیای خنک بازی پرتاب می شود. به دلیل سرما مجبور می شود در غاری بماند و فردای آن روز باید «سرپناهی» پیدا کند. جایی که از مردم کمک می گیرد و در آنجا ساکن می شود.

اما در ابتدا شهری که وارد می شود مکانی آرام و خوب به نظر می رسد. مردمش از او درخواستی دارند و در ازای تحقق آن قول کمک می دهند. که یا شاید حالا که کنترل این شخصیت را داریم، بهتر است بگوییم که باید هیولاها را در خرابه های کنار شهر نابود کنیم و سپس به آنها برگردیم.

این ماموریت کوچک، مانند تمام ماموریت های بازی، بهانه ای برای کشف دنیای بزرگتر بازی و پیاده سازی مکانیک بازی می شود. ما هیولاها را نابود خواهیم کرد و به شهر باز خواهیم گشت. مردم شهر به خوبی از ما استقبال می کنند. به نشانه قدردانی جشن می گیرند و ساز می زنند و برای ما می خوانند. اما دیری نمی گذرد که ما را از دست داده و به ویرانه ای نه چندان دور از شهر می برند.

ویرانه ای پر از خون و اجساد که با شمع های بی شمار احاطه شده است. انگار همه اینها برای یک مراسم است. یکی از مردم شهر به ما کمک می کند از دست آنها فرار کنیم و از همه آنها انتقام بگیریم و سپس به کلیسای شهر می رویم تا بفهمیم چرا مردم شهر این کار را می کنند.

وقتی حوادث گذشته را به یاد می آوریم و به آن نگاه می کنیم، کشیش های شهر را می بینیم که مردم را به خاطر جنایات و گناهانشان مجازات می کنند. او آنها را نصیحت می کند و از گناه نهی می کند، اما ناگهان لیلیت ظاهر می شود. لیلیت با کلماتش همه آنها را فریب می دهد تا کشیش را بکشند.

لیلیت در نوع خود یک شخصیت منفی بسیار جذاب است، آنقدر خوب صحبت می کند که گاهی اوقات می توان به او احساس نزدیکی کرد و سازندگان بازی Diablo IV با معرفی این داستان های عالی، لباس شخصیت لیلیت را به خوبی می پوشانند و ما را وارد آن می کنند.

آنها یک داستان را به بهترین شکل ممکن پخش می کنند. در جایی یکی از شخصیت های بازی، لوراث که نقش مهمی در داستان بازی می کند، در مورد لیلیت به ما می گوید که او مادر واقعی و خالق این «محراب» است و حالا شما در مقابل او هستید و شما. باید بازی کند در رشته او

نقد و بررسی بازی Payday 3
بیشتر بخوانید

من نه یک فرد خوبم و نه بد

در واقع، «مقدس» یا «مقدس» توسط لیلیت به عنوان پناهگاهی برای کسانی که از درگیری بین بهشتی و جهنمی فرار می کنند، ایجاد شد.

و اکنون ما فرزندان این دو گروه هستیم و اکنون دیگر فرشتگان یا شیاطین نیستیم، بلکه از نژاد نفیلیم هستیم و توسط ساکنان “قربانگاه” به مرگ محکوم می شویم. اما مادر ما، لیلیت، مانع مرگ ما شد و سپس به نیستی تبعید شد. اما اکنون او به خدمت سربازی رفته است و از قضا مادر و بزرگترین دشمن ماست.

فکر می کنم از توضیحات بالا حدس زدید که با چه داستان بزرگ و جذابی روبرو هستیم. به طور کلی، داستان قسمت چهارم دیابلو جسورانه‌تر، تاریک‌تر، سرگرم‌کننده‌تر و بهتر از همیشه است و می‌تواند ساعت‌ها مخاطب را سرگرم کند و به خاطر بسپارد.

به نظر من بازی به خوبی به پایان می رسد و انتظارات داستان خود را برآورده می کند. ترکیب این داستان با کارگردانی داستانی عالی، بازی را به همان چیزی که هست تبدیل می کند: یک گردش روایی عالی!

نقد و بررسی بازی Moving Out

دنیای Diablo IV، بزرگ و زیباست

بازی Diablo IV دارای پنج محیط مختلف، عظیم و زیبا است. این مناطق عبارتند از کهجستان، اسکاسلن، استپ های خشک، قله های شکسته و هوازار. هر منطقه پر از ماجراجویی، داستان و رمز و راز است. هر نوع زمین با هر نوع آب و هوایی در بازی موجود است.

 سازندگان در خلق این جهان عملکردی استثنایی از خود نشان داده اند و با دقت و علاقه خاصی آن را طراحی کرده اند. نقشه بازی به قدری بزرگ و با جزئیات است که به لطف محتوای غنی، در آن احساس راحتی خواهید کرد. خیلی از چیزهایی که شما می گویید ممکن است اتفاق بیفتد، ای کاش حالت Photo Mode در بازی وجود داشت و می توانستیم از زوایای مختلف عکس بگیریم.

در طول بازی، پس از کشتن شیاطین، خود را در حال کاوش در محیط، زوم کردن و لذت بردن از جزئیات در مکان های خزنده و تاریک خواهید دید، مخصوصاً همانطور که از شخصیت تاریک می شنویم. در ابتدای بازی “جواب خون است” و خون واقعاً خوب است!

دیابلو واقعا با خون تعریف می شود و چه صحنه های زیبایی خلق می شود که اجساد خونین دشمنان زشت روی زمین می خوابند و نور باشکوه بازی از سوراخی به تاریکی صحنه می رسد و بدنشان در تاریکی می درخشد و می درخشد.

بیایید به طور خلاصه دنیای بازی را توصیف کنیم و با ویژگی های قسمت های مختلف آن آشنا شویم.

بازی را در Fractured Peaks شروع می کنیم. منطقه ای سرد، برفی و غیرقابل دسترس در بالای کوه است. هفت حوزه اصلی در این حوزه و در مجموع 35 پروژه فرعی وجود دارد.

نقاط بین راه اگر توسط بازیکن فعال شود، امکان سفر سریع را فراهم می کند. این مکان محل زندگی مؤمنان کلیسای نور است که گناهکاران را در وسط شهر می سوزانند. با قدم زدن در این مکان نسیم خنکی را بر بدن خود احساس خواهید کرد.

بازی Diablo IV

بازی Diablo IV

نقد و بررسی بازی Armored Core VI: Fires Of Rubicon

از سوی دیگر کهجستان منطقه ای خشک و بیابانی است که زمانی مهد تمدن قدرتمندی بوده است، اما اکنون در زیر تپه های شنی مدفون است. در این منطقه می توان اسکله ای عظیم و زیبا و همچنین مقبره ها و ساختمان های فروریخته با هوای گرم و بیابان های سوزان را مشاهده کرد. این منطقه دارای 6 ایستگاه بین راه و 44 ارسال است.

Scosglen از کوه های اسکاتلند الهام گرفته شده است و منطقه ای ساحلی و بارانی است. این منطقه خانه درویدها است، دارای 8 ایستگاه بین راه و در مجموع 47 ماموریت فرعی است.

هوازار منطقه ای پر از باتلاق ها و گیاهان سمی است که محل زندگی جادوگران، قلعه های فراوان و اغلب تاریک است. این منطقه دارای 6 ایستگاه بین راه است و می توان 49 پاس روی آن ایجاد کرد.

استپ های خشک منطقه ای پر از علف های خشک و صخره های زیبا هستند، اما مردم وحشی هستند که حاضرند برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنند. در این منطقه جالب مکان های جالب زیادی با تم های زرد و قرمز پیدا خواهید کرد. این بخش دارای 8 ایستگاه بین راه و 38 ماموریت فرعی است.

تمام مناطق پر از هیولاها و باس ها و پر از چالش هایی است که از کشتن و انجام آنها لذت خواهید برد و احساس یکنواختی و تکراری را به شما نمی دهد. طراحی محیط و طراحی صحنه با مهارت انجام می شود. بلیزارد از انواع قلعه ها، غارها، جنگل ها، مراتع، پله ها و غیره استفاده کرده است تا تجربه ای منحصر به فرد به بازیکن بدهد و به جرات می توان گفت که موفق بوده است.

نقد و بررسی بازی Moving Out
بیشتر بخوانید

گرافیک فنی خوب و طراحی هنری منحصر به فرد

من بازی رو روی کامپیوتر تست کردم و با بالاترین تنظیمات ممکن اجرا کردم. با اینکه سیستم من خیلی قوی نیست ولی بازی رو خوب اجرا میکنه که نشون میده بازی خیلی خوب بهینه شده. این بازی از DLSS پشتیبانی می کند که به شما کمک می کند نرخ فریم بالاتری داشته باشید.

حتی اگر سیستم شما قدیمی باشد، فکر نمی کنم مشکل خاصی داشته باشید. از نظر فنی، بازی دارای گرافیک بسیار قابل قبولی است و ترکیب آن با طراحی هنری عالی محیط و شخصیت ها، تجربه ای چشم نواز و عالی را خلق می کند.

به نظر من دلیل محبوبیت دیابلو بازگشت به تاریکی است. برخلاف نسخه سوم که زیبا و شاد است – نه زیاد اما خوب است – حالا بازی Diablo IV به نسخه دوم نزدیک شده و دنیای تاریکی را ارائه می دهد. چهره تاریک و ترسناک دیابلو به دلیل PBR یا رندر مبتنی بر فیزیک است که ظاهر واقعی تری به بازی می دهد.

بازی Diablo IV از جدیدترین موتور کمپانی بلیزارد یعنی Skeletal بهره می برد و قابلیت های آن به خصوص در زمینه رندر دقیق کلوزآپ باعث شد تا سازندگان تصمیم بگیرند تمامی صحنه های بازی را به صورت واقعی اجرا کنند. و این عامل به این معنی است که ما تجربه ای غنی تر و بهتر از همیشه داریم.

در خود بازی تمامی محیط ها به طور کامل به صورت سه بعدی طراحی شده اند. حتی محیط هایی که به دلیل دوربین ایزومتریک بازی به سختی دیده می شوند. سازندگان در طراحی بصری بازی کار بسیار خوبی انجام داده اند.

بیایید در مورد میزان صدای موسیقی بازی و صدای عالی صحبت نکنیم. به نظر می رسد صدای Donan یا Lorath که معروف و صدای خوبی است را فراموش نخواهیم کرد و ترکیب با سایر جلوه های صوتی بازی حس شنیداری را القا می کند.

همه صداپیشگان کارشان را خوب انجام دادند. از دبرا ویلسون، که قبلاً در دو نسخه از جنگ ستارگان جدی دیده‌ایم، تا بازیگر لیلیت، کارولین فیبر، که در بسیاری از سریال‌های بریتانیایی حضور داشت، همه بسیار خوب هستند.

موسیقی متن بازی واقعا جالب و شنیدنی است و مثلا هالسی یکی از آهنگ های بازی را خوانده است و همه اینها نشان می دهد که بلیزارد چقدر با وسواس و دقت بازی را آماده کرده تا یک تجربه عالی را به ارمغان بیاورد.

نقد و بررسی بازی Atlas Fallen
بازی Diablo IV

بازی Diablo IV

کلاس های بازی Diablo IV

در ابتدای بازی می توانید یکی از 5 کلاس موجود در بازی را انتخاب کنید. در منوی ابتدای بازی می توانید ده شخصیت بسازید و بازی را یکی یکی ارتقا دهید. طراحی و تعادل کلاس ها به قدری خوب است که نمی توان گفت کدام یک بهترین است.

همانطور که بازی را با هر کلاس پیش می برید، Creators آنقدر به A مسلط شده اند که هر کلاس تجربه ای جدید و متفاوت را به شما می دهد.

کلاس های بازی از پنج کلاس تشکیل شده است: Barbarian، Necromancer، Wizard، Rogue و Druid.

The Barbarian یکی از قدیمی ترین و منحصر به فرد ترین کلاس های سری Diablo است و از زمان Diablo 2 وجود داشته است. این کلاس به دلیل قدرت و قدرت بالای خود شناخته شده است و می تواند برای هر مهارت از سلاح متفاوتی استفاده کند. توانایی‌های این دسته به‌عنوان Normal، Bloody، Scream، Crowd Control و Gathered Power دسته‌بندی می‌شوند.

کلاس Necromancer می تواند جنگجویان، جادوگران یا گولم ها را احضار کند. او همچنین یک داس زیبا دارد که از آن برای کشتن دشمنان استفاده می کند.

کلاس جادوگر طلسم می کند و شیاطین را با طلسم های مختلف نابود می کند. این کلاس از سه نوع مختلف جادو استفاده می کند: آتش، یخ و برق. آتش دشمنان را می سوزاند و به مرور زمان خسارت وارد می کند. یخ سرعت و حرکت دشمنان را کاهش می دهد، در حالی که برق حملات رعد و برق به شیاطین را انجام می دهد. به نظر می رسد این کلاس محبوب ترین در بین بازیکنان بازی Diablo IV باشد و بسیاری آن را انتخاب کرده اند.

کلاس Rogue ترکیبی از چندین کلاس از بازی های قبلی سری Diablo، یعنی Amazon، Assassin و Demon Hunter است. راستش من این کلاس را بیشتر از بقیه دوست داشتم و مبارزه برایم جالب بود. در حالی که همه کلاس ها عالی هستند، Rogue چیز دیگری است.

نقد و بررسی بازی Detroit: Become Human
بیشتر بخوانید

بسته به اینکه دشمنان کجا هستند، این کلاس از سلاح های غوغا یا سلاح های مختلف استفاده می کند و باید فوراً به شما بگویم که کارش عالی است! همچنین Rogue می تواند مهارت های خود را با پودر، سرد یا سایه ترکیب کند تا یک مبارزه منحصر به فرد و هیجان انگیز ارائه دهد. مهارت های این کلاس به چند دسته تقسیم می شود که عبارتند از: مهارت های چاقو، مهارت های چند سلاح، تله و نارنجک.

یکی از محبوب ترین کلاس ها در بازی Diablo IV، کلاس Druid از انواع طلسم های زمین، طوفان و حیوانات برای مبارزه و مزایای جادویی استفاده می کند. این کلاس می تواند به یک گرگینه تبدیل شود و دو گرگ را احضار کند یا از ارواح حیوانی استفاده کند.

به روز رسانی ها و تنظیمات شخصی

دقیقا چه چیزی یک عنوان RPG را سرگرم کننده می کند؟ علاوه بر این باید قدم به قدم پیشرفت و تعادل و قدرت را تشویق کند و سطح بالایی از انتخاب شخصی داشته باشد و به شما اجازه دهد شخصیت خود را در دنیای بزرگتر خود بسازید؟ خوب، اگر پاسخ همه اینها مثبت است، بازی Diablo IV شکست خورده است! با این بازی می توانید تجربه کامل عنوانی را که باید بازی کنید را به دست آورید.

بازی دارای ارزش تکرار فوق العاده ای است و کلاس ها و سطوح آنها کمک زیادی به تحقق این امر کرده است. حتی می توان هر کلاس را به طور متفاوت ارتقا داد تا یک تجربه کاملاً جدید ایجاد شود.

می توانید ابتدا یک نکرومانسر را انتخاب کنید، سپس با او بازی را تماشا کنید و زمانی که به سطح پنجم رسیدید، دکمه های Shift و C را همزمان فشار دهید تا وارد منوی «کتاب مردگان» شوید و روش احضار ارواح را تغییر دهید. یا دکمه A را فشار دهید تا وارد منوی درخت مهارت شوید.

در ابتدا مهارت‌های پایه‌ای مانند Reap را خواهید دید که با تاریخچه ضربات شما را تقویت می‌کند، یا Bone Splinters که تیرهای ساخته شده از استخوان‌های مرده دشمنان را شلیک می‌کند.

همه چیز به تو بستگی دارد! می توانید کلاس Rogue را انتخاب کنید و سپس بر روی مهارت های خود تمرکز کنید. یا، برای مثال، در سطح 15 و بالاتر، جادوگران می توانند Enchantments را باز کنند که به آنها اجازه می دهد از نسخه های غیرفعال مهارت های خود استفاده کنند.

یا شخصیت دیگری بسازید، یک دروید را انتخاب کنید و همه چیز را روی گرگینه بودن متمرکز کنید. بازی اصلاً به دست شما بستگی ندارد، حتی از نظر تغییرات اساسی، می توانید در حین بازی، در مناطق خاصی که روی نقشه نشان داده شده است، رنگ چشم یا رنگ و طرح خالکوبی های خود را تغییر دهید. یا حتی می توانید رنگ لباس خود را تغییر دهید که واقعاً کوچک است اما جالب است و من واقعاً آن را دوست دارم.

در اینجا می گویم که رتبه بندی ها معقول و به موقع است و ایده خوبی از پیشرفت در بازی می دهد. یکی دیگر از مواردی که به شما حس موفقیت می دهد، بهترین سیستم زباله بازی است.

هر دشمنی را که بکشید چیزی برای شما باقی می گذارد، مثلاً پول، لباس، خون یا صندوق هایی در بازی وجود دارد، برخی از آنها قفل هستند و می توانید چیزهای خوبی را از آنها غارت کنید و کلید آنها را پیدا کنید.

درست است که تمام عناصری که در بالا به آنها اشاره کردم در بازی های دیگر بارها دیده شده اند، اما چیزی که دیابلو را سرگرم کننده می کند استفاده درست از آن عناصر است که بازی را به یک تجربه عالی تبدیل می کند.

نقد سریال Silo | پاسخ به رمز و رازهای مهم سریال
بازی Diablo IV

بازی Diablo IV

حمله!

مکانیک بازی همانند نسخه قدیمی کلیک است. در حقیقت کلیک چپ ماوس کار می کند، پس از فشار دادن می توانید به جلو حرکت کنید، به دشمنان حمله کنید و با محیط تعامل کنید. کلیک راست روی ماوس و کلیدهای 1،2،3،4 روی صفحه کلید نیز برای استفاده از مهارت های خاص شخصیت شما استفاده می شود.

که کم کم دریافت خواهید کرد اما خوشبختانه می توانید دکمه های خاصی را برای پیاده روی اختصاص دهید. لازم نیست همیشه روی ماوس کلیک کنید. همچنین می توانید تیک گزینه کلیک چپ را برای تمام کارهایی که ذکر کردیم بردارید. و چگونه می توان کلیدهای راه رفتن، تعامل و حمله به دشمنان را تشخیص داد. من همچنین دوست دارم از دکمه W برای حرکت به جلو استفاده کنم.

نقد و بررسی بازی The Forest
بیشتر بخوانید

همچنین بلیزارد برای اولین بار در سری بازی های Diablo از مکانیزم حرکتی جدیدی استفاده کرد. محیط بازی به قدری بزرگ است که برای پیمایش به اسب نیاز دارید، حالا می توانید از اسبی در بازی استفاده کنید که تجربه خاص خود را دارد. پس از پیشرفت در بازی می توانید به اصطبل های شهرها رفته و اسب مورد نظر را از آنها خریداری کنید.

اصولاً بازی دارای چهار درجه سختی است که می توانید آن ها را در منوی بازی ویرایش کنید. همچنین مکانی روی نقشه به نام World Tier وجود دارد که می توانید از آن بازدید کنید تا تجربه بازی خود را غنی تر و رقابتی تر کنید.

این دو مشکل البته در ابتدا به بازیکن ارائه می شود. برای مبتدیان بهتر است از سطح اول سختی استفاده کنند، برای حرفه ای ها بهتر است از سطح دشواری دوم استفاده کنند. سطح دشواری 3 و 4 به تدریج باز می شود، اما بازی نشان می دهد که شما بالاتر از سطح 50 هستید.

خوشبختانه درجه سختی بازی نه تنها بازی را سخت تر می کند، بلکه به عنوان مثال در درجه سختی دوم بازی به ازای هر دشمنی که بکشید 15 درصد پول بیشتری دریافت می کنید، در غیر این صورت کل آن را دریافت خواهید کرد. یک تجربه متفاوت، و این عناصر کوچک آن را ارزش بازی کردن را دارد

تنها زمانی که بازیکن به سطح 50 می رسد، سیستم جدیدی به نام Paragon برای او باز می شود، سیستم دیگری که ارزش بیشتری به بازی می بخشد، به خصوص بعد از رویداد، می تواند کمک زیادی به تغییر بازی کند.

به گفته سازندگان، زمان لازم برای تکمیل بازی 35 ساعت است و پس از اتمام کمپین بازی، به سطح 45 خواهید رسید. اما بالاترین سطحی که در بازی می توانید به آن برسید، سطح 100 است که تکمیل آن 150 ساعت زمان می برد.

دشمنان در دیابلو باید اینگونه باشند. دیدن صحنه های مبارزه خونین و دیدنی در بازی بسیار رایج است. جایی که انواع و اقسام دشمنان شما را احاطه کرده و بی رحمانه به شما حمله می کنند. اینها از دشمنان عنکبوتی مانند تا غول های بازی که همه رنگ های متفاوتی دارند و خوشبختانه خونشان بسیار قرمز است.

و اکنون زمان آن رسیده است که آنها را با مهارت های خود نابود کنید. اصولاً هر دیو به خانواده خاصی تعلق دارد; جانوران زره پوش را بپذیرید و آماده حمله به شما باشید، نه اسکلت های غول پیکر و تفنگداران دریایی. تنوع دشمنان در بازی بسیار زیاد است و باس ها در نقاط خوبی از داستان ظاهر می شوند و کشتن آنها سخت اما جذاب است.

چرا اینقدر آنلاین؟

بازی در بخش چند نفره نیز دارای بخش های جالبی است. این بخش به شما امکان می دهد به دوستان خود بپیوندید و یک قبیله تشکیل دهید. لازم نیست از یک پلتفرم خاص باشید، می توانید در هر پلتفرمی یک گروه تشکیل دهید.

بازی Diablo IV همچنین دارای PvP است. برای این منظور مکان هایی به نام “زمین های نفرت” ایجاد می شود و برای مبارزه با شخص دیگری در قسمت جنوبی زمین خشک دعوت می شود. PvP کاملا اختیاری است و شما می توانید به دلخواه با دیگر بازیکنان Diablo مبارزه کنید.

شاید مهمترین ایراد بازی نیاز دائمی آن به اتصال به اینترنت باشد. این بازی مستلزم حضور دائمی آنلاین در تمامی پلتفرم های موجود است. اصلاً مشخص نیست که چرا بازی باید برای بخش داستانی خود آنلاین باشد، اگرچه خوشبختانه این موضوع ارتباط مستقیمی با محتوا و ساختار گیم پلی ندارد

بازی Diablo IV

بازی Diablo IV

Diablo IV

بازی Diablo IV بدون شک یکی از بهترین بازی های سال و حتی یکی از بهترین بازی های اکشن نقش آفرینی تمام دوران است. بلیزارد این بازی را با تمام توان ساخته است و با وجود تمام مشکلاتی که ممکن است در ارتباط با اتصال مداوم به اینترنت با آن مواجه شوید، نتیجه همچنان فوق العاده هیجان انگیز است و تجربه آن به شدت توصیه می شود. در بازی Diablo IV همه چیز در اوج است.

بازی از نظر گرافیک هنری و فنی بسیار عالی است، موسیقی بسیار شنیدنی است و صداگذاری نیز استادانه اجرا شده است. این بازی کلاس های جالبی برای شخصیت های خود دارد و سفارشی سازی جذابی را ارائه می دهد که ارزش تکرار بالایی را به ارمغان می آورد. همچنین بلیزارد یک داستان عالی و حماسی را در بازی Diablo IV روایت می کند و دنیای تاریکی را خلق می کند که به سختی فراموش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نوزده + یازده =