صفحه اصلی > ادبیات جهان : معرفی اولیه و نقد کتاب اثر مرکب دارن هاردی
ads

معرفی اولیه و نقد کتاب اثر مرکب دارن هاردی

کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب دارن هاردی : دارن هاردی کتابی به نام اثر مرکب از سال 2011 تا 2010 منتشر کرد. این می تواند در دسته کتاب های خودیاری قرار گیرد که به موضوع موفقیت در زندگی (چه شخصی و چه حرفه ای) می پردازد.

چه کسی برای یک کتاب کار ترکیبی مناسب است؟

شکی نیست که همه ما می خواهیم موفق شویم. هیچ کس شکست را دوست ندارد. اگر می خواهید یک برنامه عملیاتی منسجم داشته باشید و استراتژی های جدیدی برای موفقیت بیاموزید، حتما کتاب اثر مرکب را بخوانید.

هنر رنسانس هارلم : 6 هنرمند تجسمی دوران

کتاب اثر مرکب

حتی اگر نمی‌دانید که آنتونی رابینز پیش‌گفتار این کتاب را نوشته است، آن را ورق بزنید یا پیش‌گفتار دارن هاردی را بخوانید و آن را در کنار کتاب‌هایی مانند قدرت نامحدود و 365 قدم برای موفقیت پیدا کنید. دیگران. کتاب های برایان تریسی

بسیاری از کتاب های کسب و کار و مدل های موفقیت ویژگی های مشابهی دارند. این جنبه فقط چند دهه است که در این نوع کتاب ها وجود داشته است، اما در سال های اخیر با گسترش شبکه های اجتماعی، شاهد همین اصل در موفقیت مدرسین اینستاگرام هستیم.

شما باید ثابت کنید که ثروت زیادی دارید. درآمد سالانه خود را وارد کنید. با ماشینت عکس بگیر توضیح دهید که در بیشتر سفر خود از جت شخصی استفاده خواهید کرد و [همانطور که دارن هاردی در کتاب خود می گوید] به طور کاملا غیرمستقیم ذکر کنید که برای تولد همسرتان یک BMW خریده اید.

همچنین بهتر است دوستان ثروتمند دیگری را پیدا کنید که از شما، موفقیت های شما و کتاب شما به عنوان مقدمه یا تأیید تمجید کنند.

این سبک ارجاع به خودی خود مشکل بزرگی نیست. بالاخره هیچ جا نگفته بود که حق ندارید وسیله نقلیه خود یا هدایای تولد و سالگرد همسرتان را ذکر کنید. اعلام موجودی حساب بانکی، اگرچه غیرمعمول است، موضوع مهمی در نظر گرفته نمی شود.

یک اعتراض جدی زمانی شروع می شود که نویسندگان تمام اختیارات و اعتقادات خود را در آن کتاب ها خلاصه می کنند.

اکسپرسیونیسم در ادبیات

کتاب اثر مرکب

چرا این درست است؟ “چون من می گویم”

چرا دیدگاه دیگر اشتباه است؟ “چون به نظر من درست نیست”

بیوگرافی هومر
بیشتر بخوانید

چرا حق با شماست؟ «به حساب بانکی من نگاه کن. علاوه بر این، اگر حرف من اشتباه باشد، مطمئناً بسیاری از مردم به من نزدیک نخواهند شد.»

معمولاً در “صنعت موفق” (اصطلاحی که هم آنتونی رابینز و هم دارن هاردی در مقدمه کار ادغام استفاده می کنند)، نام مستعار به راحتی داده می شود. مربیان از این راه برای بزرگتر کردن خود، دوستانشان استفاده می کنند. آشنایان و مربیان بیشتر.

بر اساس این اصل است که هاردی خود را «یکی از رهبران صنعت توسعه شخصی در 16 سال گذشته» می‌نامد و وقتی می‌گوید شاگرد جیم راچ است، او را به درجه «فیلسوف» می‌رساند. “کسب و کار”.

این عزم و باور را در بسیاری از جملات و ادعاهای کتاب می توان دید: «اثر مرکب تنها فرآیندی است که برای رسیدن به قله موفقیت به آن نیاز دارید». (توجه داشته باشید که “فقط” فرآیند است. اوج موفقیت فقط یک قانون دارد و آن را هاردی کشف کرد).

یا مثلاً به سادگی اعلام می کند: «در تمام دنیا، من عمیق ترین معتقد به تداوم هستم».

هاردی در کتاب اثر مرکب خود به نکات زیادی اشاره می کند که بسیاری از آنها توسط تحقیقات علمی پشتیبانی می شود. اما اساساً هر چیزی که می خوانید بر اساس “باور شخصی” است. اگر گاهی مجبور است برای توجیه خود از دانش علمی استفاده کند، از اصطلاحات مبهمی مانند «روانشناسان» و «دانشمندان هم می دانند» استفاده می کند.

بنابراین اگر می خواهید با هاردی همراه شوید، باید به او اعتماد کنید. اعتماد مطلق

همه اینها درست است زیرا هاردی می گوید. خیلی وقت ها با یک لحن با شما صحبت می کنند – که لحن رایج در سمینارهای انگیزشی است: “من به شما می گویم … / این کار را انجام دهید زیرا من می خواهم شما انجامش دهید …”

با وجود این تاکیدات، برخی از ساده ترین نکات در استدلال های هاردی نادیده گرفته شد. به عنوان مثال، هاردی به تفاوت بین اثر تجمعی و اثر مرکب توجهی نمی کند. نمی توان انکار کرد که “عادات کوچک می توانند در دراز مدت تغییرات بزرگی ایجاد کنند.” همچنین کاملاً قابل درک است که یک انحراف کوچک می تواند در مسیر جاده به انحراف بسیار بزرگ تبدیل شود (خشت اول چون نهد معمار کج).

معرفی کتاب آرزوهای بزرگ | چارلز دیکنز
بیشتر بخوانید

کتاب اثر مرکب

درباره کتاب اثر مرکب :

همه ما می دانیم که رسیدن به موفقیت ناگهانی نیست و عوامل زیادی یک فرد معمولی را به یک فرد موفق تبدیل می کند. کتاب اثر مرکب بر اساس تجربیات شخصی دارن هاردی نوشته شده است. او سالهاست که یکی از رهبران صنعت موفقیت و توسعه شخصی بوده و صدها هزار دلار برای آزمایش ایده ها، منابع و فلسفه های مختلف هزینه کرده و در نهایت نتایج آنها را در این کتاب گنجانده است.

هر روز شاهد تبلیغات فریبنده ای هستیم که ادعا می کنند با کمی تلاش و پول می توانیم جوان تر، ثروتمندتر و لاغرتر شویم. اما هیچ موفقیتی بدون کار سخت و هیچ کار سختی بدون برنامه ریزی مداوم وجود ندارد. حقیقت این است که شما یک شبه پولدار نمی شوید، اما می توانید با یادگیری تکنیک های سریع ثروتمند شدن و به کارگیری مداوم و صحیح آنها درآمد خود را افزایش دهید.

کتاب اثر مرکب شما را از آن سردرگمی عبور می‌دهد و بر اصول اساسی موفقیت تمرکز می‌کند و به شما یادآوری می‌کند که برای دستیابی به موفقیت بزرگ به اطلاعات جدیدی نیاز ندارید، اما برای دستیابی به آن به یک برنامه مدون و منظم نیاز دارید. اهداف به شما کمک خواهند کرد دارن هاردی 6 اصل فنی و موثر را که مسیر موفقیت را مشخص می کند، آشکار می کند

البته انتظار معجزه نداشته باشید. نه یک کتاب ترکیبی و نه هیچ کتاب دیگری نمی تواند نتیجه دلخواه را در یک روز یا حتی در مدت زمان کوتاه به شما بدهد. او فقط می تواند شما را در دل تاریکی روشن کند.

این به شما بستگی دارد که این قدم را بردارید …

جوایز و افتخارات کتاب اثر مرکب :

– پرفروش ترین نیویورک تایمز

– در میان پرفروش ترین ها در آمازون

– جزو پرفروش ترین کتاب های ایران

– از جمله کتاب هایی که زندگی شما را تغییر می دهد

دارن هاردی را بیشتر بشناسید:

دارن هاردی نویسنده، سخنران و سردبیر سابق مجله موفقیت است. او تجارت را در 18 سالگی شروع کرد و در 24 سالگی بیش از یک میلیون دلار در سال درآمد داشت و در 27 سالگی صاحب شرکتی به ارزش 50 میلیون دلار بود. او در 16 سال گذشته در صنعت موفقیت و توسعه شخصی پیشرو بوده و در تلاش های تجاری خود به موفقیت های قابل توجهی دست یافته است. هاردی در طول زندگی حرفه ای خود با رهبران، سخنرانان و نویسندگان بزرگ همکاری داشته است و نوشته های او پرفروش ترین های نیویورک تایمز هستند.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

یک × چهار =