صفحه اصلی > ادبیات جهان : بهترین و پرفروش ترین کتاب های روانشناسی را معرفی می کنیم
ads

بهترین و پرفروش ترین کتاب های روانشناسی را معرفی می کنیم

بهترین و پرفروش ترین کتاب های روانشناسی

انسان در جستجوی معنا

انسان امروزی تصور قوی از خود ماندگاری دارد. این اصل که تعریف لازم است به وضوح به آن رسیده است. او می‌داند که نه تنها با بقا، بلکه با تداوم وجود مرتبط است و حتی اغلب به تأثیر چنین چیزهایی در زندگی خود اعتراف کرده است. چه چیزی زندگی را زنده و رنج می برد؟ چه چیزی باعث شد که این همه سختی را تحمل کند؟ این اهمیت فردی از اقوام و آشنایان است. توانایی فرد در کار و انجام کارها در مقیاس خرد و کلان یا حتی خاطرات در ذهنش.

دکتر ویکتور فرانکل بر اساس این دیدگاه و مبانی بیان شده این نیاز بشر معاصر , کتاب روانشناسی به نام انسان در جستجوی معنا نوشت. او با داشتن تجربه حضور در اردوگاه کار اجباری آشویتس و همچنین از دست دادن همزمان پدر، مادر، همسر و برادرش، داشتن درک عمیق از فشار، درد، رنج و از دست دادن، معتقد بود بیماری هایی که انسان از این رنج می برد که نمی تواند معنای زندگی را بیابد. روش دکتر.

در این کتاب، فرانکلین کسی است که بر آینده با معنا و هدف چشم انداز پیش روی فرد تمرکز کرده است. او معتقد است که «اراده معناگرا» انگیزه قوی انسانی است و به قدرت این انگیزه در بهبود زندگی افراد معتقد است. این کتاب بدون در نظر گرفتن ژانر در فهرست های پرفروش بسیاری قرار داشته است.

معرفی کتاب انسان در جستجوی معنا 

 

جنبش هنری رئالیسم اجتماعی | 5 هنرمند مشهور رئالیست اجتماعی

انسان در جستجوی معنا

کتاب هنر شفاف اندیشیدن

کتاب هنر شفاف اندیشیدن نه تنها کلید دستیابی به شادی و یافتن مسیرهای خوشبختی و موفقیت است، بلکه محتوای آن دیدگاه متفاوتی از عملکرد انسانی ما ارائه می دهد. فرضیات نادرست؛ یک دیوانگی خلاقانه برای خلاص شدن از شر آشغال های آن برای فاش کردن موقعیت های اشتباهی که به دلیل اشتباهات رایج و مغالطه های ذهنی در آن قرار گرفته ایم.

این تلاشی است برای شناخت واضح تر خطاپذیری انسان که کارکردهای متفاوت و گاه متناقضی در زندگی دارد. برخی انسان را از انقراض نجات می دهند و برخی دیگر مانع خرد و روشن فکری او می شوند. درک فرآیند فکر و تله هایی که ذهن ایجاد می کند کار آسانی نیست. بی دلیل نیست که رولف دوبلی کتاب خود را هنر شفاف اندیشیدن می نامد.

چگونه یک تمرین نوشتن روزانه ایجاد کنیم
بیشتر بخوانید

کتاب هنر شفاف اندیشی سعی می کند اشتباهات ذهنی که در زندگی همه وجود دارد را به شما بگوید، اشتباهاتی که درست جلوی چشمان ما هستند و آنها را نمی بینیم، اما هر بار برای ما مشکل ایجاد می کند. ما در مورد این چیزها تصمیمات اشتباه می گیریم. این کتاب تفکر شما را به شکلی اساسی و عاقلانه تغییر می دهد و پس از گوش دادن به این کتاب، دنیا را به گونه ای دیگر خواهید دید و تصمیمات متفاوت و درستی خواهید گرفت. The Art of Clear Thinking یک کتاب پرفروش در آلمان و یکی از پرفروش ترین ها در جهان است.

کتاب هنر شفاف اندیشیدن

کتاب چگونه کمال‌گرا نباشیم؟

ممکن است فکر کنید که کمال گرا بودن یک ویژگی عالی است، اما واقعیت این است که می تواند به شما آسیب جدی برساند. اما کمال گرایی چیست و چگونه در افراد ایجاد می شود؟ کمال گرایی در دنیای پر از نقص مانند دامی است که انسان را در توهم برتری گرفتار می کند و او را از قدم برداشتن باز می دارد.

ممکن است فکر کنید این یک ایده ایده آل است، اما فقط یک بلوک فکری است. فکر بالا رفتن و رسیدن به درجه کمال آنقدر ذهن شما را به خود جذب می کند که از ترس پیاده سازی آنچه در ذهن دارید تا حد کمال حتی یک قدم هم در آن راه برنمی دارید. این طرز تفکر، مانعی است که نویسنده این کتاب یا بسیاری دیگر را سال ها در یک جا نگه داشته است.

چگونه کمال گرا نباشیم ؟ هر نگرانی و بلوک ذهنی یک فرد کامل را برطرف می کند و راه حل های ساده و موثر بسیاری را برای هر یک ارائه می دهد. انتظارات غیر واقعی، فوریت، نیاز به تایید، نگرانی در مورد اشتباه کردن و غیره. درک اینکه مشکل شما کمال گرایی است و تغییر دیدگاه خود در مورد نحوه انجام کارها (دواندیشه به جای تفکر مجازی) راه حل اصلی رهایی از اضطراب ناشی از اشتباه است.

با تعیین استانداردها می توانید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و با برداشتن گامی سرکش، مجوز لازم برای انتخاب سبک زندگی و لذت رسیدن به موفقیت را با برداشتن گام های آهسته اما پیوسته دریافت خواهید کرد. در تصور اشتباه از کمال نسخه صوتی این کتاب موجود است.

معرفی کتاب غرور و تعصب | جین آستین
بیشتر بخوانید

کتاب چگونه کمال‌گرا نباشیم؟

کتاب باشگاه پنج صبحی ها

کتاب باشگاه پنج صبحی داستانی تخیلی اما الهام بخش است. در این داستان با زندگی یک هنرمند، یک کارآفرین و یک سرمایه دار آشنا می شویم. این افراد در زندگی مشکلاتی دارند و با برقراری ارتباط با یکدیگر و یافتن راه حل سعی در حل آن دارند.

همانطور که از نام کتاب پیداست، رابین شارما به شما کمک می کند زود بیدار شوید. حتما این ضرب المثل معروف را به خاطر دارید که می گوید: برای فروتنی هوشیار باشید. اگر به زندگی نابغه ها، غول های کسب و کار و افراد موفق نگاه کنیم، خواهیم دید که حتی این افراد نیز صبح زود بیدار شدن را یکی از دلایل موفقیت خود بیان می کنند. در کتاب صوتی پنج صبح باشگاه، رابین شارما با یک فرمول ساده به مخاطبانش کمک می کند صبح زود از خواب بیدار شوند.

سحر قرار است منبع الهام برای برنامه ریزی و برنامه ریزی برای روز آینده باشد. با استفاده از راهبردهای ارائه شده در این کتاب و از طریق گفتگو، ابزار خلاقیت و در عین حال آرامش را پیدا خواهید کرد.

کتاب باشگاه پنج صبحی ها

کتاب دوباره فکر کن

این کتاب نوشته آدام گرانت درباره رویکردهای تکراری است. بسیاری از مردم بر این باورند که در امتحان باید اولین چیزی که به ذهنشان می رسد را باور کنند. اما در این کتاب، گرانت به ما کمک می کند تا بر ذهن خود مسلط شویم و تشخیص دهیم که چه زمانی نظر اولیه خود را زیر سوال ببریم و بتوانیم دیدگاه خود را تغییر دهیم.

Amma با اشاره به بسیاری از اشتباهات ذهنی به شما کمک می کند تصمیمات بهتری در زندگی بگیرید.

کتاب دوباره فکر کن

کتاب مسئله مرگ و زندگی

مضمون مرگ و زندگی کنایه ای است که همیشه هنگام صحبت درباره اهمیت موضوع از آن استفاده می کنیم، اما این بار داستان واقعاً درباره مرگ و زندگی است. داستانی زیبا در توصیف خاطرات جالب یک زوج درمانگر، اروین یالوم و همسرش مریلین یالوم، که در پایان زندگی آنها نوشته شده است.

یک روانشناسی مادی همیشه می تواند سعی کند مرگ را نادیده بگیرد یا از آن اجتناب کند. با این حال، نویسندگان این اثر جسورانه با مشکلات پیری و مرگ پس از آن مواجه شدند و شرح مختصری از زندگی خود نوشتند. زندگی در حال نزدیک شدن به این مرحله است و باید متناسب با آن تغییر کند. این کتاب را باید اثری شاخص در این زمینه دانست زیرا از نقش بلوغ و تجربه انسانی صحبت می کند و شاید نگاهی متفاوت به جامعه به ما می دهد.

بهترین کتاب های ادبیات ایتالیا
بیشتر بخوانید

کتاب مسئله مرگ و زندگی

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید

تغییر زندگی کار آسانی نیست. به خصوص که بخش هایی از آن با رشته های نه چندان ضعیف الگوهای رفتاری به هر یک از ما متصل است. برای ایجاد یک تغییر، هر چند کوچک، باید به درون خودمان برویم و سرنخ ها را پیدا کنیم. ما باید خود را با ابزارهای مناسب مسلح کنیم تا گره های گاهی کور این زمینه ها را کشف کرده و پیوندهای جدیدی برای آنها ایجاد کنیم. ممکن است، اما دشوار و زمان بر است.

نویسندگان این کتاب دو درمانگر شناختی هستند. در این کتاب، جفری یانگ و ژانت کلوسکو 11 الگوی رفتاری مخرب را که تمایل به تکرار دارند، بررسی می‌کنند. مدل هایی که امروزه بر هر جنبه ای از زندگی شخصی و اجتماعی ما تأثیر می گذارد. آنها با استفاده از روش های «شناخت درمانی» و «طرحواره درمانی» روشی مؤثر برای بهبود مشکلات فرد و بیمار معرفی کردند.

بینش بالینی این دو به همراه این مهارت علمی و اشراف، اثر آفرینش را به کتابی کاربردی تبدیل می کند که برای افراد مختلف قابل استفاده باشد، زیرا این تله ها همیشه در جای ما و برای ما زندگی می کنند. تصمیمات، موقعیت ها و برخوردهای مختلف. گفتگو یعنی واکنش و همه چیز، اگر این علم را نداشته باشیم و ندانیم، اصلاً چنین جریانی را نمی شناسیم. با خواندن این کتاب پرفروش روانشناسی، یاد می گیریم که چگونه تله های شخصیتی خود را کنترل کنیم، چگونه بر آنها غلبه کنیم، آنها را کنترل کنیم و در نهایت از شر آنها خلاص شویم.

کتاب زندگی خود را دوباره بیافرینید

اثر مرکب

تصمیمات کوچک و بزرگی که هر روز می گیریم آینده ما را شکل می دهد. یک جمله می تواند ایده کلی این کتاب را به ما بگوید. در واقع، ما از اثر ترکیبی یاد می گیریم که دقیقاً لحظه ای که تصمیم می گیریم بین یک ویدیو آموزشی و یک ویدیوی سرگرم کننده اینستاگرام یکی را انتخاب کنیم، زمانی است که در حال ساختن آینده خود هستیم.

دارن هاردی در این کتاب می گوید که ما نباید در پایان روز متفاوت باشیم، حتی لازم نیست یک هفته، یک ماه یا یک سال بعد متفاوت باشیم. اما ممکن است بعد از 5 سال شاهد تغییراتی در زندگی باشیم که ما را شگفت زده کند. کافی است هر روز تصمیمات درست بگیرید.

برندگان جایزه نوبل ادبیات
بیشتر بخوانید

با این حساب، اگر به دنبال راه های میانبر برای موفقیت هستید، اگر به دنبال درآمد میلیونی از راه های ساده و سریع هستید، این کتاب را بخرید یا بخوانید! چون در چند صفحه اول ناامید خواهید شد. اما اگر در تلاش هستید تا موفقیت را از راه درست و واقعی برای خود خلق کنید و تصمیم دارید رویاپردازی را کنار بگذارید و با واقعیت های زندگی روبرو شوید، «کتاب اثر مرکب» بهترین گزینه برای شماست.

کتاب اثر مرکب

 

پایان مقاله بهترین و پرفروش ترین کتاب های روانشناسی
نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نوزده − یک =