صفحه اصلی > معرفی سریال : فصل دوم سریال Raising Dion
ads

فصل دوم سریال Raising Dion

فصل دوم سریال Raising Dion

فصل دوم سریال Raising Dion : سریال Raising Dion یکی از موفقیت های بعید اواخر سال 2019 بود و با توجه به آمار بازدید ، همچنین یکی از بزرگترین نمایش های ابتدایی سال است. با یک تجدید تقریباً فوری ، فصل دو Raising Dion در راه است اما چه زمانی می توانیم انتظار داشته باشیم و چه انتظاری از آن داریم؟ در اینجا یک راهنمای به روز شده برای همه چیزهایی است که ما در مورد افزایش دو فصل از مارس 2021 می دانیم.

برای یادآوری در صورت از دست دادن آن ، Raising Dion یک مجموعه ابر-قهرمان درام Netflix Original است که بر اساس مجموعه کتاب های کمیکی به همین نام توسط نویسنده دنیس لیو ساخته شده است.

بیشتر بخوانید : مستند معلم اختاپوس من

این مجموعه در ابتدا در سال 2015 به یک فیلم کوتاه اقتباس شد و محبوبیت آنلاین زیادی پیدا کرد. فقط دو سال بعد طول کشید تا نتفلیکس این مجموعه را برای خود سفارش داد. دنیس لیو در تولید Raising Dion دخالت زیادی داشت ، او یک قسمت از سریال را کارگردانی کرد و همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت داشت.

وضعیت تمدید فصل دوم سریال Raising Dion در شبکه Netflix :

وضعیت تمدید رسمی Netflix : تجدید شد (آخرین به روز رسانی: 01/02/2019)

پس از چند ماه انتظار ، سرانجام نتفلیکس اعلام کرد که Raising Dion برای فصل دوم بازمیگردد. در واقع ، این اولین تمدید رسمی سال 2020 بود.

بیشتر بخوانید : فصل دوم سریال Warrior Nun

با تازه سازی ، ورایتی خاطرنشان کرد که کارول باربی به عنوان پیشرو در فصل دو برمی گردد. مایکل بی جوردن ، کنی گودمن ، کیم راث ، دنیس لیو و چارلز دی کینگ ماکرو همگی در نقش تهیه کننده اجرایی باقی خواهند ماند.

این سریال محبوبیت فوری را در نتفلیکس کسب کرد. از ژوئن 2020 ، این مجموعه در حال حاضر در 7.2 / 10 در IMDb نشسته است. در همین حال ، در Metacritic Raising Dion در حال حاضر 61 از 100 است.

از زمان انتشار ، اکنون می دانیم که تعداد زیادی از افراد فصل اول Netflix را نیز بررسی می کنند. بیش از 32 میلیون خانوار در 4 هفته اول خدمات خود ، Raising Dion را بررسی کردند. علاوه بر این ، ما آموختیم که 60٪ بینندگان از خارج از ایالات متحده آمده اند.

فصل چهار سریال Stranger Things
بیشتر بخوانید

معرفی سریال ‘Raising Dion’

چه انتظاری از فصل دوم سریال Raising Dion میرود؟

گذشته از نمایش کلیفانگر که در فصل دو دشمن Dion خواهد بود ، ابرقهرمان جوان ما هنوز باید راهی پیدا کند که پدرش را برای همیشه به خانه بیاورد.

این مرد جوان هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد قدرت خود دارد و اگر در نهایت بخواهد به یک ابرقهرمان تبدیل شود ، دیون باید در این راه با چالش های زیادی روبرو شود.

اگر داستان Raising Dion بتواند حداقل برای چهار فصل اجرا شود ، تماشای شخصیت و بازیگر شدن به عنوان یک مرد جوان سرگرم کننده خواهد بود.

بیشتر بخوانید : بهترین فیلمهای رومن پولانسکی

در جای دیگر ، سوالات مهم دیگر شامل این است که آیا نیکول قادر خواهد بود با وجود باقی مانده های امید در قسمت آخر ، عشق پیدا کند؟

شارلوت ، پت و مارک همه مفقود شده اند اما بسته به اتفاقات بعدی ممکن است به نوعی برگردند. سرانجام ، همانطور که DigitalSpy حدس می زند ، ما در نهایت می توانیم با کودکان مستعد دیگری نیز ملاقات کنیم.

فصل دو Raising Dion در کجای تولید قرار دارد؟

وضعیت تولید فعلی: تولید در ژانویه 2021 آغاز شد . در حال حاضر ، همه تولیدات به دلیل ویروس کرونا متوقف شده اند اما قرار است تا تابستان سال 2020 شروع به کار کنند.

بیشتر بخوانید : فیلم ناگهان بالتازار

با این وجود ، با وجود مشکلات تولید به دلیل محدودیت های COVID-19 ، این امر به طور قابل توجهی عقب رانده شد. با این حال اکنون یاد گرفته ایم که قرار است Raising Dion از ژانویه 2021 به بعد فیلمبرداری خود را آغاز کند.

ساخت قرار است طی چند ماه انجام شود و تاریخ های اولیه حاکی از آن است که فیلمبرداری از 19 ژانویه تا 24 مه انجام می شود.

فصل دوم سریال Raising Dion بار دیگر قرار است در آتلانتا ، جورجیا به طور خاص از استودیو EUE Screens Gems Studios فیلمبرداری شود. گرجستان اخیراً اعلام کرده است که فیلمبرداری از 8 ژوئیه سال 2020 مجاز به انجام است.

تصاویر زیادی از صحنه گرفته نشده است اما در زیر می توانید آلیشا واین رایت (بازیگر نقش نیکول) را روی صحنه با نقاب بازی ببینید.

سریال A Chorus Line
بیشتر بخوانید

‘Raising Dion’

اعضای جدید بازیگران فصل دوم سریال Raising Dion

در اواخر فوریه 2021 ، نتفلیکس چهار چهره جدید را نشان داد که در فصل دوم Raising Dion ظاهر می شوند.

بازیگران جدید Raising Dion

آنها شامل (همانطور که در بالا از چپ به راست دیده می شود):

رم فلین که در فیلم How to Get Away with Murder که در نقش Tevin Wakefield بازی می کند ظاهر شد
Aubriana Davis که در Genius ظاهر شد: Aretha که نقش Janelle Car را بازی خواهد کرد
تریسی بونر که در سریال Sweet Magnolias Netflix ظاهر شد در نقش سیمون کار بازی خواهد کرد
جاش ونتورا که در P-Valley ظاهر شد ، نقش دیوید مارش را بازی می کند
علاوه بر این ، می توانیم تأیید کنیم که مایکل آنتونی که در Chicago Med ، The Outsider و Dynasty ظاهر شده است ، در فصل 2 به عنوان Garry Stafford ظاهر خواهد شد.

اسکات دانیل جانسون نقش جو را بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید : بهترین فیلمهای جنیفر لارنس

تاریخ اکران Netflix برای فصل دو Raising Dion چه زمانی است؟

با تأخیرهای تولید ، انتظار اصلی ما برای داشتن فصل دو در آغاز سال 2021 اکنون غیرممکن است. در عوض ، ما اکنون به دنبال 2021 هستیم ، اگر نه 2022. تاریخ انتشار احتمالی: آخر سال 2021 یا 2022

هر چیز دیگری که در مورد Raising Dion فصل دو می دانیم

تنها بازیگر جدید اعلام شده تاکنون ژاکلین کورتون است که قرار است نقش “مادربزرگ آینده” را بازی کند.

دارن گرانت که در فیلم های The Chi ، Queen of the South و Wu-Gang An American Saga کار کرده است ، دو قسمت از فصل دو را کارگردانی خواهد کرد

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

«پست قبلی

پست بعدی»