صفحه اصلی > شخصیت های کمیک : رتبه بندی 20 شخصیت قدرتمند مارول
ads

رتبه بندی 20 شخصیت قدرتمند مارول

20 شخصیت قدرتمند مارول

رتبه بندی 20 شخصیت قدرتمند مارول : مارول کاتالوگ انبوهی از شخصیت‌ها را در تاریخچه کتاب‌های مصور خود دارد – چیزی در حدود 8000 شخصیت اصلی، و اگر نسخه‌های فرعی، تک‌نفره‌ای و چندجهانی افراد را در نظر بگیرید، به‌طور تصاعدی بیشتر است.

تنها بخش کوچکی از این موارد به نمایشگرهای بزرگ و کوچک معرفی شده‌اند، بنابراین بسیاری از مردم بزرگ‌تر درباره جهان پرجمعیتی که برند مارول آن را در بر می‌گیرد، اطلاعات کمی دارند.

در حالی که ما تعداد زیادی قهرمان و شرور بسیار قدرتمند را در لایو اکشن دیده‌ایم، اکثریت قدرتمندترین موجودات مارول هنوز از صفحه کتاب‌های مصور خارج نشده‌اند. و بنابراین، ما 20 شخصیت قدرتمند مارول را به شما معرفی می کنیم که بر اساس کاربرد توانایی ها رتبه بندی شده اند.

البته لازم به ذکر است که به خاطر خسته نشدن خوانندگان با دسته ای از نام های ناشناخته و هیولاهای فضایی لاوکرافت، Eternals، Celestials و موجودات کیهانی از لیست خارج شده اند. و وقتی می‌گویم موجودات کیهانی، منظورم موجودات کیهانی واقعی است، نه بیگانگان یا فضانوردان زمین، پس بیایید نظرات توییتر را با قدرت برتر مارول خود به یکباره وارد نکنیم. ما به خوبی می دانیم که دانش ناب شما خطاناپذیر است.

20. Kang the Conquerer

کانگ فاتح، تنها شخصیت این لیست است که از ابرقدرت ها محروم شده است. این به تنهایی باید بیانگر این باشد که وقتی یک انسان از دانش، فناوری و اراده تغذیه می شود، چقدر می تواند خطرناک باشد. کانگ که توسط استن لی و جک کربی برای انتقام جویان شماره 8 در سال 1964 خلق شد،

خاری تکرارشونده در کنار قدرتمندترین مدافعان زمین است و زمانی که اصلا انتظارش را ندارند حمله می کند. این به این دلیل است که کانگ می تواند آزادانه در زمان سفر کند و سلاح های شگفت انگیز و اطلاعات تاکتیکی در مورد دشمنان خود را جمع آوری کند.

کانگ یک مهندس باهوش، یک سیاستمدار چیره دست است و خود را طوری آموزش داده است که به اندازه یک انسان در جنگ مهارت داشته باشد. اضافه کنید که فناوری از قرن 40 آمده است، و کانگ آماده است تا خدایان و قهرمانان را از هر عصری نابود کند.

و اگر او برای از بین بردن انتقام‌جویان کافی نباشد، کانگ همیشه می‌تواند از خطوط زمانی مختلف درخواست تقویت کند، زیرا واریانت‌های متعدد او می‌توانند برای یک هدف مشترک با هم کار کنند. جای تعجب نیست که استودیوی مارول کانگ را به عنوان جایگزینی برای تانوس در حماسه چند وجهی انتخاب کرد، زیرا او یکی از مرگبارترین دشمنانی است که قهرمانان زمین تاکنون با آن روبرو شده اند.

20 شخصیت قدرتمند مارول

R 18

19. Vulcan

گابریل سامرز، برادر اسکات و الکس سامرز از شهرت مردان ایکس، یک جهش یافته در سطح امگا است که بسیار قدرتمندتر از برادرانش است. او در واقع آنقدر قدرتمند است که امپراتوری امپراتوری شیعه را به دست گرفت. Vulcan توانایی کنترل آب، باد، زمین، آتش، الکتریسیته، نور و تاریکی را دارد و می‌تواند این نیروها را به سمت انفجاری با بزرگی مرگبار هدایت کند.

او در نهایت حتی یاد گرفت که چگونه از قدرت خود برای تولید میدان نیرو و بلند کردن و جابجایی اشیا استفاده کند. نه تنها این، ولکان در مواردی یاد گرفته است که قدرت را از جهش یافته های دیگر جذب کند، نه بر خلاف روگ. او همچنین می تواند انرژی را از هر منبع نزدیک تشخیص دهد، سرکوب کند و دستکاری کند.

او موجوداتی به قدرتمندی بلک بولت را پذیرفته است و به طور همزمان با مردان ایکس، غیرانسان ها و استارجمرها مبارزه کرده است. ولکان پس از یک لحظه نادر قهرمانی که در آن او خود را برای نجات برادرش اسکات فدا کرد، مرده فرض شد. اما شایعات در مورد درگذشت او بسیار اغراق آمیز شده است.

نقد فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس (Texas Chainsaw Massacre)

20 شخصیت قدرتمند مارول

OIP 23

18. Hulk / Red Hulk / Skaar

تا الان همه باید هالک را بشناسند. او همان چیزی است که وقتی دکتر بروس بنر عصبانی می شود اتفاق می افتد. اساساً او به یک هیولای غول پیکر، سبز و غیرقابل توقف تبدیل می شود که همه چیز را در مسیرش نابود می کند. این ویژگی زمانی که دکتر خوب در معرض انفجار آزمایشی بمب گاما قرار گرفت و باعث شد مقادیر زیادی از تشعشعات گاما را جذب کند، باعث شد.

از آن زمان، هالک با دیدن رنگ قرمز، بدن بروس بنر را تسخیر می کند و او را از یک دانشمند درخشان، اما شکننده به یک هیولای خشم سبز غول پیکر با هوش یک کودک نوپا تبدیل می کند. هر چه هالک عصبانی تر می شود، قوی تر می شود. هالک در بسیاری از موارد ظاهری تقریباً شکست ناپذیر و قدرتی را به نمایش گذاشته است که می تواند تقریباً با بهترین چیزی که جهان مارول ارائه می دهد برابری کند.

از نظر قدرت، قدرت او فراتر از کلاس 100 است (به اندازه کافی قوی برای فشار دادن 100 تن). این یارو شهاب هایی به اندازه زمین را با مشت هایش نابود کرد. او مهارت هایی دارد

در مورد هالک قرمز، این اقدام افراطی بود که توسط ژنرال تادئوس “تندربولت” راس برای مقابله با هالک انجام شد، در حالی که همه اقدامات دیگر شکست خورده بودند.

با کمک AIM و Intelligencia، آزمایش ها منجر به تولد فرم قرمز هالک راس شد. در حالی که توانمندی او در برابر هالک معمولی هنوز مورد سوال است، رد هالک مزایای کمی نسبت به حالت متحول کننده بروس بنر دارد.

ژنرال راس به جای عصبانی شدن می تواند فرم ها را به میل خود تغییر دهد. او همچنین تمام هوش و خاطرات خود را هنگامی که قرمز می شود حفظ می کند. همچنین برخلاف هالک، عصبانیت رد هالک فقط باعث می‌شود او داغ‌تر شود، نه قوی‌تر. این می تواند به عنوان یک نقطه قوت یا ضعف، بسته به موقعیت، دیده شود.

اما اگر به اندازه کافی داغ شود، رد هالک از هوش می رود. با این حال، او می تواند به روشی متفاوت قوی تر شود. ببینید، رد هالک انرژی جذب می کند و هر چه بیشتر جذب کند، قوی تر می شود. و اگر به اندازه کافی جذب کند، در نهایت منفجر می شود و در شعاع خاصی به همه آسیب می رساند.

و سپس جنیفر والترز، با نام مستعار She-Hulk، ساخته شده توسط Stan Lee و John Buscema برای Savage She-Hulk شماره 1 در سال 1980 می آید. او ممکن است قوی‌ترین هالک از نظر نیروی خام نباشد، اما می‌تواند کاری را انجام دهد که هالک‌ها حتی در خواب هم نمی‌بینند:

20 تا از بهترین کمیک های بتمن که باید بخوانید
بیشتر بخوانید

او می‌تواند دیوار چهارم را بشکند. جنیفر (با بازی تاتیانا ماسلانی) همانطور که در سریال دیزنی+ She-Hulk به خوبی نمایش داده می‌شود، می‌تواند از چارچوب داستان فرار کند، با نویسندگان گفتگو کند و مسیر داستان خود را تغییر دهد. اگر بر آن غلبه نشود، ما نمی دانیم چه چیز دیگری است.

در نهایت، ما اسکار، پسر هالک را داریم که به تازگی توسط She-Hulk وارد MCU شده است. اسکار که توسط گرگ پاک و جان رومیتا جونیور برای هالک شماره 5 جنگ جهانی 2007 ساخته شد، تمام قدرت ها را از پدر و مادرش، کایرا اولدسترانگ به ارث برده است.

این بدان معناست که اسکار به نیروی قدیمی مردم سایه دسترسی دارد و به او اجازه می دهد سنگ و گدازه را دستکاری کند. تصور کنید هالک چقدر قوی است. حالا هالک را در حال سوار شدن بر موجی از ماگمای مرگبار تصور کنید و اسکار خواهید داشت. ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم Skaar چگونه در MCU به تصویر کشیده می شود.

R 1 1

بهترین انیمیشن های مارول : معرفی ۱۱ تا از انیمیشن های مارول

17. Apocalypse

Apocalypse به این جایگاه در لیست راه پیدا می کند زیرا او از نظر فنی قوی تر از هالک است. او همچنین دارای بسیاری از توانایی های دیگر از جمله تله پاتی، تله حرکتی و تغییر شکل است. و این فقط سطح قدرت های او را لمس می کند. یکی از اولین جهش‌یافته‌هایی که تا به حال به دنیا آمد، ان صباح نور در مصر باستان آبستن شد و به دلیل ظاهر عجیبش طرد شد.

اما او به آنها نشان داد که برای چه! با ترکیب هدایای ذاتی خود با فناوری که در مقبره راما توت و در یک سفینه فضایی آسمانی کشف کرد، او به زودی به قدرتمندترین موجود روی زمین در آن زمان تبدیل شد. او بارها از این فناوری برای بازسازی خود استفاده کرده است و تا به امروز زنده مانده است.

سرانجام، آپوکالیپس این ایده را پایه گذاری کرد که چهار اسب سوار او را در تلاش های نسل کشی او همراهی کنند و جهش یافته های قدرتمند و دیگران را بر خلاف میل آنها به خدمت بگیرند، از جمله Archangel و Wolverine. او حملات متعددی را با مردان ایکس، به ویژه Cyclops، Jean Grey، و Cable انجام داده است، که عمدتاً تلاش می کرد تا قدرت آنها را کاهش دهد. او تقریباً چندین بار جهان را تسخیر کرده است. هی، او آخرالزمان است.

R 2 1

16. Thor / Odin

در حالی که فیلم‌های MCU او را برای ساختن ویژگی‌های تمام‌قد که در آن افراد بد در عرض سی ثانیه نمی‌میرند، کمی ضعیف کرده است، ثور فوق‌العاده قدرتمند است. در کمیک ها، The Norse God of Thunder می تواند سیارات را نابود کند، آب و هوا را کنترل کند (از جمله احضار رعد و برق)، با سرعت نور در فضا پرواز کند و حتی آدامانتیم را بشکند. درست است، ثور اگر می خواست می توانست اسکلت فلزی ولورین را بشکند. او قدرتی فراتر از کلاس 100 دارد. و فراموش نکنیم، او قدرت چکش خود، Mjolnir را نیز پشت سر دارد. اوه، و او نیز جاودانه است. ثور با تانوس، هالک، موج سوار نقره ای و حتی گالاکتوس مبارزه کرده است.

اودین البته پدر ثور است. به این ترتیب، او به اندازه‌ای قوی است که در صورت لزوم می‌تواند بر الاغ ثور شلاق بزند. او جاودانه است (برخلاف نسخه MCU)، او جادویی است و می تواند یکسری کارهای زشت انجام دهد. برای یک چیز، او می تواند قدرت همه آسگاردیان دیگر را جذب کند تا قدرت خود را افزایش دهد. اما بهترین زرادخانه Odin Odinforce است.

محدودیت‌های این قدرت هنوز ناشناخته است، اما او تا کنون از آن برای احیای موجودات مرده، دستکاری نیروهای زندگی سوژه‌هایش، استفاده از تله‌پاتی و جادو کردن سلاح‌هایی با توانایی‌های جادویی استفاده کرده است (فکر می‌کنید Mjolnir از کجا آمده است؟). و بله، او نیز با گالاکتوس مبارزه کرده است. شاید این باید معیاری برای این لیست باشد.

ثور توانا جین فاستر توسط جیسون آرون در سال 2014 در Thor: God of Thunder جلد 1 شماره 25 معرفی شد، شروع داستان مورد علاقه طرفداران که بیشتر به بررسی قدرت Mjölnir می پردازد. این به این دلیل است که هنگامی که جین ادعای چکش را می کند، به همان اندازه خود ثور اودینسون شکست ناپذیر می شود.

استودیوی مارول در Thor: Love and Thunder خط داستانی را اقتباس کرده است. و بله، درست است که MCU هنوز هم قدرت ثور را در مقایسه با کتاب های کمیک پایین می آورد. با این حال، مایتی ثور نیرویی از طبیعت است که به عنوان یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های مارول کامیکس، شایسته جایگاهش در کنار اودین و اوسینسون است.

OIP 1 1

بهترین دوربین های ارزان قیمت برای عکاسی

15. Hercules / Zeus

هرکول (بله، آن هرکول) البته پسر خدای المپیک، زئوس است. در حالی که کیهانی نیست (هیچکدام از موارد موجود در این لیست نیست!)، اما می تواند از خلاء فضا جان سالم به در ببرد و در برابر حملات کیهانی مقاومت کند. او در اینجا بالاتر از ثور است زیرا از نظر فنی قوی‌تر از این دو است. در واقع، بسیاری از مقامات او را قوی‌ترین شخصیتی است که مارول تا به حال خلق کرده است.

طبق افسانه، او جایگزین اطلس در نگه داشتن آسمان بر روی شانه های خود شد. اخیراً، او به تنهایی جزیره منهتن را جابجا کرد و در کمیک ها ادعا کرد که وزن آن 99,000,000,000 تن است. ثور هرگز این کار را نکرد. علاوه بر این، او هم ثور و هم هالک را در نبرد شکست داده است. هرکول نیز جاودانه است و از قدرت یک گرز آدامانتین و محافظت از شنل پوست شیر نامی استفاده می کند که عملاً تخریب ناپذیر است.

پدر هرکول، زئوس، از نظر قدرت به پدر پسرش نزدیک است. او افرادی مانند ثور و هالک را در نبرد شکست داده است. او نه تنها قدرت فوق العاده ای دارد، بلکه از سرعت فوق العاده و قدرت پرواز نیز برخوردار است. و چون زئوس است، می تواند صاعقه را احضار کرده و پرتاب کند.

معرفی شخصیت زاتانا زاتارا ، جادوگر قدرتمند دی سی
بیشتر بخوانید

ثور و اودین، زئوس و هرکول… به نظر شما چه کسی در پیک نیک بازی های شرکت پدر و پسر برنده می شود؟ ممکن است به زودی در MCU متوجه این موضوع شویم. زیرا در حالی که اودین مرده است، Thor: Love and Thunder هم زئوس و هم هرکول را معرفی می کند و درگیری آینده بین اودینسون و نیمه خدای یونانی را تشدید می کند.

OIP 3 1

14. Dr. Strange

در حال حاضر، در حالی که دکتر استرنج ممکن است توانایی فیزیکی برخی از انتخاب های قبلی ما در لیست را نداشته باشد، او مجبور نیست. او جادوگر عالی، مرد جادویی، قدرتمندترین جادوگر جهان است. فرمان او بر جادو تسلیم ناپذیر است، و به او اجازه می دهد تا شاهکارهایی مانند شناور، انتقال از راه دور، سفر در زمان، فرافکنی اختری، سفر ابعادی، و مجموعه ای از چیزهای جادویی جالب دیگر را انجام دهد.

قدرت‌های او در طول سال‌ها بسیار متفاوت بوده است، و گاهی اوقات به سختی می‌توان آن را تعریف کرد، اما در بهترین حالت، استرنج تقریباً هر کاری را انجام می‌دهد.

او محافظ (و استفاده کننده) سنگ تایم بود، و آن شنل زنده عالی او را فراموش نکنیم. و بله، او گالاکتوس را در نبرد شکست داده است.

در MCU، دکتر استرنج آنقدر قدرتمند است که تمام خطوط زمانی را از بین می‌برد و تهدید می‌کند که کل مولتی‌ورس را از بین خواهد برد، هم در Doctor Strange در Multiverse of Madness و هم در ?…What If. اما، برای ما خوش شانس است، استفن استرنج دارای قطب‌نمای اخلاقی است تا از آزاد کردن قدرت کامل بیشتر واریانت‌هایش جلوگیری کند.

R 3 1 scaled

13. Captain Marvel

 Captain Marvel ، مانند ثور، در کمیک ها حتی قدرتمندتر از نمایشگر بزرگ است. کارول دانورز، جدای از اینکه دیوانه‌وار قوی، غیرقابل تخریب، قادر به پرواز بین ستاره‌ای است، و قادر به شلیک پرتوهای فوتون به مردم است، همچنین از قبل آگاه است. او همچنین می تواند گرانش و نور را کنترل کند و می تواند تابش و جادو را دستکاری و جذب کند. این در فیلم‌ها بررسی نمی‌شود، اما او می‌تواند خود را به یک سفیدچاله ببندد تا قدرت بیشتری به دست آورد.

همانطور که کوین فایگی از استودیو مارول گفته است: “کاپیتان مارول، او به همان اندازه شخصیت قدرتمندی است که ما تا به حال در یک فیلم قرار داده ایم. قدرت های او از جدول خارج شده اند، و زمانی که او معرفی شود، به مراتب قوی ترین شخصیت ما خواهد بود. تا به حال داشته ام.” این مردی است که می داند در مورد چه چیزی صحبت می کند.

R 4

12. Gladiator

گلادیاتور رهبر گارد امپراتوری شیعه است و از جوگرنات، ثور و هالک قوی تر است. در واقع، او بدون پلک زدن توسط Juggernaut یک مشت به صورتش زده است. کالارک (نام واقعی او) برای عنوان گلادیاتور با انبوهی از موجودات دیگر رقابت کرد.

کاالارک که از سیاره استرونتیا بود، قبلاً فیزیولوژی چشمگیری داشت، اما آزمایشات گلادیاتور خیلی بیشتر به او اعطا کرد. او می تواند پرواز کند، در فضای بیرونی زنده بماند، و فوق العاده سریع، فوق العاده بادوام و فوق العاده قوی است که با اعتماد به نفس او سطح آن افزایش می یابد. وقتی او واقعاً احساس خوبی نسبت به خودش داشته باشد، می تواند کل سیاره ها را نابود کند.

گلادیاتور به راحتی K.O.’s the Thing را انجام داده است، کمر هایپریون را شکسته و حتی ولکان را در مبارزه شکست داده و یکی از چشمان او را به عنوان جایزه گرفته است. اگر شنیده ها را باور کنیم، گلادیاتور همچنین ستاره ها را فرو ریخته و سیاهچاله ها را نابود کرده است. او این استقامت را دارد که روزها قبل از احساس خستگی بجنگد.

او می تواند پرتوهای انرژی را از چشمانش پرتاب کند که می تواند پوست هالک را بسوزاند. اوه، و او می تواند بادهایی در حد طوفان را از ریه های خود بیرون بیاورد. شاید گلادیاتور فقط سوپرمن دنیای مارول باشد. منظورم این است که این مردی است که از انفجار ابرنواختر جان سالم به در برده است. من مطمئن نیستم که حتی سوپس قبلاً این کار را کرده باشد.

R 5 1

11. Scarlet Witch

در حالی که حضور واندا ماکسیموف در سینما و کتاب های کمیک از نظر منشأ متفاوت است، هر دو نسخه از قدرت بسیار زیادی برخوردارند. چه شما او را یک جهش یافته، یک آزمایش علمی، یک جادوگر یا هر سه در نظر بگیرید، او این کالا را دارد.

او می تواند پرواز کند، می تواند دشمنان را با انرژی منفجر کند، و می تواند تله کینزی و تله پاتی را انجام دهد. او همچنین می‌تواند هگز‌های احتمالی و جادوی هرج و مرج را ایجاد کند، اما مهمتر از آن، می‌تواند ساختار خود واقعیت را تغییر دهد. در WandaVision، او Vision را زنده کرد و به روشی بسیار غیر طبیعی به دو کودک زندگی داد. در کمیک ها، او بیش از 90 درصد از جمعیت جهش یافته را با یک فکر کشت یا از قدرت خلع کرد.

واندا در واقع یک موجود Nexus است: آن افراد بسیار کمیاب و کمیاب که می توانند بر احتمالات و در نتیجه آینده جهان تأثیر بگذارند.

در فیلم ها، واندا دو بار به مصاف تانوس رفت، بدون هیچ خط و خش. در WandaVision، جادوگر شرور آگاتا به او گفت که می تواند جهان را نابود کند.در حالی که شخصیت‌های متعددی که قبلاً در فهرست قرار گرفته‌اند به عنوان نابودکننده دنیاها شناخته شده‌اند، توانایی واندا برای کنترل روانی واقعیت، او را بالاتر از آنها قرار می‌دهد.

این توانایی بیشتر در Doctor Strange در Multiverse of Madness مورد بررسی قرار می گیرد، زمانی که واندا خود را با دستیابی به تمام خطوط زمانی و نابود کردن هر Darkholdی که تا کنون وجود داشته است، نجات می دهد. یک نفر چقدر باید قدرت داشته باشد که هر واقعیتی را همزمان تغییر دهد؟

آموزش عکاسی تبلیغاتی در خانه

10. Hope Summers

هوپ سامرز، یکی دیگر از جهش‌یافته‌های سطح امگا، اولین جهش‌یافته‌ای بود که پس از کشتن/بی‌توانی بیش از 90 درصد جمعیت جهش‌یافته جهان توسط جادوگر اسکارلت به دنیا آمد. بسیاری از جمعیت جهان او را یک خطر می‌دانستند، بنابراین کیبل قهرمان، پسر سایکلوپس و کلون ژان گری (می‌دانم، خیلی زیاد است) هوپ را نجات داد و او را با خود به آینده برد.

10 نسخه ای شیطانی بتمن
بیشتر بخوانید

همانند Rogue، Hope با سه تفاوت عمده، قدرت جذب توانایی های جهش یافته های دیگر را دارد. او مجبور نیست آنها را لمس کند، سوژه جهش یافته توانایی های خود را در این فرآیند از دست نمی دهد و هوپ می تواند قدرت ها را برای همیشه حفظ کند.

متاسفانه، مانند نسخه اصلی مادرش، هوپ با نیروی فونیکس ارتباط دارد (بله، می‌دانم که کیهانی است، اما هوپ اینطور نیست)، که او و قدرت‌هایش را کمی ناپایدار می‌کند. او این رتبه را در لیست به دست آورد زیرا در یک مبارزه اسکارلت ویچ را شکست داد.

R 6 1

9. Legion

شما آن برنامه را در FX به یاد دارید! و شما آن را به خاطر می آورید زیرا حکومت می کرد! و حکمرانی کرد چون لژیون خیلی بدجنس است. لژیون یکی از قدرتمندترین جهش‌یافته‌هایی است که تا کنون به دنیا آمده است و به لطف پدرش، چارلز خاویر، در سطح امگا قرار دارد. قدرت های او اساساً بی حد و حصر است، اما به دلیل روان شکسته اش که ناشی از اختلال هویت تجزیه ای است، معلول است. این اتفاق تحت یک رویداد آسیب زا از تماشای کشته شدن ناپدری اش رخ داد.

این باعث یک انشعاب روانی شد که او را تنها به عنوان یکی از اقیانوسی از شخصیت‌های مختلف در مغزش باقی گذاشت که هرکدام کنترل یکی از توانایی‌هایش را در دست دارند. آزاردهنده.

اما در طول سریال و کمیک ها، دیوید قدرت های pyrokinesis، تله پاتی، قدرت فوق العاده، سرعت فوق العاده، درمان فوق العاده، سفر در زمان، کنترل ذهن و حتی تغییر واقعیت را نشان داده است، بی شباهت به Scarlet Witch. اگر لژیون موفق به جمع‌آوری چیزهایش شود، می‌تواند شماره یک این لیست باشد.

OIP 4 1

8. Proteus

پروتئوس (Kevin MacTaggert) یکی دیگر از جهش‌یافته‌های سطح امگا است که به طور خاص قادر به تغییر واقعیت است. بله، جادوگر بسیار اسکارلت. اما این جایی نیست که توانایی های او به پایان می رسد.

پروتئوس دارای قدرت های متنوع و چندمنظوره است. او می تواند در هر نقطه از جهان و چند جهان مارول تله پورت کند، میدان های نیرو ایجاد کند، مولکول ها را تا حدی دستکاری کند، و سیارات را با یک فکر به شکل زمینی شکل دهد.

او یکی از معدود موجوداتی است که می تواند به هواپیمای اختری سفر کند. توانایی‌های تله‌پاتی و تله‌کینتیکی او از جدول خارج شده‌اند. پروتئوس در شکل طبیعی خود موجودی مرکب از انرژی خالص است که اساساً او را جاودانه می کند.

اما نه، این او را کیهانی نمی کند. متأسفانه، کوین باید هر از چند گاهی میزبان انسانی داشته باشد تا از آن تغذیه کند. وقتی او با آنها تمام می شود، اساساً چیزی جز زامبی ها باقی نمی ماند. هی، همه مسائل خود را دارند.

R 7 1

7. Sentry

Sentry تلاش کانادا برای ایجاد کاپیتان آمریکا است، اما با قدرت 100000 برابر. و با آدامس، پس از چندین دهه تلاش ناموفق، یک حمله تصادفی در مرکز و بلعیدن فرمول توسط رابرت رینولدز معتاد متد (نه، نه مردی که نقش ددپول را بازی می کند)،

منجر به یک آزمایش موفقیت آمیز شد! همانطور که در کمیک ها آمده است، رینولدز قدرت یک میلیون خورشید در حال انفجار را به دست آورد. سنتری قدرت بسیار بالاتری از کلاس 100 دارد (او کارنیج را به دو نیم کرده و همزمان شی هالک، ثور و کاپیتان مارول را شکست داده است)، سرعت پرواز و قدرت تله پاتیک بسیار فراتر از پروفسور X است.

بیایید ببینیم… چه چیز دیگری… اوه، او می تواند مردگان را زنده کند و حواسش چنان بزرگ شده است که می تواند ضربان قلب یک پروانه را در نیمه راه جهان بشنود. نیک فیوری او را به عنوان موجودی قدرتمند در سطح 10+ طبقه بندی کرده است و مستر فوق العاده او را تهدیدی در سطح امگا معرفی کرده است.

متأسفانه، یک نسخه آینه‌ای تاریک از خود، یعنی Void، پدیدار شد و ویران‌هایی به بار آورد، تا اینکه سنتری آن را به عنوان بخشی از خود پذیرفت و آنها با هم ادغام شدند و موجودی قدرتمندتر را ایجاد کردند.

سنتری قدرت دستکاری مولکولی را دارد و مرد مولکولی را در نبرد شکست داده است. به نظر شما چرا او اینجا در لیست است؟ متأسفانه، سنتری کنترل کاملی بر توانایی‌های خود ندارد و اغلب بر روی تغییر خود، یعنی Void، تکیه می‌کند تا در مواقعی که همه چیز مخاطره‌آمیز می‌شود، کنترل را به دست بگیرد.

اما از زمانی که بر آگورافوبیا او غلبه کرد، این مشکل بسیار کمتر شده است. اکنون او می تواند از قدرت مولکولی خود برای ساختن اشیا و حتی موجودات ذی شعور استفاده کند. این رفتاری از نوع خداست، درست در آنجا. علاوه بر این، Sentry نیازی به غذا یا آب ندارد، هیچ آسیب‌پذیری شناخته‌شده‌ای ندارد و عملاً جاودانه است. آیا او گالاکتوس را در یک مبارزه شکست داده است؟ او مطمئناً دارد!

R 8 1

آموزش عکاسی خیابانی : چند نکته برای ثبت عکس های بهتر

6. Franklin Richards

فرانکلین ریچاردز، پسر اعضای چهار شگفت انگیز رید ریچاردز و سوزان استورم ریچاردز، بسیار قدرتمندتر از اعضای تیم والدینش است. بچه یک جهش یافته در سطح امگا است که اغلب از نظر پتانسیل آینده به عنوان قوی ترین جهش یافته در دنیای مارول طبقه بندی می شود. او قادر است واقعیت را تغییر دهد و جهان های جیبی را فقط با یک فکر ایجاد کند.

او آسمان‌ها را شکست داده است، و کاملاً معقولانه تصور می‌شود که قدرت‌هایی به بزرگی، اگر نگوییم بزرگ‌تر از آن اربابان کیهان دارد.

مانند قدرتمندترین افراد در این لیست، او می تواند مولکول ها را دستکاری کند. علاوه بر این، او دارای مواهب تله پاتی، تله‌کینزی، سفر در زمان، فرافکنی انرژی، پیش‌شناخت، دوام فوق‌العاده و فرافکنی اختری است. اوه، و (آه)، یک نسخه بزرگسال از این شخصیت، گالاکتوس را شکست داد.

آیا کسی هست که نداشته باشد؟ من شروع به تعجب می کنم. مشخص نیست که فرانکلین ریچاردز چه زمانی اولین حضور خود در MCU را انجام خواهد داد. اما با در دست ساختن یک فیلم Fantastic Four، ما فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که تکرار بعدی فیلم Marvel’s First Family نیز فرانکلین را به نمایش بگذارد.

R 9 1

5. Molecule Man

Molecule Man، می تواند هر کاری را انجام دهد که … نه، آن آهنگ کار نمی کند. به هر حال، Molecule Man (اوون ریس سابق) در یک تصادف عجیب و غریب در یک دستگاه اتمی ایجاد شد. همچنین عواقب جانبی ناخوشایند باز کردن حفره ای بین زمین و ابعاد فراتر از آن را داشت، اما این موضوع برای مقاله دیگری است. این حادثه به ریس این قدرت را داد که مولکول‌های هر چیزی را کنترل کند. البته اولین غریزه او این بود که دنیا را تصاحب کند.

10 تا از ترسناک ترین ابرقهرمانان دی سی
بیشتر بخوانید

این اتفاق نیفتاد، خوشبختانه. ببینید، قدرت ریس به دلیل مسائل روانی ناشی از مادرش مختل شده بود. اما از آنجایی که همه چیز در کل جهان از مولکول ها ساخته شده است، انسان مولکولی در بهترین حالت خود می تواند تقریباً هر کاری را با هر چیزی یا هر کسی انجام دهد.

او اساساً می تواند تمام اشکال ماده در جهان یا حتی چندجهانی مارول را دستکاری کند. او می تواند اشیاء یا موجودات را در سطح اتمی یا زیر اتمی تغییر شکل دهد و در نتیجه یک ماده را به چیزی کاملاً متفاوت تبدیل کند. در سطح مولکولی، او می تواند شکل اجسام یا افراد را تغییر دهد.

اوون همچنین می تواند مناظر غول پیکر را تحت تأثیر قرار دهد و نشان داده شده است که کل رشته کوه ها را جابجا می کند. او همچنین می‌تواند به پیچ‌های انرژی قدرتمند شلیک کند و در فضای فرافضا و بین ابعاد سفر کند.

به طور مؤثر، او می تواند زمین یا حتی جهان را در هر زمانی که بخواهد نابود کند. او در صدر این لیست قرار دارد، زیرا خود Uatu، Watcher، اعلام کرده است که Molecule Man قدرتمندترین موجود در دنیای چندگانه مارول است. من حرف او را قبول می کنم.

20 شخصیت قدرتمند مارول

R 10 1

4. موجودات کیهانی (بی نهایت، فراموشی، مرگ، ابدیت)

پانتئون کیهانی مارول از موجودات انتزاعی که یا با به وجود آمدن جهان یا حتی قبل از آن ایجاد شده است، مفاهیمی را نشان می دهد که درک آن برای ذهن انسان دشوار است.

در حالی که ابدیت و بی نهایت نیروهای خلقت و بسط هستند، مرگ و فراموشی با حکومت بر نابودی، قدرت خود را متعادل می کنند. چهار موجود مظهر همه آفرینش و هر نابودی هستند و قدرت آنها را بی اندازه می کنند.

در حالی که موجودات فردی ممکن است توانایی نابود کردن کل جهان‌ها را داشته باشند، پانتئون کیهانی مارول خود جهان را نشان می‌دهد، عاری از نقص‌های انسانی و تمرکز بر تداوم مفاهیمی که آنها نشان می‌دهند. اولین موجود کیهانی، مرگ، توسط جک کربی و جو سایمون برای کامیکس اسرارآمیز مارول شماره 21 در سال 1941 ایجاد شد.

پس از آن، Eternity توسط Stan Lee و Steve Ditko برای Strange Tales #138 در سال 1965، Oblivion توسط J.M. DeMatteis و Alan Kupperberg برای Iceman #1 در سال 1984، و Infinity توسط Lee و John Buscema برای Quasar #24 در سال 1991 ساخته شد. پانتئون کیهانی نشان دهنده قدرتمندترین موجودات در هر کیهانی است، اما وقتی چندجهانی وارد بازی می شود، آنها دیگر در بالای زنجیره غذایی نیستند.

R 11 1

3. دادگاه زندگی

دادگاه زنده که توسط استن لی و ماری سورین برای داستان های عجیب شماره 157 در سال 1967 ایجاد شد، یک نهاد بین بعدی است که مسئول نظارت بر عملکرد متعادل کل جهان چندگانه است. برخلاف پانتئون کیهانی مارول، دادگاه زنده به یک جهان محدود نمی شود و هر بار که چندجهانی در معرض خطر قرار می گیرد مداخله می کند.

دادگاه زنده پیش از ایجاد هر جهان است و توسط خالق به عنوان یک نیروی قادر مطلق که می تواند تضاد بین موجودات کیهانی را حل کند و فانی ها را از به خطر انداختن وجود خود باز دارد، پشت سر گذاشته شد. دادگاه زنده آنقدر قدرتمند است که می تواند قدرت سنگ های بی نهایت را باطل کند و بر هر ابزاری که از یک جهان منفرد می آید، غلبه کند.

OIP 5 1

2. Beyonder

Beyonder که توسط جیمز شوتر و مایک زک به عنوان بخشی از آرک مورد علاقه طرفداران “جنگ های مخفی” در سال 1984 معرفی شد، یک بیگانه بین بعدی است که از خارج از مولتی ورس می آید. بنابراین، برخلاف دادگاه زنده، او مقید به قوانین واقعیت اصلی مارول نیست. با یک فکر ساده، Beyonder می تواند کل سیاره را جابجا کند، قوانین فیزیک را تغییر دهد و حتی کل جهان را نابود کند.

به همین دلیل است که Beyonder در مارول کامیکس به عنوان قدرتمندترین موجودی که تاکنون وجود داشته معرفی شد. با گذشت چندین دهه، قدرت های Beyonder مجدداً کاهش یافت، زیرا، صادقانه بگوییم، او آنقدر قدرتمند بود که به هر قهرمان یا شرور فرصتی برای مبارزه بدهد. با این وجود، Beyonder اصلی از «جنگ مخفی» همچنان یکی از قدرتمندترین موجوداتی است که برای مارول کامیکس ساخته شده است.

ما هنوز نمی دانیم که Avengers: Secret Wars استودیو مارول، Beyonder را معرفی می کند یا از Kang the Conquerer برای تنظیم درگیری چندجانبه استفاده می کند. در هر صورت امیدواریم هر چه زودتر این شخصیت باورنکردنی را در سینماها ببینیم.

OIP 6 1

بیوگرافی گروه بیتلز (The Beatles)

1. One-Above-All (Multiverse)

هر گونه رتبه بندی قدرتمندترین شخصیت در هر رسانه ممکن است ذهنی باشد و بر اساس درک خواننده تغییر کند. اما در مورد مارول کامیکس، یک مقام اول عینی وجود دارد. One-Above-All که در سال 2004 در Fantastic Four #511 از مارک وید و مایک ویرینگو معرفی شد، نسخه کامیکس مارول از خدا است، موجودی که قادر مطلق، دانا و همه جا حاضر است.

در حالی که بسیاری از موجودات می توانند تار و پود واقعیت را تغییر دهند، One-Above-All تار و پود واقعیت است، و مسئول ایجاد نه تنها چند جهان بلکه همچنین جهان جهانی است – این به معنای واقعیت فراتر از آن، جهان DC، کهکشان از جنگ ستارگان، و اساساً هر چیزی که فکرش را بکنید.

One-Above-All همچنین می تواند به عنوان نمایشی از ذهن انسان دیده شود، قدرت نهایی زمانی که صحبت از مارول کامیکس یا هر دنیای خیالی دیگری می شود. این به این دلیل است که، در حالی که داستان‌های مختلف ممکن است قهرمانان و تبهکاران را مستقل از مقیاس قدرتشان نشان دهند که یکدیگر را شکست می‌دهند.

این اتفاق تنها به این دلیل است که نویسنده برای اولین بار این دوئل‌های حماسی را تصور کرده است. هیچ نیرویی قوی تر از خود خلقت وجود ندارد و در مارول کامیکس، این نیرو توسط One-Above-All نشان داده می شود.

OIP 7 1

دیدگاهتان را بنویسید

18 + پنج =