بیوگرافی پاتریک دمپسی

پاتریک دمپسی

پاتریک دمپسی بازیگر آمریکایی است که به دلیل نقش خود به عنوان دکتر درک شفرد در درام پزشکی “آناتومی گری” شناخته شده است.

پاتریک دمپسی کیست؟

بازیگر آمریکایی پاتریک دمپسی قبل از این که خواستار بازیگری شود ، از دبیرستان خارج شد تا به عنوان یک جادوگر و جادوگر سفر کند. او کار خود را روی صحنه آغاز کرد اما انتقال به تلویزیون در دهه 1990 انجام داد. وی بیشتر به دلیل نقش خود به عنوان دکتر درک شفرد در درام پزشکی Hit Anatomy’s Anatomy شناخته شده است. او در سال 2007 شروع به گرفتن نقش های فیلم کرد. او در اوقات فراغت خود از مسابقات اتومبیلرانی لذت می برد.

زندگی اولیه و شغلی

پاتریک دمپسی

پاتریک دمپسی

پاتریک دمپسی در 13 ژانویه 1966 در لویستون ، ماین متولد شد. جوانترین از سه فرزند ، دمپسی از دبیرستان خارج شد تا به عنوان یک جادوگر و جادوگر به تور برود. وی سرانجام به تئاتر رفت و در چندین نمایشنامه از جمله نقش اصلی در خاطرات Brighton Beach در سانفرانسیسکو اجرا کرد و موضوع در نیویورک سیتی بود.

در اواخر دهه 1980 ، دمپسی پس از بازیگری در کمدی های عاشقانه به بهشت به ما کمک کرد ، به ما کمک می کند ، نمی تواند عشق و عاشق من را بخرد. وی در دهه 1990 انتقال به تلویزیون را انجام داد و چندین نقش مکرر را در سریال های Sitcoms و Drama ، از جمله اجرای نامزد امی برای یک بار و دوباره در سال 2001 به زمین نشست. Anjelica Huston.

‘آناتومی گری’

در سال 2005 ، دمپسی نقش دکتر درک شفرد را – همچنین به عنوان “دکتر مک دیمری” – در درام پزشکی Hit Grey’s Anatomy نیز به عهده گرفت. این سریال در ABC به عنوان جایگزینی میان فصل آغاز شد و از آن زمان به یکی از نمایش های بسیار مهم در تلویزیون تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی جیمز هاردن

مخاطبان تصویر او را از پزشک حساس تحسین می کردند و از رابطه دوباره و دوباره مجدداً بین شخصیت او و دکتر مریدیت گری که توسط الن پومپئو بازی می شد ، مورد تحسین قرار گرفتند. پاتریک دمپسی برای کار خود در این سریال جایزه انجمن صنفی بازیگران و یک جایزه انتخاب مردم را به دست آورده است.

بیوگرافی پاپ فرانسیس
بیشتر بخوانید

پاتریک دمپسی

پاتریک دمپسی

با این حال ، همه چیز در نمایش هیت هموار اجرا نشده است. دمپسی در سال 2006 پس از واشنگتن اظهار نظر توهین آمیز در مورد تمایلات جنسی بازیگر دیگر در این نمایش ، با عضو بازیگران اشعیا واشنگتن اختلاف نظر کرد. گفته می شود که این دو نفر بعداً چیزها را به خود اختصاص داده اند ، و واشنگتن این سریال را در سال 2007 ترک کرد. دمپسی پس از بیش از 10 سال این سریال را در سال 2015 ترک کرد.

نقش ها

پاتریک دمپسی علاوه بر کار خود در مورد آناتومی گری ، چند نقش فیلم را به عهده گرفته است. وی با همبازی سابق هیلاری سوانک برای نویسندگان آزادی (2007) دوباره به هم پیوست. در این درام ، سوانک معلمی را بازی کرد که سعی داشت زندگی جوانان در معرض خطر خود را بهبود بخشد و دمپسی به عنوان همسرش ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بندیکت کامبربچ

او در پروژه فیلم بعدی خود ، کرایه سبک تر را به خود اختصاص داده است – یک کمدی رمانتیک با پیچ و تاب خارق العاده. پاتریک دمپسی در Enchanted (2007) به عنوان وکیلی که از مدتها پیش برای یک شاهزاده خانم سقوط می کند ، که توسط یک ملکه شیطانی به دوران مدرن فرستاده شده است ، ستاره می شود.

سایر نقشهای قابل توجه پاتریک دمپسی شامل 2008 Made of Honor ، Transformers: Dark of the Moon (2011) و Bridget Jones’s Baby (2016) است.

زندگی شخصی و همسر

پاتریک دمپسی از سال 1987 تا 1994 با بازیگر و مدیر راکی پارکر ازدواج کرد. وی در سال 1999 با هنرمند آرایش جیلیان فینک ازدواج کرد. این زوج یک دختر به نام Talula Fyfe و Twin Boys ، Darby Galen و Sullivan Patrick دارند. در ژانویه سال 2015 ، پس از گذشت نزدیک به 15 سال با هم ، فینک برای طلاق تشکیل داد اما این زوج بعداً در همان سال آشتی کردند.

علاوه بر بازیگری و گذراندن وقت با خانواده ، دمپسی نیز عاشق اتومبیلرانی است.

پاتریک دمپسی

پاتریک دمپسی

حقایق فوری

نام: پاتریک گالن دمپسی
سال تولد: 1966
تاریخ تولد: 13 ژانویه 1966
حالت تولد: ماین
شهر تولد: لوئیستون
کشور تولد: ایالات متحده
جنسیت مذکر
مشهور برای: پاتریک دمپسی بازیگر آمریکایی است که به دلیل نقش خود به عنوان دکتر درک شفرد در درام پزشکی “آناتومی گری” شناخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

هفده − چهارده =