صفحه اصلی > بیوگرافی/مشاهیر : بیوگرافی ایوانکا ترامپ
ads

بیوگرافی ایوانکا ترامپ

ایوانکا ترامپ

ایوانکا ترامپ به عنوان مشاور پدرش، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا خدمت می‌کرد. قبل از آن، او یک توسعه دهنده املاک، ستاره واقعیت و بنیانگذار مجموعه ایوانکا ترامپ بود.

ایوانکا ترامپ کیست؟

ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور سابق آمریکا و غول املاک و مستغلات دونالد ترامپ و ایوانا ترامپ یک فرد اجتماعی است. ایوانکا که برای اولین بار در دوران نوجوانی خود وارد حرفه مدلینگ شد، جاه طلبی های خود را تغییر داد و پس از کالج به امپراتوری تجاری پدرش پیوست.

از سال 2006 تا 2015، او در کنار پدر و دو برادرش به عنوان قاضی در کارآموز سلبریتی کار می کرد. او پس از رسیدن به معاونت اجرایی در سازمان ترامپ و تأسیس برند مد خود، مجموعه ایوانکا ترامپ، مشاور ارشد پدرش در کاخ سفید شد. او با جارد کوشنر، سازنده املاک و مستغلات ازدواج کرده و از او سه فرزند دارد.

اوایل زندگی

ایوانکا ترامپ که در 30 اکتبر 1981 در منهتن متولد شد، در کنار والدین مشهورش، غول املاک و مستغلات دونالد ترامپ و مدل اجتماعی چک-آمریکایی ایوانا ترامپ، در کانون توجهات بزرگ شد. ازدواج این زوج زمانی که ایوانکا 10 ساله بود منحل شد و او به مدرسه شبانه روزی رفت. او دانش آموز مدرسه چاپین بود و سپس به سالن چوات رزماری در کنتیکت منتقل شد.

ایوانکا ترامپ

ایوانکا ترامپ

ایوانکا ترامپ که از Choate ناراضی بود اما به والدینش قول می داد که نمرات خود را حفظ کند، تصمیم گرفت در سن 14 سالگی در مدلینگ تلاش کند.

او به زودی با Elite Model Management قرارداد بست و اولین جلد خود را با مجله Seventeen در سال 1997 زیبا کرد. باندهای تیری موگلر، ورساچه و مارک بوور، در مجله Elle نمایش داده می‌شوند و تا سن 16 سالگی همگی میزبان مسابقات Miss Teen USA 1997 هستند.

پیوستن به کسب و کار خانوادگی

با این حال، ایوانکا به زودی دنیای مدلینگ را بی‌رحمانه و بی‌رحمانه یافت و جاه‌طلبی‌های خود را به سمت تجارت خانوادگی هدایت کرد: املاک و مستغلات. ایوانکا پس از فارغ التحصیلی از مدرسه وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا، دانش آموز پدرش، دو سال در یک شرکت توسعه املاک و مستغلات خارج از سازمان پدرش کار کرد.

ایوانکا ترامپ پس از یادگیری طناب‌ها و احساس اینکه می‌تواند ارزش خود را ثابت کند، به سازمان ترامپ پیوست و به معاونت اجرایی خرید و توسعه رسید و در ساختمان‌ها و استراحتگاه‌ها کار کرد. او همچنین با همکاری دو برادرش، دونالد جونیور و اریک، مجموعه هتل ترامپ را که یک شرکت موفق مدیریت هتل های لوکس است، تأسیس کرد.

زندگینامه تام کروز | زندگی شخصی و لیست آثار
بیشتر بخوانید

از سال 2006 تا 2015، او جایگاه مشهور خود را تثبیت کرد و در کنار پدر و برادرانش به عنوان قاضی مشترک در شاگرد مشهور NBC ظاهر شد.

پروژه های بیرونی

ایوانکا ترامپ با استفاده از نام خانوادگی معروف خود و می‌خواهد صدایی برای زن حرفه‌ای هزاره باشد، پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز، The Trump Card: Playing to Win in Work and Life را در سال 2009 منتشر کرد. او همچنین یک برند مد/سبک زندگی راه‌اندازی کرد. مجموعه ایوانکا ترامپ و همتای دیجیتال آن، IvankaTrump.com.

بیشتر بخوانید: زندگینامه دونالد ترامپ | زندگی شخصی و سیاسی

ترامپ در سال 2017 خود را از این تجارت جدا کرد تا بر کمک به دولت پدرش تمرکز کند و جولای بعد اعلام کرد که این برند را تعطیل می کند. پس از 17 ماه اقامت در واشنگتن، نمی‌دانم چه زمانی به این تجارت برمی‌گردم یا نه، اما می‌دانم که تمرکز من برای آینده قابل پیش‌بینی، کاری است که اینجا در واشنگتن انجام می‌دهم، بنابراین تصمیم‌گیری در حال حاضر این است. تنها نتیجه عادلانه برای تیم و شرکای من است.”

سیاست

ایوانکا ترامپ در مقاطع مختلف از هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات حمایت کرده است. در سال 2007 او از نامزدی ریاست جمهوری هیلاری کلینتون حمایت کرد و از دوستان چلسی کلینتون است. او در سال 2012 از میت رامنی برای ریاست جمهوری حمایت کرد. یک سال بعد، او و همسرش میزبان یک گردهمایی کمک مالی برای سناتور دموکرات نیوجرسی، کوری بوکر بودند.

در چرخه انتخابات ریاست جمهوری سال 2016، ایوانکا نقش مهمی در کمک به جاه طلبی های پدرش در کاخ سفید ایفا کرد و به طور فعال از اظهارات تفرقه انگیز او دفاع کرد که جنجال زیادی را به همراه داشت. “به عنوان یک شهروند، من عاشق کاری هستم که او انجام می دهد. او در مصاحبه ای که در Politico منتشر شد، اظهار داشت: به عنوان یک دختر، به وضوح پیچیده تر است.

در 21 ژوئیه 2016، ایوانکا پدرش را در همایش ملی جمهوری خواهان در کلیولند، اوهایو، قبل از پذیرش نامزدی ریاست جمهوری حزب معرفی کرد.

او گفت: “مانند بسیاری از هموطنان هزاره ام، من خودم را قاطعانه جمهوری خواه یا دموکرات نمی دانم… گاهی اوقات انتخاب سختی است.” برای اینکه آمریکا دوباره بزرگ شود.»

ایوانکا ترامپ

ایوانکا ترامپ

او همچنین تاکید کرد که پدرش از زنان و حقوق برابر حمایت می کند. او گفت: “پدرم برای استعداد ارزش قائل است. او وقتی دانش و مهارت واقعی را پیدا می کند، آن را تشخیص می دهد.” او کوررنگی و بی طرف است. او بهترین فرد را برای این کار استخدام می کند.

بیوگرافی سی و هفتمین رئیس جمهور ایالات متحده ریچارد نیکسون
بیشتر بخوانید

با این حال، در اکتبر 2016، حمایت ترامپ از پدرش، پس از فاش شدن یک ویدیوی فاش شده از اظهارات تحقیرآمیز او در مورد زنان، روی کسب و کار خودش تأثیر گذاشت. علیرغم محتوای توهین آمیز جنسی ترامپ، ترامپ در کنار پدرش ایستاد، اما این بار زنان احساس کردند که او خیلی فراتر رفته است.

به زودی، بایکوت خط مد ترامپ با استفاده از هشتگ “#CrabYourWallet”، بازی با کلمات یکی از اظهارات مبتذل غول میلیاردر در این ویدئو آغاز شد: “و وقتی یک ستاره هستید، به شما اجازه می دهند این کار را انجام دهید. آی تی. تو میتوانی هر کاری انجام دهی. … آنها را با p- - -y بگیرید.”

اما این اولین باری نبود که خط مد ترامپ مورد انتقاد قرار گرفت. در اوایل سال، برند کفش آکوازورا از ترامپ به دلیل کپی کردن تقریباً تمام جزئیات یکی از طرح‌های صندلش شکایت کرد.

ترامپ همچنین مجبور شد 20000 روسری را به دلیل خطر سوختگی بالاتر از حد متوسط برای مصرف کنندگان فرا بخواند. او همچنین به دلیل اینکه طرفدار سیاست ملی مرخصی زایمان پدرش بوده، در حالی که در شرکت خودش ارائه نمی دهد، مورد انتقاد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سیاست مدار آمریکایی مایک پنس

ایوانکا به قهرمانی پدرش در مسیر مبارزات انتخاباتی ادامه داد. در 8 نوامبر 2016، او در یک پیروزی خیره کننده به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شد که رد شدید سیاست های تشکیلاتی توسط آمریکایی های یقه آبی و طبقه کارگر تلقی می شد.

دختر اول

پس از انتخابات، ایوانکا، خواهر و برادرش دونالد جونیور و اریک، و همسرش کوشنر، به زودی به عنوان اعضای تیم انتقالی پدرش به ریاست جمهوری معرفی شدند.

پس از تحلیف ریاست جمهوری پدرش، ایوانکا و کوشنر که به عنوان مشاور ارشد کاخ سفید معرفی شد، بنا به گزارش ها خانه ای در محله Kalorama در واشنگتن دی سی خریداری کردند، جایی که خانواده اوباما نیز پس از ترک ریاست جمهوری اوباما به آنجا نقل مکان کردند.

در فوریه 2017، فروشگاه بزرگ Nordstrom اعلام کرد که به دلیل فروش ضعیف، برند ایوانکا را کنار می‌گذارد. پرزیدنت ترامپ در واکنش به دفاع از دخترش در توییتر شخصی و رسمی خود در توییتر نوشت: «با دخترم ایوانکا بسیار ناعادلانه رفتار شده است. او یک فرد بزرگ است – همیشه مرا به انجام کار درست فشار می دهد! وحشتناک!”

در مارس 2017، ایوانکا، یکی از مشاوران نزدیک پرزیدنت ترامپ، گفت که کارمند بدون حقوق کاخ سفید خواهد شد. من نگرانی‌هایی را شنیده‌ام که برخی از مشاوره دادن به رئیس‌جمهور در مقام شخصی‌ام در حالی که داوطلبانه تمام قوانین اخلاقی را رعایت می‌کنم، شنیده‌ام و در عوض به عنوان یک کارمند بدون حقوق در دفتر کاخ سفید خدمت می‌کنم، با رعایت همه قوانین مشابه سایر فدرال‌ها.

بیوگرافی اولیس اس. گرانت
بیشتر بخوانید

کارمندان، “او در بیانیه ای گفت. در طول این روند، من با وکیل کاخ سفید و مشاور شخصی خود از نزدیک و با حسن نیت کار کرده‌ام تا به ماهیت بی‌سابقه نقشم رسیدگی کنم.»

در نوامبر 2017، اندکی قبل از ورود پدرش به عنوان بخشی از یک تور آسیایی، ایوانکا ترامپ به عنوان سخنران مهمان در کنفرانسی تحت حمایت دولت درباره توانمندسازی زنان در توکیو، ژاپن حضور داشت. در اواخر همان ماه، ترامپ به حیدرآباد هند سفر کرد تا در اجلاس سالانه جهانی کارآفرینی (GES) به عنوان بخشی از موضوع آن سال کارآفرینی زنان شرکت کند.

دخالت ترامپ در GES در بحبوحه شایعاتی مبنی بر اختلاف با رکس تیلرسون وزیر امور خارجه وقت ایالات متحده و همچنین سوالاتی در مورد شرایط محل کار کارگران زن شرکت او در کشورهای آسیایی رخ داد.

ایوانکا ترامپ

ایوانکا ترامپ

در ماه دسامبر، ایوانکا ترامپ در شکایتی که توسط یک وکیل واشنگتن به دلیل این ادعا که او و همسرش نتوانسته اند لیست کامل دارایی ها و ابزارهای سرمایه گذاری را در فرم های افشای مالی عمومی خود فاش کنند، نامگذاری شد. سخنگوی کاخ سفید این شکایت را “بیهوده” خواند.

مدافع مادران و کودکان

برای شروع دومین سال ریاست جمهوری پدرش، به نظر می‌رسید که ایوانکا قصد دارد هدف خود را برای ایجاد قانون مرخصی زایمان دنبال کند.

در فوریه 2018، پولیتیکو گزارش داد که دختر اول و مارکو روبیو، رقیب سابق کمپین انتخاباتی ترامپ، در مورد این موضوع با یکدیگر همکاری می‌کنند و درباره ایده‌هایی که شامل دریافت مزایای تامین اجتماعی و افزایش مالیات بر حقوق و دستمزد به‌عنوان وسیله‌ای برای تامین مالی مرخصی استحقاقی می‌شود، بحث می‌کنند.

در اواخر ماه، ایوانکا برای شرکت در مراسم اختتامیه بازی های المپیک زمستانی 2018 در پیونگ چانگ به کره جنوبی سفر کرد. او قرار بود با مون جائه این، رئیس جمهور کره جنوبی در کاخ آبی ریاست جمهوری در سئول دیدار کند، اما نه با اعضای هیئت کره شمالی.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بنیانگذار ایالات متحد جورج واشنگتن

در ماه ژوئن، در حالی که دولت ترامپ با خشم فزاینده ای بر سر روند جداسازی کودکان از والدینشان در مرز ایالات متحده و مکزیک درگیر شده بود، بنا بر گزارش ها، ایوانکا از پدرش خواست تا در سیاست بحث برانگیز «تحمل صفر» تجدید نظر کند.

بیوگرافی جیمی فاکس
بیشتر بخوانید

پس از امضای فرمان اجرایی برای حفظ خانواده‌ها توسط رئیس‌جمهور، او توییتی منتشر کرد که در آن او را به خاطر «اقدامات انتقادی برای پایان دادن به جدایی خانواده‌ها در مرز ما» مورد تشویق قرار داد و افزود: «کنگره اکنون باید اقدام کند + راه‌حلی پایدار پیدا کند که با ما سازگار باشد. ارزش های مشترک.”

اولین دختر در نوامبر 2018 پس از گزارش واشنگتن پست در مورد استفاده او از یک حساب ایمیل شخصی برای مشاغل دولتی، دوباره در سرفصل اخبار قرار گرفت، موضوعی که هیلاری کلینتون را در سال 2016 تحت تأثیر قرار داد.

فوریه بعد، ترامپ به اتهام علیه مترقی پیوست. سیاست های الکساندریا اوکاسیو کورتز سوسیالیست دموکرات، با این استدلال که اکثر آمریکایی ها حداقل دستمزد تضمین شده را نمی خواهند.

کرونا و کمک به مشاغل کوچک

در حالی که آشکار شد که همه‌گیری ویروس کرونا در اوایل سال 2020 به سرعت از بین نمی‌رود، ترامپ به طور برجسته در ارائه یک بسته وام 349 میلیارد دلاری، موسوم به برنامه محافظت از چک (PPP) برای مشاغل کوچک مشارکت داشت. به گفته کاخ سفید، دختر اول تلاش‌ها را با کنگره هماهنگ کرد و مدیران اجرایی مؤسسات مالی بزرگ را لابی کرد تا بودجه این برنامه را تأمین کنند.

در اواخر آوریل، او در یک رویداد کاخ سفید برای مشاغلی که از وام های PPP بهره مند شده بودند، به پدرش پیوست. نکات برجسته شامل حضور کارمندان کافی شاپ Bitty & Beau بود که فرصت های شغلی را برای افراد دارای ناتوانی های ذهنی و رشدی ارائه می دهد.

زندگی شخصی

ایوانکا ترامپ در سال 2009 با کوشنر توسعه دهنده املاک و مستغلات ازدواج کرد. این زوج دارای سه فرزند به نام های آرابلا رز (متولد ژوئیه 2011) و پسران جوزف فردریک (متولد اکتبر 2013) و تئودور جیمز کوشنر (متولد مارس 2016) هستند.

ایوانکا ترامپ مطابق با ایمان شوهرش به یهودیت ارتدوکس گروید. او یک رژیم غذایی کوشر می خورد و سبت را رعایت می کند.

ایوانکا ترامپ

ایوانکا ترامپ

حقایق کلی

سال تولد: 1981
تاریخ تولد: 30 اکتبر 1981
ایالت تولد: نیویورک
شهر تولد: منهتن
کشور تولد: ایالات متحده آمریکا
جنسیت: مؤنث
معروف ترین: ایوانکا ترامپ به عنوان مشاور پدرش، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دونالد ترامپ، خدمت می کرد. قبل از آن، او یک توسعه دهنده املاک، ستاره واقعیت و بنیانگذار مجموعه ایوانکا ترامپ بود.
صنایع
تجارت و صنعت
تلویزیون
علامت نجومی: عقرب
مدارس
مدرسه وارتون
ملیت ها
آمریکایی

دیدگاهتان را بنویسید

چهار + سه =