صفحه اصلی > کسب و کار : کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه راه بیندازید!
ads

کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه راه بیندازید!

کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه راه بیندازید

کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه راه بیندازید !

در دنیای امروز شما ‌می‌توانید براحتی از اینترنت درآمد بسیار بالایی داشته باشید! خب طبیعی است شما اگر این جمله‌ رو سال‌های پیش می‌خواندید اصلا باور نمی‌کردید ، ولی در حال حاضر اصلا اینگونه نیست، گسترش اینترنت و صفحه های مجازی موجب شده تا راه‌ و روش‌هایی برای کسب درآمد از آن وجود داشته باشد و شما بتوانید از طریق صفحات مجازی کسب درآمد میلیونی داشته باشید.

کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه یکی از اصلی ترین مزیت‌های اینترنت می باشد که شما به هیچ وجه نیاز ندارید سرمایه اولیه زیادی داشته باشید و جالب تر از آن این است که شما ‌می‌توانید یک شغل اینترنتی در خانه داشته باشید به عنوان شغل اول یا شغل دوم ،تیم بامدادی ها در این مقاله قصد دارد به شما در مورد این که با چه روش‌هایی ‌می‌توانید کسب درآمد اینترنتی داشته باشید اطلاعات کافی بدهد.

کسب و کار اینترنتی

سرفصل هایی که قرار است در “کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه راه بیندازید ! ” با شما درمیان بزاریم :

کسب و کار فیزیکی یا کسب و کار اینترنتی ، کدام بهتر است؟

بنظر من بهتر است قبل از شروع مقاله به این پرسش پاسخ دهیم که کدام یک از این روش‌ها (کسب و کار فیزیکی یا کسب و کار اینترنتی) برای شما مناسب است، خب آمار نشان داده که اغلب افراد هستند که به شبکه های مجازی و حتی اینترنت هیچ علاقه‌ای ندارند و حتی اینترنت را مضر می‌دانند ، اگر واقعا شما هم جزو این دسته افراد هستید بزارید بهتون رک بگم که این مقاله اصلا به شما پیشنهاد نمیشه، ولی اگر علاقه‌مند به داشتن درآمد میلیونی هستید حتما این مقاله رو از دست ندید.

کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی وب سایت
بیشتر بخوانید

کسب و کار فیزیکی یا کسب و کار اینترنتی ، کدام بهتر است؟

کسب و کار‌های فیزیکی چندین سال رو بورس بودند و همچنان هم در حال حاضر یک منبع درآمدی می باشند برای افراد ، ولی این را در نظر داشته باشبد برای راه اندازی کسب و کار فیزیکی شما حتما نیاز به سرمایه ای دارید تا حداقل بتوانید یک جایی را اجاره یا خریداری کنید تا بتوانید محصولاتی را از طریق آنجا بفروشید ، ولی کسب و کار اینترنتی به هیچ وجه اینگونه نیست و شما بدون سرمایه اولیه ‌می‌توانید شروع به درآمد کنید ؛ پس من تصمیم‌گیری را با خودتان میزارم که می‌خواهید کدام روش را برای راه‌ا‌ندازی کسب و کار انتخاب کنید؟

و یا ممکن است شما جزو دسته افرادی باشید که تصمیم گرفته اید یک شغل اینترنتی در خانه داشته باشید که بتوانید کسب درآمد خود را افزایش دهید، پس مطمن باشید اینترنت برای شما بسیار مناسب می باشد.با ما همراه باشید تا با روش‌هایی که ما در ادامه این مقاله به شما معرفی می‌کنیم، ‌بتوانید یک شغل اینترنتی خوب در خانه داشته باشید.

راه و روش کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه

راه ‌های زیادی برای کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه وجود دارد که شما با استفاده از این روش ها قادر خواهید بود که به درآمد های میلیونی برسید ، ما در این مقاله قصد داریم چند نمونه از روش هایی که در کشور عزیزمان برای کسب درآمد از اینترنت به کار می‌رود را برای مشا باز کنیم و توضیحات تکمیلی درباره آنها به شما ارائه دهیم.

1. کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی سایت

با گسترش روزافزون اینترنت و شبکه های مجازی و  استفاده زیاد عموم مردم از اینترنت وبسایت‌ها بسیار افزایش یافته‌اند، در این میان فروشگاه ها ، شرکت ها و یا اشخاصی هستند که لازم به داشتن سایت هستند ولی مهارت و تخصص لازم را برای طراحی سایت را ندارند، پس شما ‌می‌توانید براحتی با یادگیری کامل طراحی سایت پروژه‌هایی را که در این زمینه می باشند از افراد و شرکت های مختلف دریافت کنید و شروع کنید به کسب درآمد از طریق طراحی سایت، یکی از مزیت‌های این مدل کار کردن دورکاری می باشد که شما ‌می‌توانید در خانه و وقت‌های اضافه خود پروژه‌های خود را انجام دهید و در زمان کاری به یک کار دیگر بپردازید.

کسب درآمد از کوتاه کننده لینک
بیشتر بخوانید

طبق آماری که کشور ها در سرتاسر جهان ارائه میکنند این است که طراحان وبسایت درآمد خوبی دارند و اگر شما هم بتوانید توانایی و تخصص کافی را در این زمینه پیدا کنید حتما موفق خواهید بود، البته به این مورد توجه کنید که بازار طراحی وبسایت در ایران خیلی پرطرفدار شده است و اگر بخواهید به صورت خیلی مبتدی در این بازار وارد شوید هیچوقت درآمد خوبی هم نخواهید داشت پس حتما قبل از شروع کار طراحی وبسایت باید در این کار حرفه ای شوید و بتوانید سایت‌های تخصصی و خوبی را طراحی کنید.

افرادی وجود دارند که علاقه و اشتیاق به شغل طراحی وبسایت دارند ولی چون طراحی سایت نیاز به کد نویسی دارد به سمت ایجاد سایت نمی‌روند، کد نویسی در سایت و اجرا هر سایتی مورد نیاز می باشد ولی شما ‌می‌توانید بدون کد نویسی هم یک طراح سایت خوب باشید و پروژه‌های طراحی وب دریافت کنید.

مجله بامدادی ها در یک مقاله جدا ( کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی وب سایت ) بصورت اختصاصی به این موضوع پرداخته است.

کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی گرافیک

طراحی گرافیک یکی دیگر از آن دسته شغل هایی میباشد که ‌می‌توانید از آن کسب درآمد کنید، به افرادی که طراحی گرافیک انجام می‌دهند گرافیست می‌گویند، که انسان هایی بسیار خلاق و ایده پرداز می باشند. در زمان حال که هنر گرافیک بصورت چشمگیری رونق پیدا کرده آن به زیر شاخه‌های مختلفی تبدیل ‌شده است، مثلا یک سری افراد طراح گرافیک وجود دارد که بنر‌های تبلیغاتی طراحی می‌کنند یک سری طراح UI و UX هستند و…

کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی گرافیک

مبالغ بدست اومده از این راه هرکدام از این طراحان گرافیک در زیر شاخه‌های مختلف متفاوت است، شما هم باید زیر شاخه مورد نظر خود را در زمینه گرافیک انتخاب کنید. شاید برای شما سوال باشد که ‌این‌کار اصلا اینترنتی نیست! ولی اینطور نیست گرافیست‌ها نیاز به اینترنت دارند و طرح‌های مختلفی را هر روز از طریق اینترنت مشاهده می‌کنند تا خلاق‌تر شوند.

یکی دیگر از کار‌هایی که گرافیست‌ها با اینترنت انجام می‌دهند، دریافت و تحویل پروژه‌ها است و اکثر پروژه‌های طراحی گرافیک از این طریق انجام می‌شود.

مجله بامدادی ها در یک مقاله جدا ( کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی گرافیک ) بصورت اختصاصی به این موضوع پرداخته است.

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه از طریق برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از اینترنت برنامه نویسی اپلیکیشن‌های تلفن همراه می باشد که در حال حاضر در بازار فناوری خیلی رواج پیدا کرده است. طبق آماری که در سال ۲۰۲۰ گرفته شد درآمد برنامه نویسی موبایل یکی از 10 شغل پر درآمد دنیا است، اما باید بدانید که این شغل نیاز به پیش نیاز‌های بسیار زیادی دارد و شما حتما باید زبان‌های برنامه نویسی زیادی را یاد بگیرید تا توانایی این را داشته باشید اپلیکیشن‌های اندرویدی را توسعه دهید.

تعریف چرخه تجاری: 4 مرحله چرخه تجاری
بیشتر بخوانید

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه از طریق برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل

بخاطر استفاده بیشتر مردم از تلفن های هوشمند پروژه‌های زیادی هم توسط کارفرما‌ها بوجود آمده است که نیاز به اپلیکیشن‌های موبایلی دارند این پروژه‌ها از سطح مبتدی تا سخت وجود دارد و بودجه صرف شده هر کدام از آنها هم متغیر می باشد و اگر شما تخصص انجام این‌ها را داشته باشید ‌می‌توانید کسب درآمد بسیار عالی داشته باشید، البته سیستم عامل‌های تلفن همراه هم متفاوت است، سیستم عامل‌های IOS و اندروید از مهم‌ترین و محبوب‌ترین سیستم‌های موبایل‌هایی میباشند که افراد در حال استفاده از آنها هستند.

مجله بامدادی ها در یک مقاله جدا ( کسب درآمد از برنامه نویسی موبایل ) بصورت اختصاصی به این موضوع پرداخته است.

کسب درآمد اینترنتی از طریق تولید محتوا و مدیریت آن

کسب درآمد از اینترنت یه هر روشی مشخصا یکی از نتایج شیرین و جذاب برای همه علاقه مندان به این حوزه میباشد . در مورد کسب درآمد از تولید محتوا و وبلاگ نویسی بخوام بگویم ، همه ما علاقه داریم در کنار محتوهایی که ایجاد میکنیم و تولید محتوای ماندگار ، بتوانیم ثروت ساز باشیم کسب درآمد از تولید محتوا را هم تجربه کنیم .

ما با کسب درآمد از تولید محتوا می توانیم از کارهای اداری و خسته کننده که تمایلی به انجام آن نداریم بیرون بیاییم  و به دور از مکان های خشک و رسمی ادارات و شرکت ها باشیم و در اتاق خانه خودمان کار کنیم و چه بسا درآمد بسیار بالایی هم نسبت به آن کار ها هم داشته باشیم .

کسب درآمد از تولید محتوا

ولی برای رسیدن به این اهداف نمی توانیم توقع داشته باشیم در مدت زمان کوتاهی به هدف مان برسیم یا با نداشتن کسب هیچ مهارتی در زمینه تولید محتوا بتوانیم شبکه اجتماعی یا وب سایت پر ترافیکی داشته باشیم و بتوانیم درآمد بالایی هم داشته باشیم.

پس برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهکار هایی برای کسب درآمد اینترنتی از تولید محتوا و مدیریت آن ، مجله بامدادی ها در یک مقاله اختصاصی ( کسب درآمد اینترنتی از تولید محتوا ) به این موضوع پرداخته ایم.

کسب درآمد اینترنتی از مدیریت شبکه‌های اجتماعی

اکثریت مدیران وب سایت ها بر این قضیه متعقد هستند که شبکه های اجتماعی نقش بسیار بسزایی در مارکتیگ و معروف کردن محصول دارد، خرید و فروش اینترنتی در فضای مجازی با اومدن سوشال مدیاهایی مانند فیس بوک و اینستاگرام در بسیاری از کشور های دنیا با پیشرفت چشم گیری روبرو شد. ولی این فرآیند متاسفانه یا خوشبختانه در کشور ما به وجود محدودیت هایی که وجود دارد کمی با تاخیر روبرو شد.

کسب درآمد اینترنتی از تولید محتوا
بیشتر بخوانید

کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه و خصوصا کسب درآمد از شبکه های اجتماعی را می توان اصلی ترین رویدادی دانست که با رونق پیدا کردن شبکه های اجتماعی در جامعه جهانی به وجود آمده است و ترکیبی از فعالیت های اجتماعی مجازی یا بازاریابی و فروش آنلاین دانست.

پس برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهکار هایی برای کسب درآمد اینترنتی از شبکه های اجتماعی و مدیریت آن ، مجله بامدادی ها در یک مقاله اختصاصی ( کسب درآمد از شبکه های اجتماعی) به این موضوع پرداخته ایم.

کسب درآمد از سئو 

عنوان شغلی سئو که یکی از پر درآمدترین شغل‌هایی میباشد که شما ‌می‌توانید با یادگیری ، آن را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کنید و کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه خود را با آن شروع بکنید.اگر بخواهیم سئو را توضیح دهیم بهتر است بگوییم که سئو به یک سری از قوانینی گفته می شود که از طرف موتور های جست و جو گذاشته شده است که شما ‌موظفید آنها را در سایت آنها را رعایت کنید تا وب سایت در نتایج موتور‌های جستجو رتبه بهتری کسب کند؛ البته برای بدست آوردن این شغل شما نیازمند مطالعه و تجربه زیادی در این زمینه، هستید.

کسب درآمد از سئو

البته که واضح است در عین سخت بودن این کار، درآمد آن بسیار بالاست و می‌توان سئو را به عنوان شغل اصلی در نظر گرفت و درآمد بالایی در ماه داشت.

شما اگر تصمیم دارید به یک سئو کار حرفه‌ای تبدیل شوید باید با قوانین گوگل آشنایی کامل داشته باشید و قادر به تحلیل و بررسی داده‌های سنگین در ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول باشید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

«پست قبلی

پست بعدی»

دیدگاهتان را بنویسید

هفده − چهار =