صفحه اصلی > کسب و کار : کسب درآمد از شبکه های اجتماعی
ads

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی : در این مقاله قصد داریم راه ها و شبکه مجازی هایی را معرفی کنیم که بوسیله آن ها بتوانید به کسب درآمد برسید . اگر دارید این مقاله رو دنبال میکنید پس مشخص شده که از میزان مهم بودن شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی مطلع شده‌اید و بخوبی میدانید که این شبکه های اجتماعی در بازاریابی انفلابی عظیم راه انداخته اند.

ولی پرسی پیش میاید که چرا شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارها بسیار مهم و ضروری شده اند؟
  1. شما به کمک شبکه‌های اجتماعی می‌توانید ترافیک هدفمندی وارد وب سایت کاری خود کنید. یعنی بازدید کنندگانی که وارد وب‌سایت شما می‌شوند، مشخصا همان افرادی هستند که هدف شما هستند. حالا جدا از تاثیرگذاری این شبکه‌ها روی ترافیک سایت شما ، اثرگذاری آنها روی سئو (بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو) هم بسیار به چشم می آید.
  2. شبکه‌های اجتماعی مکان های مناسبی برای ایجاد ارتباط با مشتری‌ها می باشند. با بودن موثر شما در ویترین شبکه‌های اجتماعی و یک استراتژی مناسب، هدف خود از ایجاد این برند را به آنها منتقل خواهد شد. و از طرفی ، اطلاع‌ رسانی برای شما آسان می‌گردد و براحتی می‌توانید درباره برنامه‌های خود ، آنها را مطلع کنید.
  3. یکی دیگر از امکانات این شبکه‌ها می‌توانیم به توانایی پاسخ‌ دهی سریع به سوالات مخاطبان اشاره کنیم. این اصل سبب می‌شود که میزان چشم‌انداز برند شما در برابر مخاطبان‌تان حفظ شود.

۱) فیسبوک

فیسبوک که آن را میتوان یکی از اولین شبکه های اجتماعی نامید که محبوبیت بسیار زیادی بین افراد دنیا پیدا کرده و هنوز هم در اکثریت کشور ها در رده اول می باشد.فیسبوک که دستاوردی از دانشگاه هاروارد به حساب می‌آید، در فوریه سال ۲۰۰۴، توسط مارک زاکربرگ راه‌اندازی و شروع شد .

فیسبوک

در همان اوایل کار فقط توسط خود هارواردی‌ها قابل دسترسی بود و پس از مطرح شدن اسم آن در دیگر دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها مطرح شد. تیم پشتیبان فیسبوک تصمیم گرفتند آن را گسترش بدهند و با شروع به گسترش آن ها از دانشگاه ها و دبیرستان ها شروع کردند و سرانجام این شبکه اجتماعی آنقدر دوست داشتنی شد که تیم زاکربرگ تصمیم گرفتند که به صورت کاملا عمومی ، این سرویس شبکه اجتماعی را به سراسر جهان ارائه دهند.

کسب درآمد اینترنتی از طریق طراحی وب سایت
بیشتر بخوانید

۲) توییتر

توییتر در تاریخ مارس سال ۲۰۰۶ فعالیت خود را شروع کرد و به صورت باورنکردنی توانست برای خود، مکان و محبوبیتی در دل افراد علاقمند به میکرو بلاگینگ باز کند.فضای توییتر از همان اول مکانی محدود به حساب میامد و به افرادی که استفاده میکردند فقط این اجازه را میداد که بتوانند حداکثر محتوایی با ۱۴۰ کارکتر به اشتراک بگذارند.

twiter

حالا پس از اضافه شدن امکان اشتراک عکس ها و فیلم ها ، مشخص شد که برای اشتراک گذاری هر کدام ، حدود ۲۴ کارکتر اشغال می‌شود. البته در می سال پیش ، توییتر اعلام کرد که عکس ها و فایل های ویدیویی دیگر کارکترهای شما را اشغال نمی‌کنند و بلاگر ها می‌توانید در کنار اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوها، ۱۴۰ کارکتر خود را داشته باشید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

17 − 7 =