صفحه اصلی > کسب و کار : کسب درآمد از بلاگری
ads

کسب درآمد از بلاگری

کسب درآمد از بلاگری

کسب درآمد از بلاگری ؟ صادقانه خواهیم گفت: وبلاگ نویسی ساده ترین راه برای کسب درآمد از بلاگری نیست. اما نکته مهم این است که هرکسی می تواند این کار را انجام دهد و در رزومه شما بسیار شگفت آور به نظر می رسد.

آنچه شما نیاز دارید چیزی جالب برای گفتن و صبر و فداکاری کافی برای ایجاد ترافیک و موارد دیگر است. اما وبلاگ نویسان موفق چگونه درآمد خود را کسب می کنند؟ ما با چند نفر از آنها مصاحبه کرده ایم تا اسرار کسب درآمد خود را فاش کنیم.

راهنمای ما به شما یک برنامه عملیاتی عادی می دهد تا وبلاگ خود را از زمین خارج کرده و به یک تجارت کوچک و سودآور از خانه تبدیل کنید.

نحوه راه اندازی وبلاگ

در مورد راه اندازی واقعی وبلاگ ، دو گزینه اصلی دارید – می توانید از یک بستر وبلاگ نویسی رایگان استفاده کنید ، یا می توانید وب سایت خود را ایجاد کنید. ما شما را از طریق هر دو مورد بررسی خواهیم کرد ، و نکات مثبت و منفی آنها را شرح خواهیم داد ، بنابراین شما می توانید تصمیم درستی برای خود و وبلاگ خود بگیرید.

شروع کار با وبلاگ نویسی می تواند یک زمینه اولیه باشد ، خصوصاً اگر دانش فنی زیادی نداشته باشید.

سیستم عامل های وبلاگ نویسی رایگان

بسیاری از سیستم عامل ها به شما امکان می دهند وبلاگی را به صورت رایگان راه اندازی کنید و استفاده از آنها بسیار آسان است. اگر در ابتدا فقط می خواهید وبلاگ معمولی داشته باشید ، این می تواند مناسب شما باشد

اما ، سیستم عامل های وبلاگ نویسی رایگان می توانند بسیار محدود کننده باشند. فقط به میزان محدودی می توانید سفارشی کنید و وبلاگ شما محدودیت ذخیره سازی دارد که می تواند بارگذاری فیلم ها و تصاویر بزرگ را دشوار کند.

اشکال دیگر این است که URL وبلاگ شما چیزی شبیه “www.yourblog.wordpress.com” با مارک تجاری پلت فرم خواهد بود.

بیشتر سیستم عامل های وبلاگ نویسی رایگان به شما امکان نمی دهند آگهی های تبلیغاتی یا پیوندهای وابسته را در سایت خود قرار دهید ، که جریان اصلی درآمد برای بیشتر وبلاگ نویسان است.

مبانی کسب درآمد طراحی اپلیکیشن
بیشتر بخوانید

با این حال ، اگر این موارد شما را آزار نمی دهد ، در اینجا خلاصه ای از بهترین سیستم عامل های وبلاگ نویسی رایگان وجود دارد.

کسب درآمد از بلاگری

کسب درآمد راحت از بلاگری

WordPress.com :

این یک سرویس میزبانی وبلاگ رایگان است که استفاده از آن آسان است. شما باید تبلیغات و مارک تجاری وردپرس را تحمل کنید مگر اینکه ماهیانه هزینه بپردازید و نمی توانید تبلیغات خود را در سایت خود قرار دهید. همچنین گزینه های محدودی برای سفارشی سازی و گسترش وجود دارد.

Blogger :

سرویس میزبانی وبلاگ رایگان Google ، Blogger ، واقعاً ساده است. اما گزینه های سفارشی سازی و طراحی بسیار محدود هستند و اگر بخواهید ویژگی های جدیدی اضافه کنید گزینه های زیادی وجود ندارد.

Medium  :

با مدیوم ، بیشتر بر روی نوشتن تأکید می شود تا طراحی ، و توسط بسیاری از روزنامه نگاران ، نویسندگان و متخصصان استفاده می شود. این یک روش عالی برای به اشتراک گذاشتن کار خود با یک جامعه خاص است ، اما شما نمی توانید هیچ تبلیغی را ارائه دهید و ایجاد نام تجاری شخصی خود دشوار است.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

هجده − چهار =