صفحه اصلی > کسب و کار : کسب درآمد از بازی های ویدیویی
ads

کسب درآمد از بازی های ویدیویی

کسب درآمد از بازی های ویدیویی

کسب درآمد از بازی های ویدیویی :‌ وقتی در دهه ‘90 بزرگ می شدم ، هرگز تصور نمی کردم بتوانم برای بازی های ویدیویی پول دریافت کنم. اگر می دانستم که روزی می توان با اجازه دادن به غریبه ها بازی من را تماشا کرد ، اکنون می توانید از مونتاژی به سبک راکی در مورد آموزش من به عنوان بهترین گیمر در جهان لذت ببرید. برادران بازی من ، پلتفرم بازی ویدیویی Twitch می تواند جذابیت ما را تأیید کند … و به ما کمک می کند از این طریق درآمد کسب کنیم.

4 راه برای کسب درآمد از بازی های ویدیویی

در حالی که موفقیت و درآمد متفاوت است ، افراد واقعاً ثابت کرده اند که جریان بازی های ویدیویی می تواند یک کار تمام وقت سودآور باشد. شما حتی می توانید در معرض دید حرفه ای ها و رقابت در مسابقات eSports در مقابل میلیون ها بیننده برای میلیون ها دلار قرار بگیرید. یا اینکه فقط می تواند یک راه سرگرم کننده برای ایجاد کمی پول اضافی در کنار شما باشد. در اینجا نحوه کسب درآمد از طریق بازی های ویدیویی و پخش جریانی آنها در این انجمن بازی رایگان آورده شده است.

کسب درآمد از بازی های ویدیویی

4 راه برای کسب درآمد از بازی های ویدیویی

1. درخواست کمک مالی کنید

به محض ورود به سیستم برای پخش جریانی (رایگان است) ، می توانید یک دکمه کمک مالی به کانال خود اضافه کنید ، که به بینندگان اجازه می دهد پول شما را پرتاب کنند. کمک های مالی می تواند از یک دلار تا هزاران دلار در یک بار باشد. در حالی که مورد دوم عادی نیست ، برخی از پخش کننده های Twitch کمک های زیادی در کانال های خود دریافت کرده اند. (به یاد داشته باشید: در حالی که آنها “کمک مالی” نامیده می شوند ، IRS همچنان سهم خود را می خواهد.)

2. جمع آوری “بیت”

در اکتبر سال 2016 ، Twitch سیستم نوک تیغی را به نام “Cheering” اعلام کرد که از طریق آن بینندگان می توانند جریان آنلاین مورد علاقه خود را به نام بیت ها پخش کنند. بینندگان می توانند با تماشای تبلیغات 30 ثانیه ای پنج تا 100 بیت (100 بیت ارزش 1.40 دلار دارند) کسب کنند.

تکنیک قاب بندی در فروش
بیشتر بخوانید

آنها همچنین می توانند بیت ها را بطور کامل از طریق سیستم پرداخت آمازون خریداری کنند. وقتی بیننده کاری را که شما در بازی خود انجام داده اید دوست دارد ، می تواند “cheerxx” را در نوار چت کانال شما تایپ کند ، جایی که “xx” تعداد بیت هایی است که می خواهد هدیه کند. به عنوان مثال ، اگر شخصی “cheer1000” را تایپ کند ، شما 1000 بیت که 10 دلار ارزش دارد ، دریافت می کنید.

3. مشترکین را جمع کنید تا به کسب درآمد از بازی های ویدیویی برسید

صعود به سطح کار کمی بیشتر نیاز دارد ، اما بازدهی بیشتری را به همراه دارد. پس از اینکه یک دنباله ثابت را جمع کردید – حداقل 500 بیننده منظم – می توانید بدون هیچ هزینه ای درخواست یک Twitch Partner را داشته باشید. شریک شدن برای کسب درآمد بیشتر در Twitch کلیدی است. یکی از مزایای آن دکمه برجسته “اشتراک” است.

مشترکین افرادی هستند که واقعاً شما را دوست دارند و دوست دارند شما موفق شوید. به ازای هر مشترکی که به دست می آورید ، Twitch ماهیانه حدود 2.50 دلار به شما پرداخت خواهد کرد.

حتی لازم نیست در بازی هایی که پخش جریانی می کنید بهترین باشید. اگر در شبکه های اجتماعی مشغول سرگرمی و بازاریابی خود هستید ، می توانید زمینه های ارزنده ای را در دنیای جریان به دست آورید. قبل از اینکه متعهد شوند مشترک کانال شما شوند ، یک حساب YouTube ایجاد کنید که پیروان بالقوه بتوانند شما را بشناسند و کسب درآمد از بازی های ویدیویی شروع کنید.

ارسال حلقه های برجسته از جریان های شما آنها را ترغیب می کند از کانال شما در Twitch بازدید کنند. فکر کنید این کار به عنوان سرمایه گذاری در یک تریلر است تا مردم مایل به تماشای کل فیلم باشند. موفق ترین پخش کننده های Twitch با بینندگان خود ارتباط برقرار می کنند ، قدردانی خود را از کمک های مالی نشان می دهند و گویا هستند. شوخ طبعی و کنجکاوی شما را از جمع جدا می کند.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.