صفحه اصلی > سینما : نقد فیلم آخرین دوئل
ads

نقد فیلم آخرین دوئل

نقد فیلم آخرین دوئل

نقد فیلم آخرین دوئل

نقد فیلم آخرین دوئل : آخرین دوئل (به انگلیسی: فیلم The Last Duel) یک اثر درام-مهیج تاریخی به کارگردانی ریدلی اسکات است. براساس فیلم The Last Duel: A True Story of Trial توسط Combat in Medieval France نوشته اریک جاگر ، فیلمنامه این اثر توسط بن افلک ، مت دیمون و نیکول هولوفسنر نوشته شده است.

دیمون در نقش اصلی در کنار آدام درایور و جودی کمر بازی می کند و افلک در نقش مکمل بازی می کند. قرار است در 15 اکتبر 2021 توسط استودیوی 20th Century منتشر شود.
داستان آخرین دوئل

در فرانسه قرن 14 میلادی ، به بهترین دوستان ژان دو کاروژ و ژاک لو گریس دستور داده می شود تا پس از آنکه کارروژس لو گریس را به تجاوز به همسرش متهم کرد ، تا حد مرگ بجنگند.

بن افلک موافقت کرد: “احساس می کردم فیلم هایی که برای من معنی داشته اند ، تجربیات [و] افرادی بوده اند که با آنها وقت گذرانده ام. مانند شناختن دیوید فینچر واقعاً نکته مهمی در زندگی من بود. پسر ، به نظر من ، واقعاً بامزه و باهوش و دلسوز ، و یک هنرمند واقعی است. [او همچنین] به نوعی ذهن مهندس را دارد و شناختن او و شناختنش فقط یک لذت بود. همانقدر شاد ، اگر نه شادی آورتر از فقط حضور در فیلم. “

بازیگران آخرین دوئل

مت دیمون در نقش ژان دو کاروژ
آدام درایور در نقش ژاک لو گریس
جودی کمر در نقش مارگریت دو کاروژ
بن افلک در نقش شاه چارلز ششم
هریت والتر در نقش نیکول دو بوچارد
ناتانیل پارکر در نقش سر رابرت دو تیبوویل
سام هازلدین در نقش Thomin du Bois
مایکل مک الهاتون در نقش برنارد لاتور
تولید آخرین دوئل

نقد فیلم آخرین دوئل
این پروژه در ابتدا در ژوئیه 2015 اعلام شد ، در حالی كه فرانسیس لارنس قصد داشت این فیلم را كارگردانی كند و شان گرانت فیلمنامه را نوشت اما با این وجود هیچ پیشرفت دیگری در آن اعلام نشد و سرانجام حقوق فیلم از بین رفت.

تا جولای 2019 اعلام شد که ریدلی اسکات قصد دارد این فیلم را با بازی بن افلک و مت دیمون برای بازیگری کارگردانی کند و همچنین فیلمنامه را با نیکول هولوفسنر بنویسد.

جدید ترین سریال های نتفلیکس
بیشتر بخوانید

با در اختیار داشتن استودیوی والت دیزنی حقوق این فیلم در نتیجه ادغام دیزنی – فاکس ، مشخص نبود که آیا این شرکت به دلیل موضوع خود این فیلم را تولید می کند ، با این حال Deadline Hollywood نوشت که “هر استودیوی شهر منتظر است بال “باید دیزنی این حقوق را بفروشد.

در سپتامبر ، جودی كومر برای پیوستن به بازیگران وارد مذاكره شد. پس از اینکه افلک تصمیم گرفت نقشی متفاوت و فرعی را بازی کند ، ماه آینده با ورود آدام درایور برای پیوستن به فیلم تایید خواهد شد. راننده در ماه نوامبر تأیید شد ، دیزنی تأیید کرد که با تعیین تاریخ اکران فیلم را توزیع می کند. هریت والتر در فوریه سال 2020 به بازیگران اضافه شد.

فیلمبرداری در 14 فوریه 2020 در Dordogne ، فرانسه آغاز شد و در 12 مارس 2020 در قلعه قرون وسطایی Berzé-le-Châtel (نزدیک Mâcon) ، بورگوندی ، فرانسه (با یک گروه فیلمبرداری) ادامه یافت. از 300 نفر شامل 100 نفر اضافی).

فیلمبرداری قرار بود از 23 مارس 2020 تا 30 مارس 2020 در County Meath، Dublin، County Wicklow و Cahir Castle (در County Tipperary) ایرلند انجام شود.

با این حال ، در تاریخ 13 مارس 2020 ، دیزنی اعلام کرد که با توجه به بیماری همه گیر COVID-19 و همچنین محدودیت های سفر در اروپا ، استودیو مجبور است تصویربرداری را به طور نامحدود به تأخیر بیندازد. سرانجام این تیراندازی در اواخر سپتامبر سال 2020 انجام شد. تولید در 14 اکتبر 2020 در ایرلند به پایان رسید.

تاریخ پخش فیلم آخرین دوئل

در ابتدا فیلم قرار بود اکران نمایشی محدود خود را در 25 دسامبر سال 2020 آغاز کند ، قبل از اینکه در 8 ژانویه 2021 پخش شود. با این حال ، در نتیجه بیماری همه گیر COVID-19 ، تاریخ انتشار به 15 اکتبر 2021 برگردانده شد.

همچینین میتوانید بهترین فیلم های تاریخی را از لینک زیر مشاهده بفرمایید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

4 × چهار =