صفحه اصلی > معرفی سریال : معرفی انیمه Heavenly Delusion | دوران پسا اخرالزمان
ads

معرفی انیمه Heavenly Delusion | دوران پسا اخرالزمان

انیمه Heavenly Delusion

انیمه Heavenly Delusion سعی دارد با تمرکز بر موضوع تکرارشونده آخرالزمان بشریت، داستان منحصر به فرد و جذاب خود را روایت کند.

موضوع پایداری بشریت یکی از ترسناک ترین و در عین حال پرطرفدارترین موضوعات جامعه امروزی است که در زمینه های مختلف سرگرمی از فیلم و سریال گرفته تا انیمه شاهد خلق پروژه های مختلف با این موضوع هستیم. بازی‌های ویدیویی، که بسیاری از آن‌ها با عناصر ترسناک و ناشناخته‌اند، برای نابودی بشر مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: معرفی انیمه هلک ؛ داستان، شخصیت‌ها و امتیازات

در دنیای انیمه، ده ها فیلم و پروژه تلویزیونی پیرامون آخرالزمان انسان ساخته شده است و یکی از جدیدترین هایی که به چنین ایده ای نزدیک شده، انیمه Heavenly Delusion است. اثری روی کاغذ که حول محور داستانی تکراری و مشابه با محوریت کشف موجودات هیولا و تشنه به خون است که بشر را تا مرز انقراض پیش برده اند و تنها تعداد کمی باقی مانده اند که سعی می کنند شرایط را به نفع خود تغییر دهند.

انیمه Heavenly Delusion

انیمه Heavenly Delusion

نقد و بررسی انیمه های این هفته شامل اکشن های زیبا، مرموز و اکشن ماجراجویی می شود تا شما را با یکی از جدیدترین و محبوب ترین آثار دنیای انیمه امروزی آشنا کند.

انیمه Heavenly Delusion به زودی پخش خواهد شد. در جایی که مردم با یک تهدید وحشتناک و غیرقابل کنترل روبرو هستند، تمام جهان در آستانه انقراض است و تعداد زیادی از مردم در اثر این تهدید کشته شده اند، بنابراین فقط تعداد کمی باقی مانده است. به آنها آب بدهید تا یک روز نتوانند زندگی کنند.

تلاش برای زنده ماندن

پس از گذشت 15 سال از وقوع فاجعه اسرارآمیز، گروهی از نوجوانان شروع به زندگی در مکانی مرموز کردند و عملاً چون در این ساختار به دنیا آمده اند، دنیای بیرون را درک نمی کنند و معتقدند که تمام دنیا در این مکان است.

آنها بودند با این حال، به دلیل یک سری اتفاقات غیرمنتظره در این مکان و همچنین کنجکاوی افسارگسیخته برخی از نوجوانان، به تدریج هرج و مرج ایجاد می شود تا ما بتوانیم دنیای بیرون را ببینیم که پای شخصیت های مختلف داستان را باز می کند.

سریال Tragic Jungle
بیشتر بخوانید

در مکانی مرموز نوجوانان با موانع زیادی برای دیدن دنیای بیرون دست و پنجه نرم می کنند، در قسمت دوم داستان شاهد ورود پسر و دختری به نام کیروکو و مارو به مکانی نامعلوم بدون هیچ سابقه ای هستیم. آن ها با استفاده از کلمه بهشت ​​با هم سفر می کنند و سعی می کنند از طریق ماجراجویی های مختلف در انیمه وحشیانه Heaven Delusion به مقصد مورد نظر خود برسند.

انیمه Heavenly Delusion

انیمه Heavenly Delusion

کیروکو دختری بامزه با سلاحی عجیب است که خود را محافظ می‌نامد و ادعا می‌کند که در مأموریتی است تا مارو را تا مقصدش اسکورت کند. مارو نیز پسری مرموز اما سرسخت است که به نظر می رسد داستانش به مکان ناشناخته ای که نوجوانان در آن زندگی می کنند مرتبط است و دیر یا زود آنها را روبروی یکدیگر می بینیم. اگرچه کیروکو دختری سرزنده، دوست داشتنی و شجاع به نظر می رسد، اما از زخم های مرگباری رنج می برد که آن ها را پنهان می کند و به کسی درباره این زخم ها نمی گوید.

کیروکو و مارو برای رسیدن به مقصد باید از خرابه های ژاپن عبور کنند و بر خطرات مختلف غلبه کنند. از باندهای توهین آمیز و ساختمان های نیمه ممنوعه گرفته تا درگیری با دلیل اصلی چنین آخرالزمانی که هیچ توضیح و دلیلی وجود ندارد و فقط می دانیم که موجودات پنهان، آدمخوار، ناپایدار و وحشتناک دلیل چنین فاجعه ای هستند.

بیشتر بخوانید: نقد انیمه شیطان کش (Demon Slayer)

در اولین قسمت‌های انیمه Heavenly Delusion، این موجودات برای اولین بار زمانی دیده می‌شوند که یک کلاغ غول‌پیکر بی‌سر در حال کشتن ساکنان گوشه‌ای از ژاپن در شب پیدا می‌شود و Kiroku با آموختن از We He، سعی می‌کند این تهدید را خنثی کند. این موجود در اسرع وقت مشکل آسان نیست و بیشتر شخصیت‌هایی که Kiroko و Maru در طول سفر خود برای مبارزه با این موجود ملاقات می‌کنند، نابود می‌شوند.

کلام آخر

آنچه دنیای آخرالزمانی Heavenly Delusion را منحصر به فرد می کند، روایت دوگانه داستان است: از یک سو نوجوانانی را در زندان می بینیم و از سوی دیگر زن و مردی را می بینیم که اگرچه آزادند، اما در معرض تهدید هستند. و شب بد بسته شده. 2 داستانی که اگرچه در ابتدا بی ربط هستند، اما به تدریج پل ارتباطی بین آنها و شخصیت مارو شکل می گیرد که به نظر می رسد کلید اصلی رابطه بین 2 جنبه مختلف از دنیای انیمه Heavenly Delusion باشد.

سریال The Last Dance
بیشتر بخوانید

انیمه Heavenly Delusion

انیمه Heavenly Delusion

در خاتمه باید بگوییم که اگر از آخرالزمان زامبی ها خسته شده اید و می خواهید داستانی از این سبک اما با شخصیتی متفاوت را تماشا کنید، انیمه Heavenly Delusion قطعا شما را پشیمان نمی کند. اثری که نه تنها داستانی اسرارآمیز و تکان دهنده را روایت می کند، بلکه از شخصیت های جذابی با محوریت Kiroku بهره می برد که بی شک یکی از منحصر به فردترین قهرمانان دنیای انیمه را برای بینندگان به ارمغان آورد.

اطلاعات تکمیلی

نام انیمه: Heavenly Delusion

نام انیمه به فارسی: توهم بهشتی

ژانر: بقا، علمی تخیلی و ماجراجویی

سال پخش: ۲۰۲۳

خالق مانگا: ماساکازو ایشیگورو

کارگردان انیمه: هیرتاکا مری

تعداد قسمت: ۱۳

دیدگاهتان را بنویسید

11 + بیست =