صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلم های کاترین بیگلو
ads

بهترین فیلم های کاترین بیگلو

فیلم های کاترین بیگلو

بهترین فیلم های کاترین بیگلو : کاترین بیگلو در سن 63 سالگی 9 فیلم سینمایی زیر کمربند و یک اسکار بر روی مانتوی خود دارد. تردیدی نیست که او از نظر ژانر و جنسیت دنباله رو است. سوژه های او از باندهای دوچرخه سوار گرفته تا خون آشام ها تا اجرای قانون با گام برداشتن از مراقبه تا عمل بسته بندی می شود.

با مقاله بهترین فیلم های کاترین بیگلو با بامدادی ها همراه باشید.

بهترین فیلم های کاترین بیگلو

فیلم های کاترین بیگلو

او یکی از متنوع ترین و جذاب ترین فیلم نامه های سینمای معاصر و بدون شک قابل تأمل ترین است. این سبک ماوریک منجر به این شد که او نه تنها پیرو فرقه بلکه صنعت را به عنوان اولین زنی که برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی است ، از آن خود کند.
بیگلو که از نظر قلبی ضد کلاسیک است ، هرگز یک فیلم بزرگ استودیویی را کارگردانی نکرده است. حتی آخرین تصاویر معتبرتر او (“The Hurt Locker” ، “Zero Dark Thirty”) از طرفداران مستقل و بین المللی تهیه شده اند. سبک روایی تصویری او بینندگان را از حد خودآموزی خارج می کند و آنها را با موضوعات پر جنب و جوش و موضوعی درگیر می کند. تکنیک او هنجارهای ژانر را با نتایج متفاوت هر بار از بین می برد. برای بهترین و بدترین رتبه بندی فیلم های سینمایی وی ادامه دهید. ( فیلم های کاترین بیگلو )

9. “فیلم وزن آب” (2002)

بیگلو با فیلم “وزن آب” تلاش می کند تا دو داستان جداگانه و در عین حال موضوعی مرتبط درباره اختلافات زناشویی را دستکاری کند ، و این تلاش را تنها “درام رابطه” او تا به امروز کرده است. این فیلم با عنوان های ستاره ای برجسته (شان پن ، سارا پولی ، سیاران هندز) ، مربوط به قتل دو مهاجر نروژی در جزیره شوال در دوران ویکتوریا و سفر قایقرانی قایق سواری زوج های امروزی در همان منطقه با یکی از همسران است. جرم. این دو طرح خلاصه از لحاظ مضمونی با حسادت ، حسادت و خواسته های ناگفته ای که به سطح زمین می جوشند ارتباط دارند ، اما به گونه ای رفتار می شوند که روایت کلی بیشتر به سمت “W.E.” می افتد. از “زن ستوان فرانسوی” ، با داستان قدیمی تر جذاب تر از داستان معاصر است. باز هم ، قدرت بیگلو در سرعت است – گرچه در اینجا ، مانند “K-19” ، جهت او به جای اینکه واژگون کند ، مطابق ژانر است. ( فیلم های کاترین بیگلو )

8. “K-19: The Widowmaker” (2002) فیلم
“K-19: The Widowmaker” با بازی هریسون فورد و لیام نیسن به عنوان دو افسر زیردریایی شوروی جنگ سرد ، تقریبا همان چیزی است که شما از یک فعال زیردریایی پرفروش می توانید انتظار داشته باشید (اختلافات شدید ، عدم صحت واقعی ، بودجه متورم). با مقابله با یک فضای کلاستروفوبیک و متشکل از تستوسترون ، بیگلو به کلوزآپ های عمیقاً احساسی و سرعت معمول او تکیه می کند ، اما به سختی از سنت های درام زیردریایی فاصله می گیرد (که توسط افرادی مانند “مقصد: توکیو” تاسیس شده است) قابل توجه ( غیر از شخصیت های روسی که تحت عمل اکشن آمریکایی قرار می گیرند). حتی لهجه های راسکی فورد و نیسون برای مخاطبان آمریکایی به اندازه کافی مناسب نیستند. بیگلو کار خوبی در رابطه با این ماده انجام می دهد ، اما “Das Boot” اینطور نیست. ( فیلم های کاترین بیگلو )

بیوگرافی تام هاردی
بیشتر بخوانید

7. “Point Break” (1991) فیلم

به دنبال دو فیلم ژانر خمشی باند (“The Loveless” و “Near Dark”) و دستیابی به درام پلیسی (“Steel Steel”) ، بیگلو “Point Break” را هدایت کرد ، یکی از برجسته ترین برومیزهای تمام دوران (یک مفهوم سالها بعداً در “Hot Fuzz” جعل شد) و اصلی ترین نوستالژی های دهه 90 (موضوعی مهم در قسمت 1991 “I Love The 90s” VH1). طرح مربوط به F.B.I جوان است. مأمور جانی یوتا (کیانو ریوز) به یک باند موج سوار نفوذ کرد که مظنون به ارتکاب تعداد زیادی سرقت “رئیس جمهور سابق” (که در آن آنها ماسک از رئیس جمهورهای سابق را داشتند) بود. مانند قهرمانان گذشته بیگلو ، یوتا یک فرد خارجی ایستاده است که به یک شورشی معمایی افتاده است. یوتا به جای یک خون آشام زیبا و یا یک فتیشیست با اسلحه ، با یک باند موج سواری ، Bodhi (پاتریک سوئیز) ، که توصیف می شود “این هدیه پوچی را دارد” و خرد عجیبی مانند “مرگ در انجام کاری نیست عاشق تو هستی ” بیگلو با بخشش سبک تیراندازی خاص خود ، همچنان موفق به ادامه سرعت و سرعت عمل خود در مارک تجاری ، آدرنالین ، از یک تعقیب دستی یوتا که به دنبال Bodhi می رود تا یک صحنه چتربازی مرگبار ، زندگی یا مرگ است. این فیلم در گیشه بسیار خوب ظاهر شد و 83 میلیون دلار در سراسر جهان درآمد کسب کرد – و در میان جمعیت جوان نیز بسیار خوب بود ، با نامزدی جایزه MTV برای “بهترین سکانس اکشن” و برنده شدن ریوز برای “مطلوب ترین مرد” بیش از Swayze. ( فیلم های کاترین بیگلو )

فیلم های کاترین بیگلو

فیلم های کاترین بیگلو

6. “Blue Steel” (1989) فیلم
تیتراژ افتتاحیه “Blue Steel” بر روی جلوه ها و انحناهای 0.38 Smith & Wesson ، زن واقعی فیلم قرار دارد. بیگلو که کسی نیست که از خشونت فرار کند ، اسلحه را در آغوش می گیرد و از آن به عنوان بازیگر اصلی در نقد فمینیستی خود از درام پلیس 1980 استفاده می کند. در اولین روز خود ، پلیس تازه وارد مگان ترنر (جیمی لی کورتیس صریح و در عین حال زنانه) با یک سارق مغازه مواد غذایی 44. سلطنتی (تام سایزمور) درگیر شد و در نتیجه منجر به مرگ چند گلوله شد و بعد از .44 از صحنه جنایت ناپدید می شود. مگان بدون اطلاع از مگان اما از نزدیک برای حضار فاش شد ، اسلحه توسط کارگزار بورس خوش پوش و خوش لباس اوژن هانت (رون نقره ای) گرفته شد ، که مجذوب فیزیکی تفنگ و تصویری از خودش است که ماشه را می کشد (همانطور که در یک آینه شلیک می شود و قتل های بعدی او در اطراف بیگناهان بی گناه مشهود است). یوجین پس از اینكه او را روحی شبیه به او قلمداد كرد ، عاشقانه با مگان عاشق بدشانسی روبرو می شود و توسط مردی كه از خط كار او تهدید نمی كند ، درگیر می شود. به ناچار عاشقانه آنها و همچنین روکش Eugene باز می شود تا آشفتگی وحشتناکی شبیه “Peeping Tom” را نشان دهد. ( فیلم های کاترین بیگلو )

بیوگرافی بدنساز و بازیگر مشهور آرنولد شوارتزنگر
بیشتر بخوانید

5. “Near Dark” (1987) فیلم
بیگلو برای دومین ویژگی خود تصمیم گرفت با همکاری اریک رد ، نویسنده همكار ، وسترن نامتعارف بسازد. با کمبود بودجه ، آنها به اواخر دهه 80 شورش احیا خون آشام ها (“شب ترس” ، “پسران گمشده”) روی آوردند و مضامین غربی را با باندهای خون آشام و دوچرخه سوار ترکیب کردند تا “Near Dark” کلاسیک فرقه را بسازند. این فیلم در یوکل خوش چهره Caleb (آدریان پاسدار) افتاده است که در معرض غریبه جذاب مای (جنی رایت) قرار دارد ، از این نظر عجیب است که او اهل این مناطق نیست و از این جهت اسبها را می ترساند. یک چیز به چیز دیگری منجر می شود و او به یک خون آشام تبدیل می شود ، و به باند غارتگر مای لایت لایف های گرد و غبار و پوسته تبدیل می شود. همانند ویلم دافو در فیلم “بی عشق” ، بیل پاكستون كه آن زمان ناشناخته بود ، فیلم را با جذابیت بیش از حد محدود خود در نقش Severen ، جامعه اجتماعی و شورشی باند ، حمل می كند. بی شرمانه و به زیبایی شلیک شده ، لبهایش را می زند و انگشتانش را با اعتماد به نفس یک پسر خوب پس از کباب پز کردن در خانه ، به عنوان داور آنچه Manohla Dargis به عنوان “نوع داغ ، چسبناک” فیلم توصیف می کند ، می زند. خشونت تکان دهنده ای که متناوباً مهیج و وحشتناک است. ” این فیلم تحت یک سومین عمل بسیار زیبا و شفاف شامل نور خورشید پایان دهنده خون آشام و انتقال خون برای درمان همه خون قرار دارد ، اما به طور کلی از این مرزها فراتر رفته و به بدترین تفسیر آمریکای خون آشام تبدیل می شود. این عناصر درست عناصر عاشقانه ، واقع گرایی و ارزش شوک را ترکیب می کند. ضد عرفی کامل برای رمانهای آن و رایس سنگین افسانه ای و Twi-hards. ( فیلم های کاترین بیگلو )

4. “Strange Days” (1995) فیلم

با همکاری جی کوکس از فیلم اصلی جیمز کامرون ، “روزهای عجیب” بیگلو یک داستان علمی-تخیلی زودتر از زمان خود است: استفاده قبلی آن از واقعیت مجازی تفریحی ، محکوم کردن روابط بین نژاد و خشونت پلیس و چاه را در نظر بگیرید آنجلا باست با صرفه جویی در مصرف رالف فاینس ، که دستکاری شده بود ، صرف نظر کرد.
این داستان در پیش از آخرالزمانی سال 1999 دنبال می شود ، لنی (Fiennes) ، یک پلیس سابق که تبدیل به یک فروشنده Sequed SQUID (دیسک های واقعیت مجازی غیرقانونی) شد ، درگیر یک توطئه قاتل می شود که احتمالاً می تواند ردیابی سلسله مراتب پلیس باشد – اما همچنین به “کسی که دور شد” لنی سابق ایمان (ژولیت لوئیس). لنی با کمک گرفتن از دوستانش ، از جمله راننده لیمو ، ماس (باست) ، سعی می کند تا قاتل یکی از آشنایان خود را ردیابی کند و در حالی که افراد خاطی را به دادگاه می کشد ، ایمان را نجات می دهد. (فکر کنید “Blade Runner” با نکاتی از “او” و “مرد تخریب” با “معاون ذاتی” ملاقات می کند.) ویرایش فوق العاده است: یک سرقت با سرعت سریع مخاطب را به دنیای ضبط های SQUID می کشاند و آدرنالین هرگز خیلی پایین نمی آید از آنجا ، با خشونت پلیس ، تجاوز جنسی ، و قتل های متعدد. بیگلو انتظارات مخاطبان را با نتایج هیچکاکین پیچ و تاب می دهد. در زیر این طرح پیچیده پیچیده و تله نورهای آینده نگرانه ، “روزهای عجیب” همچنین برخی از تفکرات برانگیزترین تفسیرهای اجتماعی راجع به نژاد و دولت بیش از حد نظامی پلیس در فیلم های آمریکایی را ارائه می دهد. ( فیلم های کاترین بیگلو )

زندگینامه نیکلاس کیج
بیشتر بخوانید

3. “فیلم بی عشق” (1981)
اولین کارگردانی بیگلو (با نویسندگی و کارگردانی مشترک مونتی مونتگومری) ، “بی عشق” بذر یک فیلموگرافی را تعریف می کند که با براندازی ژانر و کشف بشریت در برابر خشونت تعریف شده است. با بررسی پویایی پیچیده قدرت از طریق یک پیش فرض ساده ، فیلم هنگام حمله به یک شهر کوچک جنوبی ، یک باند دوچرخه سوار را دنبال می کند. وارث “The Wild One” و پیش درآمد “Cry-Baby” ، این باند پوشیده از چرم و بدحجابی است ، و رهبر ونس (ویلم دافو در اولین نقش خود در صفحه نمایش بزرگ) کاریزما را خنک می کند و از نظر آب و انبوه خیس می شود.
در طی سکانس افتتاحیه فیلم ، دوربین بدن ونس را تکان می دهد و ما به دلیل تهدیدآمیز اغوا کننده ، تقریباً بیش از حد مشهور ماشین سازی جالب او ، ما در آنجا هستیم – قلاب ، خط و غرق کننده. واژگونی نوستالژی مربوط به دوران ریگان در دهه 1950 ، “بی عشق” موفق به جشن گرفتن و ریشه کن کردن ژانر از طریق عمدی آهسته گام زدن و یک جریان فمینیستی می شود – دومی از طریق شلخته باند و تومبوی شهر ، که توجه ونس را جلب می کند ، کشف کرد. این فیلم بیشتر از آنکه یک روایت فرمولی را دنبال کند ، بیشتر شبیه یک مراقبه است که بر روی مجموعه ای از تابلوها قرار گرفته است که از نمای نزدیک شمایل نگاری براق (چرم ، چاقو و دوچرخه در کنار دستگاه های کک و کوروت قرمز) و منظره صوتی Rockabilly (از جمله ریچارد کوچک) ، الماس ها و برندا لی). ( فیلم های کاترین بیگلو )

فیلم های کاترین بیگلو

فیلم های کاترین بیگلو

2. “Zero Dark Thirty” (2012) فیلم
بیگلو در دومین قسمت از درام معاصر جنگ (یکی از ژانرهای کم فروش) ، اوضاع را دوباره تکان می دهد و لنزهای خود را به سمت شکار اسامه بن لادن ، به طور خاص (و مسلماً) به عنوان زنی که در پشت آن قرار دارد ، معطوف می کند. در حالی که “The Hurt Locker” بر روابط متقابل متمرکز بود و مبهم بودن اهداف جنگ عراق را منعکس می کرد ، “Zero Dark Thirty” با ماموریت مستقیم یافتن اسامه بن لادن از هر طریق: سوال از مقامات عالی رتبه ، تخته آب یا استفاده از آن تنها.
مایا (جسیکا چستین، بهترین عملکرد خود را تا به امروز ارائه می دهد) پرواز در برابر یک مجتمع صنعتی نظامی سنگین مرد ، به خطر انداختن حرفه خود و هم میهنان بر اساس قدرت فردی خود و تحقیقات (“من می دانم که یقین شما را آزاد می کند ، اما 100 است. “). از طریق تلاش عملی مایا ، بیگلو به برخی از تروپ های قبلی خود ضربه می زند: نقشه خسته زن و مرد در جهان و پلیس (“فولاد آبی”) و همچنین یک محیط نظامی حیاتی (“The Hurt Locker”) و “K-19: The Widowmaker”). او مخاطبان را نه تنها در داخل FBI خارج از کشور از طریق مایا و تیم تیرانداز مستقر در محوطه بن لادن با لنز دید در شب POV ، بلکه مخاطبان را تحت فشار قرار می دهد تا با تکنیک های شدید بازجویی آمریکا مقابله کنند. فینال از ما سال می کند که آیا نتیجه نهایی تاکتیک های وحشتناک جنگ را که منجر به آن شده است توجیه می کند؟ ( فیلم های کاترین بیگلو )

بهترین فیلم های پیتر جکسون
بیشتر بخوانید

1. “The Hurt Locker” (2009) فیلم
“عجله در جنگ اغلب یک اعتیاد قوی و کشنده است ، زیرا جنگ یک ماده مخدر است.” – کریس هجز ، “جنگ نیرویی است که به ما معنا می دهد.”
بنابراین “The Hurt Locker” ، یک فیلم مهم ، به بررسی تنش های یک واحد دفع بمب سه نفره آمریکایی در 2004 عراق می پردازد. این واحد در حال پرش از منظره غبارآلود و جنگ زده (شلیک شده در مرز اردن) است که همیشه در معرض خطر نیروهای شبه نظامی و بمب های دست ساز است (بمب های دست ساز). جیمز با هدایت یک گروهبان ستیزه جوی و مجنون ، ویلیام جیمز (جرمی رنر ، ساخت ریگی با ظرافت و در عین حال شدیدتر برای یک کار حرفه ای) ، 783 بمب را خلع سلاح کرده و اغلب ترجیح می دهد به جای خود آن را به ربات بسپارید. این فیلم یک رانندگی با آدرنالین بالا در طول جنگ عراق است ، بیگلو هم حساسیت های اکشن (“شکستن نقطه” و “روزهای عجیب”) و هم تمایل به براندازی ژانرهای کلاسیک (“بی عشق”) را به یک صحنه کلاسیک در زمان جنگ به ارمغان می آورد. بیگلو با تمرکز بر پویایی اسکادران و نه یک فریاد تجمع مشترک ، مخاطب را در POV های سربازان غرق می کند. در همین حال ، استفاده از چهار دوربین Super 16mm واقعیت های احشایی جنگ را به تصویر می کشد (نام فیلم خود عامیانه نظامی است برای “جایی که نمی خواهید باشید”). بازی بیگلو در مورد غیب / ناشناخته (سکوت قبل از بمب) طنین انداز بیشتری می کند ، در نتیجه احساس ناخوشایندی ایجاد می شود که مدت ها پس از اعتبار گرفتن در مخاطب باقی می ماند. ( فیلم های کاترین بیگلو )

پایان مقاله بهترین  ( فیلم های کاترین بیگلو )

منبع سایت مداد

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ایمی آدامز|بهترین فیلم های درام تاریخ سینما|بهترین کتاب های ادبیات سوئد|فیلم شب های کابیریا|نقد فیلم عروس فرانکنشتاین|۶ نکته برای از بین بردن حس خجالت|فیلم بالهای کبوتر|فیلم قاصد

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

18 + دوازده =