صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی 1 Hitman
ads

نقد و بررسی بازی 1 Hitman

بازی 1 Hitman

نقد و بررسی بازی 1 Hitman : 

مامور 47 هرگز اینقدر طول نمی کشد. نسخه 2016 بازی Hitman مانند طولانی ترین ترور حرفه طولانی قاتل با گنبد کروم بازی می کند ، به لطف تصمیم سازنده IO Interactive برای انتشار بازی از طریق شش فصل که تقریباً از بهار تا پاییز منتشر شده است. اما مطمئناً از بازاریابی شکایت نمی کنم ،

زیرا بسته نهایی برخی از جذاب ترین سوء استفاده از بدنام ترین قاتلان اجاره ای بازی را به نمایش می گذارد. سطوح گسترده ، توجه فوق العاده به جزئیات با گرافیک و طراحی صدا ، و گزینه های بی شمار ترور ، این را به یک تجربه جذاب تبدیل می کند که شامل برخی از بهترین ارزش پخش در بازی است.

با وارد شدن به این فصل از بازی Hitman تنها پس از اتمام آن ، نمی توانم درباره نحوه انتشار بازی در قالب اپیزودیک قضاوت کنم. خوشحالم که می توانم آن را به عنوان یک تجربه کامل بازی کنم ، و نمی توانم تصور کنم که هفته ها منتظر بمانم تا به کار بعدی خود ادامه دهم. اما در عین حال ، جذابیت پرداختن به هر یک از شش وظایف جداگانه بازی (به علاوه ماموریت های آموزشی اولیه که به آغاز کار مامور 47 باز می گردد)

را یک به یک می بینم ، با توجه به میزان گیم پلی بازی در هر یک آنها ماموریت های فردی در اینجا شما را به جیمز باند طاس با یک بارکد در پشت سر خود در سراسر جهان می فرستد. همه چیز از طریق صحنه های کوتاه متمرکز می شود که بر چهره ای از مامور 47 تمرکز می کند. اما سطوح آنقدر بزرگ است و آنقدر پر از جزئیات است که زندگی خود را می گیرد ، درست مانند فیلم های جداگانه در یک حق رای دادن.

بازی 1 Hitman

بازی 1 Hitman

طعم بین المللی طولانی مدت مجموعه Hitman در اینجا با مکانهای منحصر به فردی که تقریباً در هر گوشه ای از جهان وجود دارد ، ادویه شده است. شما در یک نمایشگاه مد پاریس گشت و گذار می کنید ، در اطراف یک ویلای مجلل در ساحل ایتالیا دزدکی حرکت می کنید ، به خیابانی می روید که در مغازه های مغرب شورش می کنند ، یک ستاره راک را در یک هتل پنج ستاره در تایلند دنبال می کنید ، به رهبران یک شبه نظامی در محوطه ای در کلرادو حمله می کنید ، و سرانجام یک بیمارستان خصوصی را در بالای کوهی برفی در ژاپن کشف کنید.

هر سطح فوق العاده به نظر می رسد و پر از انواع گوشه و کنار برای کشف و صدها NPC برای تعامل است-بسیاری از آنها با گفتگو و روالها و رفتارهای خاصی که می توانند در ترورهای شما تجسم شوند ، همراه است. تنها ایرادی که در ارائه کلی وجود دارد ، کیفیت گفتگوی NPC است ، که بسیار زیبا و متنوع است ،

نقد و بررسی بازی Forza Horizon 5
بیشتر بخوانید

اما تقریباً همه با یک لهجه استاندارد آمریکایی صحبت می کنند که می تواند تعلیق ناباوری شما را از بین ببرد. شنیدن اراذل و اوباش ایتالیایی و سربازان کوبایی که همه آنها مانند جو آمریکایی معمولی صحبت می کنند واقعاً شما را از این لحظه دور می کند ، حداقل تا زمانی که به این عجیب و غریب عادت کنید.

هرچند توجه به جزئیات در غیر این صورت فوق العاده است. من معمولاً یک یا دو ساعت خوب در هر سطح پرسه می زدم ، به مکالمات گوش می دادم و به طور کلی قبل از تصمیم گیری در مورد نحوه عمل ، زمین را می فهمیدم. این بازی ده ها راه برای از بین بردن هر هدفی ارائه می دهد-و حتی راه های بیشتری برای رسیدن به آنها قبل از شلیک ،

گاروت کردن آنها ، غرق کردن آنها در توالت ، منفجر کردن آنها ، مسموم کردن آنها ، بیرون انداختن آنها از صندلی پرتاب کننده در هواپیمای جت و غیره در هر مأموریت افراد زیادی در مشاغل مختلف حضور دارند که مسیرهای بیشتری را از طریق لباس هایی که می توانید از اجساد آنها برای استفاده در لباس مبدل جدا کنید به قربانیان ارائه می دهد.

آیا می خواهید در یک تاکس مامور مخفی بمانید؟ یا حتی یک کت و شلوار تابستانی شیک؟ چیز مطمئنی اما شما همچنین می توانید لباس های رسمی برای یک نگهبان ، یک سوپر مدل مرد ، یک دانشمند با کت و شلوار ، یک پزشک طاعون ، یک سرآشپز و بسیاری دیگر را کنار بگذارید.

بازی 1 Hitman

بازی 1 Hitman

مسلماً همه موارد فوق هیتمن را بیشتر به یک سرگرمی سوار می کند تا یک سری قتل های قراردادی. در حالی که برخورد با کلیدهایی که لوسترها را رها می کند ، سرگرم کننده است ، قلیان هایی که می توانند مسموم شوند ، ترکیب های مناسب سیم و گودال که می توانند به تله های برق گرفتگی تبدیل شوند و لوازم جانبی قاتلانه از بمب ها تا قیچی ،

شمشیرها ، آجرها و خاموش کننده ها همه چیز به جز سینک آشپزخانه ، همه چیز به خوبی از بالا می رود. این بازی بیش از هر نوع اکتشافی معتبر در جهان ترورهای قراردادی ، یک کارتون است-که مطمئناً چیز خوبی است ،

هر دو به این دلیل که روحیه را روشن می کند (هر بازی که در آن شما می توانید مردی را که به طعنه می زند منفجر کنید) توالت یکی از مواردی نیست که با وجود تعداد بدن خود را خیلی جدی می گیرد) و همچنین این که چگونه فضای زیادی برای خلاقیت کشنده فراهم می کند.

نقد و بررسی بازی until dawn
بیشتر بخوانید

فکر نمی کنم تا به حال بازی کرده ام که گزینه های زیادی برای رسیدن به اهدافش داشته باشد. اولین بار از طریق یک سطح تنها آغاز است. ارزش پخش مجدد بسیار دیدنی است و شاید حتی برای یک بازی Hitman بی سابقه باشد ، با توجه به اندازه و گستردگی وسیع سطوح ، تعداد NPC ها ،

تعداد اسباب بازی های کشنده و سلاح های آلوده به هر اتاق و راهرو ، و همچنین به دلیل گزینه های اضافه شده پس از اجرای اولیه باز شود تکمیل چالش های مأموریت ، قفل هایی مانند سلاح های جدید ، لباس های مبدل و مکان های شروع را باز می کند ، که البته راه های جدیدی را برای رسیدن به و به پایان رساندن علائم شما ارائه می دهد.

و سپس حالت Escalation Mode وجود دارد ، یک ویژگی جدید که الزامات را به سطوح موجود اضافه می کند. این اساساً ماموریت های جدیدی ایجاد می کند که شامل چندین هدف جدید به روش های خاص می شود. دشواری با هر ماموریت ترور موفقیت آمیز افزایش می یابد.

تشدید اقدامات با مواردی مانند قتل چند نفر به روشهای خاص ، مثلاً با مواد منفجره شروع می شود و سپس به اهداف پیچیده تری مانند کشتن با پوشیدن لباس مبدل خاص ، پایان دادن به تمام اهداف خود در محدوده زمانی محدود ، رها کردن تمام اجساد در یک مکان و غیره

Elusive Targets یک حالت زمان بندی شده است که به شما امکان می دهد قبل از اینکه قرارداد را برای همیشه از دست بدهید ، فقط با یک شانس موفقیت به دنبال قربانیان خاص (که روی نقشه دیده نمی شوند) بروید. IO این قربانیان را در زمانهای معین به طبیعت رها می کند و آنها را برای مدت محدودی به حال خود رها می کند تا زمانی که ناپدید شوند ، اما دیگر خبری از آنها نیست. این یک انگیزه اضافی عالی برای بازگشت به بازی است ،

حتی مدت ها بعد از انجام مأموریت های استاندارد و چالش های اضافی آنها. و Contracts Mode (که از Hitman: Absolution 2012 بازگردانده شده است) به شما امکان می دهد NPC های تصادفی را به عنوان اهداف علامت گذاری کرده و الزامات کشتن را تعیین کنید ، و ماموریت هایی را ایجاد کنید که می تواند با سایر بازیکنان به اشتراک گذاشته شود.

در نهایت ، بازیکنان PS4 به یک سری مأموریت دیگر به نام Sarajevo Six دسترسی دارند. این تکالیف جانبی که به دنبال سفرهای شما در سراسر جهان برای تکمیل اهداف اصلی شما انجام می شود ، مامور 47 را ردیابی می کند که نیمی از جنایتکاران جنگی را که از زمان مشارکت در جنایات جنگی در محاصره سارایوو در 20 سال پیش تحت تعقیب بوده اند ،

نقد و بررسی بازی Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba
بیشتر بخوانید

ردیابی می کند. این یک داستان عالی با پیوند خوب با جنگ واقعی در یوگسلاوی سابق است ، اما تکالیف بسیار ساده است و تنوع/قرارداد متنوعی را ارائه نمی دهد. این قراردادهای پاداش هنوز احتمالاً نسخه PS4 بازی را برای خرید بهترین انتخاب می کند ، اگرچه شما واقعاً با بازی روی رایانه شخصی یا Xbox One چیز زیادی از دست نمی دهید.

بازی 1 Hitman

بازی 1 Hitman

شما می توانید به دو روش متفاوت با بازی 1 Hitman برخورد کنید. می توانید از تنظیمات پیش فرض استفاده کنید که عملکرد بازی را به صورت سنتی تر می بیند. این در درجه اول به این معنی است که شما از طریق فرصت های برجسته که در هنگام استفاده از مکالمات و شرایط برای ایجاد ترور استفاده می شود ، راهنمایی می شوید. این یک نوع سیستم راهنمایی است ، شما را به سمتی که می خواهید بروید و بازی را به یک تجربه نسبتاً خطی تبدیل می کند ،

راهنمایی می کند. من فرصت ها را برای انجام ماموریت های اولیه بسیار ارزشمند می دانم ، زیرا اندازه فوق العاده سطوح آنها باعث می شود که بدون دست گرفتن نزدیک شوند-حداقل در ابتدا. بهبود دیگر ویژگی Instinct است که از Hitman: Absolution نگه داشته شده است ،

اما به طرقی کاهش یافته است تا دیگر نتوانید از آن برای ردیابی حرکات NPC یا جلوگیری از تشخیص در هنگام تغییر شکل استفاده کنید. با این حال ، اگرچه این گزینه توانایی های پیش طبیعی مامور 47 را به عنوان یک قاتل تکرار می کند ، اما او را به یک ابرقهرمان با چشمان اشعه ایکس و مهارت های خواندن ذهن تبدیل می کند. بنابراین ، من از استفاده از آن اجتناب کردم.

یا می توانید تمام این موارد را ببندید و به یک تجربه کامل در سندبکس بپردازید ، جایی که هیچ چیزی ندارید که شما را به اهداف خود هدایت کند ، به جز هوش و مهارت مشاهده خود. این خالص ترین و با ارزش ترین تجربه هیتمن را ارائه می دهد ، اما احتمالاً برای بازیگران باتجربه در جستجوی افزایش سختی یا راهی جدید برای نزدیک شدن به سطوحی که قبلاً با روشن کردن ویژگی های فوق به بهترین نحو انجام داده اید ،

مناسب است. من سطوح بسیار وسیعی را برای کشف بدون هیچ گونه کمک (و استفاده از فرصت ها نیز کمک بزرگی در هنگام تلاش برای کشاندن وحشیانه ترین کشتارها است) پیدا کردم ، اما من می توانم ارزش خاموش کردن این عصا را برای دور دوم مشاهده کنم. ورود بدون این کمک همه چیز را واقعی تر می کند و تأکید می کند که چقدر باید تماشا کنید و گوش دهید تا بتوانید راهی برای کشتن خود برنامه ریزی کنید.

نقد و بررسی بازی Terminator: Resistance
بیشتر بخوانید

تنها مسائل طولانی من با هیتمن شامل چند نکته نسبتاً جزئی است. اولین مورد شامل منطق درونی بازی است. گاهی اوقات ، به نظر می رسد که تا حدودی تصادفی است که آیا شما یک NPC یا قربانی متوجه شما شده یا نه. من نمی دانم آیا این شانس قرعه کشی است یا خیر ، اما گاهی اوقات شما به عنوان یک شخصیت مشکوک در نظر گرفته می شوید ، حتی اگر لباس مبدل مناسب بپوشید و (ظاهرا) کاری برای جلب توجه انجام نداده اید. به خودت.

حتی برخورد تصادفی با کسی می تواند زنگ خطر را افزایش دهد ، که گاهی اوقات واقعاً آزاردهنده است-تعداد NPC هایی که در بیشتر سطوح قرار گرفته اند ، عبور از جمعیت را بدون اجازه دادن به آرنج اشتباه انجام می دهند.

اگرچه هوش مصنوعی دشمن وقتی شما را شناسایی می کند کمی کند است. مکث های طولانی فرار کردن یا تیراندازی به یک یا سه محافظ در صورت را بسیار آسان می کند ، حتی پس از اینکه متوجه شدند پسر طاس عجیب با خالکوبی سر شوم در واقع خوب نیست. مسئله دوم نیاز مضاعف به اتصال آنلاین برای انجام بازی است.

برای چنین تجربه انفرادی کاملاً ضروری نیست. به نظر می رسد بازی را تا حدودی کند می کند (زمان بارگذاری بسیار طولانی است) ، و سرورها گاهی اوقات برای مدت کوتاهی قطع می شوند و شما را قادر به بازی نمی کند.

با تأخیر در برنامه پخش اپیزودیک یا نه ، این بازی 2016 با Hitman یک بازی درخشان است. طراحی سطح وسیع و ارزش پخش تقریباً نامحدود با استفاده از راههای بسیار زیاد به ترورهای شما (و روشهای زیادی که می توانید آنها را انجام دهید) تجربه را تقریباً با هر بار بازی متفاوت می کند. بله ، مامور 47 وقت خود را برای رسیدن به اینجا گرفت ، اما این زمان به خوبی سپری شد.

پایان مقاله نقد و بررسی بازی 1 Hitman

بازی 1 Hitman

بازی 1 Hitman

مجله نگاه 

بیشتر بخوانید:

نقد فیلم تاکسی جعفر پناهی | نقد فیلم رفیق اجاره ای | فیلم Moby Doc | نقد فیلم رنگ خدا | فیلم مکان ساکت ۳ | نقد فیلم ده عباس کیارستمی | تحلیل نقاشی مونالیزا | نمایشنامه های برتر تاریخ | نقد فیلم همه می دانند | فیلم بالاتر از سوظن |

دیدگاهتان را بنویسید

16 − ده =