صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقدو بررسی بازی Resident Evil 3
ads

نقدو بررسی بازی Resident Evil 3

بازی Resident Evil 3

در نسخه اصلی بازی Resident Evil 3 ، که در PS1 باز می گشت ، بی رحمانه توسط سلاح بیولوژیکی نامی شکار می شد که برخی از ترسناک ترین لحظات فرنچایز وحشت بقا تا به امروز را ایجاد کرد. 21 سال گذشت  و این ترفند هنوز هم کار می کند-هرگز ندانستن این که یک موجود غیرقابل توقف چه موقع به یک حمله بی رحمانه دیگر حمله می کند ، به ایجاد تنش اعصاب خردکن در آخرین بازسازی با کیفیت بالا از Resident Evil کلاسیک Capcom کمک می کند.

یک سال پس از ریمستر درخشان Resident Evil 2 ، انتظارات از این بازی سه بعدی بسیار زیاد است – و در بیشتر موارد ، برآورده می شود. با استادانه نسخه اصلی را وارد قرن 21 می کند ، با یک تغییر سینمایی که شهر راکون محکوم به زندگی را مانند قبل زنده می کند.

بازی Resident Evil 3 فوق العاده به نظر می رسد و به نظر می رسد ، مخصوصاً در حالت 4K HDR – شب ممکن است تاریک و مملو از وحشت باشد ، اما همچنین شگفت انگیز به نظر می رسد ، چراغ های نئون از شیشه های شکسته در خیابان ها منعکس می شود.

سایه های کاملاً دقیق و جزئیات خیره کننده در سراسر یک ناراحتی مداوم از طریق طراحی صدا ایجاد می شود ، از تکان خوردن اجسام زیر پا تا تکان خوردن حصارهای زنجیره ای در حالی که زامبی ها در برابر آنها فشار می آورند ، تا تکان خوردن ظریف یا خزیدن از دشمنان ، فقط دور از چشم. این فوق العاده ، به طرز وحشتناکی همهجانبه است.

نقد بازی Resident Evil 3

بازی Resident Evil 3

طرح چیزی شبیه به یک بازنگری اساسی از اصل می گیرد. در حالی که تأکید بر جیل ولنتاین – قهرمان و بازمانده از رزیدنت اویل اصلی – باقی می ماند ، تاکید بیشتری بر کارلوس ، مزدوری که در اوایل روبرو شد ، و شخصیت اصلی قابل بازی در چند بخش ، است. داستان Jill که همزمان با Resident Evil 2 تنظیم می شود ، به عنوان یک حرکت ساده برای خارج شدن از شهر ، قبل از اینکه به چیزی در مقیاس بزرگ تبدیل شود ، آغاز می شود.

پیش خرید FIFA 22 ، تاریخ انتشار ، حالت حرفه ای و Ultimate Edition
بیشتر بخوانید

نقد بازی Resident Evil 3

بازی Resident Evil 3

هر چند Capcom وقایع را در اینجا مجدداً ویرایش کرده است-برخی از بخشها از نسخه اصلی حذف شده یا کوتاه شده اند ، در حالی که برخی دیگر اضافه شده یا تمدید شده اند ، از جمله چند پیوند هوشمندانه به بازسازی Resident Evil 2. بیشتر اوقات ، این ویرایش به نفع بازی عمل می کند ، و آنچه را که یک فرار ناامید کننده برای فرار است ، ساده می کند.

با این حال ، در قطع برخی از لحظات کندتر از Nemesis 1999 ، بازسازی بیشتر به یک بازی اکشن تبدیل می شود ، که ممکن است برخی از بازیکنان برگشتی از آن خوششان نیاید.

این حرکت در انعکاس چیزی است که به نظر می رسد ذخیره مهمات بیشتر ، زرادخانه تسلیحاتی نسبتاً اولیه و مکانیک تکامل یافته سریع است که پس از تسلط به این معنی که می توانید از اکثر دشمنان معمولی فرار کنید. در حالی که بزرگترین ترس ، مواجهه با نمسیس است که اکنون به شکل های هیولایی نگران کننده ای در حال تغییر است ، زامبی های معمولی پس از مدتی احساس ناراحتی می کنند.

کمک های محیطی – مانند شکن های برقی که می توانید برای ضربه زدن به یک منطقه وسیع شلیک کنید – و تخصیص نسبتاً کمی از معماها باعث می شود بازی Resident Evil 3 از حالت وحشتناک بقا قبل از خود دورتر شود.

در حالی که افراد نابغه بازگشتی ممکن است از کاهش برجستگی معماها و حذف برخی از مکان های عجیب و غریب و نماهای اصلی Nemesis گلایه کنند ، بازی Resident Evil 3 به عنوان ساخته خود قوی است. به نظر می رسد و به نظر می رسد شگفت انگیز است ، صداگذاری سال نوری از نسخه اصلی جلوتر است و مهمتر از همه ، هنوز هم می تواند ترس را به ارمغان بیاورد.

اگر مدت زمان بیشتری طول بکشد – تقریباً هشت ساعت به صدا در می آید ، اگرچه فقط باید توجه داشت که بازی های رزیدنت اویل تقریباً همیشه سرعت بالایی را ارائه می دهند – و ارزش پخش بیشتری نیز داشتند ، تقریباً بی نقص خواهد بود.

نقد بازی Resident Evil 3

بازی Resident Evil 3

مجله نگاه 

نقد و بررسی بازی High On Life | بازی بر پایه مواد
بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی ارنست گامبریچ | نقد فیلم سرگیجه | دیوید لینچ | انیمیشن رایا و آخرین اژدها | اسپین اف گیم اف ترونز : دو انیمیشن دیگر در حال توسعه است | فیلم خوشه ‌های خشم | معرفی سبک موسیقی راک | نقد و بررسی بازی The Final Cut | نویسندگان ادبیات پست مدرن | نقد فیلم پاکسازی ابدی |

دیدگاهتان را بنویسید

5 + چهار =