صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Watch Dogs: Legion
ads

نقد و بررسی بازی Watch Dogs: Legion

بازی Watch Dogs: Legion

Hackathon جهان باز با بازی Watch Dogs: Legion باز می گردد ، این بار یک عامل منحصر به فرد از تیم DedSec قهرمان قهرمان سایبری را برای کل شهر خود عوض می کند. در اینجا ، تقریباً همه افراد در آینده نزدیک لندن یک کارمند استخدام هستند ، مهارت ها ، هویت ها و توانایی های منحصر به فردی را برای مبارزه با یک نیروی نئو فاشیست به نام آلبین که کنترل پایتخت را در اختیار دارد ، به ارمغان می آورد.

حداقل ، این زمین است. در عمل ، داشتن یک تنوع تقریباً بی نهایت از شخصیت های قابل پخش به معنای ترکیب شدن آنها در تاری از عدم هویت است. ارتقا to توانایی های فنی در شبکه عملیاتی شما به اشتراک گذاشته می شود و به استثنای حالت سخت که عوامل می توانند به طور دائمی بمیرند ، این به معنای هیچ دلیل واقعی برای جابجایی بین آنها نیست.

معرفی بازی Watch Dogs: Legion

بازی Watch Dogs: Legion

لژیون در تلاش است تا به شما فکر کند که تمایز قابل توجهی وجود دارد ، حتی اگر بیشتر اسلحه ها ، ابزارها و مهارت های هک را می توان به هر مأموری مجهز کرد. به عنوان مثال ، یک مأموریت داستانی شما را ملزم به استخدام یک کارگر ساختمانی در DedSec می کند ، تحت نظارت آنها که می توانند هواپیماهای بدون سرنشین باری سنگین را اداره کنند – ربات های هوایی سنگین که می توانید در بالای آن بنشینید تا مانند بودجه گرین گابلین در شهر پرواز کنید.

با این حال ، با رسیدن این ماموریت ، ما قبلاً هواپیماهای بدون سرنشین باری را هک کرده بودیم و ساعتها در این پرواز پرواز می کردیم و باعث می شد استخدام یک شخصیت خاص بی معنی باشد.

یک استثنا small کوچک در این مورد این است که اگر مأمورانی را با نقش های خاص شغلی استخدام می کنید – برای مثال یک نگهبان Albion را جذب و استخدام می کنید و می توانید از طریق امکانات کنترل شده آنها آزادانه قدم بزنید یا آوردن گارد سلطنتی به DedSec می تواند شما را به داخل کاخ باکینگهام برساند.

با این حال ، ابزارهایی مانند هواپیمای بدون سرنشین فوق العاده چابک – که به اندازه کافی کوچک هستند و معمولاً از شناسایی جلوگیری می کنند ، می توانند دشمنان را بیهوش کنند و به هوش بیاورند و می توانند با سیستم های دشمن ارتباط برقرار کنند – به اندازه کافی متنوع هستند تا به هر حال بیشتر اهداف را در مناطق حساس انجام دهند.

تاریخ انتشار Gran Turismo 7 ، اخبار ، خودروها ، تریلرها و آنچه می خواهیم ببینیم
بیشتر بخوانید

بازی Watch Dogs: Legion

بازی Watch Dogs: Legion

به طور روایت ، این بازی تلاش می کند تا آنچه را که بیانیه ضد Brexit است ، متعادل کند (آلبین در حال برخورد با مهاجران و به ویژه اروپایی ها است ، کمبود غذا و دارو وجود دارد ، رهگذران از کمبود شغل شکایت دارند و نشان داده می شود که دولت کاملاً ناکارآمد) با داستانی از تروریسم سایبری ، اطلاعات غلط دیجیتالی و حتی سایه های فراانسانیسم ، با یک گروه مقاومت طلب مقاومت در برابر دیکتاتوری اورولین. داستانی که سعی در روایت آن دارد با محیطی که در آن روایت می کند واقعاً تردید ندارد.

آنچه واقعاً در تفریحات لژیون در لندن خودنمایی می کند. این یک نسخه مجازی نفسگیر با جزئیات از واقعیت است – نه کاملا دقیق بلکه نه چندان دور. هر کسی که با این شهر آشنا باشد ، در آن کاوش می کند و می بیند که چطور این شهر برای آینده نزدیک در دسترس است.

بازی Watch Dogs: Legion

بازی Watch Dogs: Legion

همچنین یک سری مطالب تکمیلی برای یافتن وجود دارد ، و گرچه بیشتر آنها یادداشت ها ، یادداشت ها و پرونده ها هستند ، Ubisoft در ایجاد یک سری پادکست های درون بازی فراتر از این عمل کرده است. این رادیوها به عنوان رادیوی معاصر دزدان دریایی معرفی می شوند ، و مجریان فریبنده پس از فساد رسانه های اصلی ، دید واقعی مردم را ارائه می دهند ، اینها برشهای عالی ساخت جهان هستند.

نکته منفی این است که بعضی از آنها زمان طولانی طولانی دارند و هیچ راهی برای گوش دادن به آنها در خارج از صفحه منو وجود ندارد. حتی در آنجا ، آنها هیچ کنترل رسانه ای برای بازی ، مکث ، پیشبرد یا عقب را ندارند. امیدوارم که راهی برای گوش دادن به آنها هنگام کاوش در لندن با یک وصله آینده حل شود ، زیرا در حال حاضر یک نظارت عجیب – و آزار دهنده است.

پایان مقاله نقد و بررسی بازی Watch Dogs: Legion

منبع سایت مداد 

بیشتر بخوانید:

هاوارد هاکس | معرفی سبک موسیقی مینیمال | علاج واقعی ترس‌های رایج ترس از شکست، پیری، فقر و کنکور | فیلم ۳۵۵ | بهترین فیلم های رابرت زمکیس | ایوان آیوازوفسکی کیست بیوگرافی آیوازوفسکی و هنرمند | معرفی فیلم رستگاری در شاوشنک | انواع ساعت های هوشمند شیائومی |

دیدگاهتان را بنویسید

7 + 14 =