صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلم های وودی آلن
ads

بهترین فیلم های وودی آلن

بهترین فیلم های وودی آلن

بهترین فیلم های وودی آلن

10. خواب آلود
“آلن یک نویسنده گنگ اجباری بود ؛ در Sleeper او به کیتون ادای احترام کرد و با سیلیکون و شکافهای بصری بسیار زیاد ادای احترام کرد. یک پوست موز غول پیکر ، یک مخلوط کیک در حال رشد ، یک دستگاه بخار که بینی رئیس جمهور را له می کند. این پر از ایده های خارق العاده است که مدتها زندگی کرده اند در حافظه (ارگاسماترون ، بنده ربات و سگ …) این خیلی هجو نیست ، اما خنده های زیادی وجود دارد. ” خود آلفی

با مقاله ( بهترین فیلم های وودی آلن ) با بامدادی ها همراه شوید.

بهترین فیلم های وودی آلن

بهترین فیلم های وودی آلن

9. نیمه شب در پاریس
“یک توطئه خیالی فوق العاده ، بسیاری از شوخ طبعی” درون “هوشمندانه ، بازیگرانی که با موفقیت بسیار فراتر از مناطق راحتی خود رانده شدند ، فیلمبرداری درخشان. بسیار سرگرم کننده.” فرانک آبشر ( بهترین فیلم های وودی آلن )

بیشتر بخوانید:بهترین مینی سریال های نتفلیکس

8. خاطرات Stardust
“این اثر کاملاً پنهان کاری است. با این وجود وودی آلن در اوج قدرت منفور است ، اما در اوج قدرت – فیلم سازی یورو در بهترین حالت. خاطرات Stardust ، مانند مشهور سالها بعد ، دیدگاه وودی آلن در مورد ستایش عجیب و غریب مردم از معروف را ارائه می دهد. تیم ( بهترین فیلم های وودی آلن )

7. عشق و مرگ
“یکی از” کارهای زودهنگام و خنده دار “، این نمایشگر با شکوه دایان کیتون در بزرگترین اجرای کمدی خود است ، و نشان می دهد چقدر وودی می تواند با برگمان و داستایوسکی قبل از شروع تغذیه با بیت های پر زرق و برق آنها ، سرگرم کننده باشد. پنج دقیقه اول آن شامل برخی از خنده دارترین مطالبی که او تاکنون نوشت – و قابل نقل بی پایان است. ” ویلند شووانبک ( بهترین فیلم های وودی آلن )

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های خارجی

6. پول را بردارید و بدوید
“من اولین بار آن را در نوی دات (ویتنام جنوبی) در سال 1970 دیدم. پروژکتور ارتش ارتش حلقه ها را خارج از نظم بازی کرد ، اما به نظر نمی رسید مهم باشد – هیچ چیز مانند جنگ نیست که پوچ را به روزمرگی تبدیل کند. من یک یک طرفدار فوری و یک کاست bootleg از حالت آماده به کار آلن را در حالی که در Vung Tau بود ترک کرد. من یک DVD دارم که از VHS سوزانده ام و در دهه 80 ضبط شده از بتاماکس را از بتاماکس منتقل کردم. هنوز هم آن را تماشا می کنم و می خندم – خطوطی از آن را نقل می کنم گفتگو مثل اینکه پیت و دود باشد. ” جیم استوارت ( بهترین فیلم های وودی آلن )

بیوگرافی استندآپ کمدین آمریکایی الن دی جنرس
بیشتر بخوانید

5. دنی رز روز برادوی
“یک شاهکار – آلن و میا فارو هرگز با هم بهتر نیستند. صحنه در رستوران که در آن وودی بین از دست دادن تغییر خود از 20 ساله متزلزل می شود ، زیرا مجبور است از اوباش تعقیب کننده فرار کند یا گرفتار شود ، سالها در حافظه من مانده است.” ریموند ویلیامز

“من شخصیت تیتراژ را دوست دارم ، اعتقاد بی حد و حصر او به مشتری هایش ، خوبی هایش ، خیریه او … چیزی که فیلم را برای من ایجاد می کند نگاه صورت دنی است وقتی نیک به او می گوید که یک مأمور جدید پیدا کرده است: وودی هرگز بزرگترین بازیگر نیست در فیلم هایش ، اما این برای من بهترین لحظه بازیگری است. ” کوین فین ( بهترین فیلم های وودی آلن )

بیشتر بخوانید: معرفی و نقد سریال پیکی بلایندرز

4. فیلم هانا و خواهرانش
“منهتن کنار ، این هانا و خواهرانش هستند که به وضوح یک نیویورک عاشقانه را برای من تسخیر می کنند. این یک نیویورک است که دیگر وجود ندارد ، یکی که هنوز دارای یک SoHo بوهمی ، توسعه نیافته و بدون فروشگاه برتر است ، شکوه جذاب کتابهای پیج و برج رکوردز و سالن های سینما که در آن می توانستید در واقع یک فیلم برادران مارکس پیدا کنید. سه خواهر پیچیده آلن شخصیت های زنانه برجسته و عاشقانه او هستند: خطا پذیر ، اما برای آن قضاوت سختی انجام نمی شود – انتخاب بازیگران بی عیب و نقص بود. و آلن نوشت ، در کنار آلی سینگر ، بهترین نقش او برای خودش نیز هست. همه چیز در مورد این فیلم احساس نقاشی ، مبهم و عاقلانه ای دارد ، در سایه های پاییزی فرو می رود و در عرض دو ساعت آخرین نفس نفس گیر نیویورک عاشقانه ، معاصر ، از لحاظ هنری را می گیرد. همچنین آخرین فیلمی که از تلخی کارهای بعدی او طفره می رود. ” کارا منینگ ( بهترین فیلم های وودی آلن )

بهترین فیلم های وودی آلن

بهترین فیلم های وودی آلن

3. جرایم و جنایات
“وودی عادات مهم نوجوانان بسیاری از کارهای قبلی خود را به زور می زند و به ما کیفرخواست صادقانه ای از نوع امتیازی می دهد که با یک دست قتل می کند و با دست دیگر افتخارات بالایی کسب می کند. فیلمی پرتنش و از نظر اخلاقی با جاذبه های اصلی. متن آلن می تواند برای کیسینجر ، نیکسون ، اوباما و صدها نفر دیگر در قدرت اعمال شود که به دلیل احترام آنها در برابر جنایاتشان محافظت می شود. یک شاهکار آرام. باعث می شود بسیاری از کارهای دیگر او در مقایسه با وزن سبک به نظر برسد. ” کیت هریسون ( بهترین فیلم های وودی آلن )

بیشتر بخوانید: 100 فیلم برتر تاریخ

2. فیلم آنی هال
“آنی هال به یک تعادل کامل بین فیلم های اوایل آنارشیک و کارهای درون نگرانه تر دهه هشتاد ، با مضامین جدی اما همچنین شوخ طبعی می رسد. آلن می پرسد” چشم اندازهای رانندگی “کریستوفر واکن ، زیرنویس” آنچه که واقعاً فکر می کند ” رهگذران در مورد زندگی جنسی شان. شیمی بین این دو گروه هرگز بهتر نبوده است و همچنین آلن به عنوان بازیگر نقش اصلی را نداشته است ، مگر شاید در منهتن. اما آنی هال بر منهتن غلبه می کند زیرا دایان کیتون – بهترین مترجم زن آلن در بزرگترین او نقش – از نظر زمان اکران و گفتگو برابر با آلن است. او کاملاً از شخصیت های زن شناخته شده است ، از کمد لباس هایش تا بندها و سخنان خارج از ضرب و شتم او. در ژانر rom-com ، نه شخصیت و نه شخصیت این فیلم همیشه بهتر شده است. ” نیل کاکبرن ( بهترین فیلم های وودی آلن )

نقد فیلم منهتن
بیشتر بخوانید

1. فیلم منهتن
“از میان فیلم های بسیار زیاد وی ، منهتن به عنوان اثری برجسته است که موفق می شود هم نامه ای عاشقانه به یکی از شهرهای بزرگ باشد و هم یک خودنگاره شخصی کاملاً چشمگیر باشد. ممکن است به عنوان یک تراژدی طنزآمیز و به طرز تاریکی دیده شود. مسخره ای تراژیک است و از همه فیلم های آلن به گرفتن نظر واقعی هنرمند صریح در مورد خودش نزدیک ترین است. ” کریستوفر شپلر

“خنده دار ، باهوش و عاشقانه ، منهتن تقریباً همه آنچه را که در یک فیلم وودی آلن یا هر نوع فیلم دیگری برای این موضوع جستجو می کنم ، به دست آورده است. فیلمبرداری سیاه و سفید در تمام طول قلب بسیار تورم انگیز است ، در حالی که راپسودی در آبی و آتش بازی با هم ترکیب می شوند و یکی از افتتاحیه های برجسته و برجسته تاریخ فیلم را ایجاد می کنند. طبیعتاً ، آلن به این فیلم به عنوان یک شکست نگاه می کرد و باعث می شد کاملا کامل تر باشد. ” ماهیندر کینگرا

“صحنه آخر. دو شخصیت به پایان رابطه خود در زمینه موسیقی ویولن انفرادی فکر می کنند. ارکستر متورم می شود و ویولون را غرق می کند ، در حالی که ما همزمان می بینیم شهر شخصیت ها و رابطه آنها را بدون زحمت جذب می کند. عشق در کلان شهر هرگز بسیار زیبا بیان شده است. ” چالش Nigel ( بهترین فیلم های وودی آلن )

پایان مقاله ( بهترین فیلم های وودی آلن )

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

12 + 14 =