صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلمهای ناتالی پورتمن
ads

بهترین فیلمهای ناتالی پورتمن

بهترین فیلمهای ناتالی پورتمن

بهترین فیلمهای ناتالی پورتمن

بهترین فیلمهای ناتالی پورتمن : ناتالی پورتمن بازیگر بسیار با استعدادی است که در طول این سالها ظاهر بسیار خوبی داشته است. در اینجا نگاهی می اندازیم به 10 بهترین عملکرد وی ، در رتبه بندی.

ناتالی پورتمن برخاسته و به یکی از بازیگران فاضل و محترم در نسل خود تبدیل شده است. با شروع کار خود به عنوان بازیگر کودک در فیلم Leon: The Professional ، پورتمن از آن زمان موفق به دریافت جایزه اسکار شده و دو نامزدی دیگر را نیز در کارنامه خود دارد. ما آخرین بار او را در Avengers: Endgame و Lucy in the Sky در سال 2019 دیدیم ، دو فیلمی که توانایی بازیگری متنوع پورتمن را نشان می دهد.

در مرحله بعدی ، پورتمن نقش خود را به عنوان جین فاستر در Thor: Love and Thunder و مجموعه تلویزیونی What If … تکرار می کند؟ تا آن زمان ، بیایید بهترین فیلمهای ناتالی پورتمن را جشن بگیریم!

با مقاله ( بهترین فیلمهای ناتالی پورتمن ) همراه بامدادی ها باشید.

بیشتر بخوانید: فیلم فارگو

نینا (فیلم قوی سیاه)

در یک چرخش مردانه و وسواس انگیز ، به عنوان نینا سایرز ، تور پورتمن به زیبایی نشان داد که یک هنرمند شکنجه شده تحقق رسیدن به کمال را تحمل می کند. در این حالت ، مرگ خودزنی می خواهد!

نینا با توجه به بازی در نقش ملکه قو در تولید تئاتر قوای سیاه ، یک رقصنده باله بسیار استرس و بیش از حد سرحال است. نینا که از فرط خستگی و استرس درگیر شده است ، به آرامی در آنچه که به یک بازسازی بزرگ متا-ویرایشگر باله عنوان بدل می شود ، به قو سیاه تبدیل می شود. پورتمن به درستی اولین اسکار کارنامه خود را به دست آورد! ( بهترین فیلمهای ناتالی پورتمن )

جکی کندی (فیلم جکی)

در یک دور دور ، حلقه دار و خسته کننده به عنوان بانوی اول داغدار ، پورتمن به ندرت عملکرد بهتری نسبت به جکی داشته است. جای تعجب نیست که او برای کار در این فیلم سومین تکان سر اسکار را بدست آورد.

فیلم پابلو لارین به وضعیت روان ناپایدار جکی کندی در پی ترور شوک آور شوهرش و رهبر جهان آزاد ، رئیس جمهور جان اف کندی می پردازد. این فیلم با موفقیت ذهن متواضعانه جکی و گردبادی از احساسات گیج کننده را در زمان از دست دادن و اندوه غیرقابل تصور بررسی می کند. به سادگی درخشان! ( بهترین فیلمهای ناتالی پورتمن )

بیشتر بخوانید: فیلم خاطرات یک کشیش

آلیس (فیلم نزدیکتر)

باب فاسی
بیشتر بخوانید

پورتمن اولین نقاشی اسکار در زندگی حرفه ای خود را برای بازی در آلیس زودرس در فیلم Closer مایک نیکولز بدست آورد. هنوز هم تنها نامزدی بهترین بازیگر نقش مکمل زن است که دریافت کرده است. بقیه برای بازیگر نقش اول زن بودند!

داستان خیانت بخارپوشانه در میان دو زوج خوش تیپ به پورتمن این فرصت را داد تا طرف سکسی خود را به عنوان آلیس ، پیشخدمتی تبدیل به لباس استریپی نشان دهد. در این فیلم که براساس بازی پاتریک ماربر ساخته شده است ، جود لا ، جولیا رابرتز و کلایو اوون (همچنین نامزد اسکار) نیز در نقش های اصلی حضور دارند. ( بهترین فیلمهای ناتالی پورتمن )

سام (فیلم ایالت گاردن)

اگر پورتمن قبلاً قلب شما را نداشته است ، به احتمال زیاد او او را به عنوان سام کاملاً عجیب و غریب در ایالت گاردن از قفسه سینه شما ربوده است.

در فیلم rom-com بسیار تحسین برانگیز Zach Braff ، اندرو (Braff) بازیگر L.A. وقتی اندرو به دلیل میگرن به بیمارستان می رود ، به طور اتفاقی با سام ، بیمار صرع زیبا و دوست داشتنی آشنا می شود. وقتی این دو با هم وقت می گذرانند ، هرکدام شروع به پر کردن سوراخ روح دردناک دیگری می کنند. ( بهترین فیلمهای ناتالی پورتمن )

بیشتر بخوانید: فیلم جیب‌ بر

ماتیلدا (فیلم لئون)

تقریباً غیرممکن است باور کنیم که اولین نمایش بازیگری روی صفحه پورتمن در داستان کلاسیک لوک بسون درباره عاشقانه های بدون پاسخ انجام شده است. اما درست است ، لئون اولین فیلم پورتمن بود!

این عنوان به لئون (ژان رنو) اشاره دارد ، یک آدمکشی کودکانه با دمدمی مزاجی ها و دمدمی مزاجی های خاص خودش. وقتی ماتیلدا 12 ساله خانواده خود را که توسط یک فروشنده مواد مخدر ذبح شده می بیند ، در خانه آپارتمانی لئون به دنبال پناهگاه می رود. با گذشت زمان ، لئون شروع به مراقبت از ماتیلدا می کند ، در حالی که عاشق او می شود ، راه های دنیا و ترفندهای تجارت خود را به او می آموزد. پورتمن بلوغ طبیعی را برای نقشی به ارمغان می آورد که تعداد کمی از بازیگران زن دیگر حتی می توانند رویای آن را ببینند. بهترین فیلمهای ناتالی پورتمن

بهترین فیلم های دیوید فینچر
بیشتر بخوانید

سلست (فیلم Vox Lux)

پورتمن به عنوان سوپراستار بین المللی پاپ سلست ، صحنه را مانند هرگز در Vox Lux صاحب صحنه می کند!

کاوش هنری در مورد بعید به شهرت رسیدن یک زن را می توان به عنوان موجی برای سیاه قو دانست. در حالی که نینا ترسو ، مطمئن و فاقد اعتماد به نفس است ، سلست نقطه مقابل آن است. او بسیار خونسرد ، با اعتماد به نفس ، به عنوان یک ستاره موسیقی پاپ غیرقابل دسترس و خارج از ارتباط با افراد روزمره کنترل می کند. یک عملکرد فرمایشی!

بیشتر بخوانید: مستند معلم اختاپوس من

لنا (فیلم نابودی)

پورتمن در داستان ترسناک علمی تخیلی سه جانبه و گیج کننده الکس گارلند ، پورتمن در نقش زنی بازی می کند که مصمم است هر کاری را که برای احترام به میراث همسر گمشده اش انجام می دهد انجام دهد.

هنگامی که سربازی به نام کین (اسکار آیزاک) ناگهان ناپدید می شود ، همسر زیست شناس وی لنا شجاعانه مأموریت می یابد تا برای یافتن وی به یک منطقه فاجعه زیست محیطی برود. لنا با تیمی متشکل از متخصصان زن ، در یک محیط خنثی کننده گرانش ، جایی که قوانین فیزیک اعمال نمی شود ، تصادف می کند. هرچه زنان جلوتر بروند ، توضیح آنچه شاهد هستند دشوارتر است. در پایان ، لنا برای تصمیم دوباره با کین باید تصمیم نهایی را بگیرد. بهترین فیلمهای ناتالی پورتمن

بیشتر بخوانید: فیلم هنرمند درجه یک

پایان مقاله ( بهترین فیلمهای ناتالی پورتمن )

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

یک × سه =