صفحه اصلی > سینما : فیلم جاده یخی
ads

فیلم جاده یخی

فیلم جاده یخی

معرفی و نقد فیلم جاده یخی / فیلم The Ice Road

معرفی, نقد و تریلر فیلم جاده یخی از نتفلیکس آخرین ماموریت لیام نیسون را روی یخ نازک قرار می دهد . اولین تریلر فیلم جاده یخی پیش از ورود ماه آینده به سرویس پخش جریانی ، در نتفلیکس منتشر شده است.

نتفلیکس اولین تریلر از فیلم جاده یخی را منتشر کرد. این آخرین اقدام عملی است که لیام نیسون در مرکز آن قرار دارد. نیسون زمانی مردی بود که به خاطر جدی ترین نقش هایش در فیلم هایی مانند لیست شیندلر ، جنگ ستارگان: تهدید شبح و باند های نیویورک شناخته می شد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های تاریخی

اما Taken بیش از یک دهه پیش همه اینها را تغییر داد و مسیر حرفه خود را کاملاً تغییر داد. حالا ، او یکی از بچه های اکشن هالیوود است. در این حالت ، نیسون در یک منطقه سخت پوشیده از برف کانادا قرار دارد. او به جای تراشیدن راه انتقام ، برای یک مأموریت نجات خائنانه همراه با عمل و خطر به طور کامل در جاده های یخی جاده ای حرکت می کند.

تریلر با یک بهمن عظیم باز می شود که مین را ویران می کند ، مردانی را که در داخل کار می کردند به دام می اندازد. مادر طبیعت باعث غارنوردی شد و کارگران با امید کمی برای نجات مواجه شدند. وارد لیام نیسون شوید. او وظیفه دارد یک ماموریت نجات خطرناک را برای نجات این کارگران هدایت کند.

داستان فیلم جاده یخی

اما زمان مهم است زیرا افراد گیر افتاده در عرض چند روز بی هوا می شوند. بعد از آن نیسن شروع به کار کرد و تیمی از تکه های پارچه را جمع کرد. آنها باید از 300 مایلی زمین یخی و غیر بخشنده عبور کنند. کامیون های بزرگی دارد عمل. خرابکاری. تعقیب و گریز خطرناک روی یخ. انفجارها به نظر می رسد بسیار مطابق با آنچه در سالهای اخیر از نیسون انتظار داشته ایم ، باشد.

جاناتان هنسلی فیلم را نوشت و کارگردانی کرد. برخی از اعتبارات قبلی هنسلی شامل The Punisher 2004 و The Kill the Irishman (2011). وی به عنوان نویسنده اعتبار برخی از فیلم های بزرگ موفق از جمله آرماگدون و جومانجی را نیز دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین مینی سریال های نتفلیکس

اما این تقریباً اولین تلاش کارگردانی وی در حدود یک دهه اخیر است. بازیگران همچنین شامل بنجامین واکر (آبراهام لینکلن: شکارچی خون آشام ، در قلب دریا) ، کهربا میدتندر (لژیون ، بی بها) ، مارکوس توماس (غرق شدن مونا ، تو مرا می کشی) و لورنس فیشبرن (ماتریکس ، جان ویک: فصل) 2)

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس | فیلم های عاشقانه پیشنهادی
بیشتر بخوانید

جاده یخی پس از فرو ریختن معدن الماس از راه دور در مناطق شمالی کانادا اتفاق می افتد. یک راننده سکوی بزرگ جاده یخی (لیام نیسون) وظیفه دارد یک مأموریت نجات به ظاهر غیرممکن را از طریق یک اقیانوس یخ زده برای نجات معدنچیانی که در این حادثه گرفتار شده اند ، هدایت کند. تیم باید با آب شدن و داستان عظیم مقابله کند ، تا دریابد که تهدید واقعی چیزی است که آنها هرگز آینده را ندیده اند.

در ابتدا Code Entertainment فیلم را در کنار ShivHans Pictures تهیه و تأمین مالی کرد. Netflix سپس حقوق آن را در ماه مارس جلب کرد. در حالی که سرویس پخش جریانی پروژه های زیادی را در داخل تولید می کند ، آنها همچنین محتوای اصلی زیادی را از طریق خرید کسب می کنند.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم پدر

گفته می شد این معامله در محدوده 18 میلیون دلار بود. با در نظر گرفتن آنچه آنها برای برخی از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی خود خرج می کنند ، این همه گران نیست. نسبی صحبت کردن مخصوصاً برای یک حرکت ذرت بو داده که ظاهراً توانایی برداشتن کره کره چشم زیادی را دارد. جاده یخی 25 ژوئن از طریق سرویس پخش جریانی Netflix وارد می شود. حتماً پیش پرده را خودتان بررسی کنید.

پایان معرفی و نقد فیلم جاده یخی

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

«پست قبلی

پست بعدی»