صفحه اصلی > داستان کوتاه : داستان کوتاه یک پیام شاهنشاهی
ads

داستان کوتاه یک پیام شاهنشاهی

داستان کوتاه یک پیام شاهنشاهی

داستان کوتاه یک پیام شاهنشاهی

داستان کوتاه یک پیام شاهنشاهی : امپراطور – بنابراین آنها می گویند – مستقیماً از رختخواب مرگ خود ، فقط به شما ، پیام رقت انگیز خود ، سایه ای کوچک که در دورترین فاصله از خورشید شاهنشاهی پناه گرفته است ، پیامی ارسال کرده است. او به منادی دستور داد كه در كنار تخت خود زانو بزند و پیام را در گوش او نجوا كرد. او فکر کرد که این موضوع آنقدر مهم است که منادی را مجبور کرد آن را به او بازگو کند.

بیشتر بخوانید: بهترین کتاب های ادبیات هلند

او با تکان دادن سر خود صحت پیام کلامی را تأیید کرد. و در مقابل کل جمعیت کسانی که شاهد مرگ او هستند – تمام دیوارهای مانع از بین رفته است ، و همه بزرگان امپراتوری او به صورت دایره ای در پله های پهن و بلند پله های سر به فلک کشیده ایستاده اند – در مقابل همه آنها منادی خود را فرستاد. پیام رسان بلافاصله شروع به کار کرد ، مردی قدرتمند و خستگی ناپذیر. با بیرون کشیدن یک بازو و سپس بازوی دیگر ، او راه خود را از میان جمعیت باز می کند. اگر دچار مقاومت شود ، به سینه خود اشاره می کند در جایی که نشانه ای از خورشید وجود دارد.

بنابراین او برخلاف دیگران به راحتی به جلو می رود. اما جمعیت بسیار زیاد است. محل زندگی آن بی نهایت است. اگر یک میدان باز وجود داشته باشد ، چگونه او پرواز می کند و به زودی می کوبید مشت محرک او را در درب خود می شنوید. اما به جای آن ، همه تلاش های او چقدر بی فایده است. او هنوز هم به زور از میان اتاقهای خصوصی درونی ترین کاخ عبور می کند. او هرگز راه خود را برنده نخواهد شد. و اگر او این کار را مدیریت می کرد ، هیچ کاری حاصل نمی شد. او باید برای پله پله خود مبارزه کند و اگر موفق به این کار می شد ، هیچ کاری حاصل نمی شد.

بیشتر بخوانید: بهترین کتاب های ادبیات سوئد

او باید از حیاط حیاط عبور کند ، و پس از حیاط از طریق کاخ دوم که قصر اول را محاصره می کند ، و سپس دوباره از طریق پله ها و حیاط ها ، و سپس ، یک بار دیگر ، یک کاخ و غیره برای هزاران سال. و اگر سرانجام از بیرونی ترین درب منفجر شود – اما این هرگز نمی تواند هرگز اتفاق بیفتد – پایتخت سلطنتی ، مرکز جهان ، هنوز در مقابل او وجود دارد ، انبوه و پر از رسوب. هیچ کس از اینجا عبور نمی کند ، مطمئناً کسی که پیامی از یک مرد مرده ارسال کرده باشد. اما شما کنار پنجره خود نشسته اید و وقتی عصر فرا می رسد ، آن پیام را در خواب می بینید.

داستان کوتاه سین جیم
بیشتر بخوانید

پایان داستان کوتاه یک پیام شاهنشاهی

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

«پست قبلی

پست بعدی»

پست های مرتبط