صفحه اصلی > سینما : فیلم به حقیقت پیوستن
ads

فیلم به حقیقت پیوستن

فیلم به حقیقت پیوستن

فیلم به حقیقت پیوستن

فیلم به حقیقت پیوستن : تلویزیون خود را تنظیم نکنید. لحظات آغازین – و همچنین سکانسهای مختلف در آن – آنتونی اسکات برنز اگرچه از نظر موضوعی مهیج علمی-تخیلی ” فیلم به حقیقت پیوستن ” نگران کننده نخواهد بود و مبهم خواهد بود ، و این از نظر طراحی است. در طی برخی از صحنه های جوی مبتکرانه (که باید هشدار دهنده صرع باشد) ، شما در ذهن سارا کاملاً خوابیده (جولیا سارا استون) ، یک دانش آموز دبیرستانی به مدت چند شب آرام خواب غرق در گرسنگی خواهید بود او هنگامی که با یک برنامه مطالعه خواب ، به میزبانی یک دانشگاه محلی مواجه می شود ، از این فرصت می پرد.

با نقد فیلم به حقیقت پیوستن با بخش سینما و تلویزیون همراه باشید.

فیلم به حقیقت پیوستن

زن جوان در اولین ملاقات خود با دانشمندان مسئول آزمایش مرموز با ناباوری می پرسد: “بنابراین ، ما فقط حاضر می شویم و می خوابیم؟” و نمی توانید دقیقاً او را بخاطر بدبینی سرزنش کنید. ایده دور شدن مسالمت آمیز در یک تختخواب راحت برای سارا تجربه ای شناخته شده نیست ، به نظر می رسد که او از یک وضعیت سوive استفاده ناشناس در خانه فرار می کند ، بیشتر شبهای خود را صرف خواب در یک زمین بازی در نزدیکی می کند یا با بهترین دوست خود Zoe تصادف می کند (تدرا راجرز).

فیلم لاک پشت ها هم پرواز می کنند

در واقع ، سارا علی رغم اینکه به سیم های مختلفی متصل است ، کلاه ایمنی ضخیمی دارد ، و پانل های مختلف ورزشی کاملاً محکم در اطراف بدنش پیچیده است ، صبح روز اولین شب مطالعه خواب خود را از خواب بیدار می کند ، احساس می کند و به نظر می رسد تازه به نظر می رسد – شاید حالا می توانست در طول کلاس بیدار بمانید و خود را در نیم دو فنجان قهوه در روز غرق نکنید.

به طور قابل پیش بینی ، همه چیز به همان آسانی نیست که در مطالعه مخفیانه و پیشگامانه (یا به قول خودشان) با هدف کشف حقیقت در پس شرایط نامفهوم فلج خواب ، همانطور که بعداً مشخص شد ، به نظر می رسد. اول ، سوال تنها زن دیگر در برنامه است ، که بیش از شب اول خود ظاهر نمی شود.

نقد فیلم Drive
بیشتر بخوانید

سریال 1899

محققان سعی می کنند به سارا اطمینان دهند که مردم دائماً ترک تحصیل می کنند ، اما با این وجود او احساس ناراحتی می کند. سپس مسئله جرمی (Landon Liboiron) جذاب وجود دارد ، که همچنان سارا را دنبال می کند – وقتی فاش شد که او در پشت صحنه مطالعه نقش دارد ، برای او یک شوک آور نگران کننده است (البته نه برای ما). به همان اندازه نگران کننده ، یک قسمت از حمله وحشت است که سارا هنگامی که یک تصویر آشنا را که از یکی از کابوس های خود گرفته شده است نشان می دهد – فقط یک شکل سایه با چشمان نامشخص ، نشان داده می شود.

فیلم ۱۰۰ روز برای زندگی

مفهوم این چهره های سیاه و سفید ترسناک که هنگام خواب در کمین شما هستند ، در حالی که چشمان خود را از ترس زبان بسته می کنید ، به شما نزدیک می شود ، برای کسانی که قبلاً دچار فلج خواب شده اند و همچنین کسانی که به سختی دچار فلج خواب می شوند ، کاملاً آشنا خواهد بود. کسانی که فیلم مستند ترسناک ستون فقرات رادنی اشر ، “کابوس” را دیده اند.

او در ترساندنش به اندازه اشر موثر نیست ، اما برنز هنوز هم به این چشم اندازهای جهنمی یک لبه ترسناک می بخشد و آنها را در عمق ناخودآگاه انتزاعی سارا با یک مشت بینایی فراوان فرا می گیرد. رویاهای او از میان تونل های تاریک و درهای باز و شتابزده می خزند ، و اجزای اندام مجسمه سازی شده و اجساد سنگی آویزان از سقف را می بینند ، با تصاویر سایه هایی که گاهی اوقات ثابت هستند ، و گاهی اوقات به طرز وحشتناکی در حرکت هستند.

نقد فیلم محله‌ی چینی‌ ها

این صحنه ها واقعاً موثرترین صحنه های ” فیلم به حقیقت پیوستن ” هستند ، با عناصر طراحی تولید تهاجمی اما به یادماندنی که برای پوشاندن بودجه کم و VFX خشن و قابل تحسین فیلم ، اضافه کاری می کنند. فیلمبرداری یخی و امتیاز تلفیقی فیلم – برنز فیلم را فیلمبرداری ، تدوین ، نویسندگی و امتیازدهی مشترک کرد ، دومی با نام مستعار Pilotpriest – همچنین احساس سنگینی می کند. با این حال ، آنها به طور جمعی به او کمک می کنند تا از سطح وحشت ناشی از پارانویا در کروننبرژ نزدیک شود ، حتی اگر کاملاً به آنجا نرسد.

نقد فیلم بارتون فینک :مصائب یک روشنفکر تمام عیار...!
بیشتر بخوانید

در جای دیگر ، به ویژه در صفحه ، Burns به نظر هدفمند نیست. ” فیلم به حقیقت پیوستن ” برخی موضوعات را از جمله کد اخلاقی اجباری که باید یک آزمایش علمی را هدایت کند ، اذیت می کند تا آنها را قبل از درگیر شدن با وسعت کامل کنار بگذارد. به همین ترتیب ، چک کردن ناموفق اتاق 237 Kubrick-ian کاملاً اساسی به نظر می رسد. شاید نگران کننده تر ، برنز در روان احساسی سارا عمیقاً کاوش نمی کند همانطور که در سراسر “واقعیت بیا” هوس می کند.

نقد فیلم دنباله رو

پایان پیچشی که تا حدودی دیوانه کننده است – که بیشتر از آنکه واقعی بدست آید – یک تراشکاری است ، برخی از این اقدامات نادرست را بهانه می کند ، اما فقط به طور تصنعی. حداقل استون کاملاً یک اسب سواری وحشی است ، حضوری محکم و در عین حال جنون آمیز با اقتدار حیرت انگیز ارائه می دهد ، حتی وقتی هاله جوجه کشی اطراف او بدنبال مواد کافی است.

« فیلم به حقیقت پیوستن » در تاریخ 12 مارس در سینماها و با تقاضا در دسترس خواهد بود.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.