صفحه اصلی > بازیگران و کارگردان ها : بهترین فیلمهای نیکول کیدمن
ads

بهترین فیلمهای نیکول کیدمن

بهترین فیلمهای نیکول کیدمن

بهترین فیلمهای نیکول کیدمن

بهترین فیلمهای نیکول کیدمن : 10 بازی برتر او از مولن روژ گرفته تا دروغ های کوچک بزرگ رتبه بندی شده است.

 نیکول کیدمن نسب به گذشته بسیار خودش را تغییر داده است ، مانند آفتاب پرست ، از طریق انواع روایت هایی که به طور معمول بازیگران معروف را از بین می برد. سی سال پیش ، او از استرالیا و در کنار تام کروز ، که در آن زمان مشهورترین ستاره سینما در جهان بود ، نقش های بازیگری خود را عمدتا کوتاه بود. او سپس بزرگترین طلاق تاریخ – حداقل حرفه ای صحبت کردن – را با پشت سر هم و یک اسکار در پی آن داشت. حتی یک فاجعه معروف (RIP Bwitched) او را آزار نداد. با تشکر از کارگردانان معتبر و شخصیت های دشوار و سخت ، او به یکی از بزرگترین ستاره های بزرگ هالیوود تبدیل شد – از نظر روشنی بسیار درخشان ، نترس ، و به طور مداوم کار می کرد اما هرگز بیش از حد در معرض نمایش قرار نگرفت.

با بهترین فیلمهای نیکول کیدمن در بخش بازیگران هالیوود همراه ما باشید.

فیلم تولد (2004)

بهترین فیلمهای نیکول کیدمن

فیلم تولد (2004)

از زمان کیدمن در فیلم تولد ، یک عکسبرداری کلوزآپ بدون وقفه و به مدت دو دقیقه انجام می شود ، تصویری که اندکی بعد از اینکه شخصیت وی مطلع شد شوهر مرده اش در بدن پسری 10 ساله دوباره تجسم یافته است ، رخ می دهد. او از طریق وحشت ، ویرانی ، لذت جزئی ، و سپس تصمیم سردرگم دوچرخه سواری می کند. نفس گیر است. تولد پیچیده ترین فیلم در فیلم شناسی کیدمن است ، یک درام روانشناختی گمراه کننده و خواب آور که هم به طرز باورنکردنی تحریک آمیز است و هم عمیقا ناراحت کننده است. این همچنین شامل بهترین بازی های او است که باید در آنجا در بین بهترین فیلمهای نیکول کیدمن قرار بگیرد. او چیزی شبیه خرابی حرکت آهسته در اینجا به ارمغان می آورد ، لطف ترسناک او منجر به غمی از فیلتر بدون فیلتر می شود. کار شجاع ، تجربی و تحول آفرین ، کیدمن در اینجا ثابت می کند که چرا او مدتهاست یکی از هیجان انگیزترین بازیگران هالیوود بوده است.

زندگینامه نیکلاس کیج
بیشتر بخوانید

2. مینی سریال نتفلیکس Big Little Lies (2017)

اولین نقش مهم تلویزیونی کیدمن از زمان آغاز کار وی در دهه 1980 استرالیا یک تور بود. صرف نظر از حضور لیست های A زیادی ، از جمله ریز ویترسپون و لورا درن ، این سری محدود HBO (در مورد فصل دوم کمتر صحبت نمی کنیم) همیشه ویترین کیدمن بود. کیدمن در نقش یک مادر در خانه که از طرف شوهرش (الکساندر اسکارسگارد) مورد خشونت قرار گرفته بود ، تناقضات دلسوزانه شخصیت ، ترس و پشیمانی و ناامیدی دلخراش او را ارائه داد. با شرمندگی که توسط منتقدان کوته فکر کوته بینانه به عنوان یک صابون دورریختنی نوشته شد ، این نمایش به چیزی خارق العاده و خارق العاده تبدیل شد و جواهر کیدمن در مرکز آن بود.

 

3. To Die For (1995)

فیلم بعدی لیست بهترین فیلمهای نیکول کیدمن کمدی کوچک و ناخوشایند قاچاق در میان نقش های عاشقانه دلهره آور و زمانی که او دوست دختر بتمن را بازی کرده است. To Die For باعث شد هالیوود در کنار جسارت کیدمن بنشیند در حالی که وی هنوز به عنوان همسر تام کروز شهرت داشت. او در یک بازی بی رحمانه بلند پروازانه یک دختر هوای تلویزیون گرسنه به شهرت ، در یکی از تأثیرگذارترین اجراهای در سینمای مدرن ، یک طرح اصلی برای ریز ویترسپون در انتخابات ، مارگوت رابی در من ، تونیا و حتی رزاموند پایک در Gone Girl – همه دیوانه انرژی و ناراحتی خزنده پوست در یک بسته شاد

4. Eyes Wide Shut (1999)

بخشی از هیجان فیلم Eyes Wide Shut مربوط به انتخاب بازیگران کیدمن و همسرش در آن زمان تام کروز به عنوان یک جفت ازدواج شکسته است ، کیدمن همسر بدبختی که در خیالات خصوصی خود به سر می برد ، و کروز جوجه عوضی تلخ است. این یک فرسون متا فراهم می کند ، اما هر دو در اینجا حتی از صمیمیت در دنیای واقعی نیز حذف شده اند. کیدمن نقش کمتری دارد ، اما حضور او در کل فیلم معلق است ، اروتیسم لطیف و ناراحتی بی قرار آن را زمینه سازی می کند. مونولوگ برجسته او ، که در آن او به یاد نزدیک شدن پرواز خود با یک افسر جوان نیروی دریایی می افتد ، بهترین چیز در فیلم است.

بیوگرافی نیکول کیدمن
بیشتر بخوانید

5. The Paperboy (2012)

کار واقعی کیدمن در فیلم The Paperboy تحت تأثیر گرایش های پوچ تر فیلم قرار گرفت. بله ، او در یک مرحله از زک افرون ادرار می کند. بله ، او یک ارگاسم عمومی شدید را پس از صرف نگاه کردن به قاتل سریالی زندانی که با آن وسواس دارد ، دارد. بله ، Paperboy کاملاً آشفته است. اما کمی بهتر جسارت کیدمن به عنوان یک بازیگر و احترام کامل او نسبت به چشم انداز یک فیلمساز را نشان می دهد ، مهم نیست که چقدر ممکن است او را درگیر کند. او در اینجا هیجان انگیز است ، یک کابوس نفسانی به همان اندازه خام و غیرقابل پیش بینی بودن فیلم اطراف او.

6.ساعتها (2002)

بهترین فیلمهای نیکول کیدمن : ساعتها که در غیر این صورت بینی مصنوعی در سراسر جهان دیده می شود. کیدمن تنها قسمت دیدنی این فیلم نیست ، یک جانور پوشاننده یک فیلم است که شما را با شکوه خود جارو می کند و سپس شما را دوباره بیرون می کشد ، اما او بدون شک طنین اندازترین فیلم آن است. وی به عنوان ویرجینیا وولف ، فردی کوتاه ، بی حس و بی حس است و از هر منافذی افسردگی بیرون می زند. این یک عملکرد دلخراش است و به طور شایسته ای اسکار بهترین بازیگر زن را در سال 2003 برای او به ارمغان آورد.

7. مولن روژ! (2001)

این فیلمی بود که کیدمن را از یک ستاره زیبای سینما به الهه ای شبیه صفحه الیزابت تیلور ارتقا داد. او اغلب در مورد عشق ورزیدن به تجربه فیلمبرداری این موزیکال باز لورمان بیش از هر چیز دیگری که بوده است ، صحبت کرده و آن را روی صفحه نشان می دهد. او به عنوان یک دختر نمایش پر زرق و برق ، گسترده و در نهایت تراژیک مولن روژ ، جلال و شکوه و عظمت را تابانده است. این کیدمن در تئاتر ترین صحنه تئاتر است و چشم گرفتن از او غیرممکن است.

8. جادوی عملی (1998)

بهترین فیلمهای نیکول کیدمن : کیدمن در جادوی عملی آنقدر سبک و اندام شل دارد که گیج کننده است و او اغلب به این حالت بر نمی گردد. با بازی یکی از جفت جادوگران خواهر (دیگری ساندرا بولاک) ، او هرج و مرج است ، همه لاس زدن و روحیه آزاد. علاقه مندان کلاه گیس کیدمن ، که تعداد زیادی از آنها وجود دارد ، همچنین به طور مشترک موافقت خواهند کرد که موهای او هرگز از اینجا بیشتر جالب نیست.

فیلم بالهای کبوتر
بیشتر بخوانید

9. Destroyer (2018)

گرچه کیفیت فیزیکی کیدمن در Destroyer از روی بینی وجود دارد ، از مدل موی نامرتب او گرفته تا کثیفی که روی صورتش آغشته شده است ، اما از وحشی بودن بازیگری او منحرف نمی شود. او به عنوان یک پلیس شکسته LAPD در حال بهبودی ، دخمه یک زن است ، آنقدر از همه چیزهایی که از دست داده ویران شده و به دنیا آمده است. کیدمن بار دیگر در اعماق ناامیدی به خاک سپرده شده و قابل توجه است.

بهترین فیلم های تام هاردی

10. مارگوت در عروسی (2007)

کار کیدمن در اینجا تاریکی است که زیر پوست شما فرو می رود. او با بازی در نقش یک رمان نویس در منهتن که از خواهر دور از همسرش (جنیفر جیسون لی) بازدید می کند ، تعریف انرژی بد است ، کسی که ورودش به اتاق او را در ابر قضاوت اضطراب آور پوشانده است. هوشمندانه ، کیدمن شخصیت خود را شرور نمی کند – او به ما اطلاع می دهد که او انسان است ، نیروی آسیب رسان بیش از هر کس آسیب دیده است. این فیلم اخرین فیلم در لیست بهترین فیلمهای نیکول کیدمن میباشد.

 

به پایان مقاله بهترین فیلمهای نیکول کیدمن رسیدیم امیدواریم از این مطلب استفاده لازم را برده ساید.

نویسنده و منتقد سینما شاعر و رمان نویس حدود 15 سال تجربه نوشتن داستان کوتاه , کارگردانی و دستیار کارگردانی. و مدیر مجموعه بامدادی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

دو × چهار =