صفحه اصلی > اخبار فناوری : بررسی گوشی Moto G60S
ads

بررسی گوشی Moto G60S

گوشی Moto G60S

بررسی گوشی Moto G60S : 

بررسی دو دقیقه ای

گوشی Moto G60S یک گوشی اندرویدی مقرون به صرفه با صفحه نمایش بزرگ و اینترنت همراه 4G است. اگر 5G می خواهید، ادامه دهید. با این حال، در زمان انتشار، اگر می‌خواهید 5G را با بودجه محدود کنید، مجبور هستید در جای دیگری مصالحه کنید. گوشی Moto G60S از بسیاری از این موارد اجتناب می کند.

این صفحه نمایش بسیار بزرگ و واضح، چیپست توانمند و فضای ذخیره سازی زیادی با ۱۲۸ گیگابایت دارد. ما همچنین از طرفداران پر و پا قرص شارژر آن هستیم که در عرض نیم ساعت شما را به 76 درصد می رساند و تقریباً تنها شارژری است که برای دستگاه های تلفن همراه خود نیاز دارید، زیرا دارای اسلات USB-A و USB-C است.

اگرچه موتورولا گوشی Moto G60S بسیار کلی است و شاید هیجان‌انگیزترین اندرویدی نباشد که می‌توانید با قیمت 290 دلار / 219 پوند / 329 دلار استرالیا خریداری کنید.

عملکرد بازی آن قوی است، اما مطمئنا بهترین نیست که در این سطح می توانید بدست آورید. به همین ترتیب، در حالی که دوربین گوشی Moto G60S می‌تواند نتایج خوبی ایجاد کند، پردازش HDR کمی تنبل آن اغلب تصاویری کسل‌کننده را برای شما به ارمغان می‌آورد.

معمولاً می‌توان این موارد را با یک ویرایش سریع اصلاح کرد یا حداقل بهبود بخشید، اما ما فکر نمی‌کنیم که شما این مسئولیت را بر عهده بگیرید.

گوشی Moto G60S از شیائومی Redmi Note 10 Pro در براکت تلفن «4G generalist» برتری دارد. دوربین آن بهتر است، صفحه نمایش OLED با کنتراست بالاتر و پشت آن شیشه ای است – سبکی بسیار بالاتر از پلاستیک استفاده شده در این موتور.

با این حال، جذابیت های کلیدی سری Moto G اینجا هستند. نرم افزار تمیز و شفاف است، عملکرد کلی خوب است و عمر باتری به اندازه کافی طولانی است تا از اضطراب شارژ جلوگیری شود. این نیز یکی از اندرویدهایی است که سریع‌ترین شارژ را در هنگام صرف این هزینه دریافت می‌کنید.

گوشی Moto G60S

گوشی Moto G60S

طرح

پشت پلاستیکی ارزان قیمت، اما در جعبه ارائه شده خوب به نظر می رسد
صفحه نمایش 6.8 اینچی به این معنی است که به طور طبیعی یک گوشی بزرگ است
اسپیکر مونو با خروجی قابل احترام

موتورولا گوشی Moto G60S را با یک قاب سیلیکونی متصل می کند. این روزها با چندین گوشی خود همین کار را می کند.

این یکی از معدود مواردی است که به نظر می رسد واقعاً برای استفاده با قاب متصل طراحی شده است، زیرا پلاستیک عقب ارزان به نظر می رسد. برخلاف اکثر گوشی‌های این کلاس، گوشی Moto G60S دارای بافت پشتی ظریفی است که به جای شیشه‌های رایج «جعلی»، کمی شبیه به فلز فیبری به نظر می‌رسد.

ما 99 درصد از زمان خود را با این گوشی با استفاده از قاب صرف کرده ایم. آن را بردارید و پلاستیکی بودن آن بسیار آشکار می شود. اگرچه این لزوماً مهم نیست. سیلیکون کمی دودی این قاب، برجستگی های تیز ایجاد شده در هنگام جذب پنل پلاستیکی فلزی را نرم می کند و در شخص واقعاً خوب به نظر می رسد.

تلفن‌های سطح ابتدایی موتورولا مانند این، در بیشتر موارد، بسیار کاربردی هستند. این شرکت به تازگی آن را به سطح بعدی در اینجا رسانده است. هر چند وقت یکبار یک گوشی با یک قاب وصل شده بهتر به نظر می رسد؟

با این حال، یک سوال دوام جزئی وجود دارد. در حالی که سری Moto G سال‌ها پیش به دلیل ارائه گوریلا گلس سخت به خریداران ارزان قیمت قابل توجه بود، موتورولا از آن زمان استفاده از آن را در مدل‌های پایین‌تر متوقف کرده است.

Moto G100 از گوریلا گلس 3 استفاده می کند و گوشی Moto G60S شکل نامشخصی از شیشه مقاوم است. بدون شک موتورولا محاسبه کرده است که صرفه جویی در هزینه برای سختی این شیشه ارزش آن را دارد، اما ما دوست داریم یک محافظ صفحه نمایش را در کارخانه ببینیم. رقبای شیائومی این را ارائه می‌دهند و به نظر می‌رسد که با روشی که کیس از بدو تولدش ساخته شده است مغایرت دارد.

خراش روی صفحه نمایش بسیار آزاردهنده تر از خش های بدنه است. با این حال، در حالی که محافظت از شیشه سری Moto کاهش یافته است، گوشی Moto G60S دارای رتبه مقاومت در برابر آب/گرد و غبار است.

این IP52 است که به ضد گرد و غبار عالی (“5”) و مقاومت بسیار اولیه در برابر آب (“2”) اشاره دارد. Moto G60S می‌تواند به لطف برخی درزگیرهای داخلی اضافی، «چکیدن آب» را کنترل کند. به عبارت دیگر، لازم نیست خیلی نگران باران خفیف باشید، اما آن را زیر شیر آب نشویید.

بررسی ساعت Coros Vertix 2
بیشتر بخوانید

چه چیز دیگری به دست می آوریم؟ گوشی Moto G60S دارای جک هدفون، پد اثرانگشت عقب نسبتاً سریع و یک بلندگو در لبه پایینی است. در حالی که یک جفت استریو خوب است، این یکی نازک به نظر نمی رسد و صدای مناسبی را ارائه می دهد.

با استفاده از آن می‌توانید پادکست را در حین حمام گوش دهید، مشکلی نیست. یک دکمه Google Assistant در بالای دکمه تنظیم صدا وجود دارد که احتمالاً همیشه به طور تصادفی آن را فشار می دهید. اما این با قلمرو همراه است.

نکته اصلی که باید در نظر داشت این است که گوشی Moto G60S یک گوشی نسبتا بزرگ است. صفحه نمایش 6.8 اینچی دارد. چیزی به نام گوشی کوچک با صفحه نمایش بزرگ وجود ندارد.

نمایش دهنده

نرخ به روز رسانی 120 هرتز، عامل مهمی است که به شما دست می دهد
اما اندازه بزرگ قدرت واقعی است، برای YouTube و غیره عالی است.
این یک LCD است بنابراین کنتراست جایگزین های OLED را ندارد

صفحه نمایش بزرگ یکی از جذابیت های اصلی Motorola Moto G60S است. عرض آن 6.8 اینچ است و برخلاف Moto G 5G Plus، نسبت تصویر 20:9 به جای 21:9 دارد. این بدان معناست که ارتفاع آن کمی کمتر است و فضای مفید بیشتری را هنگام تماشای ویدیوهای YouTube و سایر محتوای صفحه عریض به شما می دهد.

این یک صفحه نمایش تلفن مقرون به صرفه عالی برای نتفلیکس، بازی و سایر اشکال محتوا است.

با این حال، ممکن است بیشتر به سمت نرخ نوسازی 120 هرتز کشیده شوید. این به این معنی است که تصویر تا 120 بار در ثانیه به جای 60 بار معمولی تازه می شود.

این باعث می شود کشوی برنامه و صفحه اصلی گوشی Moto G60S بسیار روان تر حرکت کنند. با این حال، مزایای آن همیشه در جاهای دیگر مشهود نیست. برخی از برنامه‌ها همچنان با فرکانس 60 هرتز اجرا می‌شوند و کوچک‌ترین تکان دادن اثر را از بین می‌برد. این را در برنامه‌هایی مانند کروم بسیار مشاهده خواهید کرد، و چیپست مدیاتک سطح ابتدایی گوشی کمکی به آن نمی‌کند.

گوشی Moto G60S

گوشی Moto G60S

دو حالت رنگ صفحه نمایش طبیعی و اشباع وجود دارد. شما تفاوت اساسی در اشباع حالت‌های رنگی برخی از تلفن‌های OLED را نخواهید دید، زیرا این یک LCD با طیف رنگ‌های باریک‌تری است، اما طبیعی به نظر ما بسیار خوب است. Saturated دمای خنک‌تری دارد، که به گونه‌ای طراحی شده است که صفحه نمایش را کمی بیشتر کند.

وضوح هم خوبه گوشی Moto G60S دارای صفحه نمایش 1080p است که حتی در این مقیاس واضح به نظر می رسد.

این یک صفحه نمایش خوب، بزرگ و محکم است. با این حال، در این قیمت واقعا قابل توجه نیست. حتی سامسونگ که به خاطر گوشی‌های سطح اول بسیار با ارزش خود مشهور نیست، یک OLED 1080p با این قیمت در نسخه 4G سامسونگ گلکسی A32 ارائه می‌کند. گوشی Moto G60S اگر 5G با این صفحه نمایش داشت با این قیمت قابل توجه بود، اما اینطور نیست.

در اتاق‌های تاریک‌تر، مقداری درخشش LCD را نیز مشاهده خواهید کرد که اثر نور پس‌زمینه نمایشگر است. برخی از شما دوربین جلویی گوشی Moto G60S را به بریدگی نیم دایره ای کوچک گوشی سامسونگ ترجیح می دهید. اما Redmi Note 10 Pro شیائومی نشان می دهد که چگونه این کار را انجام می دهد، با سوراخ بسیار کوچکتر.

اگر این بخش از صفحه بررسی به عنوان یک عقب و جلو خوانده می شود که در آن به نتیجه زیادی نرسیده ایم، تقریباً درست است. صفحه نمایش Motorola Moto G60S هیچ استانداردی در قیمت تعیین نمی کند، اما بزرگ است و واضح به نظر می رسد. دلیل عمده ای برای شکایت وجود ندارد.

دوربین ها

HDR ضعیف نتایجی را که می توانید بدون ویرایش به دست آورید محدود می کند
مقداری تاخیر شاتر
عکس های بد در نور کم

گوشی Moto G60S دارای چهار دوربین پشتی با آرایش آشنا است. ما یک دوربین اصلی با مشخصات بالاتر با سنسور 64 مگاپیکسلی و سه دوربین اضافی با استفاده از اجزای نسبتاً ارزان داریم.

اینها یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک ماکرو 5 مگاپیکسلی هستند.

دوربین اصلی گوشی Moto G60S می‌تواند در طول روز عکس‌های فوق‌العاده‌ای بگیرد، اما اغلب برای رسیدن به آن‌ها باید کمی کار بیشتری انجام دهید.

بررسی دوربین Canon EOS 1D X Mark III
بیشتر بخوانید

تأخیر شاتر/عکس‌برداری وجود دارد، به این معنی که بین لحظه‌ای که دکمه شاتر را فشار می‌دهید و گوشی که عکس را بیرون می‌ریزد، تاخیر کمی وجود دارد. متفاوت است، نشان می دهد که بیشتر مربوط به پردازش در قسمت پشتی است تا تاخیر شاتر کلاسیک.

HDR گوشی Moto G60S همچنین در هنگام برخورد با انواع صحنه‌ها کم کار می‌شود. قسمت های تیره تر تصویر در نهایت خیلی تاریک به نظر می رسند. در حالی که شما می توانید بسیاری از این جزئیات را با بالا آوردن سایه ها در یک برنامه ویرایش تصویر بازیابی کنید، ما فکر نمی کنیم افراد زیادی این کار را انجام دهند.

با این حال، ما نسبتاً تحت تأثیر جزئیاتی هستیم که در واقع در آن قسمت های سایه وجود دارد. با انجام برخی از حفاری ها در فتوشاپ، بسیاری از عکس های ما از افزایش سایه ها به میزان 20-30٪ سود می برند: این مقدار زیادی است.

دوربین اصلی Moto G60S از سنسور OmniVision با پیکسل‌های کوچک سنسور 0.7 میکرون استفاده می‌کند. این معمولاً خبر خوبی برای محدوده دینامیکی تلفن نیست. اما در اینجا محدوده دینامیکی اغلب بیشتر توسط نرم افزار محدود می شود تا سخت افزار.

سنسورهای پایین و تراکم پیکسلی بالا مانند این می‌توانند سایه‌هایی لجن‌دار ایجاد کنند، به این معنی که نمی‌توانید کار زیادی در ویرایش انجام دهید. جزئیات دقیق گوشی Moto G60S می‌تواند در سایه‌ها کثیف به نظر برسد، اما این بسیار بهتر از بازگشت به چسب کاغذ دیواری است.

با این حال، صحنه‌های شبانه نشان می‌دهند که دوربین تا چه اندازه از چیزی مانند Google Pixel 4a عقب مانده است. با Moto G60S نمی‌توانید در نور کم عکس‌های خوبی بگیرید، مگر اینکه از حالت دستی و نوردهی طولانی استفاده کنید (که به سه پایه یا چیزی برای ثابت نگه داشتن گوشی نیاز دارد).

عکس‌های افرادی که در اتاق‌های تاریک تیراندازی می‌شوند، غیراشباع، نرم و کدر به نظر می‌رسند. عکاسی خیابانی در شب با جزئیات کم، بسیار نرم و رنگ ضعیف است. Moto G60S دارای حالت دید در شب است که کمی روشنایی تصاویر را بهبود می بخشد، اما نتایج در مقایسه با پیکسل 4a هنوز بد است.

دوربین فوق عریض گوشی Moto G60S قیمت معمولی برای گوشی های سطح بالاست. سنسور 8 مگاپیکسلی آن جزئیات و محدوده دینامیکی کمتری را نسبت به سنسور اصلی ارائه می دهد. بنابراین، در حالی که می‌توانید بعد از عکس‌برداری کمی با تصاویر دوربین اصلی کار کنید، نمی‌توانید این عکس‌ها را بیش از حد تغییر دهید، جز اینکه کمی تون رنگ را تغییر دهید.

با این حال، تا زمانی که روی آنها زوم نکنید یا خیلی انتقادی به آنها نزدیک نشوید، به اندازه کافی خوب به نظر می رسند. ابرها اغلب از بین می روند، رنگ آبی در آسمان به طور غیرواقعی روشن می شود، و قهوه ای می تواند بنفش شود، اما این چیزهای معمولی برای دوربین ثانویه است. ما خوشحالیم که اینجاست.

دوربین ماکرو Moto G60S بهتر از برخی دیگر است. ما از دوربین‌های 2 مگاپیکسلی زیادی در گوشی‌های 150 تا 300 دلاری استفاده کرده‌ایم، و همه آنها وحشتناک هستند. دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی Moto بسیار بهتر است، اما فقط گاهی اوقات با ایده تولید تصاویر قابل استفاده معاشقه می کند.

شما همچنین باید به سوژه خود بسیار نزدیک شوید تا جزئیات ماکرو را نیز به دست آورید. دوربین ماکرو شیائومی ردمی نوت 10 پرو، علیرغم سنسور 5 مگاپیکسلی، بسیار بهتر است، زیرا لنز آن نمای «زوم‌شده» بیشتری دارد.

در نهایت، در حالی که حسگر عمق 2 مگاپیکسلی به نظر می رسد یک دور ریختنی کامل به نظر می رسد، در اینجا فقط برای محاسبه اعداد، نقش مهمی دارد. این به شما امکان می‌دهد از هر چیزی، نه فقط از افراد، عکس‌های محو پس‌زمینه بگیرید.

همچنین کاملاً منعطف است، از داشتن شکاف در سوژه های دور یا نزدیک خوشحال است. طرح‌ریزی شی می‌تواند کمی لکه‌دار باشد، اما راهی آسان برای گرفتن عکسی با ظاهر دراماتیک‌تر است.

حالت‌های ویدیویی Moto G60S با محدودیت‌های معمولی یک تلفن اندرویدی ارزان‌تر، کمی محدود است. شما می توانید تا رزولوشن 4K و با سرعت 30 فریم در ثانیه عکس بگیرید. اما در این حالت با وضوح بالا، تثبیت نرم افزار را از دست می دهید. فیلم های دستی 4K تند و ناگهانی به نظر می رسند، اگرچه هنگام عکاسی در نور خوب، جزئیات خوبی دارند.

آیا به عکس های سلفی اهمیت می دهید؟ Moto G60S دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو و یک سنسور OmniVision دیگر است و عملکرد مناسبی دارد. افزایش دامنه دینامیکی باعث می‌شود پس‌زمینه‌های روشن بیش از حد از بین نرود، و رندر جزئیات صورت کاملاً ثابت است اما استثنایی نیست.

بررسی گوشی iPhone 12
بیشتر بخوانید

نرم افزار

طبق معمول، موتورولا نرم افزار تمیز و بدون درهم و برهمی ارائه می دهد
سفارشی سازی بیشتر از آنچه تصور می کنید وجود دارد
اندروید 11 را اجرا می کند

رویکرد موتورولا به اندروید همیشه در گوشی‌های سطح پایه آن جذاب است. نرم افزار تمیز و واضح است. این یک صفحه جلویی وانیلی است، حتی اگر واقعاً با آنچه در تلفن‌های پیکسل گوگل پیدا می‌کنید متفاوت باشد.

شما دو گزینه برای پیمایش دارید. حالت اشاره باعث می‌شود برای انجام کارهایی مانند بازگشت به عقب، انگشت خود را از لبه صفحه بکشید. این حالت طرفداران خود را دارد، اما ما به سبک قدیمی کلیدهای نرم افزاری روی صفحه بازگشتیم، زیرا حرکات ناوبری می توانند با برنامه ها رقابت کنند، مثلاً وقتی می خواهید یک تصویر را برش دهید.

گوشی Moto G60S

گوشی Moto G60S

رابط اندروید 11 Moto G60S به اندازه برخی از رقبای خود فرصت های واضحی را برای سفارشی سازی در اختیار شما قرار نمی دهد. با این حال، مهم ترین بخش ها در حال حاضر انجام شده است. به عنوان مثال، به جای چهار ستون استاندارد، پنج ستون آیکون وجود دارد.

چهار ستون مانند اتلاف فضا در تلفنی با صفحه نمایش 6.8 اینچی است. اگر به این مدل نگاه می‌کنید زیرا تشخیص چیزهای روی صفحه‌نمایش تلفنتان برایتان سخت است، گزینه‌ای برای افزایش اندازه فونت‌ها و نمادها در منوی دسترس‌پذیری گوشی Moto G60S وجود دارد.

و برای اینکه تلفنی که عمداً ساده و تمیز به نظر برسد، هنوز هم کنترل خوبی روی برخی از قسمت های ظاهری دارید. در بخش سبک های Moto G60S می توانید رنگ و شکل آیکون ها و فونت های استفاده شده در قسمت جلویی را تغییر دهید.

اضافه شدن امضای موتورولا مانند همیشه است. شما حرکات میانبر دریافت می کنید، مانند اینکه می توانید مشعل را با یک کاراته دوبل روشن کنید. و صفحه قفل Moto قابل تشخیص وجود دارد که زمان و نمادهایی را برای نشان دادن اعلان های اخیر به شیوه ای شیک به شما نشان می دهد.

مشخصات و عملکرد

عملکرد عمومی خوب
بهترین در کلاس برای بازی نیست
128 گیگابایت فضای ذخیره سازی زیادی دارد

گوشی Moto G60S یکی از بهترین عملکردها است. اندروید 11 حس خوبی دارد. حرکات شما بین برنامه ها و اطراف سیستم به دلیل کمبود قدرت CPU یا RAM به وضوح کند نمی شود.

این بی عیب و نقص نیست و لکنت های کوچک تا حدودی تاثیر صفحه نمایش 120 هرتزی را از بین می برد. اما اینجا چیزی برای اذیت کردن وجود ندارد.

وقتی به گوشی Moto G60S در زمینه رقابت 4G نگاه می کنیم، وضعیت کمی جالب تر می شود. شما می توانید چند گوشی بسیار قدرتمند را با این قیمت خریداری کنید.

گوشی Moto G60S دارای چیپست MediaTek Helio G95 است که در Realme 8 و Xiaomi Redmi Note 10S استفاده شده است. این قدرتمندتر از Helio G80 سامسونگ گلکسی A32 است که یک پیروزی مهم است.

در Geekbench 5، گوشی Moto G60S امتیاز 1653 را به خود اختصاص داده است که تقریباً 2800 امتیاز Poco است. همچنین کمی از ردمی نوت 10 پرو اسنپدراگون 732G عقب تر است. اما فقط کمی.

Fortnite نسبتاً خوب اجرا می شود، اما اگر لغزنده وضوح را به حداکثر برسانید، افت نرخ فریم نسبتاً مکرری وجود دارد که نمی توانید متوجه آن شوید. برخی از آنها، اما نه همه، با استفاده از مقیاس پیش‌فرض رزولوشن 75 درصد صاف می‌شوند، اما این باعث می‌شود که بازی به‌طور محسوسی بدتر به نظر برسد.

ARK: Survival Evolved در حداکثر تنظیمات خود به خوبی اجرا نمی شود و نرخ فریم به طور مداوم پایین تر از حد مطلوب است. همه بازی ها به خوبی اجرا می شوند، اما نه لزوما در تنظیمات گرافیکی عالی خود.

این نوع عملکرد دقیقاً همان چیزی است که از یک گوشی در سطح Moto G60S انتظار داریم. اما Poco X3 Pro شیائومی آن را مختل کرد و قدرت بسیار بیشتری را برای پول نقد مشابه فراهم کرد.

شما 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی با Moto G60S دریافت می کنید، بنابراین هیچ شکایتی وجود ندارد. فضای زیادی است سرعت ذخیره سازی نیز خوب است، با سرعت خواندن 375 مگابایت بر ثانیه و نوشتن 211 مگابایت بر ثانیه.

عمر باتری

سرعت شارژ عالی
عمر باتری خوب، اما خیره کننده نیست
آداپتور USB دارای پورت های USB-A و USB-C است

واقعیت مجازی
بیشتر بخوانید

عمر باتری خوب چیزی است که تقریباً همیشه در گوشی های مقرون به صرفه تر سری G موتورولا دریافت می کنید. گوشی Moto G60S مانند اکثر باتری های این سری دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است.

با وجود صفحه نمایش بزرگ، این ظرفیت کافی است تا شما را در یک روز استفاده نسبتاً سنگین بدون نگرانی در مورد میزان شارژ ببینید.

ما از Moto G60S به شدت در طول آزمایش استفاده کرده‌ایم، و در حالی که توانسته‌ایم در عرض یک روز آن را تخلیه کنیم تا خالی شود، اکثر مردم باید متوجه شوند که تا زمانی که به حالت اولیه برسند، 30 درصد شارژ باقی مانده است. وصلش کن.

به طور حکایتی، ما متوجه شدیم که Moto G50 بین شارژها به طور قابل توجهی دوام بیشتری دارد. اما این منطقی است. این صفحه نمایش کوچکتر و با وضوح کمتری دارد و چیپست اسنپدراگون آن ممکن است کمی راحت تر از MediaTek Moto G60S باشد.

گوشی Moto G60S

گوشی Moto G60S

مانند بسیاری از بخش‌های دیگر موتورولا گوشی Moto G60S، ما خوشحالیم اما غافلگیر نشده‌ایم.

با این حال، موتورولا به طور گسترده ای سرعت شارژ خود را افزایش می دهد. Moto G60S با یکی از بهترین شارژرهای عرضه شده با یک گوشی ارزان قیمت عرضه می شود. این یک آداپتور 50 واتی با هر دو پورت USB-C و USB-A در بالای آن است. بنابراین می توانید از آن برای همه چیز استفاده کنید – حتی برخی از لپ تاپ ها.

سرعت شارژ عالیه تنها در 15 دقیقه از حالت کاملاً صاف به 43 درصد می‌رسد و در 30 دقیقه به 76 درصد می‌رسد. با این حال، به نظر نمی رسد که سیستم شارژ آنقدر پیشرفته باشد، مثلاً OnePlus.

در 15 دقیقه آداپتور گوشی Moto G60S به جای تقریباً 48 وات اوج خود، 40 وات مصرف می کرد. و 24 وات در 30 دقیقه می کشید. برخی از سیستم های شارژ در واقع از دو باتری برای افزایش راندمان شارژ استفاده می کنند، و تا آنجا که ما می دانیم، سیستم Moto این کار را نمی کند. با این حال، ما در مورد یک تلفن مقرون به صرفه با عمر باتری مناسب که در عرض نیم ساعت به 76٪ می رسد، شکایت نمی کنیم.

آیا باید Moto G60S را بخرید؟

بخر اگر …

شما یک تلفن کم تعمیر می خواهید
Moto G60S یک گوشی نسبتاً کم تعمیر و نگهداری است. این گوشی عمر باتری جامدی را که از گوشی‌های سری Moto G انتظار داشتیم را با شارژر فوق سریع کاملاً جدید ترکیب می‌کند که تنها در نیم ساعت شما را به ۷۶ درصد باتری می‌رساند. شارژر همراه نیز عالی است و اتصالات USB-A و USB-C را ارائه می دهد.

شما ویدیوهای زیادی تماشا می کنید
اگر برای سرگرمی با صفحه بزرگ اینجا هستید، گوشی Moto G60S شما را مرتب کرده است. صفحه نمایش 6.8 اینچی آن باعث می شود یوتیوب عالی به نظر برسد، حتی اگر کنتراست برخی از رقبای OLED خود را نداشته باشد.

شما یک رابط نرم و صاف می خواهید
Moto G60S نرم‌افزار تمیزی دارد که اگر علاقه‌ای به رابط‌های سازنده سفارشی ندارید، باید جذاب باشد. موتورولا برخی تغییرات را در اینجا اعمال می کند، اما اثر نهایی سلیقه ای و حداقلی است.

آن را نخرید اگر …

شما یک گیمر موبایل هستید
پردازنده MediaTek Helio G95 Moto G60S برای بازی مناسب است، اما شما می توانید بهتر انجام دهید. پوکو X3 پرو شیائومی هزینه مشابهی دارد و چیپست اسنپدراگون 860 آن برای قدرت سه بعدی در لیگ کاملاً متفاوتی قرار دارد.

شما یک گوشی جمع و جور می خواهید
اگر به دنبال گوشی کوچکی هستید،گوشی Moto G60S نخرید. در حالی که اندازه و وزن آن برای اندرویدی با صفحه نمایش 6.8 اینچی کاملاً طبیعی است، تلفن‌های نمایشگر بزرگ‌تر مانند این ممکن است برای برخی از آنها بزرگ به نظر برسد.

شما 5G می خواهید
این گوشی فقط 4G است. اینترنت همراه 5G ندارد و هرگز نخواهد داشت. این به یک مودم 5G نیاز دارد، بنابراین نمی توان آن را از طریق به روز رسانی نرم افزار آینده وصله کرد.

گوشی Moto G60S

گوشی Moto G60S

پایان مقاله بررسی گوشی Moto G60S

مجله با دوربین 

بیشتر بخوانید:

سبک موسیقی فولک | ۸ تأثیر تغییرات آب و هوا | بیوگرافی چارلز دیکنز | بررسی گوشی Samsung Galaxy S20 FE | ۱۰ فیلم برتر استیو مارتین و فیلمبرداری کامل | اتریوم کلاسیک چیست | فیلم خواهران غریب | ۱۳ نقل قول الهام بخش از لس براون | نقد فیلم به نام پدر | فیلم قاصد |

دیدگاهتان را بنویسید

11 − سه =