صفحه اصلی > ورزش و بازی : نقد و بررسی بازی Deathloop
ads

نقد و بررسی بازی Deathloop

بازی Deathloop

نقد و بررسی بازی Deathloop : 

من تا به حال بازی ای مثل بازی Deathloop انجام نداده ام. به عبارت دقیق تر ، من بازی های زیادی انجام داده ام که کمی شبیه به آن هستند – Dishonored ، Hitman ، Outer Wilds و حتی Dark Souls در میان آنها – اما هرگز هیچ چیزی را که با ایده های بسیار جالب در کنار هم قرار بگیرد تا چیزی فوق العاده منحصر به فرد خلق کند.

روز همیشگی آن ، محکوم به دور زدن تا زمانی که بتوانید با کشتن هشت هدف آن را شکست دهید ، یک زمین بازی برای بازی های تفریحی تأثیرگذار ، جذب کار تحقیقاتی ، آزمایش رضایت بخش و حتی تنش های شدید چند نفره است. کالیبراسیون دقیق توسعه دهندگان Arkane Studios بر روی این قطعات ، بازی Deathloop را به یک دستگاه ساعت ساز پیچیده تبدیل کرده است که خیلی آرام آرام زمزمه نمی کند ، اما با اطمینان غرش می کند.

هشت هدف شما ، معروف به Visionaries ، در Blackreef مستقر شده اند. جزیره ای سرد و خاکستری که با خطوط مد ، معماری و فناوری دهه 1960 به طرز جذابی زنده شده است. کلت ، قهرمان داستان شما ، هر روز صبح در ساحل یخبندان خود بیدار می شود ، یک تفنگدار سرگرم کننده و قابل فهم قسم که فراموشی او را از دانستن اینکه چگونه به اینجا رسیده است یا مدت مدتی که در حال گردش است ،

باز می دارد. در مورد این سناریو شگفت انگیز این است که هیچ تیک تیک نمی افتد ، زیرا سعی می کنید چرخه را با بیرون آوردن تمام اهداف خود قبل از بازنشانی روز به پایان برسانید و همه آنها زنده شوند. هوشمندانه ترین تصمیم داتلوپ این است که روز خود را به چهار دوره زمانی تقسیم کند – صبح ، ظهر ، بعد از ظهر و شب – و شما می توانید در هر یک از آنها به مدت طولانی یا کوتاه مدت که می خواهید بمانید.

بازی Deathloop

بازی Deathloop

شما یکی از چهار ناحیه منحصر به فرد بلکریف را برای بازدید در هر دوره انتخاب می کنید و می توانید وقت خود را برای کشف کامل و کشف برخی از اسرارآمیز اختیاری بازی Deathloop بدون ترس از اتمام زمان صرف کنید.

هرچند این بدان معنا نیست که عوارضی وجود ندارد. اهداف شما در آن دوره ها و مکان ها گسترده شده اند ، بنابراین در ابتدا غیرممکن است که همه آنها را قبل از اتمام روز از بین ببرید. بنابراین ، شما باید آنها را با هم گله کنید تا بتوانید بیش از یک نفر را در یک زمان بکشید.

برای دستیابی به این هدف ، باید تحقیقاتی در مورد زندگی و برنامه های آنها انجام دهید که تقریباً 20 ساعت به طول انجامید ، اسرار هیجان انگیز بلکریف را فاش کنید ، جزئیات شگفت انگیز را در مورد دشمنان خود بیاموزید و در نهایت با تنظیم یک راه حل رضایت بخش که هر یک از آنها را قبل از مرگ تضمین می کند ، نتیجه گیری کنید. اعتصابات نیمه شب

علیرغم استفاده از ساختار “زنده ، بمیر ، تکرار” ، بهتر است که بازی Deathloop را به عنوان یک مترویدانیا موقتی در نظر بگیریم تا چیزی شبیه به یک قیچی. ارز اصلی آن اطلاعات است: همانطور که اهداف را دنبال می کنید و سرنخ های جدیدی را کشف می کنید ، سرنخ هایی را پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کند تا درها و فرصت های جدید هیجان انگیز را در مناطقی که قبلاً بازدید کرده اید باز کنید ، چه در زمان و چه در مکان.

آن مناطق ، در سنت آرکانه ، دارای جزئیات بسیار پیچیده و دارای شخصیت هستند. خلیج فرسوده کارل ، با آشیانه های غارنشین و زنگ زده هواپیما که برای برپایی کمین ها مناسب است ، خانه فرقه ای وسواسی است که با ارادت یکی از چشم اندازان را دنبال می کند. در عین حال ، Fristad Rock زیبا ، با چوب راک اند رول خود مملو از اتاقهای وسوسه انگیز خارج از محدوده ، چالشی فوق العاده برای مهارتهای نفوذ شما ایجاد می کند.

با کشف ارتباطات علت و معلولی بین زمان و منطقه ، کشفیات هیجان انگیز به دست می آید

به طور هیجان انگیز ، جزئیات چهار مکان بسته به زمان بازدید از آنها تغییر می کند. با گذر روز ، این جزیره به طور فزاینده ای هرج و مرج می شود ، زیرا ساکنان آن با صدای بلندتر صحبت می کنند و مبلمان را خراب می کنند ، دیوارهای دیوارنوشته ها را می شکنند و حتی ماشین را به ساختمان می زنند.

بعد از ظهر ، یک طوفان برفی Blackreef را با یک پتو سفید تزئین می کند ، در حالی که عصر میزبان یک مهمانی پرشور است که بر منطقه Updaam تسلط دارد. بین این تغییرات بزرگ بصری ، تغییرات ظریف و معناداری وجود دارد ، مانند تغییر گشت های دشمن ، یخ زدن آب برای ایجاد مسیرهای جدید ، یا یک پنجره مخفی آپارتمانی که فقط بعد از ظهر باز می شود. این تغییرات به ایجاد حس دائمی کشف در سراسر روز بازی Deathloop کمک می کند.

نقد و بررسی بازی High On Life | بازی بر پایه مواد
بیشتر بخوانید

پس از انجام هر چهار دوره زمانی ، روز بازنشانی می شود و دوباره شروع می کنید. مرگ همچنین شما را به زمان صبح باز می گرداند ، اگرچه توانایی های ماوراء طبیعی Colt به او اجازه می دهد تا دو بار در هر بازه زمانی از مرگ جان سالم به در ببرد ، که همه چیز را عادلانه نگه می دارد و فرصتی برای یادگیری سریع از اشتباهات بدون ناامیدی ایجاد می کند.

در هر صورت ، هر بازنشانی همچنین موجودی شما را از هرگونه سلاح ، قدرت و ارتقاء که گرفته اید محروم می کند و شما را مجبور می کند هر روز را از نو شروع کنید. سیستم Infusion شما را از نومیدی نجات می دهد که به شما امکان می دهد اقلام را به طور دائم به Colt متصل کنید تا از حلقه جان سالم به در ببرند. این امر مستلزم صرف Residuum است ، منبعی که در Blackreef یافت شده است و به قدری نادر است که بتواند خریدهای مورد نظر را مجبور کند ، اما به اندازه کافی که هر حلقه جدید به طور مداوم زرادخانه شما را تقویت کند.

این سیستم به طور هوشمندانه شما را تشویق می کند تا رویکرد خود را تغییر دهید و به شما این امکان را می دهد که طعم های مختلف بازی Deathloop را بدون تعهد تا زمان آماده شدن بچشید. هر روز شامل برداشتن مجموعه جدیدی از اسلحه ها با مزایای متفاوت از دشمنانی است که آنها را می جوید ، و همچنین ارتقاء به نام Trinkets ،

توسط سطل دار. Trinkets ، که ده ها عدد از آنها وجود دارد ، به شما این امکان را می دهد که هم در سلاح های خود و هم در Colt تغییرات معناداری ایجاد کنید ، مانند توانایی بارگیری مجدد در یک لحظه یا حرکت بدون ایجاد سر و صدا.

مجموعه گزینه های دوچرخه سواری حلقه به شما امکان می دهد تجهیزات جدید را کشف و آزمایش کنید ، که در ادامه الهام بخش انتخاب های تزریق شما خواهد بود. به عنوان مثال ، علاقه زیاد من به تواناییهای ماوراءالطبیعه مانند نیروی نیروی کارنسیس ، به عنوان مثال ،

باعث شد تا روی Trinkets سرمایه گذاری کنم که مدت زمان استفاده از آنها را افزایش داد ، و حتی اگر قدرتم تمام شود ، به سلامتی آنها کمک می کنم. با گذشت زمان ، مجموعه ای از اقلام مورد علاقه خود را ایجاد می کنید ، که قبل از رفتن به مکان بعدی ، از بین آنها بارگیری را انتخاب می کنید.

در حالی که ممکن است در پایان اجرا تجهیزات خود را از دست بدهید ، بازنشانی هرگز تحقیق شما را مختل نمی کند – شما به تک تک اکتشافاتی که تا کنون در پرونده جستجوهای خود و فایل های intel انجام داده اید ، پایبند هستید. این بدان معناست که شما به ندرت مجبور می شوید یک فعالیت را دوبار تکرار کنید ، که باعث می شود ناامیدی بسیاری از بازی های زمان باز دیگر از بین برود.

اکتشافات به طور خودکار اهداف جدیدی را تعیین می کند ، که متأسفانه این شانس را برای نتیجه گیری خود از شما می گیرد ، اما اطمینان می دهد که هرگز از پیوندهای پنهان عصبانی نمی شوید. این یک تجارت ارزشمند است که باعث می شود بازی Deathloop با سرعتی پر جنب و جوش حرکت کند.

بازی Deathloop

بازی Deathloop

یک حس واقعی وجود دارد که هر انتخابی که انجام می دهید به محدود کردن جستجو به اندازه اینچ کمک می کند

سفری که اهداف شما در پیش می گیرند ، بارها نور جدیدی را بر مکان ها و بازه های زمانی که قبلاً بازدید کرده اید نشان می دهد ، که بانک اطلاعات ارزشمندی را ایجاد می کند. شما به تدریج میانبرها را از طریق ساختمان ها ، پناهگاه های امن با دستگاه های بهداشتی و گنجینه هایی که هر روز با همان لذت های خشونت آمیز – سلاح های مشت دار یا حتی منابع معتبر Residuum – پر می شوند ، یاد می گیرید.

کشفیات هیجان انگیز به آرامی اما مطمئناً با تشخیص ارتباطات علت و معلولی بین زمان ها و مناطق به دست می آیند ، مانند زمانی که متوجه شدم ورود به کامپیوتر در صبح باعث می شود در یک منطقه دیگر قفل شود. بعد از ظهر.

نقد و بررسی بازی Anthem
بیشتر بخوانید

پس از چند ساعت معرفی خطی (که مدت زمان کمی را در حالت آموزشی بسیار کنترل شده می گذرانید) ، کل جزیره و حلقه زمان برای شما باز می شود تا هرطور که دوست دارید – در هر منطقه ، به هر ترتیب کاوش کنید. به شما راهنمایی های اولیه برای هر یک از هشت چشم انداز ارائه می شود که به صورت خطوط جستجوی خطی ظاهر می شوند ، اما نحوه پیگیری آنها کاملاً به شما بستگی دارد.

شما می توانید هر موضوعی جدید را که پیدا کردید بکشید و بین سرنخ ها بپرید تا جایی که ممکن است در یک حلقه تکمیل شود ، که احساس لذت بخشی از کارایی را ایجاد می کند. یا می توانید یک پیشتاز واحد را تعقیب کنید و از دوره های زمانی و مکان های مختلف در جستجوی سخت قسمت خاصی از پازل صرف نظر کنید. این آزادی چشمگیر به تحقق خیال محقق کمک می کند. یک حس واقعی وجود دارد که هر انتخابی که انجام می دهید به محدود کردن جستجو به اندازه اینچ کمک می کند.

از آنجا که بیشتر افراد Blackreef بیشتر از چت به کشتن شما علاقه دارند ، پاسخ معمای قتل بازی Deathloop تا حد زیادی در قالب های کلاسیک خاطرات صوتی ، یادداشت ها و پیام های رایانه ای کشف می شود. مسلماً این بازیها تقریباً در هر بازی از زمان BioShock یک ده سکه هستند ، اما Arkane در اینجا خود را پشت سر گذاشته است: اینها بهترینهایی هستند که در هر بازی تجربه کرده ام. مختصر ، بسیار مزه دار و اغلب به طرز شگفت آوری خنده دار است.

به عنوان مثال ، از طریق پیام های تهاجمی ارسال شده توسط “AlphaWolf69” ، به سرعت خواهید فهمید که یک بیننده ، الکسیس دورسی ، یک کثافت پسر بچه ای است که تنها جایگاه او در انتهای کار تفنگ ساچمه ای شما است. گره زدن مستقیم اهداف به این خاطرات و پیام ها به این معنی است که هر کشف جدید به جای این که یک رابطه ساختگی در دامن شما بیفتد ، یک رابطه متضاد واقعی بین شما و بینایان ایجاد می کند.

با این حال ، دست داستان نویس ماهر آرکان همیشه ثابت نمی ماند. اگر تمام نت ها را به طور کامل جذب نمی کنید و نقاط زیادی را خودتان به هم متصل می کنید ، که با توجه به میزان آزادی شما بسیار امکان پذیر است ، داستان شخصی کولت – یک تاریخ سرگرم کننده و پر پیچ و خم که با زندگی اهداف او آمیخته شده و نقش اصلی داتلوپ را ایفا می کند. طرح – ممکن است کاملاً با هم جمع نشوند و بدون آن ،

فصل پایانی کوتاه نه تنها ناگهانی ، بلکه نازک به نظر می رسد. به همان اندازه که از آرکان قدردانی می کنم که به ما اعتماد دارد که این ارتباطات را خودمان ایجاد کنیم ، داستان کلت شبیه چیزی است که باید در وعده های غذایی کوچک مهم در سراسر حلقه ها به گونه ای سرو می شد که احتمالاً نمی توان از دست داد ، نه اینکه مانند کوکی پراکنده شود. خرده چوب در سراسر جهان نادیده گرفته می شود توسط کسانی که فقط می خواهند با قتل موجه بعدی ادامه دهند.

سمفونی تفنگ ساچمه ای

مهندسی دقیق این دنیای پیچیده و حلقه ای توسط سیستم رزمی بازی Deathloop در تعادل است ، که یک امر دلخراش و هیجان انگیز است و مانند یک اژدها با نفس بالستیک غرش می کند. اگر ترجیح می دهید با صدای بلند بروید ، می توانید دیوارها را با قسمت داخلی اراذل و اوباش خشن Blackreef-که به نظر می رسد همه از نقاشی اندی وارهول خارج شده اند-با استفاده از یک آرایه کوچک اما به خوبی تنظیم شده از سلاح های فوق العاده سنگین رنگ آمیزی کنید.

از جمله بهترین آنها می توان به Pepper Mill ، یک مسلسل پاشنده اشاره کرد که احساس می کند از زیر بال هواپیمای جنگنده ترک خورده است ، و The Fourpounder ، یک تپانچه که با نیروی توپ یک رزمنده شلیک می شود و مینیاتوری است. علیرغم به دست آوردن این موارد مورد علاقه ،

من دائماً در حال تغییر در بین کل اسلحه خانه بودم ، همانطور که در مورد تاکتیک های مختلف برنامه ریزی کرده بودم. اگر همانطور که من در PS5 بازی می کنید ، هر تفنگ تأثیر متفاوتی در محرک ها و ارتعاشات لرزاننده DualSense ایجاد می کند و در هر نبرد یک احساس قدرت بسیار لذت بخش ایجاد می کند.

بازی Deathloop

بازی Deathloop

این اسلحه ها با کتابخانه ای از Slabs ، که قدرتهای ماوراء طبیعی هستند که از اجساد Visionaries به سرقت رفته است ، پیوست می شود. این می تواند در ترکیب با سلاح ها و محیط شما برای نزدیک شدن به شرایط به شیوه دلخواه شما مورد استفاده قرار گیرد ، و همه مسیرها بدون توجه به اینکه شما با صدای بلند یا ساکت حرکت می کنید ، قوی به نظر می رسند. به عنوان مثال ، جفت کردن تله حمل و نقل ، به نام Shift ، با نامرئی بودن اتر ، به شما امکان می دهد تا به تیرها بروید و مسیرهای دشمن را مشاهده کنید ،

نقد و بررسی بازی Mortal Shell
بیشتر بخوانید

و با اسلحه ناخن خاموش ، تسمه ها را بردارید. در همین حال ، از تخته سنگ کارنسیس می توان برای بیرون کشیدن گروه ها و کوبیدن مکرر آنها به دیوارها استفاده کرد تا زمانی که در آنها زندگی نماند. به ارزش Slabs افزوده می شود ، مانند قابلیت زنجیر زدن به teleport با ضربه ای که بسیار قوی است و باعث رونق صوتی می شود – که با غارت چندین بار همان Slab بدست می آید. این امر دلیل محکمی برای بازبینی مجدد اهداف خود برای ادعای اسلب خود فراهم می کند ، در صورتی که کشتار خشونت آمیز وحشیانه با شلیک گردن تشویق کافی نباشد.

ترکیب مناسب می تواند یک سبک بازی کاملا جدید ایجاد کند

ارتباط بین سلاح ها و قدرت های شما باعث می شود که نبرد بازی Deathloop (یا اجتناب از آن) به کانون آزمایش های شاد تبدیل شود. اگرچه می آموزید که چگونه Trinkets می تواند اجزای فردی بارگذاری شما را هماهنگ کند ، این سیستم واقعاً زنده می شود. ترکیب مناسب می تواند یک سبک بازی کاملاً جدید ایجاد کند:

شما ممکن است تبدیل به یک هکر دستی شوید که می تواند اتاق ها را از راه دور قفل کند و با برجک های تفنگ اهدافی را بیرون بیاورد که با هر کشتن شما را شفا می دهد. یا شاید یک ناوبر اصلی که می تواند دوبار به بالکن ها بپرد و جادویی را با دشمنان عوض کند. یا یک مخزن تله کینتیک با ذخایر مهمات در اقیانوس و یک نوار بهداشتی که به نظر نمی رسد هرگز تمام شود. این امر جذابیت زیادی برای عرشه دارد ،

زیرا شما موجودی خود را مخلوط کرده و با مجموعه هایی که برای شلیک های شاد ، نفوذهای زیرکانه یا ترکیبی از این دو طراحی شده اند ، ترکیب می کنید. با گذشت زمان ، شما شخصیتی را توسعه می دهید که در انتظار حلقه نهایی و کامل است.

آیا این خیلی آسان به نظر می رسد؟ البته یک گرفتاری وجود دارد. جولیانا بلیک ، تنها بیننده ای که تا کنون علاقه مستقیم به کلت داشته و در سطح خود عمل می کند ، تمام تلاش خود را می کند تا اطمینان حاصل کند که هرگز تا آخرین مرحله به آن نخواهید رسید. او دائماً از طریق رادیو با شما چت می کند و ناسزاگویی های پر سر و صدای شما با این بازی پیچیده و مکانیکی با شخصیتی دوست داشتنی از انسان سرشار است.

او با تمسخر می گوید: “اگر شما سعی نکنید حلقه را بشکافید ،” من شما را بارها و بارها به شیوه های خشونت آمیز می کشم تا زمانی که این کار را انجام دهید! ” کلت او را قطع می کند ؛ “خوب! من حلقه شما را می شکنم ، و هر کاری که برای رهایی شما انجام دادم ، متاسفم! ” گفته می شود که کلت فوراً خود را نقطه مقابل شایسته ای برای قهرمانان خاموش دیگر بازی های Arkane نشان می دهد.

مبارزات یک امر پرشور و هیجان انگیز است که مانند یک اژدها با نفس بالستیک غرش می کند

اما بزرگترین تفاوت بین جولیانا و همسالانش این است که در جایی که سایر چشم اندازها فقط در صورت حمله به چمن خانه خود تهاجمی می شوند ، جولیانا یک شکارچی بیقرار و پرسه زدن آزاد است. او به دنبال شما خواهد بود و گروه تحقیقاتی شما را خراب می کند و مانند یک مبارزه مینی رئیس از بین می رود. به عنوان مثال ، پس از کشتن بی سر و صدا اولین هدف و تمام محافظانش ، من برگشتم تا جولیانا را در اینچ صورت خود بیابم و در لحظه ای خروجی را مسدود کردم که خاطرات دندانپزشک وحشتناک بایوشاک را به یاد آورد.

بازی Deathloop

بازی Deathloop

تیراندازی بعدی – که در آشیانه ای به سرعت پر از گاز کشنده می شود – تهدید می شود که من را به صبح باز می گرداند بدون آنکه گنج جالبی داشته باشم که آن روز برداشته بودم. افزایش پرخاشگری ، انعطاف پذیری و توانایی خود را برای تبدیل شدن به دشمنان عمومی به این معنی است که او در الگوهای قابل پیش بینی و تکرار بازی Deathloop مماس خوش آمدید.

نقد و بررسی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War 
بیشتر بخوانید

او آنقدرها هم که به نظر می رسد خطرناک نیست – من فقط در مراحل اولیه با دست او مرده ام – اما موسیقی هشدار دهنده ای که ورود او را به این منطقه نشان می دهد با این وجود هر بار تنش واقعی را افزایش می دهد.

حداقل در حالت تک نفره چنین است. جولیانا هدف بیشتری دارد ، زیرا می تواند توسط بازیکن دیگری کنترل شود که می تواند به بازی شما “حمله” کند تا شما را خنثی کند. این پیچ و تاب در مکانیک PvP که توسط Dark Souls محبوب شده است ، او را به یک جانور کاملاً متفاوت تبدیل می کند. جولیانای واقعی به طور طبیعی از هوش مصنوعی خود (یا فرض می کنم ، بسته به شخصی که در مقابل او بازی می کنید) باهوش تر است ،

یک حس موش و گربه معتبرتر را به دادگاه ارائه می دهد. این تعقیب و گریز هیجانی است که حتی چند تاخل تاخیری که با آن روبرو شدم نمی تواند آن را از بین ببرد و چالشی است که توانایی پخش مجدد حلقه را پس از تبدیل شدن اعتبارات به سناریوی بسیار جذاب دیگر تبدیل می کند. خوشبختانه ، اگر از صدای یک فرد تصادفی به خطر بیفتید که کشتن کاملاً مرتب شده شما را به خطر می اندازد ، متنفر هستید ، مهاجمان می توانند با یک حرکت ساده منوی بازی به طور کامل از بازی شما خارج شوند یا فقط به دوستان محدود شوند.

از منظر دیگر ، بازی در نقش جولیانا مشابه کنترل کلت است ، اما ریتم متفاوتی دارد. بدون توانایی زنده شدن کلت ، هر حرکت اشتباه می تواند آخرین حرکت شما باشد و شما باید سه بار هدف خود را بکشید تا مطمئن شوید که او برای همیشه مرده است. این توازنی است که در ابتدا ناعادلانه به نظر می رسد ، اما سرانجام نشان می دهد که نبردی متفاوت است. فریب به بخش کلیدی ابزار شما تبدیل می شود.

یک هیجان آرام در تغییر ظاهر با NPC و ترکیب کردن وجود دارد ، تمام تلاش خود را برای تکرار مسیر گشت هوش مصنوعی انجام می دهید (برخلاف حالت چند نفره Watch Dogs). دانش نقشه ای که در بسیاری از حلقه ها آموخته اید ، به تعیین مکان کمین در مکانهایی که احتمالاً می خواهید Colt به آنجا برسد ،

می پردازد ، که پاداش لذت بخشی برای تسلط بر طراحی سطح بازی Deathloop است. از شخصی که بارها در باشگاه راک با او بازی کردم عذرخواهی می کنم و با استفاده از دریچه هایی که در بازدیدهای متعدد آنها را کشف کرده بودم به طور نامحسوس او را زیر پا می گذاشت تا دو قدم جلوتر بماند.

تشویق شما از طریق تهاجمات مکرر یک سیستم پیشرفت “Hunter Rank” است. این می تواند با تکمیل چالش ها افزایش یابد ، که هر کدام از شما را مجبور می کند تا Colt را به روش های سرگرم کننده مختلف بکشید. موفقیت مجموعه ای سریع از سلاح ها ، قدرت ها و چیزهای کوچک برای جولیانا (او و کلت موجودی مشترکی ندارند) را باز می کند ،

یک کمد لباس از ظاهر جدید برای هر دو شخصیت قابل بازی و چالش های بیشتری برای تکمیل. PvP به هیچ وجه یک حالت اساسی نیست ، اما برای هرکسی که مانند من در مبارزه با بازی Deathloop استفاده شده است ، در اصل یک سیستم پاداش برای کشتن به روش های هوشمند است.

حکم

علی رغم پیچیدگی های ظاهری بی پایان ، بازی Deathloop یکی از مطمئن ترین بازی هایی است که تا به حال بازی کرده ام. استودیو Arkane دنیایی را ساخته است که از ایده هایی ساخته شده است که با ارتباطات معنی دار مرتبط هستند. زمان بر فضا ،

فضا بر تاکتیک ها و تاکتیک ها بر بارگذاری ها تأثیر می گذارد. ایده های منحصر به فرد و با مفهوم بالا در زمینه حلقه های زمانی و کارهای تحقیقاتی غیر خطی با ظرافت اجرا می شود و باعث می شود سیستم های آن برای حرکت ، یادگیری و در نهایت تسلط بی دردسر باشند. واترمارک جدید جدید برای Arkane و توسعه دهندگان بازی های مشابه که آرزوی آن را دارند ، بازی Deathloop بازی ای است که مشابه هیچ بازی دیگری نیست.

بازی Deathloop

بازی Deathloop

پایان مقاله نقد و بررسی بازی Deathloop

مجله با دوربین 

بیشتر بخوانید:

فیلم شیرینی شانس | بهترین فیلمهای جنیفر لارنس | کسب درآمد از اسپاتیفای | ۱۰۰ فیلم برتر مجله هالیوود ریپورتر | نقد فیلم احضار ۳ | نقد فیلم نیروی تندر | خواننده های برتر پاپ | بخش اول | بهترین فیلم های پیتر جکسون | بهترین فیلم های کاترین بیگلو | بهترین فیلم های برگمان |

دیدگاهتان را بنویسید

چهار × 5 =